Kukaan ostanut Benzboylta autoa? Kuinka homma on toiminut ja onko ollut luotettavaa kaupankäyntiä?
Benzboy
4
2394
Vastaukset
- Jenkki tyttö
Autoa en ole ostanut mutta kaikkea muuta kyllä heidän kautta.
Olen ollut todella tyytyväinen heidän toimintaan ja ainakin vanhojen autojen osien ja kaiken muun ja lasten lelujen suhteen kaikki sujuivat hyvin ja nainen piti todella hyvin yhteyttä ja oli mukava soitellakin hänelle. Miehen kanssa tuli vähemmän asioitua kun itsekin olen nainen, mutta ei mitään pahaa sanottavaa hänestäkään ole =) - Anonyymi
Yhden ainoan ja viimeisen autokaupan heidän kanssaan tehneenä,En suosittele !En Todellakaan .
- Anonyymi
Miksi? Taasko näitä kilpailijoita jotka mustamaalaa toisia yrittäjiä? Benzboysta olen kuullut vain hyvää.
- Anonyymi
Kerropa faktat, älä muuten kirjoita p...kaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623208Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741274- 661193
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180998- 62899
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47896- 48824
- 47762
- 40731
- 39708