Omegle-yö

Mies1985

En saanut unta ja tulin takaisin nettiin. Sain idean käydä taas videokeskusteluissa katsottuani videon jossa näytettiin millainen 'mies' naisia kiinnostaa. http://www.uselessjunk.com/v/115422

Tiesin etten ollut sellainen mutta tekemisen puutteessa menin omegleen kun huomasin ettei chatroulette toimi.
Kokemuksiani;
-pahankurisia pentuja
-tylsistyneitä äijiä
-bi-mies Australiasta jonka mukaan näytin vähän homolta ja hän pyysi minua riisumaan. Kyllästyi kun en riisunut.
-Italialainen mies joka oli minun ikäiseni ja erikoisen kiinnostunut asioistani, erityisesti tilanteestani lihamarkkinoilla ja sanoi että olen kiva joten löydän jonkun. Kävimme keskustelua italiaksi ja englanniksi.
-amerikkalainen 68v mies jota kiinnosti myös kovasti minun naisasiani ja juttuni selittäessä tilannettani menivät vähän yli ukon ymmärryksen. Mies sanoi että tytöt ovat nykyään paljon seksuaalisempia ja toivoi olevansa 50v nuorempi koska ne "nuoret tytöt ovat aika kuumia".
-Alastomat miehet
-Pari teiniä jotka suostuivat puhumaan hetken ja kehuivat lasejani
-Lisää teinejä jotka sanoivat jotain laseistani ja hävisivät
-25v klubin omistaja USA:sta joka valitteli "bitch" tyttöystäväänsä joka on "gold digger" ja ihmetteli sinkkuuttani vähän ja sanoi että olen komea.
-sormia nuoleskeleva teini/nuori nainen joka puhui tosi huonoa englantia ja vaati riisuutumista. Kyllästyi kun en heti totellut. Mietin voisiko tuo nainen voinut olla vain jonkun homon käyttämä video.
-teinejä jotka katsoivat minua sekunnin
-teinipoikia jotka kysyivät riisuutuisinko heille mutta luultavasti he olivat heteroita jotka eivät voineet ymmärtää miksi mies juttelisi heille

Tuntuu että opin jotain itsestäni tänä yönä ja oli syvällistä.

8

5748

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reipas Poikamies

Olet löytänyt rajapinnan johon kulttuurisidonnaiset parismarkkinoiden lainalaisuudet eivät päde. Onnea sulle jos tunnet että siitä oli apua.

Olen kalkkis nettaamisissa niin ei ole mitään hajua mistä puhut. Voisin kokeilla tuollaista, heittää itseni susille ja katsoa miten miehen kävisi?

• Kokeile joskus

cam4.com ia . Siellä on alastomia naisiakin.

• kammotuksia kattonu

Täytyi vilassa se yksi video, herran jumala!
      Aivan järkyttävän pitkiä kulleja, iljettäviä. Eihän sellasella voi tehä mitään kun se ei mahdu juuri mihinkään. Hyi kamala, kyllä se niin on että paksuus on parempi, ei pituus. Luonnottomia...

• karwan

moi
      minä haluan phuun nainen kansa

• Anonyymi

Onko Omegle kokonaan anonyymi paikka? Saako kukaan tietojani jos siellä juttelee jonkun kanssa?

• Anonyymi

Irma saa.

• Anonyymi

Just

• Anonyymi

Trollien suosima paikka ei kannata mennä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita

sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi
      Maailman menoa
      211
      5857
    2. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      112
      5724
    3. Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä

Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi
      Maailman menoa
      212
      4789
    4. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      53
      4098
    5. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      68
      4027
    6. Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin

ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali
      Maailman menoa
      32
      3618
    7. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      5
      2460
    8. En koskaan tule sinulle tätä kertomaan

Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.
      Ikävä
      38
      1653
    9. Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen

Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?
      Ikävä
      130
      1470
    10. Kova ikävä parittelukumppania täällä korvessa

Mutta muuten kyllä on rauhallista.
      Ikävä
      30
      1188
    Aihe