ensimmäisen kerran?
muistatteko milloinka ootte suudelleet
21
71
Vastaukset
- frost-free
Joo, tuntui kamalan öllölle.
ittelläni se tapahtu eka luokalla ala-asteella, nappasin luokkamme pienimmän tytön syleilyyn ja tein clark cablet toisen rimpuilusta huolimatta, taisin saada jälki-istunnon siitä rakkauden osoituksesta, olin siis siihen ihastunut.
- c'babe
monte24 kirjoitti:
ittelläni se tapahtu eka luokalla ala-asteella, nappasin luokkamme pienimmän tytön syleilyyn ja tein clark cablet toisen rimpuilusta huolimatta, taisin saada jälki-istunnon siitä rakkauden osoituksesta, olin siis siihen ihastunut.
wouh. Kannattaa jatkaa harjoituksia
- Mac make
c'babe kirjoitti:
wouh. Kannattaa jatkaa harjoituksia
Maistui madolta, häh?
Tiedät siis miltä madot maistuvat?
Niin, sinähän se olit meidän koulun madonsyöjä! - c'babe
Mac make kirjoitti:
Maistui madolta, häh?
Tiedät siis miltä madot maistuvat?
Niin, sinähän se olit meidän koulun madonsyöjä!joo :)
miltä Mac maker maistuu???
- Minä vaan
Mitä sä sillä tiedolla teet?
- frost-free
Se kirjoittaa sen ylös johonkin vihkoon..
*shhhhh* vien tiedon luonnontieteelliseen väestörekisteriin perusfinskien käyttäytymisen rekisteröinnin taltioimiseen tuleville sukupolville
- Minä vaan
monte24 kirjoitti:
vien tiedon luonnontieteelliseen väestörekisteriin perusfinskien käyttäytymisen rekisteröinnin taltioimiseen tuleville sukupolville
Mihin ryhmään katsot itse kuuluvasi? kun meitä noin tutkit tarkasti.
Minä vaan kirjoitti:
Mihin ryhmään katsot itse kuuluvasi? kun meitä noin tutkit tarkasti.
julmalolentoihin, jokainen aloitteleva jumala pistetään kasvamaan maa nimiselle planeetalle jotta niistä kasvaa sadistisia superjumalia
- Minä vaan
monte24 kirjoitti:
julmalolentoihin, jokainen aloitteleva jumala pistetään kasvamaan maa nimiselle planeetalle jotta niistä kasvaa sadistisia superjumalia
Kirjoitit perusfinskit, eli vastaa mihin sinä sitten kuulut? äläkä kiertele ja kaartele kuin kissä kuumaa puuroo...
Minä vaan kirjoitti:
Kirjoitit perusfinskit, eli vastaa mihin sinä sitten kuulut? äläkä kiertele ja kaartele kuin kissä kuumaa puuroo...
vittu mie mikään finski ole muuta kuin pasissa
- Minä vaan
monte24 kirjoitti:
vittu mie mikään finski ole muuta kuin pasissa
Mikä sä sitten olet, kun korostat ettet ole ja herjaat suomalaisia.
- onko monte?
Minä vaan kirjoitti:
Mikä sä sitten olet, kun korostat ettet ole ja herjaat suomalaisia.
joku rasisti:(
- montelle
Pusu se vain oli.. se eka kerta.
monte24 kirjoitti:
pusu annetaan poskelle, suudelma suulle
Eipäs. Pusun voi antaa suulle. Semmosen tunnustelevan. Ei kukaan suutele ketään tunnustelematta.
muistan,
se oli toukokuussa 1996
mur- Ai yybeetä vai?
emmää muista enää........kai viimex Sirkkalankarul
- tinka ei jaksa kirj.
Joskus lapsena ekan kerran eli en muista tarkkaa ajankohtaa enkä välitäkään muistaa. Ekat kerrat tuppaa unohtuu tämmösissä asioissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 544209
- 623686
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1993015- 1072854
- 442653
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212560- 232528
- 402421
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192136- 282021