särky lääkeestä outo tunne hampaassa

Mikä ois neuvoksi kun syön särkylääkettä niin yhdessä hampaassa eris kummallinen tunne vähän ajan päästä lääkeen otosta? Oisko jollain ollut saman kaltaista tunnetta.Siitä kuin vuotais jotain särkylääkeen vaikutuksen aikaan.Se ei ole varsinaaisesti kipeä ei särkyä jotain jomotuksia joskus on tuntunut.Vastaisko joku mulle?
1227
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Kokeile toista lääkettä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


jorkke kirjoitti:

Mikä ois neuvoksi kun syön särkylääkettä niin yhdessä hampaassa eris kummallinen tunne vähän ajan päästä lääkeen otosta? Oisko jollain ollut saman kaltaista tunnetta.Siitä kuin vuotais jotain särkylääkeen vaikutuksen aikaan.Se ei ole varsinaaisesti kipeä ei särkyä jotain jomotuksia joskus on tuntunut.Vastaisko joku mulle?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu