Pantex Oval

Minä

Onko kellään kokemuksia Pantex Oval emätinpuikoista? Antavat kuulemani mukaan aika varman suojan. Mitähän mahtavat maksaa?

15

3908

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmm

      www.yliopistonapteekki.fi ja sieltä hausta..

      • Anonyymi

        enään ei saa mistään apteekeista pantex ovalia


    • minä

      Oiskohan ne maksanu vähän reilu kympin...

    • Bukkake Soldier

      www.apteekit.net mukaan hinta 12 kapselin pakkaukselle on € 11,04. Varmuus yli 98%, vaikutusaika kaksi tuntia. Puikon nimi on muuten Patentex Oval...

    • aurinkoinen

      olen kokeillut muutaman kerran yhdessä kondomin kanssa. mulla toimii, ei mitään ongelmia. joillekin voi tulla lievää kuumotusta. pienenä haittana jälkeenpäin sen valuminen pois emättimestä, mutta ei se mua ainakaan suuremmin haitannut. itse en pysty käyttämään pillereitä, joten mielestäni se on hyvä lisä kondomin kanssa. siitä luvataan aika hyvä ehkäisyteho, mutta itse en ainakaan luota siihen yksinään, koska raskaus ei mitenkään sopisi tähän hetkiseen elämäntilanteeseen. täältä lisää infoa...kannattaa ainakin kokeilla!

      http://www.ehkaisypuikko.fi:8888/Tamro_Suomi/tamrosuomi.nsf/sivut/tamrotuotemarkkinointi?OpenDocument&cid=patentexoval

      • ladyblue

        olen kokeillut ja kokemus oli negatiivinen. Haittaa ei ollut muuta kuin, että se sottasi kaikki paikat. Alkoi valua yhdynnän aikana ulos emättimestä ja teki siitä inhottavan liukkaan. Siis liian märän. Ainakaan minulle ne eivät sopineet ja ei tainnut mieskään oikein tykätä. Toisaalta kondomi ei ole riittävän hyvä vaihtoehto, koska mies on isokokoinen ja ne puristaa niin, että erektio joskus lakkaa. Toisinaan yhdyntä onnistuu. Ainoa kumi, joka on toiminut hyvin, on ollut avanti ja ne on kamalan kalliita. Minäkin kuulun niihin naisiin, joille ei pillerit oikein sovi, mutta pakko kai ne on hakea, jotta seksi edes tuntuisi hyvältä ilman kaikenlaista sähläystä ja riskialttiita keskeytettyjä yhdyntöjä!


      • aurinkoinen
        ladyblue kirjoitti:

        olen kokeillut ja kokemus oli negatiivinen. Haittaa ei ollut muuta kuin, että se sottasi kaikki paikat. Alkoi valua yhdynnän aikana ulos emättimestä ja teki siitä inhottavan liukkaan. Siis liian märän. Ainakaan minulle ne eivät sopineet ja ei tainnut mieskään oikein tykätä. Toisaalta kondomi ei ole riittävän hyvä vaihtoehto, koska mies on isokokoinen ja ne puristaa niin, että erektio joskus lakkaa. Toisinaan yhdyntä onnistuu. Ainoa kumi, joka on toiminut hyvin, on ollut avanti ja ne on kamalan kalliita. Minäkin kuulun niihin naisiin, joille ei pillerit oikein sovi, mutta pakko kai ne on hakea, jotta seksi edes tuntuisi hyvältä ilman kaikenlaista sähläystä ja riskialttiita keskeytettyjä yhdyntöjä!

        se ei ole mukavaa, kun ei pysty nauttimaan seksistä ilman raskauden pelkoa. tosin, pillereiden tuomat haitat minulla painaa paljon, eikä lääkärikään niitä suosittelisi toistuvan aurallisen migreenin takia. lisänä on mielialan lasku ja masentuneisuus. en tahdo enää olla se "mörkö". minulla patentex ei valunut haittaavalla tavalla. toiv. löydät sinulle sopivan tavan.


      • ladyblue
        aurinkoinen kirjoitti:

        se ei ole mukavaa, kun ei pysty nauttimaan seksistä ilman raskauden pelkoa. tosin, pillereiden tuomat haitat minulla painaa paljon, eikä lääkärikään niitä suosittelisi toistuvan aurallisen migreenin takia. lisänä on mielialan lasku ja masentuneisuus. en tahdo enää olla se "mörkö". minulla patentex ei valunut haittaavalla tavalla. toiv. löydät sinulle sopivan tavan.

        Mutta luulenpa, että muuta ratkaisua minulle ei ole, kuin pillerit, vaikka harmittaa jo etukäteen pelkkä ajatus. Inhoan työntää myrkkyjä kroppaani, mutta minkäs sille voi. Ei tällainen seksielämä, joka voisi olla muuten aivan mahtavaa, voi kaatua huonoon ehkäisyyn! Olen potenut huonoa omatuntoa jo pitkään seksielämämme latistumisen takia. Näen miten asia vaivaa myös miestä. Emme ole olleet vasta kuin 1,5 vuotta yhdessä. Eikä me nyt niin kovin vanhoja vielä olla, itse olen 25-vuotias, mies hieman vanhempi.
        Tämä on aika surkea tilanne, taidan varata ajan jo huomenna!


      • aurinkoinen
        ladyblue kirjoitti:

        Mutta luulenpa, että muuta ratkaisua minulle ei ole, kuin pillerit, vaikka harmittaa jo etukäteen pelkkä ajatus. Inhoan työntää myrkkyjä kroppaani, mutta minkäs sille voi. Ei tällainen seksielämä, joka voisi olla muuten aivan mahtavaa, voi kaatua huonoon ehkäisyyn! Olen potenut huonoa omatuntoa jo pitkään seksielämämme latistumisen takia. Näen miten asia vaivaa myös miestä. Emme ole olleet vasta kuin 1,5 vuotta yhdessä. Eikä me nyt niin kovin vanhoja vielä olla, itse olen 25-vuotias, mies hieman vanhempi.
        Tämä on aika surkea tilanne, taidan varata ajan jo huomenna!

        toiv. löydät pillerit joiden haitat mahd. pienet sinulle. joo, seksielämä voisi olla mahtavaa, joe ei tarvisi koko ajan olla niin huolissaan tai sitten kärsiä muuten typeristä sivuoireista. tiedän, tää saattaa todella vaikeuttaa suhdetta. mutta, parempaa huomista:)


    • kielo

      Lääkärini totesi noista Patentex Ovaleista, että yleensä niitä käyttävää pariskuntaa kutsutaan äidiksi ja isäksi. Joten en enää hyvistä kokemuksista huolimatta uskalla käyttää. Älkää hyvät ihmiset ainakaan ovulaation aikana käyttäkö!

      • minna

        ..kondomin kanssa yhdessä?


      • kielo
        minna kirjoitti:

        ..kondomin kanssa yhdessä?

        Lääkäri on suositellut minulle ovulaation aikaan käytettäväksi kondomia ja emätinpuikkoa yhdessä. Tavallaan tuplavarmistus. Eli jos näin on turvallista myös tuohon riskialtteimpaan aikaan, niin varmasti toimii kuukautiskierroin muina aikoinakin!


    • Tanja

      Me kokeiltiin noita ja tässä tulos: Ensiksikin se pitää laittaa 10 min ennen yhdyntää sisään, ja sitä ei oo kiva tunkee ennen ku on märkä eli ei sovi pikapanolle. Toiseksi mies sanoi, että tuntuu niinku ois muna tulessa myös itellä meinas olla aika kuumat oltavat , kolmanneksi seksin jälkeen sai istua noin 15 min pöntöllä ja miettiä, että onko toi pissaa vai mitä v*tt*a tuolta valuu ulos, ku polttaa niin pirusti.. Ja sitte vielä siskolta kuulin, etä lääkäri oli sanonut, et ei kannata käyttää jos ei halua lapsia...

      • Pantex Ovalilla paksuksi

        ... ja abortti edessä. Olemme käyttäneet ohjeen mukaan. V***uttaa ihan hirveesti. Tekisi mieleni haastaa oikeuteen tuollaisten lumepillereiden kehittäjät!


    • wellnessa

      Vieressäni tuhisee pieni poika, joka sai alkunsa Pantex Oval ehkäisystä. Lapsi on ihana. Varmempi ehkäisy on käyttää samalla myös kondomia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1148
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1089
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1086
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1068
    6. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1065
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    8. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1062
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1055
    Aihe