52 ja valmis lopetettavaksi?

Antero52v

Onhan tämä nyt kummallista, vallan kummallista. Olen 52 v. mies, eronnut reilut 3 vuotta sitten. En ramppaa kapakoissa, pidän enemmän punaviinistä kuin kaljasta, enkä harrasta punkkuakaan joka jessuksen viikonloppu.

Käyn töissä, talous on ihan mukavassa kunnossa. En ole rikas, mutta ihan joka sentin peräänkään ei tarvitse tuoijottaa. Asunto on mukava ja perussiisti, auto kohtuullisen uusi ja kaikki oleelliset laitteet ja tavarat on hankittu, jotain jopa turhaankin.

Osaan kuunnella, osaan puhua, itken ja nauran kun siltä tuntuu. Pidän älyllisestä keskustelusta unohtamatta huumoria ja hulluttelua. Arvostan ihmisiä rotuun, sukupuoleen, uskontoon tai mihinkään muuhunkaan katsomatta. Olen suvaitsvainen vaikka omaankin joissain asioissa vankat omat mielipiteeni. Minulla ei ole kuitenkaan tarvetta "kääntää" kenenkään päätä, jokaisella on oikeus ajatella asioista niinkuin parhaaksi näkee.

Ulkoisesti olen käsittääkseni ihan ok. Olen hoikka, keskivartalossa ei kasva outokumpua. Naama nyt on se mitä luoja soi, komeaksi ei voi kehua, mutta ihan kaikki lapset ei kuitenkaan parahda itkuun eikä muutenkaan ihmiset vaihda kadun toiselle puolelle minut nähdessään.

Ja silti, kun ei natsaa niin ei natsaa. Suurimmaksi ongelmaksi on näköjään muodostunut ikävuoteni. 52 vuotta, kelpaanko siis vain 60 naisille (päätellen profiilivierailuista)? Naiset hokevat iän olevan vain numeroita, mutta valitettavasti tässä elävässä elämässä nuo numerot ratkaisevat yllättävän paljon. Sama tosin tapahtuu toisinkin päin, eli ei miehet ole yhtään sen "parempia".

Olisiko tässä nyt sitten hakeuduttava saunan taakse???

161

4519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Daami69

      Liity kertoon. Itse olen 42-vuotias nainen enkä kiinnosta yhtään sellaista itseni ikäistä joka asuisi tarpeeksi lähellä, ei olisi lihava jne.

      Kyllä meidän naistenkin profiileissa vierailee eniten 10 - 20 v vanhemmat vastakkaisen sukupuolen edustajat. En ymmärrä että mikä siinä on ettei voi keskittyä pääasiassa ikäisiinsä.

      Itseni ikäisiä miehiä tosin ei kiinnosta sitoutua, kun ovat menneissä suhteissaan kyllästyneet parisuhde-elämään ja päättäneet että jatkossa vaan panevat siellä täällä. Itse en halua mitään irtojuttuja, joten ihan keskenään tässä sitten saa olla.

      • D69

        (Damn. Oikeinkirjoitusohjelma teki oharit, piti olla "kerhoon", eikä kertoon.)

        Nyt hirtän itseni, kauhea moka.


      • 7611
        D69 kirjoitti:

        (Damn. Oikeinkirjoitusohjelma teki oharit, piti olla "kerhoon", eikä kertoon.)

        Nyt hirtän itseni, kauhea moka.

        Ja mä sujuvasti luin "kerhoon" ja piti ihan tarkistaa, että lukiko siinä väärin, kun itse oikaisit :D


    • 19156

      Minkä ikäistä haet profiilissasi? Itse en 48-vuotiaana vastaisi miehelle, joka hakee esimerkiksi 35-vuotiaasta alkaen.

      • mummo 52

        Hei Antero!

        Luulempa että ikäsi ei ole este jos haet SAMANIKÄISTÄ tai hieman vanhempaakin naisystävää.

        Eriasia on, jos 52 v luulee vielä hurmaavansa 18-20 v tyttöjä. Ehkäpä joko tosi itseensä kyllästynyt tai isän puutteessa lapsuutensa viettänyt voisikin alkaa etsiä isähahmoa itselleen.

        Tämä on karvas totuus.

        Aivan sama, jos 52 v nainen olettaisi, että 18 v pojat ovat kiinostuneita hänestä ja muista mummotautisista.


      • Ei ole
        mummo 52 kirjoitti:

        Hei Antero!

        Luulempa että ikäsi ei ole este jos haet SAMANIKÄISTÄ tai hieman vanhempaakin naisystävää.

        Eriasia on, jos 52 v luulee vielä hurmaavansa 18-20 v tyttöjä. Ehkäpä joko tosi itseensä kyllästynyt tai isän puutteessa lapsuutensa viettänyt voisikin alkaa etsiä isähahmoa itselleen.

        Tämä on karvas totuus.

        Aivan sama, jos 52 v nainen olettaisi, että 18 v pojat ovat kiinostuneita hänestä ja muista mummotautisista.

        sama asia. Mies nimittäin komistuu vanhetessaan, saa lisää karismaa ja yleensä omaisuuskin karttuu iän myötä. Naiset taas rusinoituvat jo hyvinkin nuorena.


      • urge.overkill
        Ei ole kirjoitti:

        sama asia. Mies nimittäin komistuu vanhetessaan, saa lisää karismaa ja yleensä omaisuuskin karttuu iän myötä. Naiset taas rusinoituvat jo hyvinkin nuorena.

        Näin on mä oon aina 17v.Vaikka harmaata tulis nuori mieli ja RAMONES jyrää aina...


      • 12+16
        Ei ole kirjoitti:

        sama asia. Mies nimittäin komistuu vanhetessaan, saa lisää karismaa ja yleensä omaisuuskin karttuu iän myötä. Naiset taas rusinoituvat jo hyvinkin nuorena.

        Niin, eli mies muuttuu lapseksi jälleen luulojensa myötä.


      • pikkumyytär
        Ei ole kirjoitti:

        sama asia. Mies nimittäin komistuu vanhetessaan, saa lisää karismaa ja yleensä omaisuuskin karttuu iän myötä. Naiset taas rusinoituvat jo hyvinkin nuorena.

        Jos rehellisesti tarkastelee yli viisikymppisen miehen kasvojen ihoa niin ei voi sanoa että on komistunut. Jostain syystä sellainen klisee on olemassa että miehen rypyt ja kalju olisivat karismaattisia. Ei ne ole sen komeampia kun naisellakaan. Nainen ei onneksi menetä yleensä hiuksiaankaan.
        Omaisuus ei ole sukupuolesta kiinni. Sitä joko on tai ei riippumatta sukupuolesta.


      • Heeboo123
        urge.overkill kirjoitti:

        Näin on mä oon aina 17v.Vaikka harmaata tulis nuori mieli ja RAMONES jyrää aina...

        Somebody put something in my drink;0)!!!!


      • Anonyymi
        mummo 52 kirjoitti:

        Hei Antero!

        Luulempa että ikäsi ei ole este jos haet SAMANIKÄISTÄ tai hieman vanhempaakin naisystävää.

        Eriasia on, jos 52 v luulee vielä hurmaavansa 18-20 v tyttöjä. Ehkäpä joko tosi itseensä kyllästynyt tai isän puutteessa lapsuutensa viettänyt voisikin alkaa etsiä isähahmoa itselleen.

        Tämä on karvas totuus.

        Aivan sama, jos 52 v nainen olettaisi, että 18 v pojat ovat kiinostuneita hänestä ja muista mummotautisista.

        Eiköhän se yhteen kuuluvuus ole tärkein. Oli mummo tai ukkotauti.


      • Anonyymi
        12+16 kirjoitti:

        Niin, eli mies muuttuu lapseksi jälleen luulojensa myötä.

        On hyväänäköisiä molemmissa mutta sekö on tärkeintä ?


      • Anonyymi
        pikkumyytär kirjoitti:

        Jos rehellisesti tarkastelee yli viisikymppisen miehen kasvojen ihoa niin ei voi sanoa että on komistunut. Jostain syystä sellainen klisee on olemassa että miehen rypyt ja kalju olisivat karismaattisia. Ei ne ole sen komeampia kun naisellakaan. Nainen ei onneksi menetä yleensä hiuksiaankaan.
        Omaisuus ei ole sukupuolesta kiinni. Sitä joko on tai ei riippumatta sukupuolesta.

        Itse tykkään esim Parkkosesta.mutta en haaveile hänestä.mukava katsoa kaukaa. Tarkoitan siis Pete Parkkosta.


    • rennostivaan

      Ottakaa nyt hyvät ihmiset vähän rennommin. Jos ei ole sitä naista tai miestä niin ei se nyt mikään maailmanloppu ole. Kannattaisi ainakin vähäksi aikaa pistää ne treffipalstat kiinni ja keskittyä ihan muihin asioihin.

      Käykää vaikka nyt kesäaikaan eri tapahtumissa ja katsomassa mitä sieltä löytyy vai löytyykö mitään.

      Itse hain naista kolmisen vuotta sitten netistä ja myös muualta. Homma kaatui siihen että mulla on lapsia joihin oli ja on läheiset välit. Moni kiinnostava nainen sanoi että muuten ok mutta kun sulla on niitä lapsia. Sitten vaan lopetin hakkaamasta päätäni seinään. Kun ei toimi, niin ei toimi. Ihan mukavaa tämä elämä on ilman sitä naistakin, vähän vaan yksinäistä välillä.

      • Mirkku48

        Vähänkö puhut "Rennostivaan" asiaa! Turha vääntäminen ja hakeminen lähestyy epätoivoa ja se taas kartoittaa paremmin kuin raid puutarhasta ötökät. Enkä tarkoita, etteikö kannattaisi seuralaista hakea netistä, jos siltä tuntuu. Ei toki. Voihan se kohdalle napsahtaakin, eihän sitä koskaan tiedä. Mutta jos väkisin vääntää ja vaatii kuut ja taivaat, niin takuulla on tuomittu epäonnistumaan.

        Ei 52 v. mikään ikäloppu. Paitsi ehkä alle nelikymppisten naisten joukossa. Ei siinä auta vaikka kuinka nuorekkaaksi itseäsi mainostaisi. Ehkä kohderyhmäsi on väärä? Entä Sinä "rennostivaan", sama vika? Lapsia omaavia yh-äitejä on linjat väärällään, tavoitteletko sinä taas itseellistä ja menevää lapsetonta sinkkua?

        Niin tai näin, kyllä se oikea kohdalle tulee jos on tullakseen vähän vähemmälläkin
        yrittämisellä. Jollei, niin sitten pelattava niillä palikoilla jotka on annettu.

        Ja itsestäni: nettitreffeillä olen aikoinani käynyt ja kivoja tyyppejä kohdannut. Ikää oli silloinkin päälle 40. Nykyisen mieheni tapasin kuitenkin reaalimaailman riennoista, en baarista. Näitä nelikymppis-sinkkuaikoja kuitenkin muistan edelleen mukavana ajanjaksona elämässäni.


      • Ei juoppoja kiitos
        Mirkku48 kirjoitti:

        Vähänkö puhut "Rennostivaan" asiaa! Turha vääntäminen ja hakeminen lähestyy epätoivoa ja se taas kartoittaa paremmin kuin raid puutarhasta ötökät. Enkä tarkoita, etteikö kannattaisi seuralaista hakea netistä, jos siltä tuntuu. Ei toki. Voihan se kohdalle napsahtaakin, eihän sitä koskaan tiedä. Mutta jos väkisin vääntää ja vaatii kuut ja taivaat, niin takuulla on tuomittu epäonnistumaan.

        Ei 52 v. mikään ikäloppu. Paitsi ehkä alle nelikymppisten naisten joukossa. Ei siinä auta vaikka kuinka nuorekkaaksi itseäsi mainostaisi. Ehkä kohderyhmäsi on väärä? Entä Sinä "rennostivaan", sama vika? Lapsia omaavia yh-äitejä on linjat väärällään, tavoitteletko sinä taas itseellistä ja menevää lapsetonta sinkkua?

        Niin tai näin, kyllä se oikea kohdalle tulee jos on tullakseen vähän vähemmälläkin
        yrittämisellä. Jollei, niin sitten pelattava niillä palikoilla jotka on annettu.

        Ja itsestäni: nettitreffeillä olen aikoinani käynyt ja kivoja tyyppejä kohdannut. Ikää oli silloinkin päälle 40. Nykyisen mieheni tapasin kuitenkin reaalimaailman riennoista, en baarista. Näitä nelikymppis-sinkkuaikoja kuitenkin muistan edelleen mukavana ajanjaksona elämässäni.

        Joskus tekis mieli kaapata joku mielenkiintoisen näköinen mies kaupasta ruokahyllyjen välistä tai lenkkipolulta, mutta ne ovat tietenkin vaimonsa kauppaan lähettämiä tai sitten hoitelevat kuntoaan lenkillä että jaksavat panna vaimoaa pitempään:(( Mikä olis ratkaisu tähän ongelmaan? on nimittäin paljon parempaa porukkaa noissa paikoissa kuin jossain kuppiloissa.


      • Ei juoppoja kiitos kirjoitti:

        Joskus tekis mieli kaapata joku mielenkiintoisen näköinen mies kaupasta ruokahyllyjen välistä tai lenkkipolulta, mutta ne ovat tietenkin vaimonsa kauppaan lähettämiä tai sitten hoitelevat kuntoaan lenkillä että jaksavat panna vaimoaa pitempään:(( Mikä olis ratkaisu tähän ongelmaan? on nimittäin paljon parempaa porukkaa noissa paikoissa kuin jossain kuppiloissa.

        Miset sit vain kaappaa miestä sieltä kaupan hyllyjen välistä
        Heitä ennakkoluulot ja pistä toimeks,elämä on tässä ja nyt.
        Naisetkin sil kaupas suurin osa kai perheen äitejä hakemassa
        lapsille vaippoja tikkareita ja miehelle välipalaa
        Mut sil vois olla potetiaalisiakin kumppaneita,me vai ollaan kai niin
        kaavoihin kangistuneita ettei rohjeta tehdä aloitetta,kun pidetään sitä
        tungettelevana
        Näin minäkin upean viehättävän naisen Lidin kassajonossa viime viikol
        mut se ohikiitävä hetki meni,kun vain ihailin häntä harmi


      • Anonyymi

        Ja mukavaa on olla ilman miehiäkin.


    • pinnallisuus rules

      Täällä on kanssa yksi kerhoon liityjä.Olen 49 v ja etsin profiilissani 49-58 vuotiasta miestä.Kesällä aloitin tämä "harrastuksen" ja uusi kesä tulossa :yksin ollaan.
      Olen työssäkäyvä, siisti, positiivinen, raitis, tupakoimaton suht normaalipaoinoinen nainen.
      Monien kanssa olen kirjoitellut, muutamien kanssa tapaillut.En ronkeloi ulkonäön, varakkuuden tms. ulkoisten asioiden kanssa, etsin mukavaa, suht täyspäistä miestä, mutta ei niitä vain tunnu olevan???
      Minusta tuntuu, että miehet ennemminkin etsivät ja etsivät sitä ihmeellistä tajunnanräjäyttävää, kaunista, rikasta, pitkäsääristä ,hoikkaa, jne ihmenaista, joka ei ole vielä syntynytkään.

      Kyllä minullakin napsahtaa kirjankannet kiinni kun jäsenyyteni päättyy.Ollaan yksin ja mietitään jotain muuta välillä.

      • herttasarja

        Miesten vaatimustaso on aivan epärealistinen En edes viitsi luetella mitä kaikkea halutaan mutta jumalatar on monella hakusessa. No sitä odotellessa vuodet vierii ja katkeruus kasvaa mutta omapa on valinta.


      • ...,,.

        Monet miehet (eikä naisetkaan) tajua monesti,että ovat ikääntyneitä,ja katselevat ja etsivät usein huomattavasti nuorempaa seuraa kuin he itse.Ei heillä usein ole oikein todellisuutta vastaavaa kuvaa itsestään.Luullaan,että ollaan vielä nuoria.Siksi oman ikäiset eivät kiinnosta heitä.


      • urge.overkill
        herttasarja kirjoitti:

        Miesten vaatimustaso on aivan epärealistinen En edes viitsi luetella mitä kaikkea halutaan mutta jumalatar on monella hakusessa. No sitä odotellessa vuodet vierii ja katkeruus kasvaa mutta omapa on valinta.

        Kauneus on omissa silmissä,eikä pelkkä kauneus vaan luonne ja kemiat. Miten tullaan toimeen keskenään...ei pelkää seksiä vaikka se onkin mahtavaa ja upeeta hmm.nam nam... luottamus kaiken a ja o .


      • Anonyymi

        Ne muut asiat ovat ihan mukavia. Lapset ,lapsenlapset ,lemmikit. En kaipaa muuta.


    • pyöreänainen3

      Mistä päin aloittaja on? Uskallatko nimettömän sähköpostiosoitteen laittaa esille? Ikäryhmässäsi on varovaisen arvailuni mukaan tuplasti OK naisia terveisiin, tervepäisiin, alkoholisoitumattomiin miehiin verrattuna. Profiilisi lienee jotenkin tyly tms. pientä vikaa haussasi, joka on varmaan korjattavissa.
      Lisäyksenä, olen 47 v. nainen ja väljässä seurustelu-kaukosuhteessa nuorekkaaseen 53-vuotiaaseen mieheen. Ikä on vain numeroita, sano..

      Tee ihmeessä itse hakuja joillakin itsellesi merkityksellisillä kriteereillä rajattuina, ja jätä jokin elonmerkki (muukin kuin vierailumerkintä) kiinnostaville naisille vaikkapa ikäryhmässä 41 - 55 v. (riippuen tosiaan siitä kuuluisasta nuorekkuudesta). Et kai vain odota naisten pyytävän sinua treffeille, itse passiivisena odotellen??

      • Antero52v

        Etelä-Savossa vaikutan, asun kaupungissa muutaman kilometrin päässä keskustasta.

        Tuolla alla jo totesinkin, vastausprosentti on olematon, eli aika harvoin enää laitan avausviestejä. Olen sen kertonut profiilissanikin, lisäyksenä lupaan kuitenkin vastata jokaiseen minulle tulevaan viestiin. Poissulkien venäläiset 25-35 v. naiset, arvostan kuitenkin kotimaisuutta ja aitoutta enemmän kuin minihameita :-)

        Ns. roskapostilaatikkoon [email protected] voi viestejä heitellä, kannattaa laittaa otsikkoon selvää suomenkieltä, ei mene sitten lapsi pesuveden mukana.


      • Antero52v
        Antero52v kirjoitti:

        Etelä-Savossa vaikutan, asun kaupungissa muutaman kilometrin päässä keskustasta.

        Tuolla alla jo totesinkin, vastausprosentti on olematon, eli aika harvoin enää laitan avausviestejä. Olen sen kertonut profiilissanikin, lisäyksenä lupaan kuitenkin vastata jokaiseen minulle tulevaan viestiin. Poissulkien venäläiset 25-35 v. naiset, arvostan kuitenkin kotimaisuutta ja aitoutta enemmän kuin minihameita :-)

        Ns. roskapostilaatikkoon [email protected] voi viestejä heitellä, kannattaa laittaa otsikkoon selvää suomenkieltä, ei mene sitten lapsi pesuveden mukana.

        Hämmentävää.

        Sain kaksi viestiä tuohon sähköpostiini, naisilta (...jee :-) ). Vastasin molemmille, kerroin jotain itsestäni ja ajatuksistani. Ei mitään hyvää-päivää-kirvesvartta -viestejä, vaan ihan tässäkin ketjussa keskusteltuihin asioihin liittyvää.

        Vastauksena sain, yllätys yllätys, syvää hiljaisuutta. Toiselle vastanneista laitoin linkin silloin käytössä olleeseen profiliini, eli siinä taisi ulkonäkö säikyttää. Toinen sitten jätti jostain muusta syystä vastaamatta.

        Eli, mitä tästä sitten voi päätellä... ei kai oikeastaan mitään muuta, kuin että nykyajan ihmisillä ei ole enää käsitystä edes alkeellisimmista käytöstavoista.

        Yritän kuitenkin itse vielä uskoa siihen, että ruma ei ole paha :-)

        Mukavaa kevään jatkoa kaikille tasapuolisesti.


      • ??????
        Antero52v kirjoitti:

        Hämmentävää.

        Sain kaksi viestiä tuohon sähköpostiini, naisilta (...jee :-) ). Vastasin molemmille, kerroin jotain itsestäni ja ajatuksistani. Ei mitään hyvää-päivää-kirvesvartta -viestejä, vaan ihan tässäkin ketjussa keskusteltuihin asioihin liittyvää.

        Vastauksena sain, yllätys yllätys, syvää hiljaisuutta. Toiselle vastanneista laitoin linkin silloin käytössä olleeseen profiliini, eli siinä taisi ulkonäkö säikyttää. Toinen sitten jätti jostain muusta syystä vastaamatta.

        Eli, mitä tästä sitten voi päätellä... ei kai oikeastaan mitään muuta, kuin että nykyajan ihmisillä ei ole enää käsitystä edes alkeellisimmista käytöstavoista.

        Yritän kuitenkin itse vielä uskoa siihen, että ruma ei ole paha :-)

        Mukavaa kevään jatkoa kaikille tasapuolisesti.

        hei
        kirjoitin sineulle tosiaan, ja vastasit ettet usko kaukosuhteisiin joten jätin asian
        sitten siihen. eikös kannattais nyt pysyä asiassa ja muistaa omat sanansakin:)


      • Antero52v
        ?????? kirjoitti:

        hei
        kirjoitin sineulle tosiaan, ja vastasit ettet usko kaukosuhteisiin joten jätin asian
        sitten siihen. eikös kannattais nyt pysyä asiassa ja muistaa omat sanansakin:)

        Tuonkin asian voi ystävällisesti ilmoittaa, ihan vaikka muutamalla sanalla. Syvä hiljaisuus on aina ikävää, olipa syy siihen mikä tahansa.

        Hyvää Äitienpäivää :-)


      • suhteessa.

        'väljässä seurustelu-kaukosuhteessa, TÄH ???
        Jos itse et ole varma edes suhteestasi, älä tule tänne neuvomaan, kiitos.


      • Anonyymi
        Antero52v kirjoitti:

        Etelä-Savossa vaikutan, asun kaupungissa muutaman kilometrin päässä keskustasta.

        Tuolla alla jo totesinkin, vastausprosentti on olematon, eli aika harvoin enää laitan avausviestejä. Olen sen kertonut profiilissanikin, lisäyksenä lupaan kuitenkin vastata jokaiseen minulle tulevaan viestiin. Poissulkien venäläiset 25-35 v. naiset, arvostan kuitenkin kotimaisuutta ja aitoutta enemmän kuin minihameita :-)

        Ns. roskapostilaatikkoon [email protected] voi viestejä heitellä, kannattaa laittaa otsikkoon selvää suomenkieltä, ei mene sitten lapsi pesuveden mukana.

        "Tuolla alla jo totesinkin, vastausprosentti on olematon, eli aika harvoin enää laitan avausviestejä. Olen sen kertonut profiilissanikin, lisäyksenä lupaan kuitenkin vastata jokaiseen minulle tulevaan viestiin. Poissulkien venäläiset 25-35 v. naiset, arvostan kuitenkin kotimaisuutta ja aitoutta enemmän kuin minihameita :-)"

        Tuo on mielenkiintoista. Olen yli 55-vuotias ja oman profiilini perusteella minulle on vastannut tällä viikolla kaksi 25-30 vuotiasta, huonosti suomea osaavaa naista. Onko ulkomaisilla naisilla jotenkin väljemmät kriteerit miehen iän suhteen?


      • Anonyymi
        Antero52v kirjoitti:

        Tuonkin asian voi ystävällisesti ilmoittaa, ihan vaikka muutamalla sanalla. Syvä hiljaisuus on aina ikävää, olipa syy siihen mikä tahansa.

        Hyvää Äitienpäivää :-)

        "Syvä hiljaisuus on aina ikävää, olipa syy siihen mikä tahansa."

        Tuokin on totta. Ei sen luulisi olevan naisillekaan suuri vaiva kirjoittaa yhden rivin viesti, että lähempi tuttavuus ei nyt kiinnosta.

        Syvä hiljaisuus saa toisen odottamaan viestiä turhaan ja pettymään kun sitä ei tulekaan. Pelin pitäisi olla reilua puolin ja toisin.


      • kesää kaikille..
        Antero52v kirjoitti:

        Hämmentävää.

        Sain kaksi viestiä tuohon sähköpostiini, naisilta (...jee :-) ). Vastasin molemmille, kerroin jotain itsestäni ja ajatuksistani. Ei mitään hyvää-päivää-kirvesvartta -viestejä, vaan ihan tässäkin ketjussa keskusteltuihin asioihin liittyvää.

        Vastauksena sain, yllätys yllätys, syvää hiljaisuutta. Toiselle vastanneista laitoin linkin silloin käytössä olleeseen profiliini, eli siinä taisi ulkonäkö säikyttää. Toinen sitten jätti jostain muusta syystä vastaamatta.

        Eli, mitä tästä sitten voi päätellä... ei kai oikeastaan mitään muuta, kuin että nykyajan ihmisillä ei ole enää käsitystä edes alkeellisimmista käytöstavoista.

        Yritän kuitenkin itse vielä uskoa siihen, että ruma ei ole paha :-)

        Mukavaa kevään jatkoa kaikille tasapuolisesti.

        Anterolle: epäilet ettet kelpaa kuin yli 60 kymppisille. Miten on, onko kuusikymppinen vanha seuranhaku markkinoille. En tarkoita vanha sinulle vaan yleensäkin.
        Jos profiilissasi on vieraillut kuusikymppisiä niin se ei automaattisesti tarkoita henkilökohtaista kiinnostusta. Itsekin katselin nuorempien ja vanhempien profiileja silloin joskus kun itselläni siellä sellainen oli.


      • ei kaukoa
        Antero52v kirjoitti:

        Tuonkin asian voi ystävällisesti ilmoittaa, ihan vaikka muutamalla sanalla. Syvä hiljaisuus on aina ikävää, olipa syy siihen mikä tahansa.

        Hyvää Äitienpäivää :-)

        Voi jestas sentään. Itse olit ilmoittanut ettet usko kaukosuhteisiin. En olisi vaivannut miestä enää itsekään sen jälkeen.


      • Hahhatihaa
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tuolla alla jo totesinkin, vastausprosentti on olematon, eli aika harvoin enää laitan avausviestejä. Olen sen kertonut profiilissanikin, lisäyksenä lupaan kuitenkin vastata jokaiseen minulle tulevaan viestiin. Poissulkien venäläiset 25-35 v. naiset, arvostan kuitenkin kotimaisuutta ja aitoutta enemmän kuin minihameita :-)"

        Tuo on mielenkiintoista. Olen yli 55-vuotias ja oman profiilini perusteella minulle on vastannut tällä viikolla kaksi 25-30 vuotiasta, huonosti suomea osaavaa naista. Onko ulkomaisilla naisilla jotenkin väljemmät kriteerit miehen iän suhteen?

        Anonyymi, nämä kaksi hoono soomi-naista ovat mitä todennäköisimmin huijareita. Näistä viesteistä suuri osa tulee Venäjältä, viestit on käännetty jollain automaattikääntäjällä ja tarkoituksena on muutamien kirjeiden jälkeen saada 'matkarahaa' mukamas tänne tuloa varten. Nämä huijarit eivät mitenkään välttämättä ole edes naisia, eteviä kirjeitä kyllä laativat. Näistä on enemmänkin suhteet-osion muissa ketjuissa.


      • VantteraJussi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tuolla alla jo totesinkin, vastausprosentti on olematon, eli aika harvoin enää laitan avausviestejä. Olen sen kertonut profiilissanikin, lisäyksenä lupaan kuitenkin vastata jokaiseen minulle tulevaan viestiin. Poissulkien venäläiset 25-35 v. naiset, arvostan kuitenkin kotimaisuutta ja aitoutta enemmän kuin minihameita :-)"

        Tuo on mielenkiintoista. Olen yli 55-vuotias ja oman profiilini perusteella minulle on vastannut tällä viikolla kaksi 25-30 vuotiasta, huonosti suomea osaavaa naista. Onko ulkomaisilla naisilla jotenkin väljemmät kriteerit miehen iän suhteen?

        Herran haltuun hyvät miehet. Ajatelkaas nyt ihan hetken aikaa rauhassa. Jos ette kelpaa profiilinne perusteella edes ikäisillenne kotimaisille naisille, millä kumman logiikalla ulkomaalaiset 25-30 vuotiaat kaunottaret lankeavat loveen profiilinne edessä??? Haloo!

        Vastaapas piruuttasi yhteen tuollaiseen viestiin. Kirjoita englantia, jaarittele niitä näitä, esitä selviä kysymyksiä. Ja odota vastausta! Se nimittäin tulee, mutta tulet yllätykseksesi huomaamaan, ettei kirjoittamaasi ole edes luettu, saati vastattu kysymyksiin. Tulee vaan uutta liirumlaarumia, valokuvia (yleensä varsin viehättävän näköisiä naisia) jotka tuskin ovat kirjoittajan omia kuvia. Kertomuksia työstä, perheestä, plaa plaaa... ja jossain vaiheessa kertoillaan miten kirjoittajan vanhemmatkin jo hyväksyvät sinut sulhaskokelaaksi. Ja sitä rataa, siihen saakka kun aletaan kysellä RAHAA. Siis noiden takana ei ole muuta kuin tarkoitus saada sinut lähettämään matkarahaa... ja hups, sinne mänt eikä riittänytkään.

        Ajatteluelimet nyt pois sieltä jalkojen välistä hei! Eikä edes millään pahalla tai vittuillen, vaan ihan järki käteen -periaateella.


      • just joooo
        VantteraJussi kirjoitti:

        Herran haltuun hyvät miehet. Ajatelkaas nyt ihan hetken aikaa rauhassa. Jos ette kelpaa profiilinne perusteella edes ikäisillenne kotimaisille naisille, millä kumman logiikalla ulkomaalaiset 25-30 vuotiaat kaunottaret lankeavat loveen profiilinne edessä??? Haloo!

        Vastaapas piruuttasi yhteen tuollaiseen viestiin. Kirjoita englantia, jaarittele niitä näitä, esitä selviä kysymyksiä. Ja odota vastausta! Se nimittäin tulee, mutta tulet yllätykseksesi huomaamaan, ettei kirjoittamaasi ole edes luettu, saati vastattu kysymyksiin. Tulee vaan uutta liirumlaarumia, valokuvia (yleensä varsin viehättävän näköisiä naisia) jotka tuskin ovat kirjoittajan omia kuvia. Kertomuksia työstä, perheestä, plaa plaaa... ja jossain vaiheessa kertoillaan miten kirjoittajan vanhemmatkin jo hyväksyvät sinut sulhaskokelaaksi. Ja sitä rataa, siihen saakka kun aletaan kysellä RAHAA. Siis noiden takana ei ole muuta kuin tarkoitus saada sinut lähettämään matkarahaa... ja hups, sinne mänt eikä riittänytkään.

        Ajatteluelimet nyt pois sieltä jalkojen välistä hei! Eikä edes millään pahalla tai vittuillen, vaan ihan järki käteen -periaateella.

        No näiden venäläis/balttilais-naisia kaupittelevien deittisaittien osalta asia taitaaa olla pitkälle tuollainen mitä kerrot. Piruuttani tässä reilu vuosi sitten laitoin kuvallisen profiilini Natasha-deittisaitille, ja kerran 60$ latasin ja kahden kiinnostavamman oloisen 4-kymppisen naisen kanssa muutaman mailiin vaihdoin kunnes ne mailit vaan yhtäkkiä loppuivat kuin seinään, ilman mitään järkeen käypää syytä muuta kuin se että että ne profiilit olivat pelkkiä rahastusfeikkejä. Eli ilmeisesti viestittelin ihan jonkun muun kanssa kuin mitä ainakaan kenekään aidosti seuraa hakevan naisen kanssa. Näin siis siitä huolimatta vaikka en niihin parikymppisten mallivartalokuvalla varustettuihin lukuisiin yhteydenottomaileihin vastannut lainkaan.
        Minä sitten mailiin kirjoitinkin, että en minä siitä välitä josko naiset vaikka mitä peliä pitävät ja tietenkin rahaa yrittävät miehiltä saada, sillä näinhän tämä menee joka paikassa ja tavalliset baarisysteemit ne miehen kannalta vasta kalleiksi tulevatkin, mutta että silloin ei minua huvita enää lainkaan mitään maileja alkuunkaan lähetellä jos ei toisena osapuolena ole lainkaan mitään naisia vaan kenties joku pelkkä tietokoneohjelma.Siirsivät profiilini sitten vielä best dateing saitillekkin kysymättä minulta mitään, ja näillä deittisaiteilla tämä profiilini on edelleen joskin sen olen laittanut pois aktiivitilasta.

        Kyllähän näiltä maksullisilta saiteilta voi saad ihan hyviä kavereita, ja vaikka naisenkin itselleen siitä huolimatta vaikka naiset siellä rahan vuoksi pyörisivätkin, kunhan siellä vaan pyörii oikeita naisia.
        Minäkin olen saaanut yhdestä venäläisestä opiskelijakaunottaresta hyvän kaverin chattailtuani hänen kanssaan noin 2 vuotta maksullisella mallicahttailijasaitilla, siis sellaisella web-cams saitilla jossa nämä mallit flirttailevat ja strippaavat miehille tai vaikka vaan pelkässtään flirttailevat ja poseeraavat ja chattailevat private chatissa josta mies maksaa.


    • Minkä vuoksi

      Miksei tuollainen mies iske naista ilman seuranhakupalstoja? Olikohan vuodatus sittenkin sokean narsistin itsesäälinen juttu?

      • skepadui

        ei uskalla- pelkää hiekkalaatikolla - vastuu toisesta on myös vastuu itsestä


    • m.40v.

      Etsiiköhän naiset noin 10 vuotta nuorempia miehiä?
      Jos sun profiilissa vierailee 60 ikäiset naiset, niin
      mun profiilissa käy paljon noin 50 ikäisiä naisia ja
      viestejä ja flirttejäkin saan paljon tuon ikäisiltä naisilta,
      jotka taas ei kiinnosta mua vähääkään, vaan suunnilleen
      oman ikäistä seuraa pitäis löytää.

    • Antero52v

      Kulttuuripainotteinen viikonvaihde takana, en ole juurikaan ehtinyt linjoilla roikkua. Siteeraten Samulu Putron uutta kappaletta, en ole "Miksi rakastuit teatterissa nukkuvaan, autourheilu- ja futislehtiin hukkuvaan?" mies :-)

      Siis, vastauksi muutamiin kysymyksiin. Profiilissani olen merkannut ikähaarukan 43-50 vuosiin, enkä minä ole mitään näyttelykappaletta tai prinsessaa etsimässä, persoonaa ja luonnetta peräänkuulutan.

      Olen aikani lähetellyt naisille viestejä, sisällöltään asiallisia ilman pilvilinnojen maalailua tai hunajaa valuvia vuodatuksia. Vastausprosentti on ollut kovin kehno, jos kymmentä lähetettyä vastaan tulee yksi tai ei yhtään vastausta, hiipuu lähetyshalutkin. Olen jättänyt usein myös lyhyen viestin vieraskirjaan, ei se sen paremmin ole toiminut.

      Profiilini on sisällöltään tosiasioihin perustuva, en ole sinnekään viitsinyt mitään liirumlaarumia laittaa, kun ei kiinnosta rakennella satuja ja tarionoita joiden valheellisuus pajastuisi kuitenkin ennemmin tai myöhemmin. Ehkä sisältö on siksi lukijoiden mielestä tylsä, tiedä häntä.

      In real life naisten tapaaminen ja tutustuminen tarkoittaa turhan usein luuhaamista ravintoloissa, ja se ei oikein minua jaksa enää innostaa.

      Ehkä jätän kuitenkin nämä nettipuuhastelut taakseni, keskityn makrokosmokseeni ja unohdan yksinäisyyden painostavuuden.

      • seinäjoen nainen

        Niinpä, tuota just ihmettelen. Olen itse 52v nainen, mutta en uskalla ottaa yhteyttä samanikäisiin miehiin kun haussa on aina joku 35-50, miksei kukaan hae samanikäistä seuraa vaan aina nuorempaa.
        Itselläni tuo hakuikä on 45-55, ei se ole niin tarkkaa, kaikki muu sen ratkaisee. t. kp_sjk


      • kaunisIhminen35

        Jos etsit netin kautta seuraa, niin teet ensivaikutelman profiililla. Kannattaa nähdä vähän vaivaa ja tehdä kiinnostava ja tietysti totuudenmukainen profiili. Sun profiili taitaa olla tosi tylsä ( oletko itse myös tylsä ihminen?), jos naiset eivät juurikaan vastaile.

        Itselläni on ollut netissä profiili, jonka olin laatinut huolella. Vastauksia tuli paljon. Nykyisen mieheni kanssa olemme olleet yhdessä 4 vuotta.

        Älä ota loukkauksena ihmisten kommentteja, vaan ota onkeesi, jos huomaat että jossain asiassa on perää. Perättömät asiat voit jättää omaan arvoosi. Oikealla asenteella ja positiivisella itseluottamuksella löydät kyllä itsellesi kumppanin.


      • hei cmon
        seinäjoen nainen kirjoitti:

        Niinpä, tuota just ihmettelen. Olen itse 52v nainen, mutta en uskalla ottaa yhteyttä samanikäisiin miehiin kun haussa on aina joku 35-50, miksei kukaan hae samanikäistä seuraa vaan aina nuorempaa.
        Itselläni tuo hakuikä on 45-55, ei se ole niin tarkkaa, kaikki muu sen ratkaisee. t. kp_sjk

        Aivan oikein, suomalaiset naiset myöntävät itsekin etteivät tyydy mihin vaan..
        Tasa-arvo teki krantummaksi? Mutta historiassa mies on yleensä ollut aina se vanhempi, miksi nyt yhtäkkiä pitäis tehdä täyskäännös? Jos suomalainen mies ottaa ulkomaisen naisen niin se on päivänselvä asia että mies saa olla mielellään vanhempi.. Ei siinä ole ongelmaa ku Suomessa, missä naiset yhtäkkiä haluaa nuoremman miehen.. 24:sessa nuoruus on muutenkin yliarvostettua, kaikkihan haluaa itseänsä nuoremman, jos mies haluaa naisen, niin otettava mummu leipomaan pullaa.


      • Samanikäinen, kiitos
        hei cmon kirjoitti:

        Aivan oikein, suomalaiset naiset myöntävät itsekin etteivät tyydy mihin vaan..
        Tasa-arvo teki krantummaksi? Mutta historiassa mies on yleensä ollut aina se vanhempi, miksi nyt yhtäkkiä pitäis tehdä täyskäännös? Jos suomalainen mies ottaa ulkomaisen naisen niin se on päivänselvä asia että mies saa olla mielellään vanhempi.. Ei siinä ole ongelmaa ku Suomessa, missä naiset yhtäkkiä haluaa nuoremman miehen.. 24:sessa nuoruus on muutenkin yliarvostettua, kaikkihan haluaa itseänsä nuoremman, jos mies haluaa naisen, niin otettava mummu leipomaan pullaa.

        Naiset elävät miehiä kauemmin ja miehet pappaantuvat nuorempina.
        Ei mua ainakaan huvita ryhtyä kenenkään miehen omaishoitajaksi.


      • Ruukinruusu

        Oiskohan liikaa asiaa sun jutuissa? Itse kaipaan viesteihin sitä persoonallisuutta. En omaisuusluetteloa, en ulkonäön kuvausta. En edes lupauksia tai pilvilinnojen maalailua. Ja ihan vaan periaatteesta sivuutan ulkomuotokysymykset. Minulla on joitakin lähes kymmenen vuotta kestäneitä "suhteita", jotka ovat alkaneet keskustelulla netissä ja ovat muuttuneet ystävyydeksi. Vai oliskohan "vika" siinä, etten ole etsimässä elämänkumppania? Rennolla menolla löytyy vaikka miten ihania ihmsiä, eikä iälläkään ole mitään väliä. Ainakaan minulle.


      • ???
        kaunisIhminen35 kirjoitti:

        Jos etsit netin kautta seuraa, niin teet ensivaikutelman profiililla. Kannattaa nähdä vähän vaivaa ja tehdä kiinnostava ja tietysti totuudenmukainen profiili. Sun profiili taitaa olla tosi tylsä ( oletko itse myös tylsä ihminen?), jos naiset eivät juurikaan vastaile.

        Itselläni on ollut netissä profiili, jonka olin laatinut huolella. Vastauksia tuli paljon. Nykyisen mieheni kanssa olemme olleet yhdessä 4 vuotta.

        Älä ota loukkauksena ihmisten kommentteja, vaan ota onkeesi, jos huomaat että jossain asiassa on perää. Perättömät asiat voit jättää omaan arvoosi. Oikealla asenteella ja positiivisella itseluottamuksella löydät kyllä itsellesi kumppanin.

        Eikö ihminen saa olla tylsä?


      • herranen aika!

        Etsit siis itse kymmenisen vuotta itseäsi nuorempia ja sitten taivastelet täällä, kun sinusta ovat kiinnostuneet lähinnä samasta kriteeristä pitävät naiset eli etsivät itseään kymmenen vuotta nuorempaa. Mua ei sitten ikinä lakkaa ällistyttämästä miehinen kaksinaismoralismi.


      • ynnälaskua
        Samanikäinen, kiitos kirjoitti:

        Naiset elävät miehiä kauemmin ja miehet pappaantuvat nuorempina.
        Ei mua ainakaan huvita ryhtyä kenenkään miehen omaishoitajaksi.

        Jos ikäero on noin 20-30v.,niin auttamatta aika piankin se nuorempi saa huomata olevansa omaishoitajan roolissa. Siinä sitä tosi rakkautta kysytään ja kaivataan.Nuoret naiset ja miehet olkaa, hyvänen aika, realisteja ja laskupäästä voisi olla apua.


      • Nähnytjakokenut
        Samanikäinen, kiitos kirjoitti:

        Naiset elävät miehiä kauemmin ja miehet pappaantuvat nuorempina.
        Ei mua ainakaan huvita ryhtyä kenenkään miehen omaishoitajaksi.

        Naiset elävät kauemmin..Mitä sitten? Ja voihan se käydä toisinkin päin.
        Naisilla alkaa selluliiti pakkautua jalkoihin jo nelikymppisenä! Miehille ei.
        Naiset haluavat seksiä vähemmän, paljon vähemmän. Nelikymppinen nainen vielä menee, mutta kun mennään sen yli, viisikymppisten naisen seksuaalisuus alkaa kuihtua lujaa vauhtia. Miesten halut vain kovenevat.
        Näin se menee, ihan todistetusti.


      • sellaista se onnnn
        hei cmon kirjoitti:

        Aivan oikein, suomalaiset naiset myöntävät itsekin etteivät tyydy mihin vaan..
        Tasa-arvo teki krantummaksi? Mutta historiassa mies on yleensä ollut aina se vanhempi, miksi nyt yhtäkkiä pitäis tehdä täyskäännös? Jos suomalainen mies ottaa ulkomaisen naisen niin se on päivänselvä asia että mies saa olla mielellään vanhempi.. Ei siinä ole ongelmaa ku Suomessa, missä naiset yhtäkkiä haluaa nuoremman miehen.. 24:sessa nuoruus on muutenkin yliarvostettua, kaikkihan haluaa itseänsä nuoremman, jos mies haluaa naisen, niin otettava mummu leipomaan pullaa.

        " jos mies haluaa naisen, niin otettava mummu leipomaan pullaa. "

        Tämä on, ikävä kyllä, täysin totta. Huomasin tämän asian olevan näin omalla kohdallani siinä joskus 35 vuotiaana ja siksi jätinkin kaikki naisen itselleni yrittämisetkin. Olisi vaan pitänyt lähteä niiden naisten kanssa olemaan jotka olivat saatavilla alata 2 kymppisenä, mutta kun oli muuta tärkeämpää urajuttua silloin olevinaan. No minulla ei nämä urajututkaan sitten lähteneet kuitenkaan ammattiopiskelujen jälkeen sellaisenaan vetämään ja siinä ne naisen yrittämisetkin sitten jäivät.

        Venäläisten kanssa olen vähän puhunut näistä meidän kulttuurissamme vaikuttavista ikäjutuistakin ja kysellyt heidän vastaaviaan. Ainakin sanovat niin että heillä pidettäisiin vähän kummallisena jos yli 40 vuotias mies olisi kovasti teinityttöjen perään, mutta ei sitä josko vaikkapa joidenkin jo vähän päälle parikymppisten naisten perään olisi. Se on selvä asia että jos nämä parikymppiset ovat vielä sieltä kauneimmasta päästä niin on heillä tietenkin paljon miehiä joista valita ja ei heitä siksi ole helppo saada, mutta ei siis periaatteessa tällaistakaan mitenkään outona heidän kulttuurissaan pidettäsisi saati että pedofiiliksi mies leimattaisiin niinkuin meidän kulttuurissamme tehdään.

        No minä olen siis lapseton poikamies vaikka jo vanhempi äijä olenkin, ja siksikään en kyllä mummoakaan ole lähtenyt naisekseni ottamaan enkä lähdekkään. Eihän minulla olisi tällaisten naisten kanssa mitään yhteistä niinkuin ehkä vähän paremmin jollain sellaisella miehellä on jolla sentään myös omat lapset ja ehkä jo lapsenlapsetkin on.


      • sitäsitten
        Nähnytjakokenut kirjoitti:

        Naiset elävät kauemmin..Mitä sitten? Ja voihan se käydä toisinkin päin.
        Naisilla alkaa selluliiti pakkautua jalkoihin jo nelikymppisenä! Miehille ei.
        Naiset haluavat seksiä vähemmän, paljon vähemmän. Nelikymppinen nainen vielä menee, mutta kun mennään sen yli, viisikymppisten naisen seksuaalisuus alkaa kuihtua lujaa vauhtia. Miesten halut vain kovenevat.
        Näin se menee, ihan todistetusti.

        Vai että mitä sitten?
        No ei kai ennemmin kupsahtavalle miehelle mitään, kun makaa mullan alla, mutta yksin jäävälle naiselle se on sitä sitten.


    • otin onkeeni

      kyllä se on näin, ettei ketään väkisin löydä ja jos löytää, voi olla vikatikki.Kyllä sitä pitää kemiat pelata, ja silloin pitää tuntea toinen.
      Ajan kans ei rakkaus synny, karvas kokemus.Todellakin jos ei ole kemiaa, ei vaan kiinnosta ja ei silloin synny rakkaus- suhdetta.

      Muutakin mielenkiintoista on elämässä ja välillä on yksinäisyyden fiiliksiä, mutta niitä oli joskus parisuhteessakin.

      • HOHHOI etten sanois!

        Ei helvetti näitä kemistejä... -.-


    • TuuliaTuuliaTuu_42v

      Jos mies sanoo ettei ole hakemassa mitään näyttelykappaletta eikä ulkonäöllä ole niin merkitystä niin miksi hänen ikätoiveensa naiselle on kuitenkin vähintään kaksi vuotta nuorempi? Eikö se ole nimenomaan ulkonäkö joka eniten vuosien varrella muuttuu eikä niinkään persoona? Ja mitä oikeastaan merkitsee kaksi vuotta jos takana on elettyä elämään jo 50 vuotta? Minun mielestäni ei yhtikäs mitään, 50 vuotta on ihan sama kuin 52 vuotta.

      • 42 minäkin

        Tätä itsekin ihmettelen.

        Varsinkin monet itseään "henkisinä" tai älykköinä pitävät miehet saattavat olla sitä mieltä että persoona on tärkein, mutta sitten kun tuleekin naisista kyse niin jo on kaikenlaista perinteistä vaatimusta kuten että naisen on oltava kovasti nuorempi tai rinnat kuin ilmapallot tai persiessä volyymiä. Jos nainen sattuu olemaan laiha niin katsotaan että eihän tuo ole nainen eikä mikään (näin minulle juuri taannoin tehtiin selväksi...)

        Minä en edes pidä erikoisemmin itseäni vanhemmista miehistä "siinä mielessä", mutta silti olen ilmoituksessani asettanut ikäjanan toisen ääripään omaa ikääni 3 v suuremmaksi ettei pidetä turhan niuhona...


      • Antero52v
        42 minäkin kirjoitti:

        Tätä itsekin ihmettelen.

        Varsinkin monet itseään "henkisinä" tai älykköinä pitävät miehet saattavat olla sitä mieltä että persoona on tärkein, mutta sitten kun tuleekin naisista kyse niin jo on kaikenlaista perinteistä vaatimusta kuten että naisen on oltava kovasti nuorempi tai rinnat kuin ilmapallot tai persiessä volyymiä. Jos nainen sattuu olemaan laiha niin katsotaan että eihän tuo ole nainen eikä mikään (näin minulle juuri taannoin tehtiin selväksi...)

        Minä en edes pidä erikoisemmin itseäni vanhemmista miehistä "siinä mielessä", mutta silti olen ilmoituksessani asettanut ikäjanan toisen ääripään omaa ikääni 3 v suuremmaksi ettei pidetä turhan niuhona...

        En tainnut kyllä sen enempää perseistä kuin rinnoistakaan mainita aloituksessani, kun ne kuitenkin naisista puhuttaessa kulkevat sen persoonan mukana.

        Ikärajat, nuo maagiset numerot taas, herättävät ilmeisen helposti negatiivisia ajatuksia naisten keskuudessa, tarkoittaako se sitten sitä, että miesten on niihin hakukriteereihinsa laitettava sitten oma ikä 10 vuotta... paitsi että siinä tapauksessa kai se miehen oma ikäkin on jo liian vähän. Alle miehen oman iän haut ovat siis tuhoon tuomittuja jo pelkästään ajatuksenkin tasolla. Naisillehan tuo ikähaarukka voi ja saa olla mitä tahansa, kuten sinunkin viestistäsi selvästi käy ilmi, vaikka et ikäjanan alkupäätä ilmoittanutkaan.

        Terveisin,
        itseään "henkisenä" ja älykkönä pitävä vanhempi mies.


      • 42 minäkin
        Antero52v kirjoitti:

        En tainnut kyllä sen enempää perseistä kuin rinnoistakaan mainita aloituksessani, kun ne kuitenkin naisista puhuttaessa kulkevat sen persoonan mukana.

        Ikärajat, nuo maagiset numerot taas, herättävät ilmeisen helposti negatiivisia ajatuksia naisten keskuudessa, tarkoittaako se sitten sitä, että miesten on niihin hakukriteereihinsa laitettava sitten oma ikä 10 vuotta... paitsi että siinä tapauksessa kai se miehen oma ikäkin on jo liian vähän. Alle miehen oman iän haut ovat siis tuhoon tuomittuja jo pelkästään ajatuksenkin tasolla. Naisillehan tuo ikähaarukka voi ja saa olla mitä tahansa, kuten sinunkin viestistäsi selvästi käy ilmi, vaikka et ikäjanan alkupäätä ilmoittanutkaan.

        Terveisin,
        itseään "henkisenä" ja älykkönä pitävä vanhempi mies.

        Ihmeellistä mustavalkoisuutta. Eli jos sanon että "kovasti nuorempi" niin oletat että on pakko laittaa ilmoitukseen että 10 v itseä vanhempikin käy. Eihän itsellänikään ole sellaista, joten miksi olettaisin että muiden pitää moiseen suostua?

        Olen noita henkisiä miehiä ja älyköitä kohdannut netissä ja kaikki ovat korostaneet että naisen pitää olla oikein mahdottomasti NAINEN. Jotenkin nämä henkisemmät miehet haluavat että jokin heidän elämässään edustaa fyysisyyttä ja seksuaalisuutta, ja koska he eivät itse haluaa ajatella itseään uroksina, niin naisen pitää edustaa noita miehen itsestään torjumia asioita ja olla oikein naaras. Koikkelehtia korkokengissä perse heiluen.

        En väittänyt että sinä olet tuollainen, mutta koska itse ilmoittauduit henkiseksi ja älyköksi ja naisen on oltava sinua nuorempi (koska vaihtoehto on välittömästi että hän on sinua suuresti vanhempi - miksi kummassa? ovatko kaikki ikäisesi sukupuuttoon kuolleita vai?) niin omapahan on asiasi jos nyt koet että se on väärin että naisillakin on jotain toiveita mutta ihmetellään sinun toiveitasi. Ihmetellään naistenkin toiveita ja kenen tahansa toiveita, suurin ihmetyksen aihe on tosiaan se että:

        - miksi oman ikäisiä pitää vältellä?

        yst. terv. 50 miesten yhteydenottoihin kyllästynyt

        Arvaas onko miehet jäkättäneet minulla että "eikös sun pitäisi hakea vanhempia miehiä" kun minulle ei yli 50-vuotiaat kelpaa. Tästähän voisi sanoa että teillä miehillä ilmeisesti on oikeus määritellä mikä on oikein ja mikä väärin.

        Mutta ei se niin ole.


      • Tosielämässä...
        42 minäkin kirjoitti:

        Ihmeellistä mustavalkoisuutta. Eli jos sanon että "kovasti nuorempi" niin oletat että on pakko laittaa ilmoitukseen että 10 v itseä vanhempikin käy. Eihän itsellänikään ole sellaista, joten miksi olettaisin että muiden pitää moiseen suostua?

        Olen noita henkisiä miehiä ja älyköitä kohdannut netissä ja kaikki ovat korostaneet että naisen pitää olla oikein mahdottomasti NAINEN. Jotenkin nämä henkisemmät miehet haluavat että jokin heidän elämässään edustaa fyysisyyttä ja seksuaalisuutta, ja koska he eivät itse haluaa ajatella itseään uroksina, niin naisen pitää edustaa noita miehen itsestään torjumia asioita ja olla oikein naaras. Koikkelehtia korkokengissä perse heiluen.

        En väittänyt että sinä olet tuollainen, mutta koska itse ilmoittauduit henkiseksi ja älyköksi ja naisen on oltava sinua nuorempi (koska vaihtoehto on välittömästi että hän on sinua suuresti vanhempi - miksi kummassa? ovatko kaikki ikäisesi sukupuuttoon kuolleita vai?) niin omapahan on asiasi jos nyt koet että se on väärin että naisillakin on jotain toiveita mutta ihmetellään sinun toiveitasi. Ihmetellään naistenkin toiveita ja kenen tahansa toiveita, suurin ihmetyksen aihe on tosiaan se että:

        - miksi oman ikäisiä pitää vältellä?

        yst. terv. 50 miesten yhteydenottoihin kyllästynyt

        Arvaas onko miehet jäkättäneet minulla että "eikös sun pitäisi hakea vanhempia miehiä" kun minulle ei yli 50-vuotiaat kelpaa. Tästähän voisi sanoa että teillä miehillä ilmeisesti on oikeus määritellä mikä on oikein ja mikä väärin.

        Mutta ei se niin ole.

        Naiset eivät ole ikäriippuvaisia. Netissä todella monet ikäisensä näköiset naiset
        etsivät nuorempaa, turhaan. Nämä naiset roikkuvat vuosia sivulla, turhaan.
        Tosielämässä minulle on käynyt näin: (oma ikäni ensiksi mainittuna)
        48-39, 49-42, 44-51 ja nyt 53-40. Nämä kaikki kauniita ja suurin osa fiksujakin.
        Tässä vain osa heistä. Nyt pitkä suhde, kaikki merkit viittaavat siihen.


      • 42 minäkin
        Tosielämässä... kirjoitti:

        Naiset eivät ole ikäriippuvaisia. Netissä todella monet ikäisensä näköiset naiset
        etsivät nuorempaa, turhaan. Nämä naiset roikkuvat vuosia sivulla, turhaan.
        Tosielämässä minulle on käynyt näin: (oma ikäni ensiksi mainittuna)
        48-39, 49-42, 44-51 ja nyt 53-40. Nämä kaikki kauniita ja suurin osa fiksujakin.
        Tässä vain osa heistä. Nyt pitkä suhde, kaikki merkit viittaavat siihen.

        Tuo naiset sitä tahi tätä kuulostaa joltain iskulauseelta jonka miehet huutavat ääneen silloin kun he haluavat saada tahtonsa läpi, ja kyllä sitä naisetkin käyttävät silloin kun haluavat miellyttää lajikumppaneitaan. Naiset kasvatetaan heti alusta asti myötäilemään ja tyytymään mihin vain. Sitten ihmetellään että miten ihmeessä naiset päätyvät suhteisiin joissa mies vetelee nyrkillä tai ryyppää tai huoraa vieraissa, tai kaikkea tätä yhtäaikaa.

        Aivan varmasti suuri osa naista näkee itseään vanhemmassa miehessä jotain kiinnostavaa, itse en koskaan ole tähän kyennyt. En tiedä johtuuko sitten siitä että vanhemmillani oli 10 v ikäero ja isä oli täysi retku, vaiko siitä että itseäni huomattavasti vanhempi mies melkein raiskasi kerran, ja muutenkin nämä vanhemmat miehet ahdistelivat ja olivat kimpussa kun olin nuorempi.

        Lopultakaan sillä ei ehkä ole merkitystä. Mutta jos 10 v ikäero herättää vastenmielisiä mielleyhtymiä, niin ei keltään voi vaatia että hän sellaiseen suhteeseen lähtee, oli sitten nainen tahi mies.

        Ikä ei ole ainoa tekijä mikä ihmisiä roikuttaa sivustoilla etsimässä turhaan kumppania. Itsessäni on kaikenlaisia vastenmielisiä tekijöitä kuten se että en juo viinaa enkä polta tupakkaa, enkä omaa lapsia josta voi päätellä etten niistä myöskään pidä. Kaikkein suurimpana syynä siihen ettei varsinkaan täällä nappaa pidän kuitenkin sitä että me emme jostain syystä pysty täällä monetkaan innostumaan toisistamme. Omalla kohdallani pärstävärkki karkottaa osan porukoista (vaikka osa on kehunutkin, josko sitten valehdellut?) ja loput karkottaa se että kun ryhdytään keskustelemaan niin jutuissa ei puolin ja toisin tunnu olevan mitään semmoista mistä ottaisi "kiinni". Toinen ei vaan vaikuta kiinnostavalta ja varmaan itsekin tunnun tylsältä, ja jos ei omana itsenään kiinnosteta puolin ja toisin niin ihan turhaa koko viestittely. Miehet sitten yleensä ovat ne jotka luovuttavat ensin.


      • Miss S
        Tosielämässä... kirjoitti:

        Naiset eivät ole ikäriippuvaisia. Netissä todella monet ikäisensä näköiset naiset
        etsivät nuorempaa, turhaan. Nämä naiset roikkuvat vuosia sivulla, turhaan.
        Tosielämässä minulle on käynyt näin: (oma ikäni ensiksi mainittuna)
        48-39, 49-42, 44-51 ja nyt 53-40. Nämä kaikki kauniita ja suurin osa fiksujakin.
        Tässä vain osa heistä. Nyt pitkä suhde, kaikki merkit viittaavat siihen.

        Tosielämässä minulle on käynyt näin: (oma ikäni ensiksi mainittuna)
        48-39, 49-42, 44-51 ja nyt 53-40. Nämä kaikki kauniita ja suurin osa fiksujakin.
        Tässä vain osa heistä.

        Ha ha ha... enpä haluaisi joukon jatkoksi. Olet mieslutka. Varmaan sulla on itseäsi fiksumpaa seuraa, jos merkit (?) viittaavat pitkään suhteeseen.


      • nvn
        Antero52v kirjoitti:

        En tainnut kyllä sen enempää perseistä kuin rinnoistakaan mainita aloituksessani, kun ne kuitenkin naisista puhuttaessa kulkevat sen persoonan mukana.

        Ikärajat, nuo maagiset numerot taas, herättävät ilmeisen helposti negatiivisia ajatuksia naisten keskuudessa, tarkoittaako se sitten sitä, että miesten on niihin hakukriteereihinsa laitettava sitten oma ikä 10 vuotta... paitsi että siinä tapauksessa kai se miehen oma ikäkin on jo liian vähän. Alle miehen oman iän haut ovat siis tuhoon tuomittuja jo pelkästään ajatuksenkin tasolla. Naisillehan tuo ikähaarukka voi ja saa olla mitä tahansa, kuten sinunkin viestistäsi selvästi käy ilmi, vaikka et ikäjanan alkupäätä ilmoittanutkaan.

        Terveisin,
        itseään "henkisenä" ja älykkönä pitävä vanhempi mies.

        Minulla tuo että naisen pitää olla nuorempi toimii turn offina. Jos ikärajasi olisi esim. 47-57 eli yhtä monta vuotta kumpaankin suuntaa, tilanne olisi normaali. Mutta miksi vähintään kaksi vuotta nuorempi?

        Äläkä taas vastaa ettet huoli 10 vuotta vanhempaa. En ole kysymässä mikset huoli huomattavasti itseäsi vanhempaa vaan mksei oman ikäinen käy.


      • Antero52v
        nvn kirjoitti:

        Minulla tuo että naisen pitää olla nuorempi toimii turn offina. Jos ikärajasi olisi esim. 47-57 eli yhtä monta vuotta kumpaankin suuntaa, tilanne olisi normaali. Mutta miksi vähintään kaksi vuotta nuorempi?

        Äläkä taas vastaa ettet huoli 10 vuotta vanhempaa. En ole kysymässä mikset huoli huomattavasti itseäsi vanhempaa vaan mksei oman ikäinen käy.

        En tainnut myöskään missään mainita, etteikö omanikäiset tai vaikka vanhemmatkin kävisi, asetinpahan nuo ikärajat sen tarkemmin ajattelematta kriteereihini. Ei siis ole mitään selkeää ja yksiselitteistä syytä. Ja niikuin totesin jo tuolla ylempänä, nuo rajat näyttävät herättävän hyvin negatiivisen reaktion naisten keskuudessa, ikään katsomatta.

        Sukupuoleen ja ikään katsomatta, tämä nykyinen raadollisuus ja pinnallisuus ihmissuhteissa tuntuu pahalta, ja vielä pahemmalta tuntuu se, että itsekin sortuu samaan kuoppaan aika ajoin.


      • 42 minäkin
        Antero52v kirjoitti:

        En tainnut myöskään missään mainita, etteikö omanikäiset tai vaikka vanhemmatkin kävisi, asetinpahan nuo ikärajat sen tarkemmin ajattelematta kriteereihini. Ei siis ole mitään selkeää ja yksiselitteistä syytä. Ja niikuin totesin jo tuolla ylempänä, nuo rajat näyttävät herättävän hyvin negatiivisen reaktion naisten keskuudessa, ikään katsomatta.

        Sukupuoleen ja ikään katsomatta, tämä nykyinen raadollisuus ja pinnallisuus ihmissuhteissa tuntuu pahalta, ja vielä pahemmalta tuntuu se, että itsekin sortuu samaan kuoppaan aika ajoin.

        Mutta hyvänen aika. Nimenomaan pitää ajatella edes jotain kun ilmoitusta laatii. Ajattelevathan lukijatkin, jos heillä on aivot päässä. Eli jos haarukkasi loppuu pari vuotta ennen omaa ikääsi, tästä jokainen ajattelutaitoinen nainen päättelee että haet mahdollisimman hehkeää naista ja eipä kannata vaivautua vastailemaan jos sattuu olemaan täsmälleen ikäisesi, saati sitten vaikka 2 v vanhempi (mutta voi silti näyttää esim. 48-vuotiaalta).

        Kuten sanottu, itselleni tulevat 50 miehet jäkättämään siitä että oma hakuni päättyy 45-vuotiseen ja itse olen 42-vuotias. Minusta se on jo hyvin lapsellista narinaa sillä kuitenkin minulla on sitä "happea" siinä ikätoiveessa yläpäässä vaikken suoraan sanottuna erikoisemmin jotain 45-vuotiasta edes kaipaa ellei ole erityisen hyvässä kunnossa.

        Eli kyllähän näitä narisijoita aina riittää teit niin tai näin. Mutta pääasia että on ajatellut edes jotain, eikä huitaise mitä sattuu ja joudu sitten puolustelemaan ja selittelemään tekojaan.


      • Antero52v
        42 minäkin kirjoitti:

        Mutta hyvänen aika. Nimenomaan pitää ajatella edes jotain kun ilmoitusta laatii. Ajattelevathan lukijatkin, jos heillä on aivot päässä. Eli jos haarukkasi loppuu pari vuotta ennen omaa ikääsi, tästä jokainen ajattelutaitoinen nainen päättelee että haet mahdollisimman hehkeää naista ja eipä kannata vaivautua vastailemaan jos sattuu olemaan täsmälleen ikäisesi, saati sitten vaikka 2 v vanhempi (mutta voi silti näyttää esim. 48-vuotiaalta).

        Kuten sanottu, itselleni tulevat 50 miehet jäkättämään siitä että oma hakuni päättyy 45-vuotiseen ja itse olen 42-vuotias. Minusta se on jo hyvin lapsellista narinaa sillä kuitenkin minulla on sitä "happea" siinä ikätoiveessa yläpäässä vaikken suoraan sanottuna erikoisemmin jotain 45-vuotiasta edes kaipaa ellei ole erityisen hyvässä kunnossa.

        Eli kyllähän näitä narisijoita aina riittää teit niin tai näin. Mutta pääasia että on ajatellut edes jotain, eikä huitaise mitä sattuu ja joudu sitten puolustelemaan ja selittelemään tekojaan.

        Täytyy myöntää, etten taaskaan oikein ymmärrä ajatuksenjuoksuasi. Laitat ikärajaksi enemmän kuin mitä olet kuitenkaan valmis hyväksymään, ainoastaan vaimentaaksesi narinat? Mahtaa niitä 42,5 - 45 vuotiaita miehiä ottaa päähän, kun saavat pakit loppujen lopuksi ikänsä takia, vaikka profiilisi toista kertookin.

        Mutta eiköhän tämä vääntö ala olla paketissa, emme selvästikään ymmärrä toistemme ajatusmalleja, eli jatkanemme omilla periaatteillamme elämässä eteenpäin, päivä kerrallaan.

        Mukavaa kevään jatkoa Sinulle.


      • nvn
        Antero52v kirjoitti:

        En tainnut myöskään missään mainita, etteikö omanikäiset tai vaikka vanhemmatkin kävisi, asetinpahan nuo ikärajat sen tarkemmin ajattelematta kriteereihini. Ei siis ole mitään selkeää ja yksiselitteistä syytä. Ja niikuin totesin jo tuolla ylempänä, nuo rajat näyttävät herättävän hyvin negatiivisen reaktion naisten keskuudessa, ikään katsomatta.

        Sukupuoleen ja ikään katsomatta, tämä nykyinen raadollisuus ja pinnallisuus ihmissuhteissa tuntuu pahalta, ja vielä pahemmalta tuntuu se, että itsekin sortuu samaan kuoppaan aika ajoin.

        Kokeile muuttaa niitä rajoja esim. sellaisiksi että ikäeroa olisi kumpaankin suuntaan yhtä paljon. Olen itse 53 v. ja voisin kiinnostua sinunlaisestasi miehestä ja lähettää viestin.

        Mutta, siteeratakseni sinua: "Profiilissani olen merkannut ikähaarukan 43-50 vuosiin" - jos profiilissa todella lukee noin, siirryn seuraavaan profiiliin. Muista naisista en tiedä, voin puhua vain omasta puolestani.


      • 42 minäkin
        Antero52v kirjoitti:

        Täytyy myöntää, etten taaskaan oikein ymmärrä ajatuksenjuoksuasi. Laitat ikärajaksi enemmän kuin mitä olet kuitenkaan valmis hyväksymään, ainoastaan vaimentaaksesi narinat? Mahtaa niitä 42,5 - 45 vuotiaita miehiä ottaa päähän, kun saavat pakit loppujen lopuksi ikänsä takia, vaikka profiilisi toista kertookin.

        Mutta eiköhän tämä vääntö ala olla paketissa, emme selvästikään ymmärrä toistemme ajatusmalleja, eli jatkanemme omilla periaatteillamme elämässä eteenpäin, päivä kerrallaan.

        Mukavaa kevään jatkoa Sinulle.

        No voi rähmä.

        Yritetään nyt vielä. Jos laitat ihannekumppanisi ikähaarukan ylärajan päättymään SELVÄSTI ennen omaa ikääsi, siitä lukijat tekevät sen johtopäätöksen että ei kannata vaivautua ottamaan yhteyttä jos on täsmälleen ikäisesi tahi pari vuotta vanhempi.

        Kuitenkin em. ihmisten joukossa saattaa olla joku joka olisi sinusta viehättävä ja ikänumerolla ei olisi mitään merkitystä.

        Itse en siis ENSISIJAISESTI kaipaa 45-vuotiasta jos hän on huonossa kunnossa, mutta hyvässä kunnossa oleva 45-vuotias saattaa peitota huonossa kunnossa olevan 35-vuotiaan. Eli tottakai edukseen oleva 45-vuotias kiinnostaisi.

        Kannattaa jättää ikähaitariin sen verran happea että on mahdollista kohdata myös poikkeusyksilöitä, kunhan he uskaltavat ottaa yhteyttä.

        En minä osaa tätä sen paremmin selittää, päästäistä vaan sinnekin. :P


      • Antero52v
        42 minäkin kirjoitti:

        No voi rähmä.

        Yritetään nyt vielä. Jos laitat ihannekumppanisi ikähaarukan ylärajan päättymään SELVÄSTI ennen omaa ikääsi, siitä lukijat tekevät sen johtopäätöksen että ei kannata vaivautua ottamaan yhteyttä jos on täsmälleen ikäisesi tahi pari vuotta vanhempi.

        Kuitenkin em. ihmisten joukossa saattaa olla joku joka olisi sinusta viehättävä ja ikänumerolla ei olisi mitään merkitystä.

        Itse en siis ENSISIJAISESTI kaipaa 45-vuotiasta jos hän on huonossa kunnossa, mutta hyvässä kunnossa oleva 45-vuotias saattaa peitota huonossa kunnossa olevan 35-vuotiaan. Eli tottakai edukseen oleva 45-vuotias kiinnostaisi.

        Kannattaa jättää ikähaitariin sen verran happea että on mahdollista kohdata myös poikkeusyksilöitä, kunhan he uskaltavat ottaa yhteyttä.

        En minä osaa tätä sen paremmin selittää, päästäistä vaan sinnekin. :P

        Selitys oli oikein hyvä, sisältö tuli ymmärretyksi (..usko tai älä) :-).

        Lähden tätä saunaan "sulattelemaan".


      • Perry Masonin sisar

        Ystäväni valehteli ikänsä 4 vuotta alemmaksi ja kas alkoi saada yhteydenottoja. Meni sitten kihloihin 6 vuotta nuoremman miehen kanssa, jonka tapasi täällä. Mies osoittautui vuodessa narsistiksi, joka eli kaksoiselämää. Oli täysin seksiriippuvainen ja siihenhän yleensä liittyy myös alkoholi. Niin tähänkin. Pian yhteen muuton jälkeen alkoi väkivalta, kun ystäväni kyseli miehen outoa käytöstä.

        Mikä oli jutun ydin? Se, että nuorempi mies oli 'laittanut' itselleen vanhemman aina halukkaan naisen,jota käytti hyväkseen - silloin kun sille päälle sattui.

        Omasta kokemuksesta tiedän, ettei nainen täällä viisikymppisenä kelpaa kenellekään - numerot 50 on kuin kieltomerkki. Kokeneiden naisten ryhmää käytetään hyväksi: välitetään suomi24:n profiileja kavereiden kesken tyyliin 'jos olet epätoivoinen, tältä saa aina'. Hyviksi kavereiksi jääneet miehet ovat kertoneet jälkikäteen netin varjopuolista. Nämä naiset luulevat löytäneensä elämänsä miehen, mutta kyse on vain yhden illan panosta.

        Vaikka rehellisyydestä kumpuaa hyvän parisuhteen perusta,niin valkoiset valheet lienevät suosittuja. Kukaan ei ole kiinnostunut vanhasta, tavallisesta, lihavasta tai ei mitään harrastavasta... Jokaista ilmoitusta kannattaa analysoida vasta sitten, kun on yhteyttä ottanut. Nimimerkin takaa voi löytyä upea ihminen, kun vain antaa mahdollisuuden. Lopultakin: me kaikki etsimme toisen ihmisen läheisyyttä . Eikö ihmiselle voisi sen vuoksi antaa mahdollisuus?


      • Daami69
        Perry Masonin sisar kirjoitti:

        Ystäväni valehteli ikänsä 4 vuotta alemmaksi ja kas alkoi saada yhteydenottoja. Meni sitten kihloihin 6 vuotta nuoremman miehen kanssa, jonka tapasi täällä. Mies osoittautui vuodessa narsistiksi, joka eli kaksoiselämää. Oli täysin seksiriippuvainen ja siihenhän yleensä liittyy myös alkoholi. Niin tähänkin. Pian yhteen muuton jälkeen alkoi väkivalta, kun ystäväni kyseli miehen outoa käytöstä.

        Mikä oli jutun ydin? Se, että nuorempi mies oli 'laittanut' itselleen vanhemman aina halukkaan naisen,jota käytti hyväkseen - silloin kun sille päälle sattui.

        Omasta kokemuksesta tiedän, ettei nainen täällä viisikymppisenä kelpaa kenellekään - numerot 50 on kuin kieltomerkki. Kokeneiden naisten ryhmää käytetään hyväksi: välitetään suomi24:n profiileja kavereiden kesken tyyliin 'jos olet epätoivoinen, tältä saa aina'. Hyviksi kavereiksi jääneet miehet ovat kertoneet jälkikäteen netin varjopuolista. Nämä naiset luulevat löytäneensä elämänsä miehen, mutta kyse on vain yhden illan panosta.

        Vaikka rehellisyydestä kumpuaa hyvän parisuhteen perusta,niin valkoiset valheet lienevät suosittuja. Kukaan ei ole kiinnostunut vanhasta, tavallisesta, lihavasta tai ei mitään harrastavasta... Jokaista ilmoitusta kannattaa analysoida vasta sitten, kun on yhteyttä ottanut. Nimimerkin takaa voi löytyä upea ihminen, kun vain antaa mahdollisuuden. Lopultakin: me kaikki etsimme toisen ihmisen läheisyyttä . Eikö ihmiselle voisi sen vuoksi antaa mahdollisuus?

        Tämä on aivan totta että ns. puumabuumin myötä on tullut esille miehiä jotka hakevat nimenomaan vanhempia naisia koska näillä naisilla ei ole oikein mitään muitakaan vaihtoehtoja jos haluavat edes silloin tällöin miehen seuraa.

        Nelikymppisenä olen huomannut että oman ikäisiäni miehiä ei juurikaan ole tarjolla, ja ne vähät mitä on ovat joko ihme reppanoita tai sitten niin työnsä kanssa naimisissa että ihmetyttää miksi ollenkaan vaivautuvat edes deitti-ilmoa pitämään tai niitä läpikäymään kun muutaman viestin jälkeen alkaa aina sama narina kuinka he eivät ehdi sitä eikä tätä kun työ vie kaiken ajan. En ole yhtään näistä työnarkomaaneista tavannut vielä livenä, voi olla etten tapaakaan koska olen aina ollut sellainen luonne etten missään nimessä halua olla kenellekään vaivaksi. Enpä siis suotta änkeä sellaisen miehen elämään joka haluaa antaa mieluummin kaiken aikansa työlle. Eläkeiässä ilmeisesti sitten pumppu prakaa, joten ei kauhean himoittavalta vaihtoehdolta kyllä vaikuta mies joka raataa, raataa, raataa... En tiedä mihin he sitä rahaa niin hirvittävästi tarvitsevat. Kakaroidensa elatusmaksuihin?

        Kun ei 40 nainen sitten oikein muuta saa kuin nuorempia tai vanhempia, niin jos ei vanhemmat miellytä, on tarjolla ne nuoret, mutta nämä osaavat olla juuri tasan niin törkeitä kuin suinkin kehtaavat koska ainahan jonkun uuden haahkan jostain löytää jos yksi jättäytyy järjestelmästä eli haaremista pois. Kaikkein hulluimmalta tuntuu kun joku alle 30-vuotias haukkuu rumaksi naisen joka hänet torjuu netissä, vaikka naisesta ei ole edes ulkonäkökään tiedossa... Tällaista kuitenkin tapahtuu. 30 ikävuoden kieppeillä kieppuvat ovat niin satavarmoja haluttavuudestaan, että jos jollekulle naiselle ei luonnehäiriöisen pikkupoitsun käytös mene läpi, niin sitten akalle pitää tehdä selväksi kuinka paska hän on vanhuuttaan, että sen itsetunto olisi oikein risana.

        Samaan aikaan 50 miehet käyvät jäkättämässä nelikymppisille naisille yhtä painostavalla tyylillä, ilmoittaen että "eikös sun pitäisi etsiä vanhempia miehiä". Miksi ihmeessä? Etsivätkö nämä 50 miehet itse 60 naisia?

        Jos tämä nyt kuulosti vähän sekopäiseltä niin siltä se kyllä tuntuukin...


      • elatusmaksut
        Daami69 kirjoitti:

        Tämä on aivan totta että ns. puumabuumin myötä on tullut esille miehiä jotka hakevat nimenomaan vanhempia naisia koska näillä naisilla ei ole oikein mitään muitakaan vaihtoehtoja jos haluavat edes silloin tällöin miehen seuraa.

        Nelikymppisenä olen huomannut että oman ikäisiäni miehiä ei juurikaan ole tarjolla, ja ne vähät mitä on ovat joko ihme reppanoita tai sitten niin työnsä kanssa naimisissa että ihmetyttää miksi ollenkaan vaivautuvat edes deitti-ilmoa pitämään tai niitä läpikäymään kun muutaman viestin jälkeen alkaa aina sama narina kuinka he eivät ehdi sitä eikä tätä kun työ vie kaiken ajan. En ole yhtään näistä työnarkomaaneista tavannut vielä livenä, voi olla etten tapaakaan koska olen aina ollut sellainen luonne etten missään nimessä halua olla kenellekään vaivaksi. Enpä siis suotta änkeä sellaisen miehen elämään joka haluaa antaa mieluummin kaiken aikansa työlle. Eläkeiässä ilmeisesti sitten pumppu prakaa, joten ei kauhean himoittavalta vaihtoehdolta kyllä vaikuta mies joka raataa, raataa, raataa... En tiedä mihin he sitä rahaa niin hirvittävästi tarvitsevat. Kakaroidensa elatusmaksuihin?

        Kun ei 40 nainen sitten oikein muuta saa kuin nuorempia tai vanhempia, niin jos ei vanhemmat miellytä, on tarjolla ne nuoret, mutta nämä osaavat olla juuri tasan niin törkeitä kuin suinkin kehtaavat koska ainahan jonkun uuden haahkan jostain löytää jos yksi jättäytyy järjestelmästä eli haaremista pois. Kaikkein hulluimmalta tuntuu kun joku alle 30-vuotias haukkuu rumaksi naisen joka hänet torjuu netissä, vaikka naisesta ei ole edes ulkonäkökään tiedossa... Tällaista kuitenkin tapahtuu. 30 ikävuoden kieppeillä kieppuvat ovat niin satavarmoja haluttavuudestaan, että jos jollekulle naiselle ei luonnehäiriöisen pikkupoitsun käytös mene läpi, niin sitten akalle pitää tehdä selväksi kuinka paska hän on vanhuuttaan, että sen itsetunto olisi oikein risana.

        Samaan aikaan 50 miehet käyvät jäkättämässä nelikymppisille naisille yhtä painostavalla tyylillä, ilmoittaen että "eikös sun pitäisi etsiä vanhempia miehiä". Miksi ihmeessä? Etsivätkö nämä 50 miehet itse 60 naisia?

        Jos tämä nyt kuulosti vähän sekopäiseltä niin siltä se kyllä tuntuukin...

        Vastaus;Daami-69;lle

        Elatusmaksuihin!!!!! Hahahahhaaa, toi oli hyvä!


      • nainen52___
        nvn kirjoitti:

        Kokeile muuttaa niitä rajoja esim. sellaisiksi että ikäeroa olisi kumpaankin suuntaan yhtä paljon. Olen itse 53 v. ja voisin kiinnostua sinunlaisestasi miehestä ja lähettää viestin.

        Mutta, siteeratakseni sinua: "Profiilissani olen merkannut ikähaarukan 43-50 vuosiin" - jos profiilissa todella lukee noin, siirryn seuraavaan profiiliin. Muista naisista en tiedä, voin puhua vain omasta puolestani.

        Näin teen minäkin. t. nainen52v


      • kypsä mies
        Antero52v kirjoitti:

        En tainnut kyllä sen enempää perseistä kuin rinnoistakaan mainita aloituksessani, kun ne kuitenkin naisista puhuttaessa kulkevat sen persoonan mukana.

        Ikärajat, nuo maagiset numerot taas, herättävät ilmeisen helposti negatiivisia ajatuksia naisten keskuudessa, tarkoittaako se sitten sitä, että miesten on niihin hakukriteereihinsa laitettava sitten oma ikä 10 vuotta... paitsi että siinä tapauksessa kai se miehen oma ikäkin on jo liian vähän. Alle miehen oman iän haut ovat siis tuhoon tuomittuja jo pelkästään ajatuksenkin tasolla. Naisillehan tuo ikähaarukka voi ja saa olla mitä tahansa, kuten sinunkin viestistäsi selvästi käy ilmi, vaikka et ikäjanan alkupäätä ilmoittanutkaan.

        Terveisin,
        itseään "henkisenä" ja älykkönä pitävä vanhempi mies.

        Heittäisin lusikkani soppaan...Kyllä 50v. mies on treffi palstoilla ylijäämää kun ei kelpaa edes suoraan sanottuna..ajan hampaan syömille vuosikausia sivuilla roikkuneille ruusuillekaan :)) En ymmärrä miten oman ikäiset kypsät aikuiset naiset voivat olla suvaitsemattomia vaatimus tasojensa kanssa!
        Totta myös se että hakevat 10v. itseään nuorempia....


      • pinnallisuus rules
        kypsä mies kirjoitti:

        Heittäisin lusikkani soppaan...Kyllä 50v. mies on treffi palstoilla ylijäämää kun ei kelpaa edes suoraan sanottuna..ajan hampaan syömille vuosikausia sivuilla roikkuneille ruusuillekaan :)) En ymmärrä miten oman ikäiset kypsät aikuiset naiset voivat olla suvaitsemattomia vaatimus tasojensa kanssa!
        Totta myös se että hakevat 10v. itseään nuorempia....

        Kirjoitin seuraavan kannanottoni myös erääseen toiseen ketjuun, mutta sopii myös tänne:

        Nämä ikä-, ulkonäkö-, paino-,pituus- ym. kriteerit ovat ihan syvältä.
        Kamalaa, jos mies/nainen on vuoden yli kriiterin tai pano ei ole juuri niillä rajoilla jotka olette asettaneet.
        Tämä nettimaailma vääristää todella paljon tätä koko kumppaninhakuprosessia.

        Itse olin naimisissa 15 vuotta, suunnilleen ikäiseni kanssa, tummatukkaisen urheilullisen ja omasta mielestäni varsin komea miehen kanssa.
        Ero sitten tuli ja tapasin melko pian uuden kumppanin ihan livemaailmassa.
        Tämä mies oli 11 vuotta minua vanhempi, aivan eri tyyppiä muutenkin ulkonäöllisesti ja muiltakin "ominaisuuksiltaan" kuin ex-mieheni.

        Silti rakastuin tähän mieheen syvästi ja hän oli suuri rakkauteni 13 vuotta, kunnes
        hän sairastui vakavasti ja kuoli.

        Tällä kirjoituksellani haluan vain sanoa, että ei se rakastuminen tosiaankaan katso näitä täällä esitettyjä kovia kriteereitä, ihminen itsessään merkitsee.

        Rohkeutta peliin ja kriteerirajat hieman höllemmiksi, muuten täältä ei mitään löydä.
        Tokihan ymmärrän kriteereiksi, tupakoinni, alkoholin käytön tms., mutta tuo


      • pinnaliisuus rules
        pinnallisuus rules kirjoitti:

        Kirjoitin seuraavan kannanottoni myös erääseen toiseen ketjuun, mutta sopii myös tänne:

        Nämä ikä-, ulkonäkö-, paino-,pituus- ym. kriteerit ovat ihan syvältä.
        Kamalaa, jos mies/nainen on vuoden yli kriiterin tai pano ei ole juuri niillä rajoilla jotka olette asettaneet.
        Tämä nettimaailma vääristää todella paljon tätä koko kumppaninhakuprosessia.

        Itse olin naimisissa 15 vuotta, suunnilleen ikäiseni kanssa, tummatukkaisen urheilullisen ja omasta mielestäni varsin komea miehen kanssa.
        Ero sitten tuli ja tapasin melko pian uuden kumppanin ihan livemaailmassa.
        Tämä mies oli 11 vuotta minua vanhempi, aivan eri tyyppiä muutenkin ulkonäöllisesti ja muiltakin "ominaisuuksiltaan" kuin ex-mieheni.

        Silti rakastuin tähän mieheen syvästi ja hän oli suuri rakkauteni 13 vuotta, kunnes
        hän sairastui vakavasti ja kuoli.

        Tällä kirjoituksellani haluan vain sanoa, että ei se rakastuminen tosiaankaan katso näitä täällä esitettyjä kovia kriteereitä, ihminen itsessään merkitsee.

        Rohkeutta peliin ja kriteerirajat hieman höllemmiksi, muuten täältä ei mitään löydä.
        Tokihan ymmärrän kriteereiksi, tupakoinni, alkoholin käytön tms., mutta tuo

        edelliseen loppu :
        , mutta tuo ulkoisten asioiden tiukkaakin tiukempi syyni on jotain mitä en ymmärrä.


      • kohtaamattomuusongel
        kypsä mies kirjoitti:

        Heittäisin lusikkani soppaan...Kyllä 50v. mies on treffi palstoilla ylijäämää kun ei kelpaa edes suoraan sanottuna..ajan hampaan syömille vuosikausia sivuilla roikkuneille ruusuillekaan :)) En ymmärrä miten oman ikäiset kypsät aikuiset naiset voivat olla suvaitsemattomia vaatimus tasojensa kanssa!
        Totta myös se että hakevat 10v. itseään nuorempia....

        Tämä asia on tasan tarkkaan niin, että meidän naisiamme kiinnostaa emmänkin vain itseään nuoremmat miehet, ja korkeintaan 2-3 vuotta itseään vanhemmat miehet heille tulevat edes kysymykseen.
        Itselläni on ollut E-kontaktissa profiili 55v mies. En ole naisten profiileja viitsinyt alkuunkaan plarata kun sen niin hyvin tiedän, että ikäni on ollut naisille turn-off jo selaliset 20 vuotta. Tarkoitan tässä siis naisia joilla velä on n.s. naiseuskin tallella, ja joista olisi voinut minulle, lapsettomalle poikamiehelle vielä n.s. elämänin naiseksikin olla.

        Olen siis kuitenkin tuota profiilia pitänyt, joskaan en ole kuin 3 kertaaa 1kk ajan maksavana jäsenenä ollut. Tähän profiiliini laitoin hakemani naisseuran ikäjututkin 40-60v siksi koska ei jostain18-75v tehty tulkinta sekään hyvältä näytä. Flirttejä ovat lähettäneet ja avainpyyntöjä ja profiilivierailuja on tullut lähinnä vain lähemmäs 60 vuotiailta naisilta(ja lähes järjestään n.s. eronneilta) ja paljon nimenomaaan vähän päältä 60 vuotiailta naisilta.
        No minä en siis vanhana poikamiehenä ole kiinnostunut lainkaan tällaisista naisista, kun ei minulla kuitenkaan olisi taustani johdosta mitään yhteistä heidän kanssaan, ja tuskin olisin minäkään heidän mielestään niin kovin sopivaa seuraa heille. Maksavaksi jäseneksi olen mennyt muutaman kerran siksi, kun joku virolainen nainen on vieraillut profiilissani, ja minulla nyt on tarvetta nimenomaan vironkieltä taitavalle naisseuralle, lähinnä vain siksi tätä profiilianikin olen pitänyt.
        Se on selvä että pitää näillä naisillakin olla sentään edes jotain annettvaa minulle, eikä pelkästään niin että he ovat vain ottamassa minulta. Näin erityisesti minun kohdallani siksi kun ei nämä naiset ole seurassani nuorempana ollessaankaan pyörineet.

        Muutamalle profiilissani vierailleelle suominaiselle olen pyynnöstä avaimet kuva-albumiini antanut. Yksi tällainen nuorempi 52 vuotias eronnut suomilyyli sentään muutti profiiliinsa etsimänsä miehen yläikärajan 55 vuodesta 95 vuoteen.

        Minun kaltaiselleni miehelle tämä kohtaamattomuusongelma naisseuran hakua ajatellen on siis ollut päällä jo sellaiset 20 vuotta, ja siis siihen mittaan että en ole enää alkuunkaan edes yrittänyt mistään naista itselleni löytää.


    • kdofhoshoh

      Suosittelen pistämään profiilin pakettiin ja siirtymään live-meininkiin. Tiedän monta henkilöä jotka ovat jo vuosia pyörinyt noissa netti-kuvioissa ja välillä olleet tosi hukassa ja rikkipuhki. Toki voi tavatakin jokun kaltaisensa, mutta onhan se varmasti erittäin harvinaista.

      En usko että sinussa Antero 52 on mitään vikaa.

    • Andrea31

      Se voi olla, että sun ihannenaisen kriteereissä on tosiaan jotain "vikaa". Ikä, paino ja ruumiinrakenne on tietysti ne ratkaisevimmat. Jos olisin sinä, niin huolimatta siitä mitä oikeasti haet ja naiselta toivot, laittaisin toivomuksiksi suunnilleen: ikä 40-55, paino 60-120, ruumiinrakenne normaali, pyöreä. Tottahan sä voit sitten raakata pois ne jotka ei kiinnosta, mutta tuolla tavalla luot itsestäsi avarakatseisen kuvan. Jos sitten oikeasti pidät esim. hieman pyöreämmistä naisista, niin teet vaikutuksen jos laitat esim. toivotuksi vartalotyypiksi pelkästään pyöreä tai pyöreä ylipainoinen.

      Kysymys on siitä, että vaikka sulle kelpaisi hyvin esim. 49-vuotias 70-kiloinen normaalivartaloinen nainen, niin jos sulla on ikätoive 43-50, hän ajattelee olevansa liian vanha. Että sinä oikeasti haluat jonkun nuoremman, joten ei vaivaudu vastaamaan. Samoin jos sulla on painotoiveena vaikka 50-70kg, niin painokin on ylärajoilla, eli liian "vaarallista" vastata. JA ruumiinrakenteesta tietysti jokainen nainen on omalla kohdallaan kriittinen, eli joku 65-kiloinen saattaa hyvin pitää itseään ylipainoisena, eikä vastaa jos mies hakee hoikkaa, urheilullista, pienikokoista tai normaalia...

      Itselleni ainakin miehen profiilissa kaikkein tärkeintä on ihannenaisen kuvaus. Miehen oma ikä, pituus, asuinpaikka, harrastukset tai edes kuva ei merkitse juuri mitään. Teksti on seuraavaksi tärkein. Olen kiinnostunut tietämään minkälainen ihminen hän on. Mitä enemmän tekstiä, sen parempi. Jos on hyvä kirjoittaja, on todennäköisesti myös älykäs ja luova, joten se jo itsessään saa kiinnostumaan.

      En välitä harrastaako mies liikuntaa tai missä hän käy lomamatkoilla. Haluan tietää jotain minulle tärkeää. Miten hän kohtelisi minua, mitä hän minusta toivoo, minkälainen elämäni olisi hänen kanssaan, minkälainen ihminen hän on, mitä hyviä ja huonoja puolia, jne.

      • Antero52v

        Tästähän se vaikeus oikeastaan juontaakin juurensa. Jos laitan kriteereihin ne arvot joita oikeasti olisin hakemassa, raakkaan automaattisesti ehkä potentiaalisia ehdokkaita pois olemalla "tiukkapipoinen". Jos taas lavennan arvoja, joudun ehkä tilanteeseen jossa joudun vastaamaan "kiitos, mutta ei kiitos" sinänsä aivan mukavillekin naisille.

        Taidan lähteä seisoskelemaan johonkin kaupan kassajonoon, kun sellaisistakin huhujen mukaan on löytynyt kivoja kumppaneita :-D

        Kiitos kuitenkin asiallisesta ja ajatuksia herättävästä kommentistasi.


      • nvn
        Antero52v kirjoitti:

        Tästähän se vaikeus oikeastaan juontaakin juurensa. Jos laitan kriteereihin ne arvot joita oikeasti olisin hakemassa, raakkaan automaattisesti ehkä potentiaalisia ehdokkaita pois olemalla "tiukkapipoinen". Jos taas lavennan arvoja, joudun ehkä tilanteeseen jossa joudun vastaamaan "kiitos, mutta ei kiitos" sinänsä aivan mukavillekin naisille.

        Taidan lähteä seisoskelemaan johonkin kaupan kassajonoon, kun sellaisistakin huhujen mukaan on löytynyt kivoja kumppaneita :-D

        Kiitos kuitenkin asiallisesta ja ajatuksia herättävästä kommentistasi.

        Jos laitan kriteereihin ne arvot joita oikeasti olisin hakemassa, raakkaan automaattisesti ehkä potentiaalisia ehdokkaita pois olemalla "tiukkapipoinen"."

        Yhden miehen profiilissa oli aika tarkat ja tiukat toivomukset siitä millainennaisen pitäisi olla. Ensin ajattelin että se siitä, en minä noin täydellinen ole. Mutta profiilin lopussa luki jotain tämäntapaista:

        "Älä ota vaatimuslistaani aivan kirjaimellisesti. Mikään ei ole ehdotonta. Jos et täysin täytä kriteerejä joita tässä asettelen mutta silti sinusta tuntuu että meidän kannattaisi tutustua, niin kirjoita ihmeessä, unohda koko vaatimuslistani!"

        Sen jälkeen kirjoitin hänelle. Vastausta ei toisn tullut, mutta yritinpä sentään.


      • rakastunutnainen
        Antero52v kirjoitti:

        Tästähän se vaikeus oikeastaan juontaakin juurensa. Jos laitan kriteereihin ne arvot joita oikeasti olisin hakemassa, raakkaan automaattisesti ehkä potentiaalisia ehdokkaita pois olemalla "tiukkapipoinen". Jos taas lavennan arvoja, joudun ehkä tilanteeseen jossa joudun vastaamaan "kiitos, mutta ei kiitos" sinänsä aivan mukavillekin naisille.

        Taidan lähteä seisoskelemaan johonkin kaupan kassajonoon, kun sellaisistakin huhujen mukaan on löytynyt kivoja kumppaneita :-D

        Kiitos kuitenkin asiallisesta ja ajatuksia herättävästä kommentistasi.

        Minä löysin elämäni miehen (tai siis hän pyysi kyllä eka minua kaveriksi) facebookissa. Siellä aloin kiinnittämään uuden kaverini fiksuihin vastauksiin, ajattelin usein, että "wau! noin minäkin mietin!". Alettiin kirjoittamaan ja siitä se syveni ja syveni. Ollaan rakastuttu, ikää molemmilla yli 40v.


      • Antti-M2
        Antero52v kirjoitti:

        Tästähän se vaikeus oikeastaan juontaakin juurensa. Jos laitan kriteereihin ne arvot joita oikeasti olisin hakemassa, raakkaan automaattisesti ehkä potentiaalisia ehdokkaita pois olemalla "tiukkapipoinen". Jos taas lavennan arvoja, joudun ehkä tilanteeseen jossa joudun vastaamaan "kiitos, mutta ei kiitos" sinänsä aivan mukavillekin naisille.

        Taidan lähteä seisoskelemaan johonkin kaupan kassajonoon, kun sellaisistakin huhujen mukaan on löytynyt kivoja kumppaneita :-D

        Kiitos kuitenkin asiallisesta ja ajatuksia herättävästä kommentistasi.

        Yksi virhe on laittaa deittiin liian tiukat hakuehdot ja kriteerit kumppanille. Mitä enemmän seuraa hakevia naisia "osuu haaviisi", sitä parempi mahdollisuus sinulla on löytää heistä itsellesi sopiva.

        Kaikkien kannattaa muistaa, että yritysten "hukkaprosentti" on deitissä hyvin suuri. Mutta niinhän se on kapakoissakin, vai mitä.

        Vielä vähän maksimi-iästä deiteissä, sitä ei ole olemassa. Olen itse nyt yli 55-vuotias ja olen hakenut deitistä minua selvästi nuorempien naisten seuraa (koska pidän minua nuoremmista naisista). melko äskettäin eräs minua noin 15 vuotta nuorempi nainen ilmoitti halauavansa tutustua minuun.


      • Anonyymi

        "Itselleni ainakin miehen profiilissa kaikkein tärkeintä on ihannenaisen kuvaus. Miehen oma ikä, pituus, asuinpaikka, harrastukset tai edes kuva ei merkitse juuri mitään. Teksti on seuraavaksi tärkein. Olen kiinnostunut tietämään minkälainen ihminen hän on. Mitä enemmän tekstiä, sen parempi. Jos on hyvä kirjoittaja, on todennäköisesti myös älykäs ja luova, joten se jo itsessään saa kiinnostumaan."

        Ehdottomasti, juuri noin. Käyttäkää paljon aikaa ihannenaisenne kuvaukseen, käyttäkää sanoja, jotka ovat kauniita. Aikanaan oma kuvaukseni "Etsin naista, joka on naisellinen, ystävällinen, huumorintajuinen, empaattinen ja sopivasti (eli melko paljon) seksikäs" tuotti minulle hyvin paljon vastauksia nuo kriteerit omasta mielestään täyttäviltä naisilta. Noilla hakukriteereillä minä aikanaan "koukutin" myös nykyisen avovaimoni.


      • mies n.50v
        Antero52v kirjoitti:

        Tästähän se vaikeus oikeastaan juontaakin juurensa. Jos laitan kriteereihin ne arvot joita oikeasti olisin hakemassa, raakkaan automaattisesti ehkä potentiaalisia ehdokkaita pois olemalla "tiukkapipoinen". Jos taas lavennan arvoja, joudun ehkä tilanteeseen jossa joudun vastaamaan "kiitos, mutta ei kiitos" sinänsä aivan mukavillekin naisille.

        Taidan lähteä seisoskelemaan johonkin kaupan kassajonoon, kun sellaisistakin huhujen mukaan on löytynyt kivoja kumppaneita :-D

        Kiitos kuitenkin asiallisesta ja ajatuksia herättävästä kommentistasi.

        Laita ikäkrittereiksi -5v omaan ikääsi nähden.

        Eli 47-57v. Itse olen huomannut tämän hyväksi.


    • A-64

      Ratkaiseva asia on jos kemiaa löytyy ja tyyli, olen tavannut miehiä jotka tyyliltään sopivat veljekseni tai tosi hyvä kaveri.

      Netin kautta olen ollut lyhyellä treffillä 4 miehen kanssa. Yksi näistä oli tyyliltään
      sama kun minä. Farkut ja fiksu pusero,( seurustelimme puolisen vuotta).
      , Kesähelteessä yks kaveri tuli paitapusero ja suorat housut päällä treffeille, Minä jonku yksinkertasen puolihameen kans ja se paitapuseron kans , olimme toistemme katastrooffeja, treffi loppu lyhyeen .
      Toisen kaverin kanssa toimi kemia tosi hyvin mutta vaaleanpunanen paitapusero, tyyli ei taas ollu sama.

      Viimesen kaverin naama sanoi heti ku näki minut ett ei, pari viikkoa meni niin kaveri laitto viestin ett olin liian hyvän näkönen!!!! en todellakaan ole mikään hyvännäkönen , ylipainooki on jonku verran.Joten jokasella oma tyyli!!!

      • exdeitti

        Kuulun ikäryhmään 60. Meitäkin on paljon, mutta ikäiseni miehet haluavat nuorempaa. Minulla oli kuva ja vierailijat olivat n. 30-40 v. miehiä. Muutaman viestin sain samanikäisiltä miehiltä, mutta en saanut selvää, mitä he kirjoittivat?! Olivatko kenties jotenkin sairaita, kun eivät osanneet kirjoittaa, kysymyksiin eivät koskaan vastanneet. Otin profiilini pois, koska tulin siihen tulokseen, että tässä iässä kukaan ei oikeasti enää haluakaan uutta suhdetta.

        20 v. sukulaistyttö ihmetteli miesten profiileja juuri vaatimusten suhteen, 60 v. naisella toivotaan olevan pitkät hiukset, urheilullinen vartalo ja kauneutta. Hän sanoi, että nuorille on pääasia, että toinen on kiva! Miten tervettä, siis kiva riittää, miksei se riitä vanhoille?


      • deft
        exdeitti kirjoitti:

        Kuulun ikäryhmään 60. Meitäkin on paljon, mutta ikäiseni miehet haluavat nuorempaa. Minulla oli kuva ja vierailijat olivat n. 30-40 v. miehiä. Muutaman viestin sain samanikäisiltä miehiltä, mutta en saanut selvää, mitä he kirjoittivat?! Olivatko kenties jotenkin sairaita, kun eivät osanneet kirjoittaa, kysymyksiin eivät koskaan vastanneet. Otin profiilini pois, koska tulin siihen tulokseen, että tässä iässä kukaan ei oikeasti enää haluakaan uutta suhdetta.

        20 v. sukulaistyttö ihmetteli miesten profiileja juuri vaatimusten suhteen, 60 v. naisella toivotaan olevan pitkät hiukset, urheilullinen vartalo ja kauneutta. Hän sanoi, että nuorille on pääasia, että toinen on kiva! Miten tervettä, siis kiva riittää, miksei se riitä vanhoille?

        Kiva riittää niille, jotka eivät tiedä paremmasta. Näin niin kuin yleistettynä...vaikka ei ikinä pitäisi yleistää.

        Omasta äidistäni tiedän sen verran, että vanhana hänelle ei enää voisi kelvata samat miehet jotka ovat nuorempana kelvanneet.
        Eikä se kaikki ole kyynisyyttä, vaan enemmänkin jotain itsesuojeluvaistoa mikä on kehittynyt kokemusten kautta.

        Sinun sukulaistyttö on vielä siinä iässä, ettei ole ollut vakavassa suhteessa. Korjaa ihmeessä mikäli olen täysin väärässä.


      • exdeitti
        deft kirjoitti:

        Kiva riittää niille, jotka eivät tiedä paremmasta. Näin niin kuin yleistettynä...vaikka ei ikinä pitäisi yleistää.

        Omasta äidistäni tiedän sen verran, että vanhana hänelle ei enää voisi kelvata samat miehet jotka ovat nuorempana kelvanneet.
        Eikä se kaikki ole kyynisyyttä, vaan enemmänkin jotain itsesuojeluvaistoa mikä on kehittynyt kokemusten kautta.

        Sinun sukulaistyttö on vielä siinä iässä, ettei ole ollut vakavassa suhteessa. Korjaa ihmeessä mikäli olen täysin väärässä.

        Hei deft! Kiitos asiallisesta vastineestasi!

        Ensiksi: tyttö on ollut jo kerran kihloissa, nyt seurustelee vakituisesti. Kivannäköisiä ovat molemmat, mutta hän tarkoitti, että luonne merkitsee enemmän, kuin ulkonäkö.

        Minullakin on miesmaku iän tullen muuttunut, mutta ihmetyttää nämä ikäiseni miehet täällä, nimenomaan treffipalstoilla. He eivät osaa kirjoittaa ja vonkaavat seksiä. Fiksut miehet ovat todella vähissä, joten onnellisempi olen yksin.


    • kivannäköinen ;)

      Nuorena kaikki ovat kivan näköisiä!!!
      vanhana monet nuorena kivalta näyttäneet eivät enää näytäkään niin kivoilta.
      Ihan vaan tosiasioita.

    • tössöntössön

      Minä en ihmettele mitään, sillä nettideittailussa kaikki on ihan päin p:tä,
      kuin hokkasen munat.

    • harlequin58

      älä ihmeessä hakeudu saunan taakse.
      täällä ihan yksi ikiteinivanhus kyllä kaipaisi kaltaistasi miestä..
      enkä kai ole liian vanhakaan, tosin vanhempi sinua, vm57, laatuvuosikertaa, kuin edselit:))
      mutta, nyyh, ihan yhtä noteeramaton...

    • wwwwzzz

      Älä mene saunan taakse ainakaan vielä.
      Olen ikäisesi nainen ja minulle ei ainakaan tulesi mieleenkään etsiä itseäni kymmenen vuotta nuorempaa seuraa.
      Tsemppiä vaan kyllä se vielä natsaa.

    • suihkuun..

      Älä nyt hyvä mies vielä lopettaudu ;-)
      Eipä toi ikäjuttu tunnu menevän kenelläkään oikein.
      Itselläni oli ikähaarukka 50 ylöspäin, mutta suurin osa paljon sitä nuorempia miehiä otti yhteyttä.
      Sitä kyllä ihmettelen, miks naisetkin hakee nuorempaa miestä, kun toinen ääripää oli melkein isäni ikäinen ja niin seksihullu ukko, ettei sitä jaksanut.
      Joku mies taas valitti, että vaan pikkulikat ottaa yhteyttä. Tai olikohan se vaan keino saada edes joku nainen kiinni?!

    • stadin_neiti_

      Miks sun ikäiset miehet hakee jotain 15-20 vuotta itseään nuorempaa naista? Ihmettelen. Jotkut perustelee sitä tarpeella lisääntyä, mut oikeesti, eiköhän 52-vuotias ole jo aika ikäloppu pienen vauvan isäksi ja se on ihan kylmä tosiasia jonka aikuisen miehen luulis ymmärtävän. Toinen juttu mikä ei ole kivaa sun ikäisissä on se et on heti kiire muuttaa yhteen ja suhteen alku on miehen puolelta hirveetä takertumista, aletaan puhua naimisiinmenosta tyyliin viikon deittailun jälkeen. Se karkottaa naiset, kukapa haluaa et suhde perustuu painostamiseen! Sit itsesääli on viiskymppisillä ihan kamalaa, yritetään hakea säälillä rakkautta, ja itsarilla saatetaan uhkailla jos nainen ei halua jatkaa suhdetta. Ite oon 32v ja tapailen max 7v vanhempia miehiä...koska on riittävästi kauhukokemuksia "pappadeiteistä"...!!!!!!

    • "linnanneito"

      Hei Antsa! Viestiketju on jo "vanhahko", mutta aihe kiinnostava. Olen kanssasi samanikäinen ja vielä puoli vuotta sitten ahkera nettideittailija. Oman profiilini ikähaarukka oli 46-52 vuotta,mutta hyvin paljon tuli yhteydenottoja niin 30- kuin 60-vuotiailtakin. En halunnut itseäni vanhempaa, koska jo pari vuotta nuoremmilla voi olla huonojen elämäntapojen ja säännöllisen lääkehoidon mukanaan tuomaa lieveilmiötä. Miksi siis tietoisesti hakisinkaan vanhempaa, jolloin riski näihin lieveilmiöihin on suurempi.Sitäpaitsi olen itse "tyttö" vielä, joten nuorempi mies kiehtoi enemmän.

      Annan sulle neuvon. Olet jo sen ikäinen, että voit rohkeasti livetilanteessa hakeutua kiinnostavan naisen juttusille ja tehdä sen saman naisen kohdalla vielä toisen tai kolmannenkin kerran. Minut "poimittiin" näin. Miehen sinnikäs hakeutuminen seuraani teki vaikutuksen kun minun ei tarvinnutkaan nyt olla aktiivisena osapuolena. Virittelin nettideittailun ohella vanhaa intohimoani, tanssimista ja matkalla tansseihin tapasin tämän rohkean ja itsevarman miehen Kolmannella tanssireissulla sainkin sitten kahvikutsun. Nyt olemme seurustelleet upeasti lähes puoli vuotta, mies on 47, minä siis 52. Olen perin juurin tyytyväinen.

    • kaunisNainen35

      Kun olin n.25 vuotias, etsin itseäni vanhempia miehiä 28-40 vuotiaita. Kun sitten ikää itselleni tuli lisää, niin miesten ikähaitari tuli koko ajan alaspäin. Kun olin 30 vuotias, niin etsin miehiä ikäluokasta 28-35. Nyt olen itse 35 vuotias ja mieheni on 40 vuotias. Jos tämä suhde jostain syytä kariutuisi, niin haluaisin itselleni miehen mielellään itseäni pari vuotta nuoremmasta tai samanikäisesta.

      Olen itse hyvin nuorekas (muidenkin kuin itseni mielestä) ja haluan että minulla on myös nuorekas mies. Monet 40-50 vuotiaat miehet ovat jo parhaat päivänsä nähnyt.. he ovat ylipainoisia, elämään kyllästyneitä, käyttävät liikaa alkoholia ( itse en juo lainkaan), eronneita, henkisesti rikkinäisiä, sitoutumiskyvyttömiä ja jne. Tietysti on olemassa toisenlaisia miehiä, jotka ovat henkisesti kasvaneita, omaavat terveet elämäntavat ja arvot. Mutta näitä on todella vähän.

      Minusta on aivan oikein, että tänä päivänä nuorekkaat naiset ottavat itselleen nuorempia miehiä. Mikä ihmeen miehen etuoikeus on nuorempaan naiseen? Itse en ole ainakaan yhtään kiinnostunut itseäni 10-20 vuotta vanhemmista miehistä.. olivatpa he kuinka karismaattisia tahansa.

      • taivastelen

        Mitähän se on tämä kliseinen 'nuorekkuus'... Lähinnä se kai on säälittävää yrittämistä olla nuori kun ei enää ole nuori. Mitä vikaa vanhenemisessa muka on? Se kohtaa kaikkia vaikka kuinka yrittää sitä välttää.

        Mutta nuorekas pitää olla. Ennen kaikkea muitten mielestä. Hohhoijaa.


      • oma nimim varattu..
        taivastelen kirjoitti:

        Mitähän se on tämä kliseinen 'nuorekkuus'... Lähinnä se kai on säälittävää yrittämistä olla nuori kun ei enää ole nuori. Mitä vikaa vanhenemisessa muka on? Se kohtaa kaikkia vaikka kuinka yrittää sitä välttää.

        Mutta nuorekas pitää olla. Ennen kaikkea muitten mielestä. Hohhoijaa.

        Ihminen on usein nuorekas juuri elämäntavoista johtuvista syistä ja myös siitä syystä, että on niin nuori kuin tuntee olevansa. Minua kauhistuttaa oma ikäni jos numeroina alan sitä ajatella. Alkoholin käyttö esim. näkyy kasvoista, minussa ainakin välittömästi silmäpusseina ja "ei niin freesinä" ulkonäkönä, kuten myös suolaisen ja / tai rasvaisen ruuan syönti. Ennätin tupakoida 24 vuotta askin päivässä, mutta säästyin onneksi sen vanhentavalta vaikutukselta. Kyllä se on tosiasia, että suht raittiit ihmiset ovat myös raikkaan näköisiä ja se jos mikä nuorentaa. Kokeilepa sinäkin, niin ei huokailuta niin paljon.. vitsi vitsi, heh.


    • nainen silloin 53

      Kuuleppas mies,ei tuo 52v. ole vielä ikä eikä mikään este löytämään kumppania.Itse olin 53v. ja mies 52v....kun löysimme toisemme,ja onnea sekä rakkautta riittää.
      Se tulee eteesi just silloin kun kaikkein vähiten odotat tai edes ajattelet....se HÄN.
      Olet mies parhaassa iässä.

    • ei haku aikoja...

      Ei pidä paikkaansa, ole 64v ja kova meno ei tarvitse (ei ehdi) hakea naista tanssimaan sillä he hakevat. Suomessakin pitää liikkua ja pitää hauskaa.

      • eri paikka

        Tässä on vaan nyt se ero, että sinä haet naisia tansseista ja alkuperäinen kirjoittaja nettideitistä.


    • Ikähaarukka ?

      Itse ihmettelen sellaista kun mies laittaa ikähaarukan 18-60 vuotta. Itse on 64 v.
      Mitä voisi ajatella asiasta ? Hakeeko mies pelkkää seksiseuraa vai mitä ?
      Ollut kauan haku päällä. Itse ajattelen ikäisiäni jos alkaisin jotain Yleensä.

      • Ikähaarukka

        Lisään ei muutama vuosi yleensä tee haittaa. /- 5 v vielä jos muuten käy yksiin.


    • Antti-M2

      Olipa hyvä kirjoitus! Älä ihmeessä hakeudu saunan taakse, vaan jatka sinnikkäästi.

      Kaikki mitä kerrot viestissäsi on minulle liiankin tuttua. Minä erosin vaimostani yli 11 vuotta sitten ja hankin sen jälkeen naisseuraa itselleni pääasiassa deiteistä. Olin silloin 47-vuotias ja se tuntui tuskallisen suurelta iältä. Lähes kaikki yli 40-vuotiaat naiset asettivat haussaan miehen iän ylärajaksi 45 vuotta, ja varmaan päiväkin siitä yli oli liikaa heille.

      Mutta löysin sellaisiakin, minua jopa huomattavasti nuorempia naisia, joille ikäni ei ollut kirjeenvaihdo, tapaamisen, seurustelun eikä minkään muunkaan esteenä. Johtuneeko se nuorekkuudestani, että olen itse aina pitänyt itseäni nuoremmista naisista. Noin puolentoista vuoden aikana tapasin hyvin monta deiteistä löytämääni naista, eikä kaikki jäänyt vain lyhyisiin tapaamisinkaan. Lopulta tapasin minua 1,5 vuotta nuoremman naisen, jonka kanssa olen nyt avoliitossa.

      En lainkaan usko, että 50 vuotta olisi maaginen ikäraja, jonka jälkeen mies tai nainen olisi hylkiö deitissä. Ensin täytyy löytää oikea foorumi ja sitten vain sitkeästi deittaamaan. Lähesty viesteilläsi mahdollisimman monta hyvältä vaikuttavaa naista. Se parantaa todennäköisyyttä, että joku heistä vastaa sinulle. Naisen saaminen vastaamaan itselleen on jo enemmän kuin puoli voittoa. Sen jälkeen kannattaa laittaa peliin avoimuus, kertoa itsestään ja täysin rehellisesti. Rehellisyys ja avoimuus alusta asti ovat sellaisia asioita, joita hyvin useat naiset selvästi arvostavat.

      Paljon pitkiä kirjeitä, kuvauksia omasta itsestäni ja ajatuksistani, niillä minä sain useimmat minulle vastannaista naisista kiinnostumaan minusta. Yksi asia kannattaa muistaa, jos haet naisia muualta kuin seksideiteistä: älä mainosta itseäsi seksillä, jos kirjoitat naisille asiasta, puhu siitä kauniisti. Rakkauden ja läheisyyden kaipuusta puhuminen on yleensä paljon tehokkaampaa kuin esim. oman seksikapasiteetin tai "välineistön" mainostaminen.

      Uskon, että onnistut. Mutta muista, että se vaatii sitkeyttä. Älä lannistu vastoinkäymisistä tai pettymyksistä tapaamisiesi naisten suhteen. Niitä tulee joka tapauksessa. Kolhun jälkeen häntä pystyyn ja "uusia syöttejä pyyntiin".

    • old fart tai joku

      No niin " Ikä on vain numeroita"-lausahdus voidaan unohtaa
      kuten keskustelustakin selviää...

    • fghb

      Minulla oli profiili täällä muutaman kuukauden. Kävin myös uteliaisuuttani katsomassa aika paljonkin miesten profiileja. Tosi moni mies haluaa selkeästi itseään nuorempaa naista, max oman ikäistään. Minä esimerkiksi hain alussa /- 5 v ja loppuvaiheessa -5/ 10 v ikäistä miestä.

      Onko 52-v ikäinen mies ajatellut, että esimerkiksi minulla 42-v ikäisellä naisella asuu vielä lapset kotona? Todellisuudessa vain aniharva ikäisesi mies olisi valmis muuttamaan yhteen ja katsomaan sivusta uuden vaimon murrosikäisten lasten oikutteluja. Jos taas haluat omia lapsia, niin olisikohan kannattanut herätä asiaan 10-15 vuotta aiemmin? Ehkä se juna on jo mennyt. Jos taas etsit sitä itseäsi 10-v nuorempaa, hoikkaa ja lapsetonta naista, niin kriteerisi ovat tosi kovat, sillä noilla kriteereillä se nelikymppinen nainen saa myös itsensä ikäistä tai 30-v ikäistä miestä. Mahdollisuutesi sellaiseen ovat siis tosi huonot.

      Moni mies väittää, ettei ole nirso, mutta ulkonäkö pitäisi kuitenkin olla hoikka/siro/sporttinen. Itse olen vetänyt puoleeni ulkomaalaisia sekä onnenonkijoita, joille kelpaisi velaton asuntoni ja keskivertoa paremmat tuloni.

      Musiikkimaulla, elokuvilla tai lomakohteilla ei ole mielestäni mitään merkitystä ellei nyt sitten ole ihan fanaatikko esim. fiftari, jolle amerikanraudat ja koko elämäntyyli on amerikkalaista 50-lukua, johon sopeutuminen on asiaan vihkiytymättömälle lähes mahdotonta. Enemmän kuin lomanviettotavat ratkaisee se ihan tavallinen arki, kommunikointi, hellyys, romantiikka, seksi ja mitä nyt kaikkea normaalin viikon aikana miehen ja naisen välillä parisuhteessa tapahtuu.

      Vedin oman profiilini pois, koska en jaksanut enää yhteydenottoja miehiltä, jollaisia en todellakaan halua. Ns. normaaleilta miehiltä yhteydenottoja ei tullut lainkaan.

    • ikähaarukka

      ehkä -10 vuotta maksimissa on hyvä. Eniten kai vaikuttaa se ulkonäkö. Yli nelikymppiset naiset ovat voineet antaa itsensä lihoa ja napsauttaa hiukset ja värjätä ne mahdollisimman epäluonnollisen punaisiksi tai permanentata. Miehillä puolestaan on monesti iso vatsa ja kaljuus. Ihmisenä ulkonäöllä ei ole väliä mutta seksiasioissa esimerkiksi huomattava ylipaino latistaa haluja. Ei siitä mihinkään pääse.

    • nuori nainen 2011

      Hei,
      hae ikäistäsi seuraa, älä nuorten naisten jotka ovat toista kymmentä vuotta nuorempia ja jotka sopiviat sinulle ikänsä puolesta tyttäreksi.
      Joudun jatkuvasti vastaamaan näiden pappojen viesteihin.

    • Taitaa olla onnenkantamoinen jos tältä palstalta löytyy ns soulmatea. Vaikea enää uskoa koko juttuun mutta onneksi elämääni mahtuu muutakin kuin ystävän etsiminen.
      Virheetöntä ihmistä ei löydy ja se kauneuskin on katsojan silmässä. Luonne aina se tärkein ja yhteiset intressit.

      Onnea etsijöille ja upeaa kesää kaikille yksinäisille.

      • onkojärkee

        Semmoista kuin 'soulmate' ei ole olemassakaan. Se on vain (amerikkalaisten) höpölöpöleffojen luoma naurettava käsite. Sitä paitsi, miksi pitää etsiä ketään? Aikuiset ihmiset ruikuttaa...


    • aikuinen nainen 53v

      Ihanaa...siltä se vaan joskus tuntuu, mutta maailma on täynnä kalakavereita, ei muuta kuin verkot veteen...

    • ökrömpulpul

      Älä luovuta:)Se on semmonen juttu,että kun et etsimällä etsi ketään,niin yhtäkkiä se joku pompsahtaa elämääs.!Itse olen kohta 60-kymppinen akka ja seuraa löytyis aina kun vaan viitsii lähteä liikkeelle,mutta...kävin joskus lähellä kuolemaa useinkin väkivaltaisessa suhteessa,joten ei ihan "saletisti natsaa" kovin helposti.
      Tämä asia on junttaantunut niin pahasti niskan taakse,vaikka en tietoisesti sitä ajattelekaan enää,mut siellä siellä se mörkö on.Yritä innolla vaan miettiä positiivisesti,kyllä sun iässäsi on mahdollisuuksia vaikka mihin.Hyvää kesää!

    • liian vanha

      Naise hokevat "Ikä on vain numeroita" mutta taitavat tarkoittaa
      vain omaa ikäänsä:)

    • no jotain N.

      Iästä vielä (nainen 49 kommentoi:)
      Kun kuva oli profiilissa, vastauksia suorastaan sateli...suurin osa alle 30vuotialta miehiltä, toiseksi suurin osa reilusti 60v.!??? (ikätoiveenani on 45-55)
      Tiukkikselta tuntuisi laittaa hakuun ikähaarukaksi 48-51, mutta jostain syystä tämä ikäpolvi pysytteli kuitenkin poissa profiilista, ja pääasiassa keskenkasvuiset kollit etsivät minusta itselleen puumaa? (ikätoiveesta huolimatta!)
      Kun poistin profiilista kuvan, ei enää tullut vastauksiakaan...ei minkään ikäisiltä.

      profiilien lukijana taas voin sanoa, että jos esim.60 vuotias mies laittaa hakuun ikähaarukaksi 30-55v., en vastaa. Jos tekstissä lukee vartalo normaali ja hiukset tummat, ja kuva kertoo 15-20kg ylipainosta ja harmaista hiuksista, en vastaa. Ja tämä ei tarkoita sitä, ettenkö ihailisi harmaita hiuksia tai että olisin ehdottomasti vastaan pientä ylipainoa, vaan sitä, etten ymmärrä, kuinka hakija ei osaa katsoa itseään peiliin?

      Suurta epäluottamusta noin yleisesti profiiliteksteihin myös herätti se, että tapailin muutaman kk:n miestä (ihan ok näköinen ja ikäinen, emme tavanneet netissä) suhde ei ottanut tulta alleen, ja jälkikäteen olen nähnyt hänen treffi-ilmonsa, jossa osaa kyllä puhua paskaa empaattisuudesta, elämänkatsomuksestaan, (jopa tuloistaan!) Profiili on todella miellyttävä ja hyvinkin olisin voinut vastata moiseen. Profiilin takaa löytyy kuitenkin jopa lievästi narsismiin taipuva tyyppi. Toinen ihan mukavan "miestutun" profiili taas on tyyliin, normaali, tumma, pitkä... (ikä lähentee 70v. joten ei potentiaalinen mulle) ja miehen tuntien tiedän, että on ylipainoinen, harmaa, arvioisin 175cm... profiilissa on kyllä kasvokuva, josta väritys selviää, mutta vartalo ei. Olenkin jäänyt ihmettelemään, onko yhteenkään profiilissa mainittuun asiaan uskominen ventovieraan kohdalla.

    • tirlittantan

      Tänne sieltä
      ja hetipaikalla!!! =)

      Minäkin 52! Pohdittais yhdessä vaikka numeroita =)

    • Rocki-vaari

      Voi hyvät lajitoverit! Useimmilla ihmisillä varsinkin naisilla on suuri tanssimisen halu. Opetelkaa kohtuullinen tanssitaito niin miehet kuin naisetkin. Voi mennä ilman viinaa tanssiravintolaan tai lavatansseihin tai aikuisten päivätansseihin. Seuraa löytyy,kun muistaa jättää murheet kotiin ja ottaa päälle iloisen ilmeen. Itse olen jo yli 70 :n eikä koskaan ole seuranpuutetta ollut.

      • sama kuin aiemmin..

        Voi, minäkin eksyin n. 17 vuotta sitten Hämeenlinnan VPK: n talolle sunnuntaitansseihin ja säikähdin, kuinka "vanhoja" kaikki muut olivat. Tanssiva väki siellä oli jopa reilusti yli 70v, mutta hyviä viejiä. Ajattelen aina lämmöllä sitä pappaa, joka sanoi: "kuule tyttö, sinä olet kova sana täällä 30 vuoden päästä". Sinne on vielä 13 vuotta aikaa. Suosittelin paikkaa leskeksi jääneelle likkakaverin äidille, kun hän meinasi kuolla yksinäisyyteensä. Hänpä meni ja löysi sieltä uuden miehen, mistä olen erittäin iloinen.


    • On se ikä muutakin

      kuin vain numeroita, mutta ikä muuttaa ihmistä ja ajatellu sekä toiminta muuttuu iän myötä myös. Enää ei ole niin nopea, kuin nuorenpana, päätösten teko hidastuu ja joskus vaikeutuukin. Menneisyyden haamut alkavat vaivata ja tulla uniin. Olen ollut yksin jo yli 15 vuotta, lukuunottamatta yhtä seurustelujuttua, joka kyllä päättyi melko pian. En enää usko rakkauteen ja luottamus tai usko ihmisiin on mennyt. Mitäpä tässä, voihan sitä elää yksinkin. Ei se parisuhde ole tae paremmasta elämästä, joskus jopa päinvastoin. Monet ihmiset eivät edes huomaa, miten itsekkäitä he ovat ja silti kehtaavat vielä laittaa epäonnistumiset jonkun muun, kuin itsensä syyksi. Peiliinkatsomisen paikka, eikä tällä ole mitään tekemistä sen kanssa, onko jollakulla ihmisellä uskonnollinen vakaumus vai ei. Samanlaisia ja yhtä itsekkäitä ihmiset ovat. Taidan muuttaa yksin asumaan maalle kissan tai koiran kanssa, eläimet ovat paljon parempaa seuraa, kuin itsekkäät ja omahyväiset ihmiset :(

      • Ne ikäiseni miehet..

        joilla ei vielä lapsia ole, ovat jotenkin kummajaisia. Emme tunnu sopivan oikein mihinkään joukkoon. Kumppaneita pitäisi sitten hakea joistakin uraohjuksista, joilla on täysin päinvastaiset elämänarvot, kuin mitä itsellä on. Raha ei ole maailman tärkein asia, enkä pidä sitä minään onnistumisen merkkinä tässä elämässä, pikemminkin päin vastin. Mitä enemmän omaa personaa materian tai rahan sijasta joku uskaltaa laittaa peliin, niin sen parempi.


    • Saletti Sale

      Siis, pinnallisuus määrää kaiken tällä palstalla. Naiset hakevat todella komeita miehiä jotka kuitenkin nussivat ympäri kyliä. Miehet taas haluavat paljon kokemuksia eivätkä ole hanakoita sitoutumaan ja miksi pitäisi, yleensä lapset jo tehty. Ei tarvitse leikkiä kotia enään.
      Lukekaa naistenlehtiä niin opitte lisää pinnallisuutta.
      Itse olen huomannut, että samat naisten profiilit ovat täällä vuodesta toiseen.
      Kun ei ole natsannut lähdin Venäjälle ja tapasin siellä todella mukavan ja kauniin Naisen. Ihmettelenkin Herra Antero52 mainintaa venäläisistä naisista, ei taida olla paljon kokemusta naisista yleensä. Oma Naiseni on 39 v. ja on mukava mennä käymään hänen luona hyvien patojen ääreen.
      Ja sitten, kun itse osaan tehdä mitä vaan, en juo viinaa (pari kertaa vuodessa), kehun Naistani kauniiksi, koskettelen ja pidän muutenkin hyvänä, eikä tarvitse tätä tehdä rahalla, niinkuin täällä, pitäisi olla rikas mies että pääsee edes treffeille istumaa johonkin rupiseen ravintolaan.
      Nyt laskekaa tarkkaan onko se 10 v. vai siltä väliltä, meneehän se kesä miettiessä.
      Hyvää kesää kaikille jankkaajille!
      Lähden tästä patojen ääreen ja taidan vielä nuolla pannun.
      T. Herra 43 v. SALETISTI NATSAA!!!

    • valehtele ikäsi ;)

      Tee kuten minun mieheni teki, valehtele ikäsi :))) Näin minulle kävi ja meni täydestä. Tosiasia on, että en olisi varmaankaan tutustunut mieheeni,jos hän olisi heti kertonut olevansa vuotta vaille 60 v. Etsin lähinnä 50 vee miestä, mutta ikä on todella vain numeroita. Satuin sitten ihastumaan mieheeni ja kuulemaan oikean iän vasta jonkun ajan päästä. Järkytyin siitä vähän, mutta se jokin oli jo tapahtunut, joten se siitä. Rakastan miestäni aivan järkyttävästi. Ollaan oltu yhdessä kahdeksan vuotta. Hän on ihaninta mitä tiedän.

      Olen itse paljon nuorempi, mutta en välitä oman ikäisistä miehistä. Minulle herää heidän kanssaan vain kilpauluvietti, tarve todistella, että olen riippumatin ja parempi yms. yms. Vanhemman miehen kanssa voin olla nainen. En tiedä mistä johtuu. Mitään isäsyndroomaa en pode, sillä isäni elää vieläkin ja suhde häneen OK. Katsele nuorempia naisia myös, heissäkin voi olla kiinnostuneita.

      • Valehdelkaa kaikki

        muukin. Moni lähtee suhteesta sen vuoksi, ettei enää jaksa pitää yllä valheiden vyyhtiä. Toisen rehellisyys alkaa jo ärsyttämään, jos lähtee itse tuolle valheen tielle. Ihmettelen oikein, miksi monet valehtelevat niin paljon?
        Miksi ei voi olla sellainen, kuin on? Itse ainakin olen. En voi sietää kerskailijoita, enkä valheen puhujia.


    • Itsevarmuus

      Hemmetti! Jos minä olisin yksinäinen ja kaipaisin seuraa, tietokone&netti olisi viimeinen josta sitä hakisin.

      Mie lähtisin kylille, kaupungille. Naamani joka kestäisi, olisi ansainnut tututustua paremminkin minuun.

      Kaikkia ei tarvi ulkonäkö miellyttää, kunhan useimpia, tai edes joitakin.

      Ei mulla muuta.

    • Myös saunan taakse?

      Ikä on numeroita. Olen hieman sinua vanhempi viehättävä nainen. Vartalossani on kaikki kohdallaan; olen aina pitänyt hyvää huolta itsestäni ja ulkonäöstäni. Kun menen baariin, niin ympärilläni pörrää nuoria komeita miehiä. Toki ymmärrän, että mikä heillä on mielessä, en ole hölmö, vaikka seurustelinkin 7vuotta itseäni 16 vuotta nuoremman miehen kanssa. Haluaisin kuitenkin tavata ikäisiäni miehiä kunnon treffeillä, mutta he eivät edes vilkaise minuun tai jos joku tulee juttelemaan, niin ensimmäisenä he haluavat vain tietää ikäni. Vaikka olen nuorekas ja hyvännnäköinen ja kaiken lisäksi hyvää seuraa, numerot ovat ne jotka merkitsevät. Kukaan ei siis oikeasti halua tutustua kuin numeroihin... Ikävää, sillä kyllä se on totta, että liian iso ikäero tuo vain sydänsuruja... Nettiin en usko ollenkaan, siellä vasta pelataankin peliä ihmisten tunteilla ja eikä kerrota koko totuutta.

    • Ei, vaan mietittävä profiilin teksti uusiksi.

      Harva kiinnostuu yli 10 vuoden ikäerolla.

      No, kavereistani yhdella kolmen lapsen naisella on itseään 20 vuotta nuorempi hyvännäköinen ja hyvätuloinen mies. Poikkeus aina vahvistaa säännön.


      Kannattaa siis miettiä profiilin tekstiä uusiksi, jotain naisten kannalta mielenkiintoista. Tanssitko, purjehditko, omaatko mökin, oletko valmis maksamaan yhteiset lomamatkat?

    • 3+1

      Itse olen 28v ja pari v sitten mulla oli suhde 24v vanhempaan mieheen, joka siis silloin oli 50v. Tosin tunnettiin jo etukäteen. et ei se ikä mikään este ole.

      • ?

        !


    • 34v nuori :)

      Ikä on vain numeroita tuonne 40-vuoteen saakka. - Nykyaikana ei voi sanoa ihmisestä, onko hän 20 vai 40 vuotias, mutta aika tekee väkisinkin tehtävänsä hyvässä ja pahassa. Moni kaksikymppinen mamma on kuin 50 vuotias ja moni 40 vuotias on kuin 25 suvinen.

      -Jos itse olet 52v niin sanoisin, että n. viisikymppistä seuraa kannattaa hakea.

    • juska-55

      Kuuleppas Antero, kyllä se ainakin mulle on vaan numeroita, mut en ihan 20-30v miehiä täältä hae, vaikka tuntuuhan noitakin tyrkyllä olevan.
      Mä aattelen asian niin et miehet enemmänkin hakee nuorempaa seuraa, kun itse ovat,,miksköhän?????
      Noh, jokainen tyylillään, onnea etsintään :)

    • Nyt onnellinen

      Kyllähän se ikä on paljon muutakin kuin numeroita. Olen ikäisesi nainen ja jossain vaiheessa etsin seuraa netistä. Mutta oman ikäiset miehet eivät seuraani kaivanneet koska eivät halunneet ruveta viettämään enää lapsiperheen elämää. Omat lapset olivat jo kasvattaneet aikuisiksi joten kaipasivat jo villiä sekä vapaata aikuisen ihmisen elämää. Joten meikeläinen poistui kanavilta ja päätti keskittyä täysin lapsiinsa.

      Mutta elämä yllättää; livemaailmassa tapasin itseäni nuoremman miehelle jolle lapset eivät olleet kauhistus kuten ikäisilleni miehille. Kihloissa ollaan ja häät ovat tämän kesän aikana. Eli ei aina kuitenkaan niitä numeroita kannata katsoa.

    • nuorempi siis

      Minulle ikä on vain numeroita JOS KEMIAT KOHTAAVAT!
      Tällä hetkellä ikä olisi vain numeroita, mutta..

    • 15

      Miksiköhän "ikä on vain numeroita" -mantraa hokevat ne, jotka etsivät itseään (huomattavastikin) nuorempaa, mutta se sama hokema ei toimi toisinpäin?
      Esim. 50 v hakee 40-30 v "ikä on vain numeroita" -fraasilla, mutta ei itse kelpuuta itseään vanhempaa? Miksi ne numerot silloin yhtäkkiä merkkaavatkin?

      Ärsyttää, kun moni kuvittelee olevansa niiiiin nuorekas, että samanikäiset ovat suunnilleen mukamas jo toinen jalka haudassa.

      • fundeeraaja

        Sitä paitsi, ikä on muutakin kuin numeroita, kaikki sen tietävät ja varsinkin ne jotka tuota fraasia hokevat. Sillä onko elänyt 30 vuotta tai 50 vuotta on merkitystä niin fyysisesti kuin henkisestikin. Nuori on nuori ja vanha on vanha, ei sanojen vääntely sitä muuksi muuta.


    • jaahas...

      Onkos herralla omassa ilmoituksessaan naiselle määritelty iäksi sellaiset 30-45 vuotta? Yleensä miehet ne hakee itseään huomattavasti nuorempaa seuraa omissa ilmoituksissaan...

    • viisastunut täti

      Itse ainakin haluaisin elää suht samanikäisen kanssa.Olisi samat historiat muisteltavana ja ehkä sama elämäntilanne ( lapset maailmalla,lapsenlapsia ehkä tulossa jne)

      En ole koskaan haikaillut nuorempien miesten perään, pikemminkin hiukan kypsemmien.Itse olen 49 v. nainen.
      Minulla on samanikäisiä ystävättäriä, jotka etsivät ainakin 5 v.nuorempaa miestä, ehkä nuorempaakin.Nämä naiset ovat mielestäni aika mummomaisia ja silti luulevat saavansa nuoremman miehen.No jokainen saa haluta mitä vaan,mutta realismia peliin.Tämä pätee myös toisinpäin.

    • outo juttuuuu

      On se nyt jumaliste ihme jos ei naisten kaaliin sellainen asia mahdu miksi viittä kymppiä lähentelvät naiset ja sitä vanhemmat ei niin paljon miehiä kiinnosta naisina.

      • HELLYS

        ei pidä paikkaansa ,etteikö yli 50 v olisi kiinnostavia....naiset ja miehet
        minä en ainakaan numeroiden mukaan ala tuolla ulkomaailmassa talsimaan...ihmisen olemus n:o 1


      • ai jaa..

        linnanneito täällä 52v... nyt puhut potaskaa. Terve, raikas, hoikka ja hyväkuntoinen imee kuin Ruotsin maalivahti jääkiekon mm-kisoissa.. olisit voinut olla ihan vaikka yleiissivistyksen takia mukana muutamallakin reissulla, oisit saanut avarakatseisuutta tuon asian suhteen. Oletko naistenvihaaja tai jotain?


    • HELLYS

      Sinun ikäinen mies ei ole mikään vanhus. Sulle ei ole tullut kohdalle sopivaa,samanlaisista asioista pitävää ihmistä. Hae hae vaan.:o)) Ihminen voi olla eläväinen missä iässä vaan. Rajoita hakusi vaikka paikkakunnalle missä asut. Tai tietenkinjos olet valmis muuttamaan,niin laajempi haku....Ihan varmasti löydät vielä . Ensin kirjoittelua

    • siru46

      Itse olen 46v.nainen,olen käynyt läpi netin mahdolliset seuranhaku palvelut,eli ei löydy ainakaan minun kohdalla sopivaa ja ikää.45-55!joten päätinpä alkaa opettelee tanssimaan,kun en osaa:=)jos sitä kautta vaikka natsais?olen 170cm,hoikka 52kg,ihan nätti nainen!kelpais,mutta etsin enemmän sitä,jonka kanssa voi keskustella,käydä siellä tanseissa ym.pidän myös marjastamisesta ym.

    • Elämä on vaativaa :(

      Hei, minä olen hyvin nuorekas 58 vee nainen...olen eronnut ja voisin sanoa, että
      samoja kriteereitä kuin sinullakin...tosin naisena ;) Minua haluavat nuoret miehet, koska heitä tuntuu kiinnostavan seksi vanhemman naisen kanssa, joka ei ole rumemmasta päästä. Mutta asiaan minä en edes halua olla yli 60 kymppisten miesten kanssa, koska he ovat jymähtäneet paikoilleen kuin "ellun kuko"!!!!! Ikä ei ole kuitenkaan este jos kolahtaa ja kovaa...sinun ikäluokan miehet
      etsivät yleensä nuoruuttaan ja nuorta hehkeää naista ja nuoret naiset eivät viittaa kintaallakaan vanhempiin miehiin, jos nyt ei satu olemaan niin vanha ja rikas, että heittää veivin millähetkellä hyvänsä!!!! Itse olen myös ns. deitissä kuvani kera...sänky seuraa sais vaikka joka päivälle mutta en ole mikään "jakorasia" vaan yhden miehen nainen :) Onne sullekkin...etsinnässäsi :)

    • Duni--

      Ei hyvä ihme. Jätättekö te oikeasti ottamatta yhteyttä kiinnostaviin ihmisiin, jos he ilmoittavat ikähaarukakseen 40-50 ja itse on vaikka 53??

      Jos teitä oma ikä hirvittää, ei sitä tarvitse mainostaa. Ettehän te vuosimallia kauppaa vaan rakkautta, persoonaa ja sielukkuutta.

      • 1+16

        Kyllä jätän.
        Toisen toiveita kunnioittaen, en itsekään halua ali-/yli-ikäisten yhteydenottoja.
        Ikähaarukassa on jo huomioitu pienoinen liukumavara.


    • Nuorista huolestunut

      Luin juuri "pedofiilejä netissä" otsikolla jutun. Siinä 63-v mies lähettänyt suorasukaisen viestin 16-vuotiaalle tytölle jolla profiili treffeilla kuten 63- vuotiaalla. Herää ajatuksia eikö vanhemmat välitä vai mikä kun noin nuori tarjoutuu mieheille julkisesti. Mies on mielestäni hyväksikäyttäjä joten nuorten vanhemmat huolehtikaa lapsista ei 16-v ole täysi-ikäinen. Vanhemmilla oikeus huolehtia sen ikäisestä. Täysi-ikäinen on 18-vuotias.
      Itsellä 16-vuotias lapsenlapsi ja jos joku turmelisi hänet noin ilmoittaisin viranomaisille.

    • Maiju59

      Olen 52 v nainen. Tunteiden paloa koen vielä minäkin. Tokkiisa kiloja on kertynyt, mutta aivot kyllä muistavat, miltä tuntui olla 17 v. Samoja tunteita ja samoja rakastumisen tunteita, toisen "palvomista" tunnen edelleen. Älä sie mies polo menetä toivoasi. Käy konserteissa, kirjastossa, uimahallissa jne. Sieltä se uusi elämänkumppani löytyy ennen pitkää. Ja mikä mukavinta. Voit tutkailla häntä kauempaa, ennenkuin otat kontaktia.

    • Anonyymi

      Onko kukaan teistä kirjoittajista löytänyt itselleen hyvää kumppania tänä kuluneena vuosikymmenä vai luovutitteko asian suhteen? Ihan uteliaisuudesta kysyn kun itse olen hakutilanteessa ja ikää 57-vuotta. Olenko jo menetettu tapaus naisena?

    • Taitaa jokainen viiskymppinen mies kipuilla just tällaisten asioiden kanssa. Aika on armoton, se ei säästä ketään. Jokainen vanhenee. Jokaisen aika tulee täyteen.

      • Anonyymi

        Eiköhän tuo ole liioittelua.

        Nettideittailu on muuttunut pelkäksi ajanvietteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tuo ole liioittelua.

        Nettideittailu on muuttunut pelkäksi ajanvietteeksi.

        Tuohon on hyvä lisätä että 80-90-lukujen vaihde, ikä 20 - 25v, lukemattomat diskoillat, tuopit, älytön määrä rahaa kledjuihin ja kaikki se sähläily eri mimmien kanssa.

        En kaipaa niitä aikoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuohon on hyvä lisätä että 80-90-lukujen vaihde, ikä 20 - 25v, lukemattomat diskoillat, tuopit, älytön määrä rahaa kledjuihin ja kaikki se sähläily eri mimmien kanssa.

        En kaipaa niitä aikoja.

        Minä en elänyt sellasista unelmaa. Eli jäi hampaankoloon elämätön elämä. Olin ihan nörtti silloin. Eikä naisia kiinnostanut. Eipä näytä kiinnostavan nytkään.


    • Anonyymi

      Sanoisin että kyse ei ole iästä vaan koko nettideittailukulttuurista.

      Kukaan ei ota sitä enää todesta.
      Samat naisethan siellä pyörii myös vuodesta toiseen.

      • Niin näkyy pyörivän. Eikä kukaan osaa vastata. Edelleen odotan vastausta siellä muutamaltakin. Mätsien keräilijöitä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin näkyy pyörivän. Eikä kukaan osaa vastata. Edelleen odotan vastausta siellä muutamaltakin. Mätsien keräilijöitä.

        Kyllä, kerätään tykkäyksiä ja saadaan siitä jonkinlaista perverssiä mielihyvää.
        Samoin selataan muiden naamoja ihan kuin jotain verkkokauppatuotteita.

        Tapasin pari vuotta sitten itseäni vanhemman naisen jolle tämä tykkäyksien kerääminen oli äärimmäisen tärkeää. Kertoi ihan pokkana että hänelläpä oli jossain vaiheessa lähes 500 tykkäystä. Ja katastrofi kuulema seurasi kun oli pistänyt itsensä pois näkyvistä joksikin aikaa ja uudelleen aktivoidessaan profiilinsa tykkäyksiä oli enää yli 40.

        Tämä tykkäyksien määrä oli hänelle siis se tärkein asia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, kerätään tykkäyksiä ja saadaan siitä jonkinlaista perverssiä mielihyvää.
        Samoin selataan muiden naamoja ihan kuin jotain verkkokauppatuotteita.

        Tapasin pari vuotta sitten itseäni vanhemman naisen jolle tämä tykkäyksien kerääminen oli äärimmäisen tärkeää. Kertoi ihan pokkana että hänelläpä oli jossain vaiheessa lähes 500 tykkäystä. Ja katastrofi kuulema seurasi kun oli pistänyt itsensä pois näkyvistä joksikin aikaa ja uudelleen aktivoidessaan profiilinsa tykkäyksiä oli enää yli 40.

        Tämä tykkäyksien määrä oli hänelle siis se tärkein asia.

        Niin just. Moneenko oli pitänyt yhteyttä? Oliko käynyt yksilläkään treffeillä? Onhan tuo ihan naurettavaa. Sellainen ihmisverkkokauppa. Ainoa vaan, ettei edes rahalla saa sitä kontaktia. Tai ehkä jos mainitsee profiilissa, kuinka paljon on fyffee säästössä.


    • Anonyymi

      Ei ole. Olet hieno mies. Ehkä etsit vääristä paikoista ? Toivon onnea sinulle.

    • Anonyymi

      Kyllä se niin on
      Naisille ei kelpaa rikaskaan enää. Loppu se on tehtävä.

      • Alan kallistua samalle kannalle.


    • Anonyymi

      Kovastipa yrität miellyttää nirppanokkia. Relaa vähän ja lopeta miellyttäminen. Tässä pari vinkkiä metsästykseen: Jos olet nuorekas, hönötä naisia sanomalla olevasi viisi vuotta nuorempi. Alle 50 -vuotias kuullostaa paremmalta kuin yli viisikymppinen. Kaltaisesi ovat miehet sokeri-isukki ainesta. Saat nuorta naista mutta alle tuntitaksahinnoilla. Lopulta se ei taidakaan olla huono juttu olla viisikymppinen ja varakas.

      • Anonyymi

        Minulta ei yleensä edes kysytä ikää vaikka olen 50 ja tapailen nuorempia naisia.
        Tyylini ei kyllä ole mikään Halosen harmaa ja reinot jalassa...

        Mutta hiton tylsäähän on jossain tinderissä viestitellä täysin tuntemattomien naisten kanssa kaikenlaista tyhjänpäiväistä. Ja usein todeta että viestittely hiipuu parissa päivässä.

        Toki vielä tylsempää on päätyä treffeille joissa ei tunnu olevan mitään pohjaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulta ei yleensä edes kysytä ikää vaikka olen 50 ja tapailen nuorempia naisia.
        Tyylini ei kyllä ole mikään Halosen harmaa ja reinot jalassa...

        Mutta hiton tylsäähän on jossain tinderissä viestitellä täysin tuntemattomien naisten kanssa kaikenlaista tyhjänpäiväistä. Ja usein todeta että viestittely hiipuu parissa päivässä.

        Toki vielä tylsempää on päätyä treffeille joissa ei tunnu olevan mitään pohjaa.

        No tämä... Ei ne jutustelut lähde alkua pidemmälle, jos alkavat ylipäätään ollenkaan. Parasta on kohdata ihmisiä tuolla livemaailmassa, vaan kun tulis lähdettyä uloskin joskus. Ei ehdi eikä jaksa. Kukaan ei hae kotoa, eikä ole kavereita.


    • Anonyymi

      Antero, olet 52v., mutta laitat naisen iäksi alkaen 43v. Kirjoitat sitten ihmetellen, miksi 60v. naiset vierailevat profiilissasi!!! Lamppuihin nyt valoa mies! Tätä ihastuttavaa miesten kaksinaismoralismia ihmettelee aina vain yhä uudestaan.

      • Kannattaakin laittaa, alkaen 18v.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3010
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2184
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1594
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1057
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe