Eli tossa olikin se kysymys. Ja sit vielä että pitääkö olla vanhemmat mukana kun laittaa reijät korviin?
Kiitos vastauksista!
Paljonko maksaa laittaa reijät korviin?
25
10355
Vastaukset
- Helmi
Eiköhän reiät korviin saa ihan parilla kympillä melkein missä tahansa kultasepänliikkeessä. Oletan, että haluat ihan tavalliset reiät korvalehtiin eikä esim. rustoalueelle.
Jos nimimerkkisi kertoo ikäsi, kannattanee varata vanhemman allekirjoittama lupalappu mukaan. Voi olla, että jotkut tekevät niitä kysymättä vanhempien lupaakin, siis reikiä =)
Käy kyselemässä kultasepänliikkeistä, niin saat paljon varmempaa tietoa!- Jenni
Ainaskin ennen oli, et lävistyksiin tarvitaan 15 vuoden ikä tai lupalappunen, mutta en ole kuullut keneltäkään, että perinteisiin korviksiin vaadittas 15 vuoden ikä tai lupalappunen jos ottaa kultasepän liikkees.
Pikkusiskoni ja hänen kaverinsa kävivät eileen ottamassa korvikset (molemmat 12v), eikä mitään lupaa jne.... kysytty, tosin molempien vanhemmat ties, että ovat ottamas joten lupalappunenkin olis onnistunut jos olis vaadittu.
Mutta kun itse kävin keväällä ottamassa napakorun niin kysyttiin lupalappua kun sitä ei ollut, niin yritettiin soittaa vanhemmille ei saatu yhteyttä, lävistäjä ei uskonut, et olen jo 17v (onhan se kiva kun luullaan nuoremmas ;), seuraavana päivänä passi mukaan niin johan onnistui, pyyteli lävistäjä anteeksi ja sain alennustakin ;)
Siskollani korvikset molempiin maksoi 15?, koruvalinta vaikuttaa myös hintaan. Myös liikkeen sijaintikin vaikuttaa jne... joten varmempaa tietoa saat kun käyt kysymässä itse liikkeestä. - Pakkasrouva
Oon ottanu melkeenpä kaikki korvikseni alle 15 vuotiaana, koskaan ei lupia kyselty. Tosin äippä oli mukana ekalla kerralla, kun 8-vuotiaana ekat reiät halusin. ;) Korvikset otin joko kultasepänliikkeissä tai epämääräisissä nyrkkipajoissa.
En jotenkin jaksa uskoa, että ihan normaaleihin korareikiin mitään lupia tartteis. Eri asia, jos haluaa lävistää koko korvansa samalla kertaa tai kyseessä joku muu läväri.
- girlie
mulla makso ainaki 7euroo/ reikä eli yht 14 egee.. eikä sinne ketää tartte jokukamu siel voi kyl olla.. :) ja myöhemmin oon ottanu lisää ne maksaa 6egee
- sdff
Mullakin oli jotain tota hintaluokkaa. Sitte pari päivää sitten laitoin itse vasempaan korvaan. Nyt vasemmassa 3 ja oikeassa 2. 4 siis liikkeessä laitettuja :)
- Yks vaan...
Missä otit ne reiät nimittäin oon ottamassa toiset reiät korviin. Mä otin mun ekat reiät Nice Kauneudessa ja siellä yx reikä makso 10€ eli kax 20€ ja nyt ajattelin että jos jostain sais halvemmalla.
- j0ttu
täällä meillä ainaki laittaa ku laittaa reiät molempaan korvaan nii yhteensä 8€ :D
- Bolero4rever
Reiät korviin maksaa n. 8 e. Mulla on kokemusta. Sain ekan kerran reiät korviin 6 v. Ja vanhemmat on pakko olla mukana siellä. Oon menossa ottaa toiset reiät kohta ja se ei satu, nippaa. Mut äiti tulee mukaan, koska on pakko.
- tänään reijät ottanut:p
Kävin tänään ottamassa reijät korviin TimonKullassa. Kaksi reikää maksoi 10e (reijät ja harjoituskorvis). Yksi reikä olisi maksanut 6e..
- Linq
tänään reijät ottanut:p kirjoitti:
Kävin tänään ottamassa reijät korviin TimonKullassa. Kaksi reikää maksoi 10e (reijät ja harjoituskorvis). Yksi reikä olisi maksanut 6e..
Sain itse ekat reiät 10-vuotiaana. Nyt haluisin oikeeseen korvaan toisenkin. Mulla kaks korvista (yksi molempiin korviin) maksoi harjoituskorviksien kanssa 10€. Tiedätteks esim. paljonko maksaa Timanttisissa jos ottaa yhden korviksen? =)
- viivimoi
Mulle laitettiin reijät 9v. kultasepän liikkeessä. Tekijä ei ollut mitenkään hyvä, sillä toisen korvan korvisreikä meni huomattavasti iian alas, enkä voi käyttää siinä palluroita/ns. helmikorviksia sen takia:(( Mutta; asiaan, eli maksoi 20€.
- EMÖÄÄ
Mä otin ekat korvikset joskus 11 tai 12 vuotiaana.. jtn vuos sitte, oon nyt 13. oon AINA pelänny ottaa korviksii ja kaikki on sanonu et eei se satu eei mut khyl se vähä sattu, nipisti (: ja sit viel tulehtu ku luulin ettei ne hoitonapit oo kunnolla kiinni nii menin puristaa niitä enemmän kiinni XD voi että olin tyhmä !seki viel sattu !!! sit ne tulehtu iha kivasti (: mut ei siinä mitää ku ne parani. nii nyt oon aatellu et ottasin ainaki toiseen korvaan yhen lisää.. (: ei se sentää nii kauheeta ollu, et kyllä uskallan ku oon jo kerran uskaltanu ! (: ja makso tääl muistaakseni 5e tai 10e hoitonapit ampuminen..(: 5e tais olla. pitää sit kattoo khyl varmaa otan ainaki toiseen korvaan toisen..(: ja jos uskallan nii jopa ehkä toiseenki. kyl se sen verran mua viel kammottaa :D
- lollero..
riippuu aika paljon missä ottaa, itellä maksanu 7e/pari . Ite on kyllä kaikkein helpoin tehä, tulee halvemmaks ja on semmone jännä fiilis ku on saanu tehä ne ite :D
- wwiuhtiiii
no ite ku otin joskus 11-12 vuotiaana korvikset niin en tarvinnut mitään lupia ja se makso vaan jotain 6 euroo? tosin sillon ku sit otin rustoon ja vähän enemmän korviksia niin sillon kysyttiin lupaa, mutta siihenkin riitti kun vastasi että semmonen oli. (:
- Lol-omena
Paljonko maksaa tavallisten reikien yläpuolelle reijät?
- Hulapsyko
Itelle makso 80 euroa lävistäjällä ottaa korvikset..
- näinpänäin
Itsellä on nyt 3 korvikset, neljäs tulossa ja ihan perus koruliikkeessä reijittivät 20 eurolla, 2 korua kuuluivat hintaan. Nopeaa oli ja tehokasta.
- ira988
Paljon maksaa madonna lävistys saarijärvellä?
- Pelotaa....
Sattuuko toinen korvakoru? Siis edellesestä kerrasta on jo 6 vuottaa. Se reikä on jo mennyt umpeen.
- e4
Ei se paljoo satu :) vähän nipsasee.
- hoodz mies
e4 kirjoitti:
Ei se paljoo satu :) vähän nipsasee.
ite oon ottamassa toiseen korvaan ekaa korvista nik aattelin vaa kysellä että pystyykö ihan normi timanttisissa ottaa??
- 18w
Mulla 12 reikää korvissa, joista 4 tehty liikkeessä. 2 niistä otin 6v, 2 muuta on rustossa. Tehkää ite, tulee halvemmaks. Hakaneulalla mäki aikanaan omassa huoneessa väsäsin :p
- james bond
james bond tervehtii suomi24/7 laisia uh. kula teki kiipeaa.
- separas
Sain 7€ yhden ja 14€ parin eli siel oli aika halpaa. Nii ja harjoitus korvis
- TellMeWhatYouKnow
Minkä kokoinen korviksen reikä on? 1mm,1,2mm?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669