muistatteko milloinka ootte suudelleet

ensimmäisen kerran?
2190
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 21

Vanhimmat

Joo, tuntui kamalan öllölle.

Äänestä
  • Aloittaja

ittelläni se tapahtu eka luokalla ala-asteella, nappasin luokkamme pienimmän tytön syleilyyn ja tein clark cablet toisen rimpuilusta huolimatta, taisin saada jälki-istunnon siitä rakkauden osoituksesta, olin siis siihen ihastunut.

Äänestä

• monte24 kirjoitti:

ittelläni se tapahtu eka luokalla ala-asteella, nappasin luokkamme pienimmän tytön syleilyyn ja tein clark cablet toisen rimpuilusta huolimatta, taisin saada jälki-istunnon siitä rakkauden osoituksesta, olin siis siihen ihastunut.

wouh. Kannattaa jatkaa harjoituksia

Äänestä

• c'babe kirjoitti:

wouh. Kannattaa jatkaa harjoituksia

Maistui madolta, häh?
    Tiedät siis miltä madot maistuvat?
    Niin, sinähän se olit meidän koulun madonsyöjä!

Äänestä

• Mac make kirjoitti:

Maistui madolta, häh?
    Tiedät siis miltä madot maistuvat?
    Niin, sinähän se olit meidän koulun madonsyöjä!

joo :)

miltä Mac maker maistuu???

Äänestä

Mitä sä sillä tiedolla teet?

Äänestä
  • Se kirjoittaa sen ylös johonkin vihkoon..

*shhhhh*

Äänestä

• Aloittaja

vien tiedon luonnontieteelliseen väestörekisteriin perusfinskien käyttäytymisen rekisteröinnin taltioimiseen tuleville sukupolville

Äänestä

• monte24 kirjoitti:

vien tiedon luonnontieteelliseen väestörekisteriin perusfinskien käyttäytymisen rekisteröinnin taltioimiseen tuleville sukupolville

Mihin ryhmään katsot itse kuuluvasi? kun meitä noin tutkit tarkasti.

Äänestä

• Aloittaja

Minä vaan kirjoitti:

Mihin ryhmään katsot itse kuuluvasi? kun meitä noin tutkit tarkasti.

julmalolentoihin, jokainen aloitteleva jumala pistetään kasvamaan maa nimiselle planeetalle jotta niistä kasvaa sadistisia superjumalia

Äänestä

• monte24 kirjoitti:

julmalolentoihin, jokainen aloitteleva jumala pistetään kasvamaan maa nimiselle planeetalle jotta niistä kasvaa sadistisia superjumalia

Kirjoitit perusfinskit, eli vastaa mihin sinä sitten kuulut? äläkä kiertele ja kaartele kuin kissä kuumaa puuroo...

Äänestä

• Aloittaja

Minä vaan kirjoitti:

Kirjoitit perusfinskit, eli vastaa mihin sinä sitten kuulut? äläkä kiertele ja kaartele kuin kissä kuumaa puuroo...

vittu mie mikään finski ole muuta kuin pasissa

Äänestä

• monte24 kirjoitti:

vittu mie mikään finski ole muuta kuin pasissa

Mikä sä sitten olet, kun korostat ettet ole ja herjaat suomalaisia.

Äänestä

• Minä vaan kirjoitti:

Mikä sä sitten olet, kun korostat ettet ole ja herjaat suomalaisia.

joku rasisti:(

Äänestä

• Aloittaja

onko monte? kirjoitti:

joku rasisti:(

en ole

Äänestä

Pusu se vain oli.. se eka kerta.

Äänestä
  • Aloittaja

pusu annetaan poskelle, suudelma suulle

Äänestä

• monte24 kirjoitti:

pusu annetaan poskelle, suudelma suulle

Eipäs. Pusun voi antaa suulle. Semmosen tunnustelevan. Ei kukaan suutele ketään tunnustelematta.

Äänestä

muistan,
se oli toukokuussa 1996

mur

Äänestä

emmää muista enää........kai viimex Sirkkalankarul

Äänestä

Joskus lapsena ekan kerran eli en muista tarkkaa ajankohtaa enkä välitäkään muistaa. Ekat kerrat tuppaa unohtuu tämmösissä asioissa.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

monte24 kirjoitti:

ensimmäisen kerran?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu