In a relationship

sir_eino

Kaikessa lyhyydessään sinkkuteni on tullut päätökseen. Netissä roikkuminen ei sitä lopettanut joskaan ei myöskään naisen löytämistä estänyt mutta... Ei sitä naista kukaan täältä löydä. Se löytyy ulkoa, sieltä missä ihmiset liikkuvat.

En kaipaa pätkääkään sinkkuutta vaikka varmaan tulevaisuudessa tulen välillä tänne vähän soittamaan suutani silloin tällöin... Mutta nyt on muuten hyvä. Viihdyn hänen kanssaan. Taidan rakastaa häntä. Tai ainakin olen vahvasti rakastumassa häneen. Hän on... Ihana. Täydellinen. Kaunis, älykäs, hauska, liikunnallinen, semivege, diggaa hyvää musaa ja outoja leffoja. Näyttää hyvältä, tuntuu hyvältä, tuoksuu hyvältä. Mulla on hyvä olla hänen kanssaan. Ja olen valmis tekemään aika paljon että hänellä olisi hyvä olla minun kanssani.

Että sellaista.

54

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mutta kuinka monen

      miehen käyttämä nainen on?

      • sir_eino

        Mitä väliä?

        Ei sillä nyt erityisen paljon seksikumppaneita ole ollut, näitä "harrastan seksiä vasta vakavassa suhteessa" naisia. Mutta ei sillä ole mitään merkitystä minulle vaan mainitsemillani asioilla.


      • sir_eino

        Olen ollut täysin rehellinen siitä mitä olen ja millaisia elämänvalintoja ja virheitä on tullut tehtyä. Mielenterveysongelmista naisiin, viinaan ja vaikka mihin.


      • sir_eino
        sir_eino kirjoitti:

        Mitä väliä?

        Ei sillä nyt erityisen paljon seksikumppaneita ole ollut, näitä "harrastan seksiä vasta vakavassa suhteessa" naisia. Mutta ei sillä ole mitään merkitystä minulle vaan mainitsemillani asioilla.

        Ai niin, paitsi hc-ATM siiven mielestä se on varmaan täysi huora, onhan sillä ollut aiemmin poikaystävä. Hui olkoon.

        Hohhoijaa.


      • Eewuli
        sir_eino kirjoitti:

        Ai niin, paitsi hc-ATM siiven mielestä se on varmaan täysi huora, onhan sillä ollut aiemmin poikaystävä. Hui olkoon.

        Hohhoijaa.

        Onnea ihanan kumppanin löytymisestä :)
        Kyllähän se sopiva tulee eteen ite kellekki, joka sitten oikeasti kolahtaa.


    • mjinja

      Hienoa kuulla! Onneksi olkoon

      • sir_eino

        Kiitos. No, tietysti seurustelu vähentää nettiaikaa. Heh. Toivottavasti ainakin.


      • sir_eino

        Tunnetko minut oikeasti kun väität noin?

        Kyllä mä ainakin yritän parhaani olla se hyvä ja ihana poikaystävä. Kun niin kovasti siitä naisesta tykkään ja välitän. En väitä että aina onnistun, en mä täydellinen ole. Mutta yritän kovasti. Ihan hänen takiaan.


      • mjinja
        sir_eino kirjoitti:

        Kiitos. No, tietysti seurustelu vähentää nettiaikaa. Heh. Toivottavasti ainakin.

        "No, tietysti seurustelu vähentää nettiaikaa." Niin, tietysti. Sallittakoon se sinulle :) Omaankin elämääni voi mieluusti ilmaantua joku joka vähentäis tätä nettiaikaa.


      • ohohh
        sir_eino kirjoitti:

        Tunnetko minut oikeasti kun väität noin?

        Kyllä mä ainakin yritän parhaani olla se hyvä ja ihana poikaystävä. Kun niin kovasti siitä naisesta tykkään ja välitän. En väitä että aina onnistun, en mä täydellinen ole. Mutta yritän kovasti. Ihan hänen takiaan.

        Etkö sä vähän aikaa sitten vielä haikaillut exän perään?


      • sir_eino
        ohohh kirjoitti:

        Etkö sä vähän aikaa sitten vielä haikaillut exän perään?

        No on siitä jo jonkun aikaa.


    • eino-fani

      Onnea! Kirjoituksiasi oli piristävä lukea täällä ATM-viidakossa. Eiköhän sinusta ole kuitenkin nyt eniten iloa uudelle kumppanillesi. Kaikkea hyvää teille.

      • sir_eino

        Kiitos. Toivottavasti on. Vaikka tänään onkin yksinäinen ilta, eihän me yhdessä asuta. No, huomenna taas nähdään. :)


    • ES

      Toivon teille paljon onnea!

      Olen ihmetellyt miten jaksat noita vänkyttäjiä ja mustamaalaajia. Kun en itsekään tuota hc-ATM-siipeä vihamielisyyksineen oikein jaksais, vaikka osakseni on tullut kuitenkin vähemmän henk.koht. lokaa kuin sinulla.

      Mutta oikeassa olet: elämä ja ihmiset ovat tuolla jossain läppärin näytön ulkopuolelle jäävässä maailmassa.

      • sir_eino

        Niin ovat!

        Ja kiitos sinullekin, ella kulta. :)


      • ES
        sir_eino kirjoitti:

        Niin ovat!

        Ja kiitos sinullekin, ella kulta. :)

        Minun tekisi mieleni kieltää sinua koskaan enää tulemasta tälle palstalle noiden vänkyttäjien kiusattavaksi, mutta minun tulisi sinua liian ikävä ja juttusi ovat ihanan järjellisiä ja positiivisia, melkein lohdullisia.


      • ES
        ES kirjoitti:

        Minun tekisi mieleni kieltää sinua koskaan enää tulemasta tälle palstalle noiden vänkyttäjien kiusattavaksi, mutta minun tulisi sinua liian ikävä ja juttusi ovat ihanan järjellisiä ja positiivisia, melkein lohdullisia.

        Niin no, ei aina niin järjellisiä, mutta mukavia kuitenkin.


      • sir_eino
        ES kirjoitti:

        Niin no, ei aina niin järjellisiä, mutta mukavia kuitenkin.

        Järki on yliarvostettua.


      • ES
        sir_eino kirjoitti:

        Järki on yliarvostettua.

        Totta. Kaikki on oikeasti keskeneräistä, vaillinnaista ja hämärää. Jos edes jotain huvittavaa joskus vähän.


    • Filemon.

      Onnittelut. Olet hieno mies, kun olet jaksanut puolustaa moniarvoisuutta puritanismia, homovihaa ja muuta idiotismia vastaan. Olkoon suhteesi pitkä ja menestyksekäs ja rakkautta täynnä!

      • sir_eino

        Kiitos.


    • Paljon onnea :D

      • sir_eino

        Kiitos. En tosin tiedä mitä pitäisi sanoa jos naamakirjan kavereista lähes 90% pitää muuttunutta suhdestatusta kommentin arvoisena. Krhm...

        Olen selvästi ollut yksin ihan liian pitkään. :D


      • hapansilakka

        Epäonnea vaan.


    • heh.

      Mukavaa, että siirryt sinkut palstalta parisuhde palstalle.
      Ei tarvii enää lukea sun kommentteja.

    • Noh sulle passeli, että onnee vaan :)

      Mä jatkan ikisinkkuilua.

    • Me

      Eino :)

      Paljon onnea ja iloa teille :)

    • Gordon Gekko

      Onnea!
      Toivottavasti tosiaan käyt palstalla soittamassa suutasi jatkossakin.

    • Suuri Isä

      Toivon rakkauden kaiken parantavaa ja uudeksi saavaa voimaa suhteellenne. Olkoon yhteinen tienne kaunis ja todellinen.

    • Free to walk

      Ihanaa! :) Onnea sinne! :)

    • sir_eino

      Ai niin. Kiitos onnitteluista kaikille. Kohta varmaan menen nukkumaan. Tai siis pelaamaan konsolia ja haaveleimaan naisestani.

    • jämääijä

      Nämä tapaukset on niin nähty. Joku hehkuttaa onneaan suomi24:lla ja puolen vuoden päästä täällä uudestaan, sinkkuna.

      • Ei tollasten

        sarjanussija-panomiesten suhteet kauaa kestä.


      • jämääijä

        Hahhaa! Alapeukuista päätellen ainakin 4 kertaa kalikka kalahtanut.


    • Kiitos kun jaoit tämän kanssamme.

    • also_sprach_jungfrau

      Hyvä Eino! Onnittelut! Toivottavasti kaikki sujuu vastedeskin mainiosti. Aion ottaa tästä Rakkauden Oraakkelina edes hieman kunniaa, koska olen koko täälläolosi ajan inttänyt, että tarvitset järkevän naisihmisen joka on tasapainoisempi kuin sinä... ja tämä nainen kuulostaa vähän siltä!

      (Tosin kummallista, että jokainen pariutunut ihminen muuttuu netissä hymiöiden käyttäjäksi, vaikkei aiemmin niitä olisikaan viljellyt. Tätä ilmiötä ei ole tutkittu tarpeeksi.)

      • r2wqt4g2qwg2qwtg2qwe

        No niin, sinne meni siis Jungfraun ensirakkaus, mutta onneksi sulla on se oodien laatija, vaikka taidatte molemmat olla niin estyneitä että noinkohan siitä mitään syntyy.


      • also_sprach_jungfrau
        r2wqt4g2qwg2qwtg2qwe kirjoitti:

        No niin, sinne meni siis Jungfraun ensirakkaus, mutta onneksi sulla on se oodien laatija, vaikka taidatte molemmat olla niin estyneitä että noinkohan siitä mitään syntyy.

        Niin! Onhan se traagista. Mutta ei se mitään, olen ollut koko ajan kihloissa Vauhdin kanssa.


      • Zarathustra111
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Niin! Onhan se traagista. Mutta ei se mitään, olen ollut koko ajan kihloissa Vauhdin kanssa.

        Senkin porsastelija!


      • jungrfraun tampponi
        r2wqt4g2qwg2qwtg2qwe kirjoitti:

        No niin, sinne meni siis Jungfraun ensirakkaus, mutta onneksi sulla on se oodien laatija, vaikka taidatte molemmat olla niin estyneitä että noinkohan siitä mitään syntyy.

        Ei jungfraulle kelpaa kuin nussijamestarit. Jäädään odottelemaan milloin se ihastuu and_justice_for_alliin.


      • t43wqyt32q6t32w456yt
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Niin! Onhan se traagista. Mutta ei se mitään, olen ollut koko ajan kihloissa Vauhdin kanssa.

        Mitä mitä, onko sulla salarakas samalla kun flirttailet Hämsymiehen kanssa ja pistät raukan säveltämään jotain oodeja sulle? Naiset on just tuollaisia.


      • also_sprach_jungfrau
        t43wqyt32q6t32w456yt kirjoitti:

        Mitä mitä, onko sulla salarakas samalla kun flirttailet Hämsymiehen kanssa ja pistät raukan säveltämään jotain oodeja sulle? Naiset on just tuollaisia.

        Mikä salarakas se on?! Vauhdillehan minua alunperin täällä naitettiin.

        Näin lyhyt on palstan kollektiivinen muisti...!


      • y53y3weytrewtygqwety
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Mikä salarakas se on?! Vauhdillehan minua alunperin täällä naitettiin.

        Näin lyhyt on palstan kollektiivinen muisti...!

        Naisilla se lyhyt muisti tuntuu olevan kun epätoivoisesti yritetään nussituttaa itseään einolla ja ollaan kihloissa vauhdin kanssa ja lesboillaan ellastellan kanssa tiskipöydän vieressä ja flirttaillaan hämähäkkimiehelle ja silti valitaan aina koira, jos pitää miehen ja koiran välillä valita. Olet inhottava ihminen.


      • also_sprach_jungfrau
        y53y3weytrewtygqwety kirjoitti:

        Naisilla se lyhyt muisti tuntuu olevan kun epätoivoisesti yritetään nussituttaa itseään einolla ja ollaan kihloissa vauhdin kanssa ja lesboillaan ellastellan kanssa tiskipöydän vieressä ja flirttaillaan hämähäkkimiehelle ja silti valitaan aina koira, jos pitää miehen ja koiran välillä valita. Olet inhottava ihminen.

        No niin olenkin. Sinkutpalstallahan todellinen ihmisluonne punnitaan.


      • sir_eino

        Onko olemassa naisia jotka ovat VÄHEMMÄN tasapainoisia kun minä?

        Kiitos kuitenkin. Ja hyvin menee, edelleen.


      • -----
        sir_eino kirjoitti:

        Onko olemassa naisia jotka ovat VÄHEMMÄN tasapainoisia kun minä?

        Kiitos kuitenkin. Ja hyvin menee, edelleen.

        Pysy poissa. Hus hus.


    • mr_groove

      Onnea Sir! Olen onnellinen puolestasi! Taidamme olla samassa tilanteessa, sillä olen myös vakavasti rakastumassa ihanaan naiseeni, joka löytyi yllättäen netistä. Mulla on vielä aikaa notkua netissä nämä illat, kun lapseni nukkuu, joten palstalaiset eivät ihan kokonaan musta pääse.Tämä palsta tosin menettää paljon positiivista energiaa, kun olet poissa.

      Nauttikaa toisistanne ja elämästä!

      --Mr Groove

      • sir_eino

        Mahtavaa! Siis sinunkin puolestasi! Nauti rakkaudestasi!


    • White wolf

      Tämä on saanut paljon plussaa. Onhan tämä miehen aloittama. Mutta jos nainen alottaisi tälläisen onnen toitotuksen saaneensa ihanan miehen, alkaisi palstan idiootit lutkitella ja muuta paskaa saisi niskaan..

    • mr_groove

      En tiedä kävisikö noin, jos kyseessä olisi joku yhtä tunnettu palstalainen, kuin Sir Eino. Jos joku tuntematon tulisi hehkuttamaan, niin paskaa sataisi. Samoin saisin itse, jos tällaisen ketjun aloittaisin, kun en ole ollut kovin aktiivinen sinkkupalstalla.

      Se tietysti ihmetyttää, että kuinka joku voi kokea toisen onnellisuuden olevan itseltä pois, ikäänkuin onnea olisi rajallinen määrä maailmassa ja se loppuu, jos joku toinen sitä käyttää. Tietysti, jos onnellisuuden näkee muutaman palstalaisen tapaan pilluna, niin saattaa alkaa ahdistamaan, niitä kun on kuitenkin rajallinen määrä olemassa, vain reilut kolme miljardia.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe