Veet - vahaliuskat?

Dellal

sileät sääret jopa 4 viikkoa? Onko noin? Toimiiko ne? Onko ne kallita?

14

10471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helppo homma

Hinta on hyllyn reunassa, en muista mitä maksoi, pakkauksessa ei näy. Mulla on toiminut, en ole katsellut montako viikkoa mutta parempi kuin käsihöylä, enkä omista/osta epilaattoria.Jossakin vaiheessa aina huomaa että liuskat on kaivettava esiin.

• Niinpä niin

Jopa... karvojen kasvu on yksilöllistä...

• Niin...

vähän myöhässä tämä mutta 5-10e/pkt jos oikein muistan! voiko noita vahaliuskoja käyttää bikinirajan vahaukseen? onko jollain kokemusta?

• vahaliuska

Juu vahaliuskat on tosi hyviä! Ostan niitä isoja paketteja aina ku käytän niitä nykyään nii paljon ku on hyviä! Ne on halpojaki ku ei maksa semmonen isokaan paketti ku muutaman euron! Oon niillä vahaliuskoila joskus vetänyt käsikarvat ja kädet on pysynyt sileinä n. 2 viikkoa mutta säärikarvat ovat pysyneet poissa ainakin minulla noin 4 viikkoa joten suosittelen vahaliuskoja! Ja niitä tavallisia vahaliuskoja voi käyttää myös bikinirajalle.

• porcelain89

Kaikki karvat eivät ole yhtä aikaa kasvuvaiheessa, joten ei kannata pettyä ensimmäisen vahauskerran jälkeen, kun karvat tuntuvat kasvavan jo viikon kuluttua takaisin. Kun neki karvat vetää pois nii kyllä ne loppupeleis sit aika kauan pysyy poissa.

Suosin itsetehtyä vahaa, joka tulee paaaljon halvemmaksi kuin kaupasta ostetut. Mulle tuli muotilehden mukana Veetin vahaliuska, joka oli kivasti levinnyt pitkin lehden sivuja ja tartuttanut ne toisiinsa... Mutta pystyin kuitenkin käyttämään liuskan ja hyvin toimi käsivarsiin ainaki!

Olen käyttänyt bikinirajalle vahaliuskoja ja muitakin karvanpoistoaineita, vaikka niitä ei suositellakaan siihen. Ihoni on niin tottunut ettei tykkää mistään huonoa :P

Kannattaa ihmees kokeilla itsetehtyä vahaa, mutta jos ei onnistu niin kannattaa suosiolla ostaa Veetin liuskoja :P

Ohje:
      ½ dl vettä
      ½ dl sitruunamehua
      4 dl sokeria

Kiehuta miedolla lämmöllä n. 10-15 min kullanruskeaksi, älä polta!
      Revi vanhoista lakanoista tai muusta venymättömästä puuvillakankaasta säären mittaisia, n. 5 cm levyisiä suikaleita.
      Levitä lämmintä (ei liian kuumana-> palovammoja!) vahaa säärelle, painele puuvillaliuska hyvin päälle ja repäise vastakarvaan. Voilà!

• porcelain89

Niiin ja bikinialueella kannattaa tehdä karvanpoisto erittäin pienille alueille kerrallaan. Sattuu sit aika paljo, saattaa tulla vertakin :P Vetäisy kannattaa ehkä tehdä karvojen kasvusuuntaan, ei vastakarvaan.

• jokuihminen:)

ei toimi mulla :(

• rankkaa kamaa

Minulla lähti karvoista vain osa (suurin osa kuitenkin), eikä sattunut niin paljon kuin pelkäsin... Huonoin homma oli silti se, että myös säärten ihosta lähti suuria suikaleita pois, joten EN VOI SUOSITELLA HERKKÄIHOISILLE!!!

• Pettynyt :(

En suosittele kylmävahaliuskoja, koska itselläni ainakin jää paljon karvoja vahauksen jälkeenkin vaikka vahauksen yhteydessä iho näyttääkin ihan sileältä. Ja vaikka paketissa lukee "sileät sääret jopa neljäksi viikoksi" niin minulla sääret pysyivät sileinä ehkä 5 päivää ja sen jälkeen jo ilmestyi ruma sänki. Hinta-laatusuhde ei siis ole mielestäni todellakaan kohdallaan. En suosittele!

• mmmh

Jep jep, samanlaisia kokemuksia täällä.

• ..

Onko vastakarvaan repäisy niinkon ylöspäi! o.O ???

• dadadam...

vastakarvaan repäisy on alhaalta ylöspäin

• nessaa

hei toimiiks veetin kylmävaha liuska ylähuulille ? tarviin nopeasti vastausta !! kiitos

• Tietoinen asioista

Ylähuulelle on veetillä omia pieniä vahaliuskoja. Käypä katsomassa kaupasta ja etsi vahaliuskapaketti jossa lukee kasvoille. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      224
      6989
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1259
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1062
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      901
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      855
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      847
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      804
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe