Uusi kesätyyli

....

Onko kukaan sinkuista ajatellut, että voisi hankkia uuden trendikkäämmän kesätyylin? Ehkä tyylin päivittäminen/muuttaminen lisäisi vastakkaisen sukupuolen kiinnostusta.

Ehkä kannattaa miettiä seuraavia muutoksia:
- painonpudotus (voi olla joillekin tarpeellinen)
- uusi hiustyyli
- uusia vaatteita
- trendikkäämmät silmälasit ja/tai aurinkolasit

28

181

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muuten hyvä...

      ...mutta vaatii rahaa.

      t. köyhä mies

    • 33

      köyhemmälle tuo sama käy elinpiiriä muuttamalla. kaikki harrastukset ei maksa maltaita. ennen sali, nyt kirjasto. ennen kaikenlainen taide, nyt baari jne. aina ei tartte muuttaa itseään vaan riittää että vaihtaa maisemaa, entinen tyyli voi iskeä uudessä ympäristössä ihan erilailla

    • Reipas Poikamies

      Kyllä toi kesä ja motskari kuvaa minua parhaiten oheisreleineen. Olen kuitenkin sen lähes kymmennen kesää mopoilla veivannut että tiedän homman jujun. Tosin uuden takin ostan kesäksi, pari tosi coolia ebaystä olen jo bongannnutkin.
      Ostin muuten dg;n arskat (empiirinen tutkimus natsaamisen vaikutukseen alkakoon;)

      Mun mielestä miehellä toi paino ei ole oleellinen vaan yleinen kropan kunto.

    • Trendikäs mies.

      Nykyään on trendikästä olla seuraamatta trendejä

    • onpa kesä tai talvi

      Monella tyyli vaihtuu eron myötä

    • Kesä tulee

      Joo, ei. Mutta uusia vaatteita ja piilarit olen jo pidemmän aikaan ajatellut hankkia

      • kaunis mieli

        Joops..kaikki 4 kohtaa on jotenkuten korjattu yli 1/2v. sisällä..ja jatkuu....
        kun pääsin eroon ahdistuksen aiheuttajasta =D.


      • aiheuttaja
        kaunis mieli kirjoitti:

        Joops..kaikki 4 kohtaa on jotenkuten korjattu yli 1/2v. sisällä..ja jatkuu....
        kun pääsin eroon ahdistuksen aiheuttajasta =D.

        no mikä se oli?


      • kaunis mieli
        aiheuttaja kirjoitti:

        no mikä se oli?

        juoppo mies =/


      • ruma penis
        kaunis mieli kirjoitti:

        juoppo mies =/

        Halveksun naisia jotka uudistavat itseään loppuneen parisuhteen jälkeen. Uudistamiseen liittyy usein sitä paitsi pakonomaisia paneskeluita satunnaisten miesten kanssa.


      • kaunis mieli
        ruma penis kirjoitti:

        Halveksun naisia jotka uudistavat itseään loppuneen parisuhteen jälkeen. Uudistamiseen liittyy usein sitä paitsi pakonomaisia paneskeluita satunnaisten miesten kanssa.

        Pitäisikö jäädä suremaan ihmistä joka juopottelee, eikä kanna vastuuta
        tulevasta elämästä saati menneestä.
        Pitäisikö siis jäädä ja pilata myös oma elämä. Masentua ja antaa yhteiskunnan hoitaa molemmat ja koko perheen.
        Minä taas säälin..vaikka säälikin on sairautta...niitä ketkä tuhoavat oman sekä perheenjäsenten elämän viinanjuomisella.
        Paras tapa viedä lapsia eteenpäin , on koota itsensä ja pitää lapsista sekä itsestään huolta. Lapset voivat paremmin ilman riitoja , alkoholia ja tiedon siitä että edes jompikumpi vanhemmista kantaa heistä vastuun.
        Siinä ei harrasteta satunnaisia suhteita silloinkun on pieniä lapsia.
        Tai....ehkäpä sinä niin teet sen ruman penikseN kanssa. Taitaa olla aika nollassa sinulla tuo itsetunto.


      • kaunis mieli
        kaunis mieli kirjoitti:

        Pitäisikö jäädä suremaan ihmistä joka juopottelee, eikä kanna vastuuta
        tulevasta elämästä saati menneestä.
        Pitäisikö siis jäädä ja pilata myös oma elämä. Masentua ja antaa yhteiskunnan hoitaa molemmat ja koko perheen.
        Minä taas säälin..vaikka säälikin on sairautta...niitä ketkä tuhoavat oman sekä perheenjäsenten elämän viinanjuomisella.
        Paras tapa viedä lapsia eteenpäin , on koota itsensä ja pitää lapsista sekä itsestään huolta. Lapset voivat paremmin ilman riitoja , alkoholia ja tiedon siitä että edes jompikumpi vanhemmista kantaa heistä vastuun.
        Siinä ei harrasteta satunnaisia suhteita silloinkun on pieniä lapsia.
        Tai....ehkäpä sinä niin teet sen ruman penikseN kanssa. Taitaa olla aika nollassa sinulla tuo itsetunto.

        Sitäpaitsi olen tehnyt nuo kaikki 4 ns.tyylin vaihdosta itseni ja lasten vuoksi.
        En siinä silloin kun aloitin laihduttamisen ym, , ajatellut miestä. Mutta otan senkin
        ilon vastaan jos luoja suo =))) Vaikka olenkin yh =D


    • ES

      Minun pitäisi kohentaa kuntoa. Koko talven ja kevään olen lykännyt lenkkeilyn aloittamista, koska on ollut liukasta ja kylmää. Nyt se syy ei enää päde. On vain tämä haluttomuus mennä ulos ollenkaan ja kuntoni ei oikeasti riittäisi lenkkeilyyn, pitäisi aloittaa kävelystä plus joitain lenkkiaskelia väliin. Kaikkein suurin ongelma on kuitenkin se, ettei minulla ole nyt valmista reittiä tiedossa. On paljon helpompaa kävellä tai lenkkeillä jos tietää valmiiksi, minkä reitin menee. Täältä missä asun ei ainakaan ihan läheltä lähde mitään lenkkipolkua.

      Sen verran olen saanut aikaan, että hankin uuden kausikortin uimahalliin. Edellinen päättyi viime joulukuussa... Uimahallissa on kiva kun siellä pääsee myös kylmävesialtaaseen ja saunaan.

      Vaatteita mulla on vaikka kuinka paljon, mutta uudet silmälasit ja aurinkolasitkin tarvitsisin, mutta niiden hankkimista pitää lykätä rahatilanteen takia. Harmillista sikäli, että näköni on niin huono, että lasit on oltava aina (tai sitten piilarit; ne ovat onneksi halvempia tilata).

      Ja haluaisin tuoksua kesällä hyvälle. Olen miettinyt Escadan tämän kesän uutuustuoksua. Kallis... Niin trendikästä kuin vain olla voi, mutta pidän tuoksusta, nam.

      • säätäjä iänikuinen

        Olet kyllä aika mestari hakemaan syitä olla tekemättä jotain. Lenkkarit jalkaan, rivakkaa kävelyä parin korttelin ympäri...mission accomplished.


      • ES
        säätäjä iänikuinen kirjoitti:

        Olet kyllä aika mestari hakemaan syitä olla tekemättä jotain. Lenkkarit jalkaan, rivakkaa kävelyä parin korttelin ympäri...mission accomplished.

        Ensin pitäisi keksiä reitti, ei joka paikassa ala pihasta lenkkipolkuja tms.


      • .....5555
        ES kirjoitti:

        Ensin pitäisi keksiä reitti, ei joka paikassa ala pihasta lenkkipolkuja tms.

        No valitse kartasta http://kartat.eniro.fi/


      • käykö
        ES kirjoitti:

        Ensin pitäisi keksiä reitti, ei joka paikassa ala pihasta lenkkipolkuja tms.

        mee pyöräl saat lämmittelyn


      • Biisi ES:lle!

      • ES

      • ES

      • .-.,67i.67
        ES kirjoitti:

        Hyvä kartta, kiitos.

        Eipä kestä, bebe :)))


    • realismus

      Räplään ulkoasuni kanssa jatkuvasti, joten en näe syytä huomioida kesää mitenkään erityisesti. Vaatehankintoja panttaan jonkinverran täydentääkseni garderoobin ulkomaanreissulla.

    • Eewuli

      Hmm, minun täytyisi uusia kesävaate puoli ja hiuksiin haluaisin hiustenpidennykset. Harmi vain, että pidennys maksaa maltaita.
      Mutta uusia kesämekkoja haluaisin, ehkä jotkin ihanan väriset minishortsit, värikkäitä toppeja, jotkin kauniit kesäkengät.
      Ja aurinkolasit pitäisi hankkia kyl, en vain tiedä mitkä sopisivat juuri minulle.

      Ja en tekisi sitä herättääkseni vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksen. Mies kiinnostuu jos on kiinnostuakseen. Helkuttiako mie sellasta mietin ja ressaan.

      • sepäs se..

        No miksipä sitä pitäskään miesten mieliksi muuttaa tyyliään. Kaikilla miehillä ei ole samanlainen naismaku tosiaankaan. Kaikki eivät sitä ehdotonta missiä vaadi vaan kyllä kaltaisesi tavallisen nätit naiset käy. Kauneushan on katsojan silmissä.


    • Pah..

      Ihan se ja sama. Alan tästä lähin kulkemaan säkki päällä. Miestä en halua tähän elämään enää ikinä.

    • miehenkuvotus

      Muutosta tyyliin on hieman luvassa.

      - painoa pudotettu viime syksystä 17 kiloa, tavoitteena viel jokunen ennen kesää.
      - hiukset leikkasin pois.
      - uudet silmälasit tilattu.
      - vaateita täytyy ostaa uusia kesällä, koska vanhat alkavat olemaan aika isoja.

      En usko hetkeäkään, että millään toimeenpiteellä on vaikutusta vastakkaisen sukupuolen kiinnostukseen. Kun on tipahtanut kärryiltä parisuhdekuvioissa, kyytiin ei vain enään pääse.

    • nöff, nöff

      Jalassa tangat tai pelkät lenkkarit ja naiset hymyilee . . . vai olikohan se sittenkin vain aurinko . . . ;D

    • Olen ajatellut tässä ryhtyä kuntoilemaan eli lenkille siis. Painoa voisi tiputtaa, mutta veikkaan että ei oikein onnistu kun lihakset painaa niin paljon. Muuten kaikki on kondiksessa, mitä nyt parturissa pitäisi käydä jossain vaiheessa hiukset leikkauttamassa johonkin muottiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      35
      1220
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      37
      1065
    3. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      60
      950
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      173
      904
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      40
      736
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      121
      723
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      708
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      683
    9. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      637
    10. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      631
    Aihe