Ripsien pidennykset

domino123

Noniin eli kertokaa kokemuksianne. Haluaisin itse hankkia ripsien pidennykset. Onko hoitolavinkkejä, minne kannattaisi mennä ne laitattamaan? (mieluiten pk-seutu) ja kuinka usein olette joutuneet käymään siten niitä huoltamassa?

17

3633

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiakas123

      Minä taas kävin Glamuurissa.
      Ripset ovat hyvät ja pysyvät hyvältä.Huoltoväli on ollut neljä viikkoa.
      Olen todella tyytyväinen ripsiini ne eivät ole kovat eikä solmussa kuten monilla ystävilläni.Luonnollisen näköiset ja tuuheat ripset

      Glamuuri voin suositella koska olen erittäin tyytyväinen
      Siellä tehdään myös kynsiä
      www.glamuur.fi

      • niina3

        Taitaa olla itse puljun pitäjä tämän viestin takana.


    • silklashes

      Tuo Glamuur ei ole todellakaan niin glamour,kuin nimi antaa ymmärtää :(

      Kävin laitatuttamassa ripsiini pidennykset, tuloksena onnettomat harvat ja aivan liian pitkät ripset, kävin toisessa paikassa korjauttamassa, siellä sanottiin,että ripsissäni oli paakkuja ja useita ripsiä yhdessä. Joten ikävä kyllä minäkään en voi suositella.

      • Jenna000

        En suosittele malmin Glamuur paikkaa,jos haluat lash-lift ripsipermanentin. Olen useammassa paikassa käynyt kyseisessä hoidossa, enkä missään ole törmännyt vastaavaan ammattitaidottomuuteen. Ripset laitettiin teipillä kiinni "tyynyyn" ja samalla sai alaripsetkin taivutuksen ylös. Tekijä ei siis tarkastanut ettei alaripsetkin taivu. Permanentti- ja kiinnitysainetta tekijä laittoi todella runsaasti ja kaikkialle saaden silmäni ja luomeni polttelemaan. Yläripset oli pari kuukautta aivan kauheat. Sojottivat silmäluomen suuntaisesti sikinsokin, enkä voinut laittaa ripsiväriäkään,kun korosti sitä sekasotkua. Teki mieli leikata ripset pois ja odottaa, että kasvaisivat takaisin.


    • Kiinnostunut...

      Ihan mielenkiintoista sinänsä, että aloittaja kyselee hoitolavinkkiä positiivisesti ripsipidennyksiin liittyen. Seuraavassa viestissä jo haukutaan jotain tiettyä paikkaa... hmm... Enemmän minun silmiini kuulostaa kateellisen panettelulta tai mustamaalaukselta.

      Itse en ole vielä kyseisessä paikassa käynyt, mutta käänteispsykokogia toimii erittäin hyvin koska tämän "puljun" on pakko olla parempi kuin joku toinen paikka kommenttien perusteella. :)

      P.s Aika vinkeen näköisiä kynsiä heidän sivuillaan :)

      • Jennak78

        Mä laitoin pidennykset ripsiini ensimmäistä kertaa viime viikolla Hair Maisonissa, Kannelmäessä. Oli todella huolellista työtä ja oon erittäin tyytyväinen niihin. Suosittelen!


    • Glitterikoukku

      Olen pidentänyt ripsiäni jo vuodesta 2008 täällä: www.heavenlynails.fi
      Työ on ollut tasalaatuista ja huolellista. Suosittelen Heavenlynailsia täydestä sydämestäni!

    • roosa2

      Teen laadukkaita ripsiä Pasilassa kotonani toiminimellä, oon käynyt diamond lashesin koulutuksen:) Uudet 50e, huolto 30-40e :)
      puh. 0442229393

    • Vanity Fair

      GlamuuR Malmilla kiinnostaa. Haluaisin sieltä kynnet ja ehkä hiustenpidennykset. Teippipidennyksiä ajattelin.
      Ei ole ilmainen mesta, mutta edullisesta päästä. Please kertokaa kokemuksia! Mun budjetilla nää kauneudenhoitojutut ovat harvinaista luksusta, ja haluisin että lopputulos olis mahdollisimman hyvä, halpa ja kuitenkin kestävä. Onks tää Glamuur hyvä paikka? Onko jotain tekijää jota suositella?

      • niina3

        Hei!

        Mä oon testaillu vaikka kuinka monia ripsihoitoloita ja Glamuurissa ensimmäistä kertaa teki mieleni kysyä onko laittaja edes käynyt koulutusta.

        Ymmärtääkseni ripsihoidossa laittaja pinsettien avulla haroo ripsirajasta sopivat ripset joihin ripsi kiinnitetään, ja tämän jälkeen jotenkin pitää ripseä esillä pinseteillä sillä aikaa kun nappaa kuidun ja kiinnittää sen. Tämän toimenpiteen on minulle tehnyt jokainen ripsilaittaja tähän mennessä. Glamuurissa käydessäni ripsien laittaja ei millään tavalla "haronut" ripsiä ja etsinyt sopivia kiinnityskohtia, vaan tuntui tökkivät ripsiä sinne tänne. Käynnin jälkeen parin päivän sisällä huomasin selvästi, että iso osa ripsistä oli kiinnitetty jo vanhoihin kuituihin tai muuten vaan äärettömän huonosti. Eikä sellaisia ripsiä voi pitää, joissa kuituja on kiinnitetty vanhoihin kuituihin.
        Huonoin kokemani ripsihuolto koskaan.

        Jos menette Glamuuriin niin suosittelen pyytämään laittajaa näyttämään todistuksen käymästään koulutuksesta. Itse en enää ko. puljuun mene, mutta jos menisin niin kyllä kysyisin todistusta, en nimittäin usko että hän on käynyt minkäänlaista kunnon koulutusta.


    • Quapa

      Hei!
      Sinä joka kyselit hiustenpidennyksistä.
      Mulla ollut pidennykset vuosia.
      Simply Natural ja 650€ Suomessa.Tosi buenot aina mutta kalliit.
      Noh,kampaajani kertoi että hänellä asiakas joka ottaa pidennykset Virossa.Hinta 50cm 100 sinettiä 240€.
      Loistotyötä,loistava palvelu ja hius on slaavilaista,eli ei niin käsiteltyä kun Intiasta ja Aasiasta tuleva hiusmatsku.
      Juuksestudio Casabella forvafor.Tosi hyvät kotisivut myös heillä.
      Mä meen Eckeröllä yli 13€ suuntaansa,shoppailen vaan tupakkaa ja Victorias Secretiä maista,juon kahvit.Säästöä siis.

    • Emzs3

      Ripsienpidennysten huollatus riippuu täysin siitä laadusta miten ne on alunperin laitettu. Suosittelen ivestoimaan hyvään heti alusta jotta viikon välein ei pidä käydä huollattamassa. Itse olen käyttänyt Saaraa http://www.saaralaita.fi

    • Eimulletätä

      En suosittele Glamuuria ripsipidennyksiin. Otin volyymit ja sain todella upean näköiset ripset, mutta... toiseen silmään tuli teippaamisen seurauksena haava ja alaripsiä liimautui pidennykseen. Ne vedettiin pinseteillä auki ja yksi alaripsi jäi ripsipudennykseen kiinni ja hankasi silmää. Poistin sen kotona pinsetillä, jolloin koko viuhka lähti irti ja jätti ruman aukon. Seuraavana päivänä mieheni poisti toisesta silmästä samanlaisen silmää hankaavan alaripsen.

      Pidennys sattui kun silmiä painoi kiinni ja luomiin sattui ja ne alkoivat punoittaa. Sinnittelin viikonlopun yli ja kävin näyttämässä ripsiä toisella tekijällä tiistaina. Osa viuhkoista oli liimattu luomiini kiinni eikä ripseen ollenkaan ja tästä syystä minua pisti ja luomet punoittivat. Ripset poistettiin ja se ei ollut kivutonta koska luomet olivat arat.

      Palvelun maksoin Timman kautta ennakkoon kortilla, mutta minulta asennuksen yhteydessä haluttiin lisää rahaa, jonka hämmentyneenä maksoin. Tästä käteisellä maksetusta osuudesta en saanut kuittia se meni suoraan hänen taskuunsa ja vielä silmieni edessä. Olin niin hämmentynyt etten saanut sanaa suustani.

      Kosmetologi toimii nykyään kampaamon yhteydessä Vuorikadulla Helsingissä. En missään nimessä suosittele. Kallis, ei saa kuittia, huonoa työtä ja asennus kesti 2,5h ja osan ajasta minut jätettiin yksin huoneeseen makaamaan.

      • TiiaAla

        Itse olen käynyt laittamassa ripsienpidennykset Estelissä alunperin, olin tyytyväinen lopputulokseen mutta jo ensimmäisen viikon aikana ripsiä lähti jo puolet pois. En antanut silmien kastua enkä mitenkään hinkannut niitä. Laitoin tekijälle viestiä ja sain mennä veloituksetta huoltoon. No, eivät nekään paljoa paremmin pysyneet. Etsiskelin Timmasta uutta tekijää nopealla varoitusajalla ja se on kyllä loistava palvelu koska sieltä näkee kommentteja mitä muut asiakkaat ovat olleet mieltä.

        Päädyin sitten ottamaan ajan Beautiful skin:iin Töölöön. Mutta olin kyllä pettynyt siihenkin. Ripsiä laitettiin todella vähän ja aikaa käytettiin vain 45min vaikka olin 1h n ajan varannut ja maksanut. Aika äkkiä myös nämä ripset karisi pois.

        Mutta sitten! Löysin paikan missä olen nyt jo useamman kerran käynyt, Thor Beauty. Ripset on pysynyt todella hyvin jopa 4 viikkoa ja olen kyllä tyytyväinen että nyt löytyi paikka mihin voi luottaa että homma hoituu hyvin ja ammattitaitoisesti.

        Suosittelen kyllä oikeasti Timmaa niille jotka haluaa vähän lyhyemmällä varoitusajalla aikoja läheltään. Ne on myös halvempia mitä normaali hinnaston mukaan kauemmin sitten varattuna.
        Ja niillä on myös alekoodeja millä saa -10€
        Esim. ZDJKON


    • järkyttynyt

      Glamuuria en voi suositella missään nimessä. Palvelu niin huonoa kun vain voi olla ja ripset huollettiin niin huonosti, että omia ripsiäni lähti mukana varmaan 20kpl. Huonoin kokemus ripsihuollosta ikinä ja lopputulos todella mitäänsanomaton ja vaatimaton. Ei ikinä uudelleen.

      • nysä007

        Ihminenhän on niin tyhmä, että se uskoo kaiken, mitä n.s. in-paikoissa sanotaan. Mitä kalliimpi paikka, sen luotettavampi sana? Paskat! Kävin erittäin hyvin mainostetulla kosmetologilla keskellä Turkua laitattamassa ripsipidennykset. Virolais-venäläinen (just) kosmetologi sönkötti samaa soopaa siitä, että liimatut ripset lähtevät oman ripsen kasvukauden päätyttyä. Takuuaika oli 1 vk. Tasan kahdeksannen päivän aamuna oikeassa silmässäni oli n. 10 ripseä jäljellä, vasemmassa vähän enemmän. Kahden viikon kuluttua oikeassa yksi, vas. kolme. Aioin kirjoittaa k.o. kosmetologille, mutta minkäänlaista sähköpostiyhteyttä ei ollut. Soitin, mutta ei vastattu. Ottaakohan kosmetologi asiakkaiden numerot talteen, ja jättää vastaamatta, jotta pääsee pakenemaan vastuutaan. Oikean silmäni ripset ovat selkeästi katkenneet, koska päät ovat leikatun näköiset, sekä pari milliä entistä lyhemmät. Vasemmassa sinnittelee kaksi pidennystä, ovatkohan ainoat kunnolla laitetut? Vieläkin neljän viikon jälkeen pännii, miksen heti tehnyt kaikkeani saadakseni valitukseni jotenkin läpi, tai kirjoittanut kuluttaja-asiamiehelle. Turhasta maksaminen ottaa jo tarpeeksi päähän, mutta vielä se, että jään tämän näköiseksi on jo toinen juttu. Silloinhan syyllisen on pakko maksattaa niiden korjaus tavalla tai toisella ihan Suomen lain mukaan. Mutta siis: älkää ihmeessä ottako pidennyksiä! Muuten joudutte ikuiseen kierteeseen, kun joudutte otattamaan uudet, koska olette pilanneet omanne ikuisiksi ajoiksi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe