Mistä pirusta saa niitä säädettäviä lestejä kenkiin laitettavaksi kun niitä ei käytä? Nahkaiset kävelykengät rypyttyy käytössä ja niissä on hyvä pitää noita lestejä käytön jälkeen. Näin olen kuullut :)
Kenkien säilyttäminen
8
474
Vastaukset
- hirveätäturhaa
Ei tarvitse niitä, jos haluat että pitkät varret säilyvät hyvin, niin muuta kuin rypistät sanomalehteä väliin, poikana minä en ole niin tarkka...
- hoh hoi, jaa jaa
Suutarista, kenkäliikkeistä, tavarataloista, inter-netistä...
- lestitön
En varmaan ole noista vielä etsinytkään...
- niin mistä?
Edes pohjoismaiden suurimmalta ostarilta itiksestä ei löydy kenkälestejä mistään kenkä- tai vaatekaupasta tai tavaratalosta. Ei löydy leppävaaran Sellostakaan (eilen juuri kävin tutkimassa kenkäkaupat ja isot tavaratalot läpi).
- Jani Kesälä
Hei!
Kengissä kannattaa käyttää puisia lepolestejä, koska ne antavat kengän hengittää ja siten käytössä ollut kenkä kuivuu nopeammin. Puisia kenkälestejä myy pääkaupunkiseudulla ainakin Stockmann, Aleksi 13 tavaratalo, kenkäkauppa Martin's (Sello) ja kenkäkauppa Shoemaker (Tammisto). Myös useat suutarit myyvät ko. tuotetta, esimerkkeinä mainittakoon vaikka suutari Alladin Kaivopihalla ja Tuhattaituri Tikkurilassa.
Jani Kesälä / Nahkakunta
www.jalkineidenhoito.com - limupullokenkä
Itsekin etsin niitä epätoivoisesti saappaisiini, kunnes keksin itse: 1,5 litran limupullot! On kuule pysyneet kengät lestissään, tosin ei varmaan hyödylliset nilkkureile... :D
- omat konstit
Hätätilalesti: rutista talouspaperirulla sopivaksi ja kiedo ympärille lisää talouspaperia niin, että kengän kärjet eivät pääse lytistymään. Rullan pituus aika lähellä useimpia normikenkiä ja omien Dumondien sisällä oli pahvista ja silkkipaperista tehty patukka pitämässä kengät ryhdissä.
Korkkarini lepäävat ostolaatikoissaan, jos vaan mahdollista.
Talvisaappaiden varsien sisään olen rullannut vanhat iltapäivälehdet, napakkaa paperia viikonloppunumeroissa ja pituus juuri sopiva. - Iikkea
Ikeassa on sellaisia jousiversioita 2 kokoa.
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/60037538/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971625- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201041- 166962
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 81689
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661