Onkos tulossa uusia levyjä?

Rouva``

Sattuuko kenelläkään olemaan tiedossa, milloin ilmestyisi uusia karaokelevyjä? Olin positiivisesti yllättynyt tuosta Melhomen 14 levystä.
Niistä uusista tulokkaista en erityisemmin välittänyt, mutta ne vanhempaa tuotantoa olevat olivat ihan muukavia kipaleita.
Millonhan ilmestyy Magnumilta ja Tatsialta uusiakaraokelevyjä? Toivottavasti Magnumilla vaihtuisi tiettyjen artistien tilalle vaihtelun vuoksi ihan joitain muitakin, kuin yhdet ja samat.

2

239

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karaokelaulaja -57

Olen itse ladannut netistä kappaleita kun jos ostaa valmiin levyn niin silloin siinä on "ehkä" kaksi kappaletta joista pitää ja osaa laulaa. Mutta kun tekee oman levyn niin silloin tietää varmasti, että se sopii itselle ja niitä mukavempi lauleskellakkin sitten. Levyt ovat vielä suhteellisen kalliitakin eikös ne ole noin 29€ /kpl ja siinä se onkin pysynyt eikä laskua näy. Uusia levyjä tulee tosi harvakseltaan ja siihenkin vaikuttaa levyn valmistuksen monimutkaisuus. Pitää hankkia kaikenmaailman luvat ennenkuin kappaleita saa alkaa vääntämään Karaoke muotoon. Itsekkin olen välillä tarkistanut valikoimia ja ovat tosiaankin aina samat levyt Prisman ja Cittarin valikoimissa. Uusia ei vain kuulu joten päätin ladata netistä ja siinähän ne häviävät sitten tuottajat melkoiset rahat kun eivät saa yhtään mitään, saisivat laittaa vähän vauhtia tuotantoon. Levyihin voisi laittaa sitten ne parhaimmat kappaleet laulajilta elikkä ne joita eniten kuunnellaan ja se auttaisi niitten myynnissäkin. Olen monelta kuullut saman, että kun levyihin laitetaan täytteeksi niitä huonompia kappaleita niin ne ei mene sitten kaupaksi niinkuin niitten pitäisi mennä. Olisi kaikkien etu, että mietittäisiin tarkasti mitä levyihin laitetaan jatkossa, tässä pieni vihje valmistajille.

• Nainen Oulusta

Eilen tuli laulettua Melhome 16, eli ihan uuni tuoretta tavaraa. Mielipiteeni levystä on, että parhaat kappaleet ehdottomasti Matti Eskon biisit "Tietää saat viimeinkin" ja "Oman elämäni cowboy" .Olavi Virran kappale oli minulle vanhastaan tuttu, eli "Tummansininen sävel", joka menettelee. Samoin Tauskin "Sinä vain".Myös Kari Tapion "Sydänpuli säätä vasten" oli ihan mukavaa laulettavaa.
        Pakarisen ja Bågenbergin levyt ei ollut minuun makuun. Vähiten pidin Erinin kappaleesta"Vanha nainen hunninkolla"...Yök!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      287
      2279
    2. Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!

Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      267
      1339
    3. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      22
      1334
    4. Oot sä aika nuorekas...

Vaikka oot niin vanha!
      Ikävä
      41
      846
    5. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      139
      823
    6. Martina ja Muhis

Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      729
    7. Rasismi ahdistaa.

Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa
      Sinkut
      240
      725
    8. Näin sut.

olitpas vanhentuneen näköinen. 😆 mieheltä naiselle
      Ikävä
      56
      560
    9. Olenkohan tunteideni kanssa yksin?

Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell
      Ikävä
      46
      491
    10. Oot pelkkä naurun aihe

🤣🤣🤣🤣🤣 m-n
      Ikävä
      38
      478
    Aihe