Missä tapasitte?

missämiten

Kertokaa te armaan löytäneet malliksi meille muille, missä tapasitte tulevan kultanne. Kyseessä voi olla nykyinen tai entinen suhde.

45

288

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sir_eino

      Nykyisen tapasin niinkin tylsässä ja ennalta-arvattavassa paikassa kun baarissa. Ei mikään yökerhotyyppinen mesta mutta paikka missä soi musiikki ja tarjoillaan olutta.

      Jututin yhtä tyttöä joka puhelinnumeronvonkausvaiheessa ilmoitti olevansa varattu. No, poistuin kohteliaasti paikalta ja iskin silmäni toiseen naiseen joka oli baaritiskillä tilaamassa siideriä. Ei kun perään, moottoriturpa käyntiin ja illan päätteeksi kysyin numeroa. Muutamat tekstiviestit viikolla, sitten yksi puhelu ja sovitaan treffit lähipubiin kun asutaan melkein naapurissa ja siitä on nyt sitten reilut viisi viikkoa jatkettu.

      • "Ei kun perään, moottoriturpa käyntiin ja illan päätteeksi kysyin numeroa."

        Tässä on juuri se kohta, joka ei minulta onnistu, ja tuskin tulee onnistumaankaan - että pitäisi mennä jonkun ventovieraan perään, ilmeisesti ulkonäön (minkä muun?) perusteella, jolloin tulee haukut pinnallisuudesta. Ja sitten "moottoriturpa käyntiin". En ole itse moottoriturpainen ihminen enkä hirveästi jaksa itse moottoriturpia. Kolmanneksi: ilta ei koskaan jatku niin pitkälle, että tulisi kysyttyä puhelinnumeroa. Siinä vaiheessa kun moottoriturpa ei lähde käyntiin, niin tyttö sanoo: "painu hintti vittuun". Sitten keskityn siihen mihin pystyn; erilaisten ja Kallion tarjontaan nähden kalliiden oluiden maisteluun.


    • jackaroo

      Olisi kyllä ihan kiva lukea muutama "näin onnistuin" -tarina, ehkä niistä voisi jotain itsekin oppia. Tosin tämän palstan tason tuntien, ei varmaan kovinkaan paljoa noita onnistuneita tarinoita löydy ja ne harvat mitä löytyy saavat varmasti omakseen paljon haukkumista ja arvostelua.

      • m30.

        Arvaan, että et meikäläisestä juurikaan diggaile, mutta sanon sinulle kuitenkin saman kuin olen jollekin muullekin täällä kirjoittanut. Sir einon, ajfan ja muiden vastaavien tyyppien puolustelu ei auta sinua eteenpäin elämässä yhtään mihinkään. Ei myöskään Sir einon, ajfan ja muiden vastaavien tyyppien naistarinoiden lukeminen. Nuo tyypit ovat synnynnäisiä naisten iskijöitä. Niiden naisten iskemis -ominaisuudet ovat sellaisia, joita ei voi lukemalla oppia, eikä voi oppia edes olemalla heidän seurassaan.

        Usko pois, minä tiedän tästä jotain. Vaikka kirjoitankin täällä välillä tasoteoria-juttuja, niin olen siitä erilainen asianharrastaja, että olen tuntenut useampia tuollaisia peli- ja panomiehiä, ja olen käynyt aiemmin elämässäni todella paljon erilaisissa baareissa ja bileissä. Omat naisjuttuni ja iskemisjuttuni ovat olleet lähinnä surkuhupaisia, silloinkin kun ovat jossain määrin onnistuneet. En voi antaa sinulle kuin yhden neuvon, ja se on, että sinun täytyy löytää omat vahvuutesi naisten iskemisessä. Einon ja ajfan jutut ovat pelkästään haitallisia siihen, koska niitä piirteitä millä Eino ja ajfa iskevät naisia, ei sinulla ole etkä niitä mistään saa. Eikä niitä ole minullakaan, siksi tiedänkin, että niitä ei saa mitenkään tekaistua.


      • sir_eino
        m30. kirjoitti:

        Arvaan, että et meikäläisestä juurikaan diggaile, mutta sanon sinulle kuitenkin saman kuin olen jollekin muullekin täällä kirjoittanut. Sir einon, ajfan ja muiden vastaavien tyyppien puolustelu ei auta sinua eteenpäin elämässä yhtään mihinkään. Ei myöskään Sir einon, ajfan ja muiden vastaavien tyyppien naistarinoiden lukeminen. Nuo tyypit ovat synnynnäisiä naisten iskijöitä. Niiden naisten iskemis -ominaisuudet ovat sellaisia, joita ei voi lukemalla oppia, eikä voi oppia edes olemalla heidän seurassaan.

        Usko pois, minä tiedän tästä jotain. Vaikka kirjoitankin täällä välillä tasoteoria-juttuja, niin olen siitä erilainen asianharrastaja, että olen tuntenut useampia tuollaisia peli- ja panomiehiä, ja olen käynyt aiemmin elämässäni todella paljon erilaisissa baareissa ja bileissä. Omat naisjuttuni ja iskemisjuttuni ovat olleet lähinnä surkuhupaisia, silloinkin kun ovat jossain määrin onnistuneet. En voi antaa sinulle kuin yhden neuvon, ja se on, että sinun täytyy löytää omat vahvuutesi naisten iskemisessä. Einon ja ajfan jutut ovat pelkästään haitallisia siihen, koska niitä piirteitä millä Eino ja ajfa iskevät naisia, ei sinulla ole etkä niitä mistään saa. Eikä niitä ole minullakaan, siksi tiedänkin, että niitä ei saa mitenkään tekaistua.

        Aika kornia sanoa minua synnynnäiseksi naisteniskijäksi kun kuitenkin onnistuin säilyttämään poikuuteni vähän päälle parikymppiseksi asti. Se nyt on tilastollisesti aika harvinaista, sanoi kuka vaan mitä vaan.

        Se ei muuten johtunut siitä etten olisi halunnut rakastella aikaisemmin vaan siitä ettei tullut tilaisuutta ja jos tuli niin en osannut oikein ilmaista naiselle että nyt hei tekisi mieli, haluan sua. Kai se jännitti. Ja jännittikin.


      • ES
        m30. kirjoitti:

        Arvaan, että et meikäläisestä juurikaan diggaile, mutta sanon sinulle kuitenkin saman kuin olen jollekin muullekin täällä kirjoittanut. Sir einon, ajfan ja muiden vastaavien tyyppien puolustelu ei auta sinua eteenpäin elämässä yhtään mihinkään. Ei myöskään Sir einon, ajfan ja muiden vastaavien tyyppien naistarinoiden lukeminen. Nuo tyypit ovat synnynnäisiä naisten iskijöitä. Niiden naisten iskemis -ominaisuudet ovat sellaisia, joita ei voi lukemalla oppia, eikä voi oppia edes olemalla heidän seurassaan.

        Usko pois, minä tiedän tästä jotain. Vaikka kirjoitankin täällä välillä tasoteoria-juttuja, niin olen siitä erilainen asianharrastaja, että olen tuntenut useampia tuollaisia peli- ja panomiehiä, ja olen käynyt aiemmin elämässäni todella paljon erilaisissa baareissa ja bileissä. Omat naisjuttuni ja iskemisjuttuni ovat olleet lähinnä surkuhupaisia, silloinkin kun ovat jossain määrin onnistuneet. En voi antaa sinulle kuin yhden neuvon, ja se on, että sinun täytyy löytää omat vahvuutesi naisten iskemisessä. Einon ja ajfan jutut ovat pelkästään haitallisia siihen, koska niitä piirteitä millä Eino ja ajfa iskevät naisia, ei sinulla ole etkä niitä mistään saa. Eikä niitä ole minullakaan, siksi tiedänkin, että niitä ei saa mitenkään tekaistua.

        Piik piiks, siili taas piikit pörröllä ja puhuu pöljiä.


      • yteteasq3tt3
        sir_eino kirjoitti:

        Aika kornia sanoa minua synnynnäiseksi naisteniskijäksi kun kuitenkin onnistuin säilyttämään poikuuteni vähän päälle parikymppiseksi asti. Se nyt on tilastollisesti aika harvinaista, sanoi kuka vaan mitä vaan.

        Se ei muuten johtunut siitä etten olisi halunnut rakastella aikaisemmin vaan siitä ettei tullut tilaisuutta ja jos tuli niin en osannut oikein ilmaista naiselle että nyt hei tekisi mieli, haluan sua. Kai se jännitti. Ja jännittikin.

        Eli löysit potentiaalisi vasta myöhemmin, mutta se on ollut siellä koko ajan. Eipä tuossa mitään ihmeellistä ole.


      • sir_eino

        No... Ainakin mä myönnän että nykyisen kanssa kävi tuuri sillä tavalla että oltiin heti vähän samalla aaltopituudella ja yhteistä juteltavaa löytyi. Vaikka mä olin se joka meni juttelemaan niin ei siitä olisi mitään sen kummempaa tullut jos ei oltaisi oltu kiinnostuneita samoista asioista ja... Varmaan sekin auttoi että pidetään toisiamme ihan no... Puoleensavetävinä.

        Eli ihan tällä tavalla. Ei mitään ihmeellistä siinä. Juttu vaan lähti välittömästi luistamaan ja jo ekojen treffien jälkeen olin aika varma että tästä voisi tulla jotain. Nyt olen jo ihan varma että tässä on jotain mistä haluan pitää kiinni ja jonka eteen olen valmis tekemään hommia.


      • sir_eino
        yteteasq3tt3 kirjoitti:

        Eli löysit potentiaalisi vasta myöhemmin, mutta se on ollut siellä koko ajan. Eipä tuossa mitään ihmeellistä ole.

        Minkä potentiaalini? Olin parikymppisenä aika ujo noissa seksijutuissa, siitä ei ole kyllä jäljellä enää mitään. Ihan normaalia iän tuomaa itsevarmuutta.


      • Gordon Gekko
        m30. kirjoitti:

        Arvaan, että et meikäläisestä juurikaan diggaile, mutta sanon sinulle kuitenkin saman kuin olen jollekin muullekin täällä kirjoittanut. Sir einon, ajfan ja muiden vastaavien tyyppien puolustelu ei auta sinua eteenpäin elämässä yhtään mihinkään. Ei myöskään Sir einon, ajfan ja muiden vastaavien tyyppien naistarinoiden lukeminen. Nuo tyypit ovat synnynnäisiä naisten iskijöitä. Niiden naisten iskemis -ominaisuudet ovat sellaisia, joita ei voi lukemalla oppia, eikä voi oppia edes olemalla heidän seurassaan.

        Usko pois, minä tiedän tästä jotain. Vaikka kirjoitankin täällä välillä tasoteoria-juttuja, niin olen siitä erilainen asianharrastaja, että olen tuntenut useampia tuollaisia peli- ja panomiehiä, ja olen käynyt aiemmin elämässäni todella paljon erilaisissa baareissa ja bileissä. Omat naisjuttuni ja iskemisjuttuni ovat olleet lähinnä surkuhupaisia, silloinkin kun ovat jossain määrin onnistuneet. En voi antaa sinulle kuin yhden neuvon, ja se on, että sinun täytyy löytää omat vahvuutesi naisten iskemisessä. Einon ja ajfan jutut ovat pelkästään haitallisia siihen, koska niitä piirteitä millä Eino ja ajfa iskevät naisia, ei sinulla ole etkä niitä mistään saa. Eikä niitä ole minullakaan, siksi tiedänkin, että niitä ei saa mitenkään tekaistua.

        Aika outoa fatalismia.
        "niitä piirteitä millä Eino ja ajfa iskevät naisia, ei sinulla ole etkä niitä mistään saa."
        Ainoa tällainen asia on mun mielestä ulkonäkö. Tietysti introvertti - ekstrovertti -akseli esim. vaikuttaa, mutta kuulostat olevan sitä mieltä, että muilta ei voi oppia?


      • m30.
        Gordon Gekko kirjoitti:

        Aika outoa fatalismia.
        "niitä piirteitä millä Eino ja ajfa iskevät naisia, ei sinulla ole etkä niitä mistään saa."
        Ainoa tällainen asia on mun mielestä ulkonäkö. Tietysti introvertti - ekstrovertti -akseli esim. vaikuttaa, mutta kuulostat olevan sitä mieltä, että muilta ei voi oppia?

        Parisuhteiden muodostamisen kyvyt liittyvät niin selkeästi ihmisen perusluonteeseen, että muilta voi oppia jonkun verran, jos ehtii saamaan oppinsa silloin kun perusluonne voi vielä muuttua, eli esimerkiksi teini-ikäisenä. Parikymppisen jälkeen ihmisen perusluonne ei juurikaan enää muutu kuin siinä tapauksessa, että tapahtuu jotain todella äkkinäistä ja yleensä traagista, esimerkiksi omaisten menettäminen onnettomuudessa, syöpä tai muu todella vakava sairaus.


      • m30.
        sir_eino kirjoitti:

        Minkä potentiaalini? Olin parikymppisenä aika ujo noissa seksijutuissa, siitä ei ole kyllä jäljellä enää mitään. Ihan normaalia iän tuomaa itsevarmuutta.

        Olen samaa mieltä tuon ylemmän kanssa, olet synnynnäisesti paskanjauhaja ja pelaaja, ja opit käyttämään kykyjäsi vasta kun ensimmäisen kerran onnistuit naisen. Ei se muilla miehillä mene sillä tavalla, että kun kerran onnistuu naisen kanssa, niin yhtäkkiä muuttuu kaikki naiset kaatavaksi himonussijaksi.


      • hjghf5656hghfgf98223
        m30. kirjoitti:

        Parisuhteiden muodostamisen kyvyt liittyvät niin selkeästi ihmisen perusluonteeseen, että muilta voi oppia jonkun verran, jos ehtii saamaan oppinsa silloin kun perusluonne voi vielä muuttua, eli esimerkiksi teini-ikäisenä. Parikymppisen jälkeen ihmisen perusluonne ei juurikaan enää muutu kuin siinä tapauksessa, että tapahtuu jotain todella äkkinäistä ja yleensä traagista, esimerkiksi omaisten menettäminen onnettomuudessa, syöpä tai muu todella vakava sairaus.

        "Parikymppisen jälkeen ihmisen perusluonne ei juurikaan enää muutu"

        Ihmislajilla on erityisominaisuus oppia läpi elämän, oppimiskyky ei rajoitu selkeästi lapsuuteen ja nuoruuteen (/pentuaikaan) kuten muilla eläimillä ihan eri määrissä kuin ihmisellä.

        Ihminen muuttuu läpi elämän.

        Ja ihmisen aivot ja mieli ovat joustavat, sopeutuvaiset. Normaalisti.

        Toistan: normaalisti. Sinä m30. vaikutat jotenkin hyvin jäykältä ihmiseltä.


      • sir_eino
        m30. kirjoitti:

        Olen samaa mieltä tuon ylemmän kanssa, olet synnynnäisesti paskanjauhaja ja pelaaja, ja opit käyttämään kykyjäsi vasta kun ensimmäisen kerran onnistuit naisen. Ei se muilla miehillä mene sillä tavalla, että kun kerran onnistuu naisen kanssa, niin yhtäkkiä muuttuu kaikki naiset kaatavaksi himonussijaksi.

        No ei se ihan noin mennyt. Et tuntenut minua parikymppisenä etkä tunne nytkään, mutta en minä mitenkään erityisen sulavasti ensimmäisiä seksikumppaneita sänkyyn vietellyt. Ennemmin se oli sellaista ujon pojan hetkellistä itsevarmuuden löytämistä. Silloin vielä parikymppisenä se oli kuule niin että pieni ujous ja kokemattomuuskin oli tytöistä ihan söpöä, se etten ollut mikään hirveä pukki vaan vähän herkkä.

        Paskanjauhaja tai pelaaja en sillä tapaa ole että pillun takia ei ole paljon tarvinnut valehdella. Olen saanut sitä muutenkin.


      • m30.
        sir_eino kirjoitti:

        No ei se ihan noin mennyt. Et tuntenut minua parikymppisenä etkä tunne nytkään, mutta en minä mitenkään erityisen sulavasti ensimmäisiä seksikumppaneita sänkyyn vietellyt. Ennemmin se oli sellaista ujon pojan hetkellistä itsevarmuuden löytämistä. Silloin vielä parikymppisenä se oli kuule niin että pieni ujous ja kokemattomuuskin oli tytöistä ihan söpöä, se etten ollut mikään hirveä pukki vaan vähän herkkä.

        Paskanjauhaja tai pelaaja en sillä tapaa ole että pillun takia ei ole paljon tarvinnut valehdella. Olen saanut sitä muutenkin.

        Olet synnynnäisesti paskanjauhaja, pelaaja ja narsisti. Juuri sen takia herätät niin suurta raivoa täällä palstalla, että voisit oikeasti joutua lynkatuksi, jos osapuolet kohtaisivat.


      • sir_eino
        m30. kirjoitti:

        Olet synnynnäisesti paskanjauhaja, pelaaja ja narsisti. Juuri sen takia herätät niin suurta raivoa täällä palstalla, että voisit oikeasti joutua lynkatuksi, jos osapuolet kohtaisivat.

        Herätän raivoa tällä palstalla samasta syystä kun ajfakin. En vihaa naisia vaan pidän naisista ja tulen naisten kanssa toimeen. Hc-ATMsiipi ei siedä sitä että on olemassa mies joka ei käyttäydy kuin törppö, vihaa naisia, halua raiskata ja kivittää naisia. Ja ai että jos se saa vielä naisilta vähän ystävällistä läppää takaisin. Selvä narsistin merkki.


      • ES
        m30. kirjoitti:

        Olet synnynnäisesti paskanjauhaja, pelaaja ja narsisti. Juuri sen takia herätät niin suurta raivoa täällä palstalla, että voisit oikeasti joutua lynkatuksi, jos osapuolet kohtaisivat.

        Et viitsis siili... Naisten kanssa voi tulla toimeen ja keskustella ihan siinä missä miestenkin kanssa. Ei sukupuoli kaikkea määritä ennakkoon yhtään miksikään.

        Noissa narsistipaskamiespeloissa sun piikit osuu eniten suhun itseesi.


      • Gordon Gekko
        m30. kirjoitti:

        Parisuhteiden muodostamisen kyvyt liittyvät niin selkeästi ihmisen perusluonteeseen, että muilta voi oppia jonkun verran, jos ehtii saamaan oppinsa silloin kun perusluonne voi vielä muuttua, eli esimerkiksi teini-ikäisenä. Parikymppisen jälkeen ihmisen perusluonne ei juurikaan enää muutu kuin siinä tapauksessa, että tapahtuu jotain todella äkkinäistä ja yleensä traagista, esimerkiksi omaisten menettäminen onnettomuudessa, syöpä tai muu todella vakava sairaus.

        En ensinnäkään usko että useimmilla miehillä perusluonteesta puuttuisi ratkaisevan paljon pariutumiseen liittyviä kykyjä. Olen myös itse muuttunut käytökseltäni ja ehkä jonkun verran luonteeltanikin aika lailla vaikkapa ikävuosien 18-30 välillä, ja aika monessa kaverissakin on ollut nähtävissä selkeitä muutoksia.

        Ja ihan esimerkkinä, kun Jackaroolle kommentoit, niin hän vaikuttaa sellaiselta perussosiaaliselta kaverilta, joka osaa ilmaista itseään sujuvasti ja jolla riittää kavereita, kun on sellaisessa tilanteessa, että kaverisuhteita on helppo pitää yllä. Luulisi että juuri hänen tyyppisellään olisi perusluonteen puolesta ihan hyvät lähtökohdat imeä oppia sieltä sun täältä.


      • realismus
        m30. kirjoitti:

        Olet synnynnäisesti paskanjauhaja, pelaaja ja narsisti. Juuri sen takia herätät niin suurta raivoa täällä palstalla, että voisit oikeasti joutua lynkatuksi, jos osapuolet kohtaisivat.

        Eino herättää raivoa, koska hän on normaali tavallinen mies. Palstan epäonnistujien kokoontumisajoihin siis sopimaton. Kurkista nyt hyvänen joskus yhteiskuntaan ja koeta "eheytyä".


    • gagasd

      Kaikki naissuhteeni ovat alkaneet baarista. Siksi ne eivät olekaan kestäneet, sillä baareissa käy vain huoria ja lutkia.

      • hhjjhgg

        Siellähän te toisianne vastaavat lutkat ja mieslutkat tapaatte..


    • Mä tapasin exäni täällä suomi24:lla

      • Utelias Untamo

        Kerro lisää. Siis treffit osion ilmoituksella vai? Mieskö otti ekaksi yhteyttä? Miten se erottui nistä muista sadoista yhteyden ottajista?


      • miehen logiikka

        C C ex rules!!


      • cc papun
        Utelias Untamo kirjoitti:

        Kerro lisää. Siis treffit osion ilmoituksella vai? Mieskö otti ekaksi yhteyttä? Miten se erottui nistä muista sadoista yhteyden ottajista?

        viikonloppupano ei muuta


      • Utelias Untamo kirjoitti:

        Kerro lisää. Siis treffit osion ilmoituksella vai? Mieskö otti ekaksi yhteyttä? Miten se erottui nistä muista sadoista yhteyden ottajista?

        Ei missään treffiosiossa.. mä sinne mene :O

        Ihan vaan keskustelupalstalla Miehen Logiikassa tutustuttiin keskustelujen lomassa, ja joo, kuten tuolla jo joku vihjailikin niin seurustelin siis Crocutan kanssa. Siellä on muodostunut kymmeniä pareja ja yrityksiä aikojen saatossa eli tehokas pariutumispaikka :D


      • mr_groove
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Ei missään treffiosiossa.. mä sinne mene :O

        Ihan vaan keskustelupalstalla Miehen Logiikassa tutustuttiin keskustelujen lomassa, ja joo, kuten tuolla jo joku vihjailikin niin seurustelin siis Crocutan kanssa. Siellä on muodostunut kymmeniä pareja ja yrityksiä aikojen saatossa eli tehokas pariutumispaikka :D

        Mikäs teille Crocutan kanssa tuli? Kyllähän noista keskusteluista käy rivien välistä ilmi, että vetoa on vieläkin ;)


      • mr_groove kirjoitti:

        Mikäs teille Crocutan kanssa tuli? Kyllähän noista keskusteluista käy rivien välistä ilmi, että vetoa on vieläkin ;)

        En halua sen kummemmin alkaa julkisesti asiaa puimaan, mutta ei oltu tarpeeksi samanhenkisiä tms.

        On Crocussa puolensa :D


      • Mällisälli
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        En halua sen kummemmin alkaa julkisesti asiaa puimaan, mutta ei oltu tarpeeksi samanhenkisiä tms.

        On Crocussa puolensa :D

        Olet Crocutan käyttämä?!


      • mr_groove
        Mällisälli kirjoitti:

        Olet Crocutan käyttämä?!

        Kerron sulle salaisuuden. Tämän palstan ulkopuolella saattaa olla sellaista elämää, jossa ihmiset eivät käytä toisiaan, vaan aidosti viihtyvät yhdessä.


      • ...
        mr_groove kirjoitti:

        Kerron sulle salaisuuden. Tämän palstan ulkopuolella saattaa olla sellaista elämää, jossa ihmiset eivät käytä toisiaan, vaan aidosti viihtyvät yhdessä.

        Ei viihtyminen käyttämistä estä.


      • mr_groove
        ... kirjoitti:

        Ei viihtyminen käyttämistä estä.

        Ei, mutta käyttäminen ei ole pakollista, eikä edes suotavaa.


    • eräs panoäijä

      Nykyisen vakipilluni tapasin baarissa. heh, yllätys.

    • eräs panoäijä

      Nykyisen vakipilluni tapasin baarissa, heh yllättäen.

      • ei ylös ennen 12

        työtön atm


    • Tsetse hirvi

      Entiset lyhytaikaiset heilani (ei yhden illan juttuja kun en niitä harrasta) tapasin työpaikan, opiskelujen ja tuttavapiirin välityksellä.
      Ketään en ole ns. vapailta markkinoilta löytänyt vaikkapa baarista.

      Nyt sitten kolkyt ja risat tilanteessa ei olekkaan harvainta aavistusta mistä saada nainen ja miten. Netistä ei ainakaan lohkea.

      Lenkkipolut taitaa olla melkein todennäköisin jos jonkun uskaltais pysäyttää tai sitten töistä jotenkin ihmeellisesti.

      Joten ei se auta että on löytänyt jonkun aiemmin jotakin kautta jos ei ole enää niitä samoja ympäristöjä käytössä missä minun tapauksessa naisia kohdata.

      Se mikä on tietysti hämmentävintä on se että näytän taatusti paremmalta ja olen itsevarmempi kuin nuorempana. Kiinnostus naisten puolelta on vain laihanpuoleista.

    • itmies

      Jaahas, viittiskö sepustaa koko historiikkiä ei jaksa. Kun se on pitkä kuin nälkävuosi...

      No mä kerron ekasta tapasin hänet koulussa, 5lk:lla ollessani. Se oli ihme, kun hän oli kiinnostunut ja mä olin puulla päähän lyöty. Ihmettelin mitenkäs tässä näin kävi, mutta kummiskin se on hyvä tunne kun toinen haluaa sut. Nostaa reippaasti itseluottamusta. En ollut aloitteellinen vaan hän ja täytyy sanoa että se oli hyvää aikaa niin kauan kun sitä kesti, vähän vituttaa vaan miksi loppui :(

      Nyt sitten on pitkä aika oltu ilman minkäänlaista suhdetta, minkäs teet kun kukaan ei juuri kiinnostu livessä niin ikisinkkuus jatkuu.

    • Melkein totta

      Tapasimme Ellan kanssa ruokakaupan pullonpalautusautomaatilla. En sanonut hänelle mitään, vaan mulkoilin kiukkuisesti, että panisi lutka vauhtia siihen pullojensa syöttöön. Ella kuitenkin katsoi minua ystävällisesti. Saatuani maksetuksi näin hänet ulko-ovella, kuin odottamassa jotakuta. Yllättäen Ella pysäyttikin minut ja kysyi, tulisinko hänen kanssaan kahville viereiseen cafeteriaan. Tiuskaisin, etten kahvittele kaiken maailman katunaisten kanssa. Ella häkeltyi reaktiostani. Vasta nyt huomasin hänen olevan tosi hyvänäköinen, pitkät hiukset ja hyvä perse. Mutisin anteeksipyynnön ja sanoin tulevani mielelläni. Juttelimme miltei tunnin ja Ella osoittautui tosi kivaksi. Sen jälkeen olemme tapailleet säännöllisesti. Hän taitaa tykätä minusta myös. Emme ole vielä rakastelleet, mutta toivon pääseväni kampeamaan päälle pian.

      • Ellas sun

        Söpön julma tarina. Kuulosti uudesti syntyneeltä työtön ATM:lta.

        PS. Ens kerralla sinä maksat, senkin pummi.


    • mr_groove

      Nykyiseni tapasin suomi24.ssä. Se ei ollut ihastumista ensisilmäyksellä vaan ystävyyden kautta suhde kehittyi vähitellen siihen pisteeseen, että annoimme muille säädöillemme kenkää ja sitouduimme toisiimme.

    • Onnellinen Lyyli

      Tapasin nykyisen muruni ystävieni kautta. Sitten muutaman kerran satuttiin urheilemaan yhtäaikaa ja siitä se sitten lähti pikku hiljaa. Ensin ystävyttyttiin ja sitten rakastuttiin. Reilut puolisen vuotta meni ensinäkemisestä. Nyt on oltu reilut kaksi vuotta yhdessä. Heinäkuun alussa muutetaan yhteiseen omaan asuntoon jonka ostimme. Eipä voisi näyttää kesä paremmalta.

    • Å

      Tapasin ex:ni yhteisestä harrastuksesta. Hän oli kurssin ohjaaja, joten meni aika paljon aikaa, ennenkuin "kehtasimme" lähestyä toisiamme. Se oli sellaista mukavaa, pikku hiljaa tapahtuvaa tutustumista. Harrastuksen varjolla oli helppo vaihtaa numeroita ja mennä yhdessä katsomaan harrastukseen liittyviä otteluita yms.

      Jutut tietenkin laajeni muuhunkin kuin harrastukseen ja lopukta tapailtiin treenien ulkopuolellakin. Siitä se sitten lähti ja 3 vuoden suhde siitä muodostui.

    • Eewuli

      Kyseessä on nyt vuosi sitten päättynyt, 2,5 vuojen suhe.

      Lähdin viettään iltaa kaverin kutsuessa minut mukaan äijäporukan iltamiin :D
      Heidän joukossaan oli sitten minua vuotta vanhempi nuori mies, johon ihastuin lähes heti mutta ajattelin sen olevan minua reippaasti vanhempi ja ajattelin, että tuskin tuo minusta olisi edes kiinnostunut. Taisin olla tuolloin 21 vuotias.

      Baarissa aloimme jutella oikeastaan enemmän, hän se taisikin minut iskeä ja loppua kohen hän tulikin luokseni yöksi. Totesimme olevamme liian päissään joten pistimme vain nukkumaan. Aamulla aikasin heräsin töihin ja tuumin, että kaipa se mies on karannut pois kun ei saanutkaan mitään. Kämpille palatessani huomasin ettei se mihinkään ollu menny, sanoi jääneensä odottamaan että saisi puhelinnumeroni :) Siitäpä suhde lähti etenemään.
      Eli kaveriporukassakin voi törmätä uuteen kumppaniin. Nykyisin olemme hyvän päivän tuttuja.

    • .....

      Pari edellistä ovat lähteneet netin kautta liikkeelle. Sitä ennen joko baarista tai yhteisten tuttavien kautta.

    • realismus

      Liftasin hänen autoonsa. Mulkolimme toisiamme taustapeilin kautta Helsingistä Tampereelle, ja neljän viikon kuluttua hän kosi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      84
      4013
    2. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      104
      3367
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      92
      3131
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      43
      2445
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      88
      2222
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1850
    7. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      335
      1824
    8. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1816
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      26
      1800
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      62
      1660
    Aihe