Heippa! Mulla alkais tänään Vogelin mehupaasto 5pv eli pe vika päivä. Huonompi juttu on että lauantaina ois tyttöjen ilta,joten alkomahoolia ois tarjolla. Mitä luulette meneekö koko tyttö niin sekaisin että ei kannata sitten paastota vielä,että siirtäisin ajankohtaa. vai mitä luulette,onko kokemuksia?
Kyllähän järkikin nyt sanoo että heti ei uskaltais ehkä bilettämään just lähteä..mutta haluan nyt vaan kysyä mielipidettä,etten nyt sit paastoa turhaan,jos se menee sit jotenki harakakoille sen lauantain takia.
Kiitos vastauksista!
Vogel-paastoajat APUA!
Mankelitar
0
181
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962953
- 432846
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj292050- 1331969
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51379- 171315