aina miehet pauhaavat siitä, että suomalaiset naiset ovat rumia ja lihavia. tällaista valitusta en ole juurikaan naisilta nähnyt.
mistä tässä on kyse???
pidätkö suomalaisia naisia rumana?
36
233
Vastaukset
Katkerat miehet vaan purkavat omaa pahaa oloaan ja turhautumistaan.
Omiin kokemuksiini pohjaten ja sen perusteella miten olen tätä palloa ristiin rastiiin kulkenu, ni totea, että mielestäni Suomessa ei ole yhtään sen paremman kuin huonommankaan näköisiä naisia kuin muuallakaan.- Gay MMies
Repesin kuvastasi ihan täysin :) Niin humoristista kun mies tiskaa ja pullistelee lihaksiaa.
- vt nmum
Lutkina pidän. mulle sana nainen merkitsee lutkaa. ja jos joku kysyy pidänkö äitiänikin sellaisena niin tiedätte kyllä mikä suomalainen nainen on. Moni lutka on myös huorannut ja miksi voi kutsu anaista, joka menee miehen taloustilanteen takia naimisiin miehen kanssa? Eikös sekin ole huoraamista vaikka kyseessä on Jumalan siunaama liitto vaan siunaako Jumala tuollaisia liittoja?
Aina mies ei edes tajua naisen olevan rahoistaan kiinnostunut ja nainen tyhjentää miestä rahoista kuin mustalainen/somali/teinipelle/suomilutka rikkimennyttä pajatsoa.- varmistus 89
Kaverini asuu Lahdessa ja kertoi ettei naisensa maksa koskaan omiaankaan ostoksia kaupassa käydessä. Nainen puhui suhteen alukjsi yhteisistä ruoka-ostoksista ja aluksi osteli ruokiaan. Nyt sitten kulkee kaupassa mukana valitsemassa ruokia joita he syövär ja ei maksa itse mitään. Kaverini on varakas ja nainen opiskelija.
Tänään kaveri ottaa asian puheeksi pummittaren kanssa, saas nähdä mitä tapahtuu. Itse suositin kengän kuvaa akalle takalistoon vaikka onkin hoikka ja naama 8,5-9 eli 7 keskitasoa, selkeästi nätimpi peruslutkaa. - suomitypy
Jumalahan siunaa millaisia liittoja vaan :) Muttei kai sentään pakota ketään?
Harva nainen nykyään tarvii miestä pajatsoksi. Vertauksesi oli aika huono, koska patjatson rikkoutuessa sen anti on rajallinen.
Varjelkoon kaikki olemattomatkin jumalat miestä, joka erehtyy nimittelemään minua huoraksi. Onneksi ei ole tullut sunlaiseen pölhöön törmättyä
En, mutta meillä on tietysti omat eritysipiirteemme, myös huonot, niinkuin jokaisella kansalla, ne vain vaihtelevat.
Lyhyet jalat, leveä lantio, ohuet hiukset, nenä vähän leveämpi jne. ..
Ihotyyppi on taas monelle sellainen, että vanhenee hitaammin kuin etelämpänä asuva.monte24 kirjoitti:
mistä toi lyhytjalkaisuus on tullut, yhtään jalkatalidomia en oo suomessa vielä nähnyt
Heh, täällä vissiin on niin kylmää ja kovaa pakkasta, että hangessa tarpoessa lyhyet ja tanakat jalat ovat olleet helpommat käyttää. Ja leveä lantio on suojannut rasvallaan myös kylmyydeltä. Ei täällä pitkät gasellijalat ole pärjänneet muinoin. Tämmösen teorian olen lukenut jostain :D
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Heh, täällä vissiin on niin kylmää ja kovaa pakkasta, että hangessa tarpoessa lyhyet ja tanakat jalat ovat olleet helpommat käyttää. Ja leveä lantio on suojannut rasvallaan myös kylmyydeltä. Ei täällä pitkät gasellijalat ole pärjänneet muinoin. Tämmösen teorian olen lukenut jostain :D
miks suomeen ei ole aikojen saatossa kehittynyt mäyrähirviä??? siis lyhytjalkaisia hirviä ??? levee lantio on hedelmällisyyden merkki
monte24 kirjoitti:
miks suomeen ei ole aikojen saatossa kehittynyt mäyrähirviä??? siis lyhytjalkaisia hirviä ??? levee lantio on hedelmällisyyden merkki
Hirvellä lienee sitten jo riittävän pitkät jalat. Onhan Suomessa myös poikkeuksellisen pitkiä ihmisiä, toisaalta :)
ihmiset kyllästyy nopiasti asioihin.
ostat tänään upean ferrarin niin muutaman vuoden päästä se näyttää tavalliselta ku silmä tottuu.en pidä, mutta kun katsoo suurta massaaa niin moni suomalainen nainen pukeutuu huonosti eikä meikkaa/laita hiuksiaan. Tuntuu että melkein missä tahansa muussa kulttuurissa naiset halauvat näyttää enemmän naisilta kuin Suomessa.
Joo, onhan se noin. Esim. etelämpänä, vaikka olis vähän isompikin nainen, se pukeutuu naisellisesti ja hyvin istuviin vaatteisiin. Suomessa helposti pukeudutaan liian suuriin vaatteisiin ja sekä vaatteiden että hiusten tärkein ominaisuus on helppohoitoisuus. Meikittömyys on myös jotenkin arvostettua, vaikka suomalaisten piirteet ovat helposti aika valjut ilman meikkiä.
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Joo, onhan se noin. Esim. etelämpänä, vaikka olis vähän isompikin nainen, se pukeutuu naisellisesti ja hyvin istuviin vaatteisiin. Suomessa helposti pukeudutaan liian suuriin vaatteisiin ja sekä vaatteiden että hiusten tärkein ominaisuus on helppohoitoisuus. Meikittömyys on myös jotenkin arvostettua, vaikka suomalaisten piirteet ovat helposti aika valjut ilman meikkiä.
jos ei mennä liian etelään niin miehetkin kyl huolehtii pukeutumisesta enemmän ku täällä.
itte ku olin synnyinmaassani niin nuoret äijät silitti silitysraudalla housunsa paitansa jopa shortsinsa.monte24 kirjoitti:
jos ei mennä liian etelään niin miehetkin kyl huolehtii pukeutumisesta enemmän ku täällä.
itte ku olin synnyinmaassani niin nuoret äijät silitti silitysraudalla housunsa paitansa jopa shortsinsa.Joo, totta. Viimeksi ihailin etelänmaalaista miestä Saksassa, olisko ollut taksikuskia. Kengät oli viimeisen päälle laitetut, musta tukka aseteltu just kohdalleen ja paita ja housut viimisen päälle tärkätty. Ei ollut edes mikään nuori mies.
Etelässä myös kaikki naiset pukeutuvat korkokenkiin tai korkosaappaisiin. Saappaita käytetään myös melkein helteellä. Siis esim. myyjättäret, opiskelijat, kotiäidit jne.yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Joo, totta. Viimeksi ihailin etelänmaalaista miestä Saksassa, olisko ollut taksikuskia. Kengät oli viimeisen päälle laitetut, musta tukka aseteltu just kohdalleen ja paita ja housut viimisen päälle tärkätty. Ei ollut edes mikään nuori mies.
Etelässä myös kaikki naiset pukeutuvat korkokenkiin tai korkosaappaisiin. Saappaita käytetään myös melkein helteellä. Siis esim. myyjättäret, opiskelijat, kotiäidit jne.miut pistivät yläasteella koulupsykologin juttusille, ku pidin lankkipurkkia povarissa ja kiilloitus rättiä toises taskus, joka välitunti lankkasin omat bootsini, ol koulun kiiltävimmät.
psykologin takia en enää välitä vaik astuisin lehmän paskaan minähän en monojani ala putsailemaan.
vituttaa ku noi perkeleet yrittää saatana viedä ihmisistä tiettyjä ominaisuuksia,AAAARRGGGGHHT!monte24 kirjoitti:
miut pistivät yläasteella koulupsykologin juttusille, ku pidin lankkipurkkia povarissa ja kiilloitus rättiä toises taskus, joka välitunti lankkasin omat bootsini, ol koulun kiiltävimmät.
psykologin takia en enää välitä vaik astuisin lehmän paskaan minähän en monojani ala putsailemaan.
vituttaa ku noi perkeleet yrittää saatana viedä ihmisistä tiettyjä ominaisuuksia,AAAARRGGGGHHT!Noh, kyllä kuulostaa pimeälle. Ne ketkä sun sinne käski tuon takia, olis itse voinut mennä sinne juttelemaan, tai tarkistaa omien kenkiensä kunnon..:/
Toi kenkäasia on tietysti vähän ilmastostakin kiinni. Suomessa on kolme vuodenaikaa milloin on vaikea pitää kenkiä (ulkona) siistinä ja hyvännäköisenä.
Ja korkokengissä tai saappaissa liikkuminen Suomessa onnistuu parhaiten, jos autonkuljettaja kuljettaa limusiinilla paikasta toiseen ja voi siirtyä nopeasti punaista mattoa pitkin jonon ohi sisätiloihin :P Eikä muljautella nilkkojaan jäällä tai upottaa korkojaan saveen ulos mennessä.- Un hidalgo muy gente
monte24 kirjoitti:
itte ku olin synnyinmaassani niin nuoret äijät silitti silitysraudalla housunsa paitansa jopa shortsinsa.monte lienee nähnyt etelän señoritat.....
Eivät tarvitse läskiä suojaamaan pakkaselta, eivätkä meikkejä.
Hyvin istuvaa kesämekko on helppo riisua ja käydä suihkussa monta kertaa päivässä.
Kalmankalpea suomiämmä pölähtää tuulitakkipuvussaan 40C helteeseen pakkelit valuen hiestä---------hihihiiii:D
Que tienes un mujer en la cintura, cuando camina a la playa:D)))
http://www.youtube.com/watch?v=PwxB6oVjuy4 - un hidalgo muy gente
Un hidalgo muy gente kirjoitti:
monte lienee nähnyt etelän señoritat.....
Hyvin istuvaa kesämekko on helppo riisua ja käydä suihkussa monta kertaa päivässä.
Kalmankalpea suomiämmä pölähtää tuulitakkipuvussaan 40C helteeseen pakkelit valuen hiestä---------hihihiiii:D
http://www.youtube.com/watch?v=PwxB6oVjuy4Vertaapas suomiämmä slaavilaiseen valittajakansaan
http://www.youtube.com/watch?v=XubVpeq4E20 Un hidalgo muy gente kirjoitti:
monte lienee nähnyt etelän señoritat.....
http://www.youtube.com/watch?v=PwxB6oVjuy4mitä oon latinonaisia etelässä nähnyt niin paljon tuntuu enemmän olevan varapolttoainetta pepuissa kuin suomalaisilla naisilla.
- Charrua..
monte24 kirjoitti:
mitä oon latinonaisia etelässä nähnyt niin paljon tuntuu enemmän olevan varapolttoainetta pepuissa kuin suomalaisilla naisilla.
Sekotat taas latinot kylmän Patagonian inkkareihin, nehän on kovia syömään silloin, kun ruokaa löytyy.
http://www.youtube.com/watch?v=omlQ0cgTsfU&feature=related monte24 kirjoitti:
mitä oon latinonaisia etelässä nähnyt niin paljon tuntuu enemmän olevan varapolttoainetta pepuissa kuin suomalaisilla naisilla.
eikä ne häpeä peppujaan kuten suomalaiset naiset ,vaan kantavat ne ylpiästi heiluen.
- nimpä nii
monte24 kirjoitti:
eikä ne häpeä peppujaan kuten suomalaiset naiset ,vaan kantavat ne ylpiästi heiluen.
ehkä kukaan ei jatkuvasti arvostele
nimpä nii kirjoitti:
veikkaan kuitenkin niin et siellä kauneusihanteet on toiset kuin täällä, eli naisella saa olla peppua
- onx nee inkkarit
monte24 kirjoitti:
veikkaan kuitenkin niin et siellä kauneusihanteet on toiset kuin täällä, eli naisella saa olla peppua
KANNIBAALEJA
nimpä nii kirjoitti:
Vastakysymys niinpä niille... miksi sitten käyt kuumana arvostelemisesta, jos et pidä siitä? Luulisin, että kiihotut haukkumisesta...
- Orty Sporty
Ehkä suurin osa suomalaisista naisista on ylipainoisia ja rumia? Hop hop ylös ulos ja lenkille!
- c'babe
No ketä 'luonnossa' kohtaamaasi olet pitänyt kauniina? Nyt kun aloin miettimään, niin sellaisen ihmetyksen sekaisen kauneushokin on aiheuttanut vain muutama nainen. Suurin osa on ihan ok, ja varsinainen ihastelu tulee jostain ihan muusta :)
Jos muistelen, niin yksi oli tanssinopettaja - tumma hoikka kaunotar.
Toinen taisi olla joskus opiskeluaikana- joltakin toiselta vuosikurssilta blondi, jolla oli tuhkantummaan hiuspohjaan värjättyjä vaaleita raitoja. Enkä muista nyt muita, mutta molempia olisi halunnut katsella tarkemmin, mutta kohteliasuussyistä en viitsinyt.. Onkai niitä muitakin, mutta nyt en muista.
Ai Niin. Tämä on ML. NL:n palstalla käydään ikuista *kauneus ja läskisotaa' :) - silmäilijä
En tiedä niinkään muusta maasta, mutta Helsingin keskustan katukuvassa on ihan tarpeeksi silmaniloa. Riittää muillekin...
- :(
Onko nuo itte sitten jotain adoniksia?
- pärsjalka
Persjalat ovat peräisin aikakaudelta, jolloin Suomessa oli pula-aika. Tuolloin lyhyet jalat estivät karkaamisen pitkille reissuille ja suijasivat täten uupumiselta ja hankeen jäätymiseltä. Ihmiset pysyivät leivän syrjässä kotona ja selvisivät taas kesään asti.
- jämääijä
Ei suomalaiset naiset mietenkään erityisen rumia ole, paljon kauniimpia kuin esim. britit. Jossain muualla naiset vaan näkee enemmän vaivaa näyttääkseen hyvältä. Mutta koska meillä on tasa-arvo, mikä on hyvä, niin naisten ei ole pakko yrittää niin kovasti ulkonäkönsä eteen.
Lihaviahan suomalaiset sitten on aika usein. Johtuu varmaan siitä, että täällä tehdään niin hyvää ruokaa. - tsirra
Mjaa
Ehkä he eivät käy naisissa.
Mä tiedä. En vaan päin vastoin: Suomalaiset naiset ovat kauniita rotunaisia. Joka päivä sitä näkee vain enemmän ja enemmän toistaan kauniimpia yksilöitä ja mä voin todeta että heitä on tosi kiva katsella.
Suomalaiset miehetkin on yleensä oikeesti tosi komeita, niissäkin silmä lepää. Ajatella, että nyt tulee kevät ja mä syömään jäätelöä kadun reunalle ja katselemaan ihmisiä, aivan mahtavaa :>
Tietty puhun molemmista sukupuolista mun ikäluokkaan kuuluvina, tarkoittamatta että vanhat olis rumia. Mä en vaan näe heitä samalla tavalla kuin mun ikäiset tyypit.- frost-free
Ehkä siksi että vain nainen todella ymmärtää naisen vartaloon kohdistuvaa kritiikkiä.Ne siitä eikä se vielä sitä tarkoita ettei naiset hiljaa arvostelisi toistensa ulkonäköä.Vain naistensaunassa läskin, tissit ja perseet ovat tasa-arvoisia!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1512496Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637