Miksi ei kukaan kiinnostu???

Kyllästynyt etsimään

Olen ihan hyvän näköinen monenkin mielestä, koulutusta löytyy insinööritasolle asti, minulla on 3 nettideittisivun käyttötiliä ja olen kuvaillut itseäni rauhalliseksi ja rennoksi jätkäksi joka tietää mitä tekee ja osaa ottaa muut huomioon.

Välillä vaihdan selitystekstiäni toiseksi ja olenkin hieman ujo mutta määrätietoinen. Vaikka mitä teen sivujeni sisällölle ketään ei tunnu edes käyvän niillä. Onko otsikossa vika vai eikö deittisivuilla oikeasti käy kukaan? Perustuuko suurin osa ihmissuhteista baarissa ensimmäisen vapaan tapaamisiin?

Olen tehnyt aloitteita itse monelle osa flirtin ja osa oman viestin muodossa joka hauskahtavalla tavalla aloittaa uteliiaasti kyselemällä. Osalla taas huomautan jostain asiasta ja jossain taas yritän myötäillä näiden mielipiteiden mukaan.

Harvoin kukaan edes suostuu vastaamaan ja ne harvat jotka suostuvat etenevät korkeintaan 2 takaisin viestin verran.

Mikä helvetti ihmisiä vaivaa?

96

665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä syy

      Naisia ei kiinnosta rauhalliset insinöörit, naisia kiinnostaa maanisdepressiiviset vegebodarit.

      • Reipas Poikamies

        Siispä hion imagoni nahkatakkiseksi rakkarimotoristiksi ;)


    • Kyllästynyt etsimään

      Eli naiset siis pitävät huonosti koulutetuista 7 päivää viikossa kuntosalilla viettävistä ojaan kusijoista?

      Unohdin mainita että olen myös raitis. Eli en juo alkoholia muuten kuin kavereiden kesken ja senkin lopetan ennen kun menee ajokunto.

      • lljklllklk

        Tuo vegebodarijuttuhan oli viittaus palstalla kirjoittelevaan panosonniin, joka ei kertomansa mukaan ole mitenkään huonosti koulutettu.


      • sir_eino
        lljklllklk kirjoitti:

        Tuo vegebodarijuttuhan oli viittaus palstalla kirjoittelevaan panosonniin, joka ei kertomansa mukaan ole mitenkään huonosti koulutettu.

        Huokaus. Olen vege ja käyn salilla. En ole bodari. En tiedä kuka tuon "vegebodarin" joskus keksi.


      • sir_eino
        sir_eino kirjoitti:

        Huokaus. Olen vege ja käyn salilla. En ole bodari. En tiedä kuka tuon "vegebodarin" joskus keksi.

        Enkä ole panosonni. Olen parisuhteessa. Seksuaaliset tarpeeni tyydyttää vain yksi nainen.


      • twratawretawt
        sir_eino kirjoitti:

        Enkä ole panosonni. Olen parisuhteessa. Seksuaaliset tarpeeni tyydyttää vain yksi nainen.

        Ei suhun viitattu. Nolo jätkä oot. HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHA


    • Ei millään pahalla

      vika on siinä että netti on täynnä sinunkaltaisiasi miehiä etsimässä seuraa ja naisia paljon vähemmän.

      Sitten kun karsintaa tehdään niin naisten kriteereinä ekana ei ole että olet insinööri vaan se että näytät ja tunnut mieheltä. Teet vaikutuksen heti tekstillä ja kuvallasi.

      Minulla oli joskus parikin persoonallista profiilia netissä ja osa niistä viestimisistä naisten kanssa oli niin surkuhupaista touhua naisten puolelta ettei voi kuin nauraa.

      Itse piti yrittää tosissaan viihdyttää ja ties mitä, mutta yhteys saattoi katketa milloin mitenkin. Sieltä takaa myös yleensä paljastui aika vaatimattoman näköinen nainen joka nähtyään kuvani totesi etten kelpaa :D

      Naiset eivät myöskään yleensä vieraile profiileissa ellet itse käy ensin heidän profiileissa. Varsinkin jos sinulla ei ole joko kuvaa tai kuva ei ole sieltä komeimmasta päästä.

      Nähtävästi et vain ymmärrä tällä hetkellä miten A) pinnallista B) miesvaltaista (eli naisten markkinat => suorastaan valintatalo naisille miesten suhteen) C) sekavaa kommunikointia nettideittailu on.

      Siihen ei sen ihmeempiä tarvita.

      Ajattele naiset tavarataloon jossa he suunnistavat tietysti sinne minne mikä heitä kiehtoo, tuoksuu ja näyttää hyvälle sekä jossa on parhaat sulavasti kielellä heruvat mainoslauseet.

      Ei sinun harmaanruskea paketti siellä "tässä on hyviä miehiä halvalla" kyltin alla ja joku lause "oon rento ja rauhallinen" kiinnosta naisia pätkääkään siellä muiden harmaanruskeiden laatikoiden seassa. Ehkä sieltä joku siitäkin kasasta poimitaan mutta loput laatikoista saavat seistä siellä vaikka ikuisuuden.

      Jos lähdet nettideittiin niin tee persoonallinen, positiivinen ja suorastaan räiskyvä profiili jossa rauhallisuus esimerkiksi on miehistä varmuutta jne. Turha asiallisuus pois ja tilalle enemmän pintapuolista huumorintajuista läppää asenteella. Tämä riippuu vähän tosin ikäryhmästä, mutta olet varmaan vielä aika nuori?

      Sitten turha pinnistely syrjään ja ota huumorilla vastaan mitä sieltä tulee vastaan. Se on ihan täyttä lauantaista lottoarvontaa.
      Itseasiassa muistuttaa sitä nykyistä jokeriarvontaa enemmän, jos ymmärrät mitä tarkoitan.

    • No mulla on melkein vastaava tilanne ja tässä ollaan vieläkin sinkkuna. Kyllä totuus on niin että täällä netissä on naisten markkinat. Tietääkseni omalla alueellani pelkästään tätä s24 treffejä vilkaisemalla löytyy alle 30v ikäluokasta 3 miestä 1 naista kohti, noin suoralta kädeltä arvioituna.

      • Etsimään kyllästynyt

        Onko asia tosiaan noin? Miksi ihmeessä naiset eivät etsi kunnollista seuraa? Eikö naisten kuulunut olla se älykkäämpi osapuoli ja miehen taas se munalla enemmän ajatteleva?


      • Ei millään pahalla
        Etsimään kyllästynyt kirjoitti:

        Onko asia tosiaan noin? Miksi ihmeessä naiset eivät etsi kunnollista seuraa? Eikö naisten kuulunut olla se älykkäämpi osapuoli ja miehen taas se munalla enemmän ajatteleva?

        XD


      • reissumiehen reppu
        Etsimään kyllästynyt kirjoitti:

        Onko asia tosiaan noin? Miksi ihmeessä naiset eivät etsi kunnollista seuraa? Eikö naisten kuulunut olla se älykkäämpi osapuoli ja miehen taas se munalla enemmän ajatteleva?

        Et ole tainnut mm. lukea palstan kirjoituksia aiemmin? Tai käynyt baarissa niin maan perkeleesti ja tasaseen?
        Naiset kertovat ehkä etsivänsä kunnollista miestä, mutta naisten kunnollinen mies on monesti erilainen kuin miesten kunnollinen mies.


      • kunnollinen kunnolli
        reissumiehen reppu kirjoitti:

        Et ole tainnut mm. lukea palstan kirjoituksia aiemmin? Tai käynyt baarissa niin maan perkeleesti ja tasaseen?
        Naiset kertovat ehkä etsivänsä kunnollista miestä, mutta naisten kunnollinen mies on monesti erilainen kuin miesten kunnollinen mies.

        Todellakin. Naisen ns. kunnollinen mies osaa muutakin kuin "rumalla naisella ei tee mitään" lauseen. Naisen kunnollinen mies tuskin löytyy tältä palstalta.


    • Tässä syy

      "Eli naiset siis pitävät huonosti koulutetuista 7 päivää viikossa kuntosalilla viettävistä ojaan kusijoista?"

      Naiset pitävät kaikesta siitä, mitä sinä et ole. Älä välitä, minäkään en ole mitään mistä naiset pitävät. Listaan sinulle hiukan mistä naiset pitävät
      - vegebodari
      - toimitusjohtaja
      - rankka juomamies
      - koko porukkaa naurattava puujalkavitsien kertoja
      - verkostoituja joka junailee joka homman kieroudella (Diili Jethro tyyppiset)
      - yksinäinen kapinallinen teini-ikäisen vaatteisiin jämähtäneenä
      - rahamies
      - isolihaksinen bodari
      - nyrkkeilijä tai muu väkivaltaisen lajin harrastaja
      - lätkän, fudiksen tai koriksen pelaaja
      - mies joka on riittävän sovinistisesta kulttuurista
      - mies joka on ulkonäöllisiltä piirteiltään riittävän paljon ulkomaalaisen näköinen verrattuna naiseen
      - tuntematon seikkailija, kukaan ei tiedä mistä tulee, mihin menee


      Näitä olisi enemmänkin, mutta ehkä jo näistä huomaat, että et kuulu siihen porukkaan joka naisia kiinnostaa. Ja hei, yhtä paljon se minuakin vituttaa. Ei tähän pysty oikein mitenkään vaikuttamaan, paitsi sen voi tehdä ettei ainakaan äänestä naista eduskuntavaaleissa.

      • Ei millään pahalla

        ---- koko porukkaa naurattava puujalkavitsien kertoja---

        Mullahan saattaa olla jopa sitten mahdollisuuksia!!!


      • .........
        Ei millään pahalla kirjoitti:

        ---- koko porukkaa naurattava puujalkavitsien kertoja---

        Mullahan saattaa olla jopa sitten mahdollisuuksia!!!

        pellet ei naisia kiihota - ne pitää olla sopivan ylimielisiä vitsejä. kaikkein paras on sellainen että kiusaa heikompiaan ja nauraa niille - ne ei vainenkaan - mutta ainakaan mikään itseironia ja muu vähättely ei toimi.


      • Ei millään pahalla
        ......... kirjoitti:

        pellet ei naisia kiihota - ne pitää olla sopivan ylimielisiä vitsejä. kaikkein paras on sellainen että kiusaa heikompiaan ja nauraa niille - ne ei vainenkaan - mutta ainakaan mikään itseironia ja muu vähättely ei toimi.

        Tiedän. Kommenttini oli sarkasmia.
        Saan tosin naisporukan nauramaan ilman itseironiaa tai vastaavaa, sen jälkeen vaan taas hurahtaa se "mukavuus" vaihde päälle jonka jälkeen ollaan taas siinä "niin fiksu, mukava, huumorintajuinen ihana nallekarhu mies, minkä takia sulla ei oo tyttöystävää, sori en oo tosiaankaan ite kiinnostunu, mut kysyn vain?" kategoriassa.


      • Tässä syy
        ......... kirjoitti:

        pellet ei naisia kiihota - ne pitää olla sopivan ylimielisiä vitsejä. kaikkein paras on sellainen että kiusaa heikompiaan ja nauraa niille - ne ei vainenkaan - mutta ainakaan mikään itseironia ja muu vähättely ei toimi.

        Olet oikeassa, sillä puujalkavitsien kertojalla tarkoitin juuri sellaista veikkoa joka kertoo vähän liian härskejä, vähän liian rasistisia, vähän liian homokammoisia yms juttuja. Sellainen, että miehet hekottelee, joku nainen suuttuu, ja loput naiset hihittelevät ja tuntevat syyllisyyttä. Ei siis mikään hyväntuulinen vitsimies vaan kunnon paskiainen.


      • Hannu Garbo
        Tässä syy kirjoitti:

        Olet oikeassa, sillä puujalkavitsien kertojalla tarkoitin juuri sellaista veikkoa joka kertoo vähän liian härskejä, vähän liian rasistisia, vähän liian homokammoisia yms juttuja. Sellainen, että miehet hekottelee, joku nainen suuttuu, ja loput naiset hihittelevät ja tuntevat syyllisyyttä. Ei siis mikään hyväntuulinen vitsimies vaan kunnon paskiainen.

        Tuo homo- ja rasismihuumori toimii vain valituissa porukoissa. Vähän liian vihjaileva läppä on mun mielestä paras valinta.


      • realismus

        Aika järkyttäviä naaraita kuuluu tuttavapiiriisi, huh! Täällä lounaisrannikolla en ole törmännyt, mutta enpä olekaan eksynyt lähiöpubiin...


    • Se vaivaa, että...

      Siirry oikeaan elämään. Toi nettideittailu on jotensakin sairasta. Kuten sustakin huomaa, olet testailija. Se ei anna aitoa kuvaa ihmisestä.

    • jackaroo

      Minäkin olen pohtinut tuon nettideitti profiilin tekemistä, mutta vähän samanlaisia ajatuksia minullakin on, vaikken vielä ole edes sitä profiilia tehnyt. Netissä näyttää olevan, ainakin pikaisen vilkaisun perusteella huomattavasti enemmän miehiä kuin naisia etsimässä seuraa, toki osa noista miehistä on varmasti vain pelkkää seksiä etsimässä, mutta niin kai niistä naisistakin osa on?

      Ehkä tämä on enemmänkin itsetuntokysymys miten nuo nettitreffit oikein kokee, jos on vähän heikompi itsetunto naisten suhteen, niin sitä ajattelee helpostikin nettideiteistä juurikin noin että miehen pitäisi siellä olla jokin ihmeen supersankari jotta pääsisi edes treffeille naisten kanssa. Mutta ei kai se totuus varmaankaan ihan noin julmaa ole, minäkin tunnen pari nettideiteissä tavannut pariskuntaa, eikä noista miehistä kukaan ole ollut mitenkään erikoinen, ihan perus taviksia ovat olleet, niin ulkonäöltään kuin henkisestikin.

      Totta kai sitä miehen pitää olla aktiivinen tuolla nettideiteissä ja nuo kirjalliset lahjat korostuvat enemmän kuin oikeassa maailmassa. Jos et ole mikään hääppöinen kirjoittelija, etkä halua nähdä vaivaa kymmenien, jopa satojen viestien kirjoitteluun, niin nettideitit eivät varmasti ole sinua varten.

      • Hannu Garbo

        Toisaalta, voit suunnitella etukäteen, mitä sanot tietyistä aiheista. Ja kääntää keskustelua niiden suuntaan.


      • Ei millään pahalla
        Hannu Garbo kirjoitti:

        Toisaalta, voit suunnitella etukäteen, mitä sanot tietyistä aiheista. Ja kääntää keskustelua niiden suuntaan.

        Netti on muuten hyvä tapa myös harjoitella läppää ja supliikkia kunhan jossakin vaiheessa muuttaa sen sitten puheeksi.

        Mutta nuo kaikki kauniit tekstit yms. romuttuu kyllä jos miehen ulkoiset mitat ole kunnossa ja kuva ei ole naisen mielestä puoleensavetävä.

        Pelkällä supliikilla ja persoonalla ei pärjää netissäkään.


      • jackaroo
        Ei millään pahalla kirjoitti:

        Netti on muuten hyvä tapa myös harjoitella läppää ja supliikkia kunhan jossakin vaiheessa muuttaa sen sitten puheeksi.

        Mutta nuo kaikki kauniit tekstit yms. romuttuu kyllä jos miehen ulkoiset mitat ole kunnossa ja kuva ei ole naisen mielestä puoleensavetävä.

        Pelkällä supliikilla ja persoonalla ei pärjää netissäkään.

        ---Mutta nuo kaikki kauniit tekstit yms. romuttuu kyllä jos miehen ulkoiset mitat ole kunnossa ja kuva ei ole naisen mielestä puoleensavetävä.---

        Kyllähän tuolla kaupungilla tallustaa milloin minkäkinlaista miestä nainen kainalossaan, joten enemmän kai se on siitä miehen omasta itsevarmuudestaan kiinni kiinnostuvatko naiset vai ei. Jos tuntee itsensä seksikkääksi, niin se näkyy sitten siinä omassa käytöksessäkin ja siten osaa toimia paremmin kuin jos tuntee itsensä joksikin hirvitykseksi joka ei uskalla edes jutella naisille kun häpeää omaa ulkomuotoaan.


      • Kelmeä olmi
        jackaroo kirjoitti:

        ---Mutta nuo kaikki kauniit tekstit yms. romuttuu kyllä jos miehen ulkoiset mitat ole kunnossa ja kuva ei ole naisen mielestä puoleensavetävä.---

        Kyllähän tuolla kaupungilla tallustaa milloin minkäkinlaista miestä nainen kainalossaan, joten enemmän kai se on siitä miehen omasta itsevarmuudestaan kiinni kiinnostuvatko naiset vai ei. Jos tuntee itsensä seksikkääksi, niin se näkyy sitten siinä omassa käytöksessäkin ja siten osaa toimia paremmin kuin jos tuntee itsensä joksikin hirvitykseksi joka ei uskalla edes jutella naisille kun häpeää omaa ulkomuotoaan.

        Kyllä, mutta netissä ei pääsekään esittelemään käytöstä ja puhekykyjä ensimmäisenä, vaan pitää läpäistä ulkonäköseula. Joka saattaa tavallisen näköisillä naisillakin olla joskus yllättävän tiukka.


    • Free Fanny

      Mistä pitäisi kiinnostua?

      En ole enää aikoihin käyttänyt deittipalstoja, mutta jos käyttäisin niin mistä minun pitäisi sinun kohdallasi kiinnostua? Ainakaan tässä viestissä et maininnut yhtään potentiaalista yhteistä kiinnostuksen kohdetta.

      Vai pelkästään sillä perusteellako pitäisi kiinnostua, että molemmat ovat sinkkuja?

      Jos haluat netin kautta seuraa niin hakeudu sellaiselle sivustolle, missä keskustellaan jostain sinua kiinnostavasta aiheesta. Tutustu siellä ihmisiin. Kun löydät samanhenkisen ihmisen niin siitä voi syntyä jotain muutakin kuin keskustelua yhteisestä harrastuksesta.

      • Ei millään pahalla

        Rasittavan muijan paluu Osa II.


      • Pepeee
        Ei millään pahalla kirjoitti:

        Rasittavan muijan paluu Osa II.

        Ainakin rehellinen palaute tuo "mistä pitäisi kiinnostua". Joku täky siinä tekstissä tai kirjoitustyylissä pitäisi olla.


      • Ei millään pahalla

        Anteeksi kommentista, mutta jokin sinun tavassasi kommentoida noita tekstejä on jotain todella luontaantyöntävää.

        Ehkä nenääni tuoksahtaa lievä ylimielisyys johon liittyy hienoinen kitkerän katkera savun maku?


      • Ei millään pahalla
        Pepeee kirjoitti:

        Ainakin rehellinen palaute tuo "mistä pitäisi kiinnostua". Joku täky siinä tekstissä tai kirjoitustyylissä pitäisi olla.

        Näin, mutta ehkä asian voisi ilmaista hieman ihmis- ja miesystävällisemmin.

        Jos aloittaja olisi laittanut tänne kuvansa niin tuo muija olisi varmaan sanonut että "kyllä miehen pitää näyttää mieheltä, jota sinä et ole, mikä sinussa minua pitäisi kiinnostaa?" tai jotain vastaavaa.

        Tunnen puistatuksia.


      • Kyllästynyt etsimään

        Hei mä oon IT ihminen. Varmaan jostain tietokone.fi sivulta alan metsästämään naisia. Vähän sama kun menisi autokauppaan ostamaan ruokaa.


      • Pepeeee
        Ei millään pahalla kirjoitti:

        Näin, mutta ehkä asian voisi ilmaista hieman ihmis- ja miesystävällisemmin.

        Jos aloittaja olisi laittanut tänne kuvansa niin tuo muija olisi varmaan sanonut että "kyllä miehen pitää näyttää mieheltä, jota sinä et ole, mikä sinussa minua pitäisi kiinnostaa?" tai jotain vastaavaa.

        Tunnen puistatuksia.

        Tai sitten että "kyllä miehen pitää olla mies, eikä hiiri!"


      • Kyllästynyt etsimään
        Pepeee kirjoitti:

        Ainakin rehellinen palaute tuo "mistä pitäisi kiinnostua". Joku täky siinä tekstissä tai kirjoitustyylissä pitäisi olla.

        Siis eikö se riitä että naama on OK ja että on hyvä koulutus ja työtä riittää? Että on mukava ihminen?

        Mitä minun pitäisi oikein olla?


      • Pepeee
        Kyllästynyt etsimään kirjoitti:

        Siis eikö se riitä että naama on OK ja että on hyvä koulutus ja työtä riittää? Että on mukava ihminen?

        Mitä minun pitäisi oikein olla?

        No jos ihan rehellisiä ollaan, niin en ole itsekään mikään nettideittailun sankari. Mutta kavereiden kanssa käytyjen kännipalaverien jäljiltä väittäisin, että auttaa jos on jotain poikkeuksellista, "coolia" kiinnostuksenkohdetta, osaa kuvailla itseään meneväksi, kiinnostavaksi mieheksi, on sopivanlaista huumoria jne.

        On sellainen tyyppi, joka erottuu edukseen kiinnostavana miehenä.


      • Free Fanny
        Ei millään pahalla kirjoitti:

        Anteeksi kommentista, mutta jokin sinun tavassasi kommentoida noita tekstejä on jotain todella luontaantyöntävää.

        Ehkä nenääni tuoksahtaa lievä ylimielisyys johon liittyy hienoinen kitkerän katkera savun maku?

        Mikä nyt taas mättää? Aloittaja kysyy miksi ei kukaan kiinnostu. Kerron, että ainakin itse tarvitsisin jotain yhteistä jotta kiinnostus voisi herätä. Enkä ilmeisesti ole ainoa, jos kerran kolmella (!) profiililla metsästäminen ei ole tuottanut tulosta muidenkaan naisten keskuudessa.

        Mitä olisi pitänyt vastata?


      • Ei millään pahalla
        Free Fanny kirjoitti:

        Mikä nyt taas mättää? Aloittaja kysyy miksi ei kukaan kiinnostu. Kerron, että ainakin itse tarvitsisin jotain yhteistä jotta kiinnostus voisi herätä. Enkä ilmeisesti ole ainoa, jos kerran kolmella (!) profiililla metsästäminen ei ole tuottanut tulosta muidenkaan naisten keskuudessa.

        Mitä olisi pitänyt vastata?

        Osan ihmisten kemiat ei vain kohtaa ja tässä tapauksessa, Free Fanny tekstit ovat aikamoista happoa meidän väliselle kemialle.
        Ehkä on parempi etten jatkossa lue niitä. Asenne niissä on todella rasittava.


      • Kyllästynyt etsimään
        Pepeee kirjoitti:

        No jos ihan rehellisiä ollaan, niin en ole itsekään mikään nettideittailun sankari. Mutta kavereiden kanssa käytyjen kännipalaverien jäljiltä väittäisin, että auttaa jos on jotain poikkeuksellista, "coolia" kiinnostuksenkohdetta, osaa kuvailla itseään meneväksi, kiinnostavaksi mieheksi, on sopivanlaista huumoria jne.

        On sellainen tyyppi, joka erottuu edukseen kiinnostavana miehenä.

        Joo ja kiinnostuksen tulisi kestää pidempään kuin kuukauden?

        Miksi alussa vaaditaan niin paljoa kun kuitenkin ihminen käy ennen pitkää pelkäksi seuralaiseksi vai ollaanko sitä vitsituulella vielä 20 vuoden yhdessäolon jälkeen?

        Miksi miehelle riittää että nainen on edes puolet miehen tasosta mutta miehen pitää olla kolme kertaa naisen vaatimukset?

        Ja missä vaiheessa tulee se tasa-arvon metsästys?


      • Pepeeee
        Kyllästynyt etsimään kirjoitti:

        Joo ja kiinnostuksen tulisi kestää pidempään kuin kuukauden?

        Miksi alussa vaaditaan niin paljoa kun kuitenkin ihminen käy ennen pitkää pelkäksi seuralaiseksi vai ollaanko sitä vitsituulella vielä 20 vuoden yhdessäolon jälkeen?

        Miksi miehelle riittää että nainen on edes puolet miehen tasosta mutta miehen pitää olla kolme kertaa naisen vaatimukset?

        Ja missä vaiheessa tulee se tasa-arvon metsästys?

        "Miksi miehelle riittää että nainen on edes puolet miehen tasosta mutta miehen pitää olla kolme kertaa naisen vaatimukset?"

        Koska kysyntä.


      • Free Fanny
        Kyllästynyt etsimään kirjoitti:

        Joo ja kiinnostuksen tulisi kestää pidempään kuin kuukauden?

        Miksi alussa vaaditaan niin paljoa kun kuitenkin ihminen käy ennen pitkää pelkäksi seuralaiseksi vai ollaanko sitä vitsituulella vielä 20 vuoden yhdessäolon jälkeen?

        Miksi miehelle riittää että nainen on edes puolet miehen tasosta mutta miehen pitää olla kolme kertaa naisen vaatimukset?

        Ja missä vaiheessa tulee se tasa-arvon metsästys?

        Vitsi? Mikä vitsituuli?

        Jos hakisin seuraa netistä niin toivoisin jotain yhdistävää asiaa, harrastusta, kiinnostuksenkohdetta, arvoa... Jotain mikä sytyttäisi. Yhteinen suosikkimatkakohde. Kieli, jota molemmat opiskelevat. Samanlainen elokuvagenre. Suosikkiviini. Joku musiikkijuttu (henkilökohtaisesti en harrasta musiikkia, mutta jos harrastaisin niin haluaisin tavata ihminen jonka kanssa käydä sen tyylin klubi-illoissa, festareilla tms). Tai vaikka edes ruuanlaitto (jota sitäkään en oikeasti harrasta).

        Tietysti molemmilla pitäisi parisuhteessakin olla myös omat harrastukset ja omat menot, mutta kyllä jotain yhteistäkin pitää löytyä.

        Mutta jatka hakemista, et oikeasti halunnut vastausta vaan päänsilitystä.


      • Et sinä voikaan
        Kyllästynyt etsimään kirjoitti:

        Siis eikö se riitä että naama on OK ja että on hyvä koulutus ja työtä riittää? Että on mukava ihminen?

        Mitä minun pitäisi oikein olla?

        määritellä sitä itse mikä pitäisit olla.

        Se on mahd. naisesi tehtävä.


      • nainen vastaa
        Kyllästynyt etsimään kirjoitti:

        Siis eikö se riitä että naama on OK ja että on hyvä koulutus ja työtä riittää? Että on mukava ihminen?

        Mitä minun pitäisi oikein olla?

        Tätä ei ole tarkoitettu vittuiluksi mutta toi on liian ympäripyöreätä. Olet varmasti mitä mukavin tyyppi mutta noi sun kuvailut on niin persoonattomia että ne unohtaa ennen kun on lukenut lauseen loppuun.

        Kun suhde on muodostunut riittää vallan mainiosti, että mies on mukava, ok näköinen ja töissä.

        Mutta ei tuossa ole mitään erityisen kiinnostavaa koska näillä kriteereillä voi kuvata lukuisia miehiä. Ymmärrätkö? Profiiliisi pitäisi saada jotain persoonastasi, jotain mikä erottaa sinut sadoistatuhansista mukavista, ok näköisistä insinöörimiehistä.


      • nainen vastaa
        Kyllästynyt etsimään kirjoitti:

        Joo ja kiinnostuksen tulisi kestää pidempään kuin kuukauden?

        Miksi alussa vaaditaan niin paljoa kun kuitenkin ihminen käy ennen pitkää pelkäksi seuralaiseksi vai ollaanko sitä vitsituulella vielä 20 vuoden yhdessäolon jälkeen?

        Miksi miehelle riittää että nainen on edes puolet miehen tasosta mutta miehen pitää olla kolme kertaa naisen vaatimukset?

        Ja missä vaiheessa tulee se tasa-arvon metsästys?

        Ai, sä et ollutkaan niin mukava kun ensin annoit ymmärtää.

        "Miksi miehelle riittää että nainen on edes puolet miehen tasosta mutta miehen pitää olla kolme kertaa naisen vaatimukset?"

        Ehkä on parempi ettei naiset tutustukaan suhun lähemmin.


      • sir_eino
        Kyllästynyt etsimään kirjoitti:

        Siis eikö se riitä että naama on OK ja että on hyvä koulutus ja työtä riittää? Että on mukava ihminen?

        Mitä minun pitäisi oikein olla?

        Jotain yhteistä sen toisen kanssa? Se että naama on ok, käy töissä ja on perusmukava koskee varmaan ehkä jotain 60% suomalaisista miehistä.

        Kaksi vuotta kestänyt sinkkuuteni olisi saanut lopun paljon aiemmin jos olisin ottanut naisen sillä perusteella että naama on ok, käy töissä ja on ihan kiva. Ei kaduta pätkääkään että odotin naista joka oli paljon enemmän.


      • sir_eino
        sir_eino kirjoitti:

        Jotain yhteistä sen toisen kanssa? Se että naama on ok, käy töissä ja on perusmukava koskee varmaan ehkä jotain 60% suomalaisista miehistä.

        Kaksi vuotta kestänyt sinkkuuteni olisi saanut lopun paljon aiemmin jos olisin ottanut naisen sillä perusteella että naama on ok, käy töissä ja on ihan kiva. Ei kaduta pätkääkään että odotin naista joka oli paljon enemmän.

        Siis äh... Tarkoitan että ei oikeaan parisuhteeseen riitä se että toinen ei ole fyysisesti vastenmielinen, tuo osuutensa perheen ruokabudjettiin ja on yleensä ihmisille sillain ihan kiva, ei mikään väkivaltainen sosiopaatti vaan sellainen tyyppi jonka kanssa keskustelu on useimmista ihan ok.

        Miettikää hei nyt... Isoin osa ihmisistä täyttää noi kriteerit. Mä olen ainakin helvetin tyytyväinen että mun tyttöystävä ei ottanut miestä siksi että se on ok-näköinen, käyt töissä ja on ihan kiva vaan malttoi odottaa kunnes löysi minut. Koska meillä on jotain enemmän kun se että emme inhoa toisiamme ja että noi mainitut perusjutut on kunnossa.


      • hdhdh djdj sjsjjs
        Kyllästynyt etsimään kirjoitti:

        Hei mä oon IT ihminen. Varmaan jostain tietokone.fi sivulta alan metsästämään naisia. Vähän sama kun menisi autokauppaan ostamaan ruokaa.

        Voi voi. No jos sulla ei oo mitään sellasta kiinnostuksen kohdetta jonka voisit naisen kaa jakaa, niin sori, vaikea naisen on susta kiinnostua. Nainen tarvii jonkun yhdistävän tekijän miehen kanssa kiinnostuakseen, pelkkä ajatus tulevasta yhteisestä asuntolainasta ei kuule riitä...


      • M 20
        Kyllästynyt etsimään kirjoitti:

        Joo ja kiinnostuksen tulisi kestää pidempään kuin kuukauden?

        Miksi alussa vaaditaan niin paljoa kun kuitenkin ihminen käy ennen pitkää pelkäksi seuralaiseksi vai ollaanko sitä vitsituulella vielä 20 vuoden yhdessäolon jälkeen?

        Miksi miehelle riittää että nainen on edes puolet miehen tasosta mutta miehen pitää olla kolme kertaa naisen vaatimukset?

        Ja missä vaiheessa tulee se tasa-arvon metsästys?

        Kuten Pepeeee sanoi niin se on juurinkin kysynnästä kiinni. Naisista on niin paljon kysyntää ja tarjonta ei kohtaa kysynnän määrää, eli heillä on varaa pistää vaatimuksia ja kelpuuttavat ne (naisten mielestä) parhaimmat päältä jolloin me normaali tavikset jäämme nuolemaan näppejämme ja surkuttelemaan kohtaloamme. Näin se vaan valitettavasti menee nykymaailmassa ja varsinkin Suomessa, jossa muutenkin on EU:sta suurin määrä sinkkunaisia.


    • Olet ATM.

      Tervetuloa ATM:ien joukkoon.

      • Ei millään pahalla

        Jos sen perusteella ettei netistä löydä naisseuraa on ATM, niin paljonpa normaaleja miehiä on sitten ATM:iä. :D


    • Entinen treffailija

      En ole lukenut profiiliasi, enkä ole nainen, mutta pari vinkkiä voin antaa:

      1. Onko sinulla kuvaa? Hymyiletkö siinä? Karu fakta on se, että miehiä on treffisivuilla monin verroin enemmän kuin naisia, joten jokaisella naisella on tarjolla useampia miehiä. Tavallisia, "mukavia" miehiä on vaikka millä mitalla. Sinun täytyy erottua jotenkin, saada naisen huomio. Kuva on yksi tapa siihen. Eivät naiset lue jokaista mahdollista profiilia läpi, varsinkin jos ne kaikki tuntuvat samanlaisilta.

      2. Rauhallisuus on ihan hyvä piirre, jos se ei mene ihan äärimmäisyyksiin, mutta ei sitä tarvitse korostaa. Yritä luoda ennemmin sellainen kuva, että olet hyvää seuraa. Suurin osa naisista haluaa ihastua ja se onnistuu parhaiten, kun on mukavassa seurassa. Luo sellainen kuva, että olet hyvää seuraa. En tarkoita mitään pelleä yms, mutta ei saa luoda kuvaa jäykästä mököttäjästäkään.

      3. Älä vähättele itseäsi. Älä lesoile, mutta ole ylpeä siitä mitä olet. Anteeksipyyntely ja tavallisuuden korostaminen eivät ole plussaa, vaikka suurin osa naisista seurusteleekin tavallisten miesten kanssa.

      4. Ne flirtit ovat ihan turhia. Kirjoita ennemmin viesti. Lue naisen profiili ja etsi siitä joku koukku, josta voit kysyä. Älä pelkää käyttää vähän huumoria, mutta älä myöskään viljele hymiöitä tai mitään söpöilyjuttuja.


      Bottom line on siis tämä: Kaltaisiasi miehiä on tarjolla yllin kyllin. Sinun täytyy olla aktiivinen ja pyrkiä herättämään naisen huomio. Luoda sellainen kuva, että juuri sinuun kannattaa tutustua.

      • Entinen treffailija

        Piti vielä mainita jotain itsestäni: Olen huikeat 170cm, ujo ja hiuksetkin lähtee. Siitä huolimatta olen treffeille päässyt ja ihan näppärän näköisien naistenkin kanssa. Täytyy uskoa itseensä. Jos ei usko, niin eivät usko muutkaan.


    • mmyah

      Kunhan näyttää siedettävältä, on avoin kaikelle uudelle ja ennakkoluuloton niin eiköhän pitäis nainen löytyy (: niin ja elämää ei pidä ottaa liian vakavasti.

      • Hannu Garbo

        Veikkaan, että siedettävältä näyttäminen ei tarkoita Pertti Perusinsinööriltä näyttämistä?


      • hatehatehate

        Suksi mmyaah kuuseen.


      • mmyah
        hatehatehate kirjoitti:

        Suksi mmyaah kuuseen.

        Mikä sun ongelma on?


      • hatehatehate
        mmyah kirjoitti:

        Mikä sun ongelma on?

        Olet kuin rikas miljonääri joka menee leipäjonoon kertomaan köyhälle että kato rahan tekeminen on helppoo ostat vaan sadalla tonnilla tän yhden firman osakkeita niin pian sulla onkin jo miljoona.


      • mmyah
        hatehatehate kirjoitti:

        Olet kuin rikas miljonääri joka menee leipäjonoon kertomaan köyhälle että kato rahan tekeminen on helppoo ostat vaan sadalla tonnilla tän yhden firman osakkeita niin pian sulla onkin jo miljoona.

        En mä tähän keskusteluun kirjottanu siks et voisin vittuilla tai saada jollekkin paskan mielen. Ajattelin vaan et jos siit ois apuu jollekkin.


      • Luulin näyttäväni edes siedettävältä. Mutta ilmeisesti en, koska ei naista ole löytynyt.


    • Kyllästynyt etsimään

      Minä en oikein ymmärrä miksi minulla pitäisi olla jonkin sortin harrastus, pitääkö minun keksiä moinen vain saadakseni valehdeltua naisen kiinnostus? Mitä tapahtui rehellisyydelle? Toki siksi että pysyisin kunnossa mutta eikö itsetreenaaminen/painon hallinta aja niinkuin tuon asian.

      Tai että opiskelee samaa kieltä, miksi ihmeessä? Siis että aletaan viettämään opiskeluiltoja? En tosiaan ole kieliihmisiä muutenkaan. Mikään extreme laji ei tule kuuloonkaan.

      • Free Fanny

        No ei. Sinulla ei tarvitse olla mitään, sinun ei _pidä_ tehdä tai olla yhtään mitään. Mutta kysyit miksi kukaan ei kiinnostu joten mitä ilmeisimmin sinulla on ongelma siitä, ettei kukaan kiinnostu.

        Yleensä ihmiset kiinnostuvat sellaisista ihmisistä, joiden kanssa on jotain yhteistä.

        Jatka hyvä ihminen ihan samaan malliin, ei kukaan vaadi tai odota tai edellytä sinulta yhtään mitään. Joku vain joskus yrittää vastata esitettyihin kysymyksiin...


      • ....
        Free Fanny kirjoitti:

        No ei. Sinulla ei tarvitse olla mitään, sinun ei _pidä_ tehdä tai olla yhtään mitään. Mutta kysyit miksi kukaan ei kiinnostu joten mitä ilmeisimmin sinulla on ongelma siitä, ettei kukaan kiinnostu.

        Yleensä ihmiset kiinnostuvat sellaisista ihmisistä, joiden kanssa on jotain yhteistä.

        Jatka hyvä ihminen ihan samaan malliin, ei kukaan vaadi tai odota tai edellytä sinulta yhtään mitään. Joku vain joskus yrittää vastata esitettyihin kysymyksiin...

        "Yleensä ihmiset kiinnostuvat sellaisista ihmisistä, joiden kanssa on jotain yhteistä."

        Ei pidä paikkaansa. Maa on täynnä pariskuntia, joilla ei ole mitään yhteistä, paitsi lapset ja asuntovelka. Luonteet ja kiinnostuksen kohteet ovat täysin erilaiset ja koulutustasotkin (naisten hypergamia). Mies on ollut vain sellainen, että on saanut naisen pillun märäksi.


      • Vasen nuoli
        .... kirjoitti:

        "Yleensä ihmiset kiinnostuvat sellaisista ihmisistä, joiden kanssa on jotain yhteistä."

        Ei pidä paikkaansa. Maa on täynnä pariskuntia, joilla ei ole mitään yhteistä, paitsi lapset ja asuntovelka. Luonteet ja kiinnostuksen kohteet ovat täysin erilaiset ja koulutustasotkin (naisten hypergamia). Mies on ollut vain sellainen, että on saanut naisen pillun märäksi.

        Eikö se yhteinen kiinnostuksen kohde sitten voi olla se seksi? Olen kyllä Fannyn kanssa täysin samaa mieltä, vaikka olen mies, että jotain yhteistä pitää kuitenkin olla, mikä yhdistää. En itsekään keksisi mitä tekisin kauniilla, koulutetulla ja huomioivalla naisella, jos meillä ei ole mitään yhdistävää/yhteistä asiaa.


      • Free Fanny
        .... kirjoitti:

        "Yleensä ihmiset kiinnostuvat sellaisista ihmisistä, joiden kanssa on jotain yhteistä."

        Ei pidä paikkaansa. Maa on täynnä pariskuntia, joilla ei ole mitään yhteistä, paitsi lapset ja asuntovelka. Luonteet ja kiinnostuksen kohteet ovat täysin erilaiset ja koulutustasotkin (naisten hypergamia). Mies on ollut vain sellainen, että on saanut naisen pillun märäksi.

        No mikä tässä sitten on ongelma? Mihin aloittaja haluaa apua/vastausta??


      • .............
        Vasen nuoli kirjoitti:

        Eikö se yhteinen kiinnostuksen kohde sitten voi olla se seksi? Olen kyllä Fannyn kanssa täysin samaa mieltä, vaikka olen mies, että jotain yhteistä pitää kuitenkin olla, mikä yhdistää. En itsekään keksisi mitä tekisin kauniilla, koulutetulla ja huomioivalla naisella, jos meillä ei ole mitään yhdistävää/yhteistä asiaa.

        "Eikö se yhteinen kiinnostuksen kohde sitten voi olla se seksi?"

        Niinhän se yleensä onkin. Mutta kun nainen saa sen mukulan lykättyä maailmaan, loppuu kiinnostus siihen ja alkaa pihtaus. Sitten yleensä päättyy suhdekin tai jatketaan vain "lapsen tähden."


      • Vasen nuoli
        ............. kirjoitti:

        "Eikö se yhteinen kiinnostuksen kohde sitten voi olla se seksi?"

        Niinhän se yleensä onkin. Mutta kun nainen saa sen mukulan lykättyä maailmaan, loppuu kiinnostus siihen ja alkaa pihtaus. Sitten yleensä päättyy suhdekin tai jatketaan vain "lapsen tähden."

        Sen takia varmaan olisikin hyvä, mitä enemmän niitä yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja yhdistäviä asioita olisi.


      • ..
        Vasen nuoli kirjoitti:

        Sen takia varmaan olisikin hyvä, mitä enemmän niitä yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja yhdistäviä asioita olisi.

        Ongelma on siinä, ettei naisia kiinnosta mikään järkevä.


      • dhfjkhgkdg
        Free Fanny kirjoitti:

        No mikä tässä sitten on ongelma? Mihin aloittaja haluaa apua/vastausta??

        Aloittaja ei vain tainnut pitää vastauksista.


      • Kyllästynyt etsimään
        Free Fanny kirjoitti:

        No ei. Sinulla ei tarvitse olla mitään, sinun ei _pidä_ tehdä tai olla yhtään mitään. Mutta kysyit miksi kukaan ei kiinnostu joten mitä ilmeisimmin sinulla on ongelma siitä, ettei kukaan kiinnostu.

        Yleensä ihmiset kiinnostuvat sellaisista ihmisistä, joiden kanssa on jotain yhteistä.

        Jatka hyvä ihminen ihan samaan malliin, ei kukaan vaadi tai odota tai edellytä sinulta yhtään mitään. Joku vain joskus yrittää vastata esitettyihin kysymyksiin...

        "Yleensä ihmiset kiinnostuvat sellaisista ihmisistä, joiden kanssa on jotain yhteistä"
        Mutta miksi ihmeessä? Eikö sitä yhteistä tekemistä voi keksiä sitten kun se toinen on löytynyt? Esimerkiksi kyllä minä voisin alkaa pelaamaan tennistä tai käymään teattereissa ja jopa pitääkin noista asioista.

        Onko seikkailunhaluinen ja halukas kokemaan uusia asioista sitten hyvä laittaa tuonne?


      • Vasen nuoli
        .. kirjoitti:

        Ongelma on siinä, ettei naisia kiinnosta mikään järkevä.

        Eli mikä?


      • ......
        Vasen nuoli kirjoitti:

        Eli mikä?

        Vaikkapa politiikka, historia, uskonto, kirjallisuus, musiikki jne. OIKEASTI, siis siten että olisivat todella perehtyneet aiheisiin, tietäisivät niistä jotain ja osaisivat keskustella perustellusti ja rakentavasti.


      • prpgprp
        ...... kirjoitti:

        Vaikkapa politiikka, historia, uskonto, kirjallisuus, musiikki jne. OIKEASTI, siis siten että olisivat todella perehtyneet aiheisiin, tietäisivät niistä jotain ja osaisivat keskustella perustellusti ja rakentavasti.

        Kyllä monista noista aiheista kiinnostuneita naisia löytyy, et vain ole liikkunut sopivissa ympyröissä.


      • Vasen nuoli
        ...... kirjoitti:

        Vaikkapa politiikka, historia, uskonto, kirjallisuus, musiikki jne. OIKEASTI, siis siten että olisivat todella perehtyneet aiheisiin, tietäisivät niistä jotain ja osaisivat keskustella perustellusti ja rakentavasti.

        Pitääkö sitten niihin panostaa niin paljon, ettei ehdi panostamaan mihinkään mikä naisia kiinnostaisi tai mikä saattaisi yhdistää?


      • .....
        prpgprp kirjoitti:

        Kyllä monista noista aiheista kiinnostuneita naisia löytyy, et vain ole liikkunut sopivissa ympyröissä.

        No esimerkiksi jos naiset ovat kiinnostuneita politiikasta, ovat he sitten yleensä vihervasemmistolaisia telaketjufemakkoja ja se ei käy.


      • .....
        Vasen nuoli kirjoitti:

        Pitääkö sitten niihin panostaa niin paljon, ettei ehdi panostamaan mihinkään mikä naisia kiinnostaisi tai mikä saattaisi yhdistää?

        Miksi miehen pitäisi panostaa mihinkään, mikä naisia kiinnostaa? Siis jos se ei itseä oikeasti kiinnosta. En ole pillunnuolija.


      • prpgprpr
        ..... kirjoitti:

        No esimerkiksi jos naiset ovat kiinnostuneita politiikasta, ovat he sitten yleensä vihervasemmistolaisia telaketjufemakkoja ja se ei käy.

        Totta toinen puoli. Noista muista aiheista voi saada ihan kiinnostavia keskusteluja. Mutta jos aiot käydä naisesi kanssa jatkuvasti perusteltuja ja rakentavia keskusteluja, niin varaudu siihen että se hakee parempaa viihdettä jossain kohtaa.


      • Vasen nuoli
        ..... kirjoitti:

        Miksi miehen pitäisi panostaa mihinkään, mikä naisia kiinnostaa? Siis jos se ei itseä oikeasti kiinnosta. En ole pillunnuolija.

        Ajattelin vain, että jos ei ole mitään yhteistä kiinnostuksen kohdetta tai yhdistävää asiaa, niin varmaan niin vois saada jotain, kun on haluakas panostamaan myös tosta kiinnostaviin asioihin. Samahan pätee toisin päin.


      • Kyllästynyt etsimään kirjoitti:

        "Yleensä ihmiset kiinnostuvat sellaisista ihmisistä, joiden kanssa on jotain yhteistä"
        Mutta miksi ihmeessä? Eikö sitä yhteistä tekemistä voi keksiä sitten kun se toinen on löytynyt? Esimerkiksi kyllä minä voisin alkaa pelaamaan tennistä tai käymään teattereissa ja jopa pitääkin noista asioista.

        Onko seikkailunhaluinen ja halukas kokemaan uusia asioista sitten hyvä laittaa tuonne?

        Eivät kaikki naiset ole todellakaan samanlaisia, eikä meillä kaikilla ole mikään "erikoinen" vaatimustaso..
        Minun mielestäni ihmisessä ratkaisee niinkin tylsä asia kuin kokonaisuus, ei yhteiset harrastukset, hiusten väri tai seikkailunhaluisuus..

        Ikävä kyllä nykyään liian monella tuntuu olevan turhan suuret luulot itsestään,
        niin miehillä kuin naisillakin. Tai sitten päinvastoin, ettei uskalleta ikinä edes yrittää tutustua (itsellä ehkä enemmän tämä ongelma :)

        Varmasti sinäkin vielä tapaat jonkun mukavan, "normaalin" naisen, jos et netissä niin jossain muualla ;)


      • Pilderberg
        ..... kirjoitti:

        Miksi miehen pitäisi panostaa mihinkään, mikä naisia kiinnostaa? Siis jos se ei itseä oikeasti kiinnosta. En ole pillunnuolija.

        No jos et halua tietää mistään, mikä naisia kiinnostaa, etkä puhua siitä, niin toivottavasti olet komea ja rohkea. Muuten et tule olemaan kovin lähellä pildeä.


      • en tajua?
        Vasen nuoli kirjoitti:

        Eikö se yhteinen kiinnostuksen kohde sitten voi olla se seksi? Olen kyllä Fannyn kanssa täysin samaa mieltä, vaikka olen mies, että jotain yhteistä pitää kuitenkin olla, mikä yhdistää. En itsekään keksisi mitä tekisin kauniilla, koulutetulla ja huomioivalla naisella, jos meillä ei ole mitään yhdistävää/yhteistä asiaa.

        "En itsekään keksisi mitä tekisin kauniilla, koulutetulla ja huomioivalla naisella, jos meillä ei ole mitään yhdistävää/yhteistä asiaa."

        Jos ei sillä siunatulla hetkellä ole mitään yhteistä niin ei kai se tarkoita sitä etteikö sitä voisi joskus olla, vai teettekö loppu elämennä vain niitä asioita mitä teette nyt?


      • rpertperp
        en tajua? kirjoitti:

        "En itsekään keksisi mitä tekisin kauniilla, koulutetulla ja huomioivalla naisella, jos meillä ei ole mitään yhdistävää/yhteistä asiaa."

        Jos ei sillä siunatulla hetkellä ole mitään yhteistä niin ei kai se tarkoita sitä etteikö sitä voisi joskus olla, vai teettekö loppu elämennä vain niitä asioita mitä teette nyt?

        No mistä sä puhut sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa ei ole mitään yhteistä? Ja olette myös eri mieltä ilmeisesti aika monesta asiasta. Kyllähän joku toisenlainenkin löytyisi.


      • deft
        tytsi81 kirjoitti:

        Eivät kaikki naiset ole todellakaan samanlaisia, eikä meillä kaikilla ole mikään "erikoinen" vaatimustaso..
        Minun mielestäni ihmisessä ratkaisee niinkin tylsä asia kuin kokonaisuus, ei yhteiset harrastukset, hiusten väri tai seikkailunhaluisuus..

        Ikävä kyllä nykyään liian monella tuntuu olevan turhan suuret luulot itsestään,
        niin miehillä kuin naisillakin. Tai sitten päinvastoin, ettei uskalleta ikinä edes yrittää tutustua (itsellä ehkä enemmän tämä ongelma :)

        Varmasti sinäkin vielä tapaat jonkun mukavan, "normaalin" naisen, jos et netissä niin jossain muualla ;)

        Komppaan täysin. Kokonaisuus = tylsyys = ratkaiseva tekijä.
        Ja niinhän sen kuuluisikin mennä. Kaikki muu on enemmän tai vähemmän typerää.
        Parisuhde ei tule ynnäämällä yks-plus-yks-on-kaks vaan ennemminkin sattumalta ja odottamatta. Ei tietysti aina, koska järkiliittoja on myös olemassa.


      • Vasen nuoli
        en tajua? kirjoitti:

        "En itsekään keksisi mitä tekisin kauniilla, koulutetulla ja huomioivalla naisella, jos meillä ei ole mitään yhdistävää/yhteistä asiaa."

        Jos ei sillä siunatulla hetkellä ole mitään yhteistä niin ei kai se tarkoita sitä etteikö sitä voisi joskus olla, vai teettekö loppu elämennä vain niitä asioita mitä teette nyt?

        Ei tarkoita, mutta on aika epätodennäköistä. Jotakin yhdistävää ja yhteistä siis pitäisi olla jo aluksi, että jaksetaan sitten sietää niitä erottavia asioita ja rakentaa jotakin muuta yhteistä ja yhdistävää. Se että toinen on lähinnä vain liuta ominaisuuksia, ja ainoa mikää yhdistää on se, että kummallakin ilmoitus netissä, niin ei se vain kaikille riitä. Vaikka nainen on koulutettu, kaunis ja huomioonottava, niin ei se kuitenkaan tarkoita sitä, että haluttaisiin samoja asioita, tai sovittaisiin hyvin yhteen, tai että nainen täyttäisi ne tarpeet joiden takia olen seuraa etisimässä. Eli kyllä mielestäni toisen ilmoituksessa pitää olla jotakin sellaista, joka saa tuntemaan, että tämä voisi täyttää ne odotukset ja tarpeet joiden takia olen seuraa etsimässä, ja toisin päin, jotta ilmoitus tai viesti herättäisi vatausintoa.


    • Kramer_

      Nettideittailu on kiva ajanviettotapa miehelle. Siis jos on masokisti.

      Todennäköisyys live-tapaamiselle on samaa luokkaa kuin saisi lotossa kuusi oikein ja lisänumero. Puhumattakaan siitä, että näkisi samaa naista toisenkin kerran. Käytännössähän viestittely loppuu aina syvään hiljaisuuteen naisen puolelta. Riippumatta siitä kuka aloitti, kuinka kauan viestittely on kestänyt tai onko kuva ollut valmiiksi profiilissa. Se on tietenkin jo ihan klassikko, että kuvan nähtyään viestittely loppuu.

    • Reipas Poikamies

      "Mikä helvetti ihmisiä (naisia?) vaivaa? "

      Tunnistan ongelmasi tästä lyhyestä kuvauksesta, koska minussa on miehenä samoja komponentteja kuin sinussa. Voin siis jakaa tunteitasi näistä asioista, joita itse olen myös miehenä nettitreffailussa joutunut/saanut kokea. En koe itse asioita negatiivisena ja opin nettitreffamisesta ja toki itsestän tosi paljon.

      Koetat turhan teknisesti järkeilemällä (näin luen tekstiäsi) vedota naiseen MIKSI olet hyvä mies ja sitä kautta poikaystäväkanditaatti naiselle.

      Sun pitää ottaa uudella tavalla tunteet käyttöön tekstissäsi ja antaa niitä lukija naiselle-tehdä se mielenkiinnon tunne joka saa sopivan naisen ottamaan sinuun yhteyttä, luo omista featureistasi värikkäämpi olen-hyvä-jätkä profiili jossa on väriä joka kertoo persoonallisesti millainen mies olet uudessa valossa. Moni nainen ei ole livenä kovin "rohkea" joten ujohkokin mies turn-offaa monia naisia.

      Ethän yleistä naisten pitämistä, jokainen nainen ON erilainen. Yksi juttu toimii stoisella, toinen jutut toisella. Ole kiinnostunut naisesta, elä vain hänen ominaisuuksista.
      Muotoile asiat " kun sinua neitix kiinnostaa tuo niin kerro siitä lisää kun se minua on aina kiinnostanut..." jne. Luo tila jossa nainen on vapaa kertomaan miksi sen kokee mielenkiintoisena.

      Luo profiilillasi tunne jossa on tila naiselle.

      Jos sun elämä on "täydellistä" niin harva nainen uskaltaa vastata haasteeseen, älkää etsikö kerralla sitä elämänne rakkautta. Sillä silloin pitää mätsätä ja 100:lla ja ei sitä tiedä käykö niin koko elämän aikana. Toivotaan että ennen alttaria kumminkin se olis selvää. No ei ole, kun katsoo nykyään erojen määrää ;)

      Joku totesi että nettideitti on hyvä paikka "harjoitella". Yleiseen jutskailuun se on hyvä, mutta kun jos tunteet on pelissä niin pelaamista en suosittele. Lienee yleistä että ihmisiä testaillaaan nettideittaamalla irl, ja sitten valkataan pudotuspelinä mieluisin. Mä olen yhden deitin mies alusta loppuun.

      Ap, fiksuna miehenä mä suosittelen sinulle Tony Dunderfeltin kirjaa "Seitsemän avainta hyviin henkilökemioihin" joka on helppolukuinen ja tajuttava opas josta minulle on ollut kyllä apua näissä asioissa

      Pikkusen skarppaat niin huomaat että kehitys tuo sen että alkaa viestejä napsahdella. Se profiili kuva siihen kohdistuu niin tajuttomasti kaikkea, lookin kuvassa ja mielikuvan tekstissä on oltava ihan just balanssissa.

      Aika ontto läppä että vegebodari on yleismies kaikille naisille. Tai joku rasmuksen laulaja silmämeikkeineen. Mä väitän että usealle fiksulle naiselle nää tyypit on evvk kumppaniksi.

    • juoppo mies on ihana

      Naisia eivät kiinnosta mukavat ja rennot miehet jotka kohtelevat naista hyvin.
      Naisia kiinnostaa mies joka juo, haukkuu huoraksi, tekee kaiken mitä mies käskee, ja käyttäytyy väkivaltaisesti. Muutenhan mulla olisi jo tyttöystävä jos mukavat miehet kiinnostais naisia.. Pari vuotta meinaan on ollut treffi ilmoitus ja nolla vastausta suomalaisilta naisilta!

      • Free Fanny

        Ei, vaan naisia kiinnostavat mukavat ja rennot miehet, jotka kohtelevat naista hyvin JA joiden kanssa naisella on jotain yhteisiä mielenkiinnonkohteita.

        Ja vain murto-osa naisista hakee seuraa netin kautta.

        (Nyt menen vihdoin nukkumaan, huomenna väsyttää)


    • Mies 28v

      1. Laita persoonasi peliin. Nettideitissä on niin paljon miehiä, että erotut vain olemalla aidosti omanlaisesi.

      2. Mieti, mitä todella etsit, mikä yhdistäisi kaikkia naisia, joista voisit olla kiinnostunut. Kerro se. Ja kääntäen, mieti, minkä sinussa uskot kiinnostavat kaikkia niitä naisia, joiden toivot kiinnostuvan sinusta. Kerro sekin. Kirjoita niin yleisellä tasolla, että et tule vahingossa sulkeneeksi ketään toivottua vastaajaa pois jonkin pienen yksityiskohdan takia. Älä kuitenkaan yritä kosiskella kaikkia, vaan jos sinulla on jotain tarkempia toiveita (jokin harrastus tms) niin kerro se.

      3. Vältä kliseitä ja itsestäänselvyyksiä. Lähes kaikissa niin miesten kuin naistenkin profiileissa kerrotaan, että kirjoittaja on huumorintajuinen/luotettava/uskollinen/rento jne. Kuka kertoisi, että ei ole, vaikka ei oikeastikaan olisi? Keskity siihen, mitä tekee sinusta juuri sinut.

      4. Kirjoita rivien väliin. Älä esimerkiksi kerro, että olet urheilullinen, vaan kerro käytännön esimerkein, miksi olet urheilullinen. Älä myöskään alleviivaa esimerkkejä kertomalla "Harrastan X joten olen urheilullinen". Kerro mieluummin "Harrastan X koska siinä Y ja tykkään kun Z" ja valitse Y ja Z siten, että annat haluamasi mielikuvan.

      Itse olen nettideittaillut nyt 9 kk ja käynyt sitä kautta live-treffeillä 4 kertaa. Jonkun mielestä se voi olla vähän, toisen mielestä paljon, mutta ne naiset, joiden kanssa olen päässyt treffeille asti, ovat järkiään olleet sitä, mitä olen odottanutkin. Aina ei vaan löydy niitä kuuluisia kemioita, ja kun nettideittipalstoilla olevat naiset tuskin ovat 1:1 otos siitä, mihin elävässä elämässä voi törmätä (jotkut vaan löytävät seuraa helpommin ja useimmat niistä, jotka eivät, eivät kokeile nettideittiäkään), en odota, että netistä edes pitäisi löytyä sitä, mitä haen. Ei tässä silti mitään häviäkään.

    • Ota mallia

      Sir Einosta. Nussi yli 200 naista ja homoile myös, niin naisia alkaa ihmeesti kiinnostomaan.

      • jepajepajee

        Sitähän se aloittaja on yrittämässä! Erona vain on, että Eino puhuu luontevasti melkein kaikesta siitä mistä naisetkin puhuvat, ja aloittaja ei.


      • seuraava, kiitos
        jepajepajee kirjoitti:

        Sitähän se aloittaja on yrittämässä! Erona vain on, että Eino puhuu luontevasti melkein kaikesta siitä mistä naisetkin puhuvat, ja aloittaja ei.

        Ketä kiinnostaa muttereista kiinnostunut jäykkäniskainen insinööri. Huumorintajuton sisäänpäin kääntynyt vakamielinen kivikasvo jolta kaikki luovuus on tapettu. Jes, kuullostaa ihannemieheltä keväällä renkaiden vaihtoaikaan mutta mihin tuo laitetaan piiloon juhannuksena kun pitäisi pitää ystävien kanssa hauskaa.


    • vinkkiX

      Kannattaa panostaa tosissaan siihen treffi-ilmoituksen tekemiseen. Kävin hiljattain erään miehen kanssa treffeillä, joka vaikutti aivan unelmamieheltä. Hänen profiilinsa oli niin mielettömän hyvin kirjoitettu. Hän sanoikin, että hän on käynyt välillä treffeillä jopa joka ilta töiden jälkeen!!! No, sittemmin selvisi, että hän oli "hieman" liioitellut esim. mittojaan, ansiotasoaan jne, mutta hän onnistui siinä, mitä hän halusikin, eli hän onnistui todellakin herättämään naisten mielenkiinnon: syvällinen parisuhteeseen panostava mies, joka osaa puhua ja pussata!

      Omia vinkkejäni:

      1) Minusta sinun kannattaisi löysätä vaatimustasoasi hetkeksi ihan siksi, että opit treffeillä käymistä. Ei se haittaa, vaikket ihastuisikaan naiseen, mutta opettele juttelemaan "aidoista ja aidanseipäistä" ja ennen kaikkea kuuntele naisia. Muuten voi käydä niin, että heti ekoilla treffeillä löydät unelmiesi naisen, joka kyllästyy sinuun, kun et osaakaan yhtään jutella siten, mikä naisia kiinnostaisi. Tietynlainen sosiaalisuus on kuitenkin yleisesti arvostettua, koska ei nainenkaan halua viedä miestään esim. vanhempiensa luokse tai kavereiden kanssa iltaa istumaan, jos häntä ei tosiaan kiinnosta yhtään mikään muu kuin lätkä tai kalja.

      2) Lue muiden miesten ja naisten profiileja. Ota opiksesi niistä, jotka on hyvin kirjoitettu. Huomaat itsekin, millaiset asiat kiinnittää huomiota.

      3) Hyvin kirjoitettu profiili, hyvä kuva ja tarpeeksi informaatiota herättää kiinnostusta. Pitää erottua joukosta!!! Erityisesti kuvan osuutta korostaisin. Jos se on ns. peruspassikuva, niin sillä ei erotuta joukosta. Otapa huviksesi tänä iltana vaikka yksi kalja, jotta rentoudut ja hassuttele kameran ääressä. Ota hymykuvia, ujoa hymyä, flirttiä, sekopäisyyttä, asiallista, yläviistosta, sivusta jne. Voin vannoa, että 50 kuvasta löytyy pari huippuotosta.

      4) Älä pidä kynttilääsi vakan alla. Kerro, mistä pidät. Jos kerrot itsestäsi niukasti, se voi antaa vaikutelman, että elämäsi lipuu tv:tä katsellen ja kaljaa juoden. Toinen vaihtoehto on se, että nainen kokee, ettei hänellä ole mitään yhteistä sinun kanssasi.

      5) Kerro persoonastasi enemmän. Mitkä asiat ilahduttaa? Osaatko iloita elämän pienistä asioista esim. auringon lämmöstä, söpöstä koiranpennusta, luonnossa liikkumisesta jne vai onko tosiaan niin, että innostut vain bittivirrasta. Jos esimerkiksi nautit ruoan tekemisestä, kiireettömistä aamuista, hyvän kirjan lukemisesta tms. niin mainitse sellaisiakin asioita, koska ne kuvastavat sitä, millainen ihminen olet.

      6) Nainen kuvittelee, millaista elämä olisi sinun kanssasi. Jos lämmittelet einesruokaa, vihaat siivoamista, kuuntelet pelkkää teknoa, teet jatkuvasti ylipitkää päivää, vietät kaikki viikonloppusi kavereittesi kanssa (tai vielä pahempaa: äitisi kanssa!!!), niin naiselle tulee heti fiilis, että nainen olisi elämässäsi jossakin sijalla 10-11. Jos tilanne on oikeasti tuollainen kuvailemani kaltainen, niin mahdollisuutesi saada asiallista naista ovat tosiaankin minimissään. Jos elämäsi taas ei ole tuollaista, niin kerro, millainen olet ja mitä arkeesi kuuluu. Juhlaa kuka tahansa osaa elää, mutta se arki ratkaisee

      7) Mieti vielä sitä, mitä naiselta haluat. Onko ulkoiset seikat rajoitettu liian tiukasti? Pitääkö naisen ehdottomasti olla esim. 165 cm taskuvenus tai vaihtoehtoisesti 175 cm aito blondi, joka on missimitoissa? Ethän vain etsi exäsi kopiota ulkoisesti? Itse olen pyöreä, joten moni dissaa minut sen vuoksi, vaikka kuitenkin olen liikunnallinen ja harrastan paljon asioita. Pyöreys ei tarkoita automaattisesti sitä, että ihminen on laiska, lihava ja pelkkää läskiä, vaan pyöreys voi tarkoittaa kulinaristia aktiivista elämäntapaa (= minä).

      8) Mieti vielä, että mikä erottaa sinut kavereistasi. Mikä sinussa on hyvää? Jos esimerkiksi alkoholinkäyttösi on kontrollissa, niin kannattaa ehdottomasti mainita siitä, koska niin moni sinkkumies juo liikaa. Voit myös mainita, että työsi on sinulle tärkeää, mutta se ei täytä silti vapaa-aikaasi. Voit myös sanoa, että pidät liikunnasta (mainitse lajeja tai se, että harrastat eri lajeja vaihtelevasti) ja sinusta olisi mukavaa saada naisesta seuraksi lenkille, hiihtämään tai uimaan.

      • Sattuuko?

        "Itse olen pyöreä, joten moni dissaa minut sen vuoksi, vaikka kuitenkin olen liikunnallinen ja harrastan paljon asioita. Pyöreys ei tarkoita automaattisesti sitä, että ihminen on laiska, lihava ja pelkkää läskiä, vaan pyöreys voi tarkoittaa kulinaristia aktiivista elämäntapaa (= minä)."

        Joo, uskoo ken tahtoo.

        Pyöreä on puoliksi läski.


      • ......
        Sattuuko? kirjoitti:

        "Itse olen pyöreä, joten moni dissaa minut sen vuoksi, vaikka kuitenkin olen liikunnallinen ja harrastan paljon asioita. Pyöreys ei tarkoita automaattisesti sitä, että ihminen on laiska, lihava ja pelkkää läskiä, vaan pyöreys voi tarkoittaa kulinaristia aktiivista elämäntapaa (= minä)."

        Joo, uskoo ken tahtoo.

        Pyöreä on puoliksi läski.

        Pyöreä on puoliksi läski.

        Ei vaan pyöreä on suomeksi kauhea sika. Oikea jouluporsas.


    • mr_groove

      Niinhän se on. Moni nainen tarvitsisi aloittajan kaltaisen rauhallisen insinöörimiehen arkeensa, mutta kun he haluavat mielenkiintoisen, hauskan, villin ja keskustelutaitoisen miehen, joka saa aikaan värinöitä.

      Profiilista kannattaa siis tehdä mielenkiintoinen, joka jättää sijaa mielikuvitukselle ja tulkinnalle. Sehän on markkinointipuhe ja markkinointi on meilikuvien luomista.

    • Reipas Poikamies

      "Moni nainen tarvitsisi aloittajan kaltaisen rauhallisen insinöörimiehen arkeensa, mutta kun he haluavat mielenkiintoisen, hauskan, villin ja keskustelutaitoisen miehen, joka saa aikaan värinöitä."

      Hyvinkin tylsät miehet ovat kyllä ihme kyllä naimisiin asti Suomessa päässeet. Ja lapsia tehneet naisen kanssa. Ja ovat onnellisia.

      Turn-off on mies jolle työnsä on tärkeää (ura kehityskin) ja turn-off on työtön mies (ura täysin auki). Vaikeaa?

      Voin näin miehenä teille naiset todeta että se viinan kiskominen ja baarissa sikailu onnistuu myös inssiltä. Eri juttu on haluaako sitä tehdä.

      Valitsetteko jännän miehen kompensoimaan omaa tylsyyttänne?

    • Sinkku91

      Kyllä minä ainakin heti kiinnostuin tuon perusteella mitä kerroit itsestäsi. (: Pidän älykkäistä miehistä. Minusta voisi olla mukavaa tutustua sinuun, jos sopii? email osoite on [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      35
      1220
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      37
      1065
    3. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      60
      950
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      173
      904
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      40
      736
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      121
      723
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      708
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      683
    9. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      637
    10. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      631
    Aihe