Hei löytyisikö Suomesta muitakin Selena-faneja kuin minä?
Selena Quintanilla Perez!
15
1757
Vastaukset
- latinofani
Olen vasta tutustunut hänen musiikkiinsa ja todella pidän siitä. Tällaista menoa kun saisi tänne Suomeen. On kyllä ritmo paikallaan. Es una muy buena artista.
- siempreselena
Ui kivaa vihdoin löytää joku! :) Onhan mulla yks kaverikin joka on Selena-fani, mut kiva löytää muitakin..
Miten päätit tutustua Selenan musiikkiin?
Oon ollut Selena fani nyt jotain 5 vuotta :)
Mulla on melkein kaikki Selenan CD:t ja sain just Kansasista kaverilta 14 tuntii Selenan konsertteja, haastatteluita ja muuta-matskuu.. :)
Viva Selena!! - reetuska
Mahtavaa! Näinkin paljon Selenasta pitäviä täällä Suomessakin..!
Näin Selenasta kertovan elokuvan telkkarista muutama vuosi sitten ja olin aivan myyty. Heti sen jälkeen tuli vietettyä muutama tunti tietokoneen ääressä ja selattua Selenaa koskevia sivuja. Mahtava persoona ja uskomaton esiintyjä, joka kuoli aivan liian aikaisin.
- Latinofani
Tutustuin Selenan musiikkiin sattumalta. Pidän paljon latinomusiikista ja alkaessani harrastamaan karaokelaulua, löysin listoilta Serenan lauluja. Uskomattoman hyvää musiikkia. Ei tuollaista tatsia kohtaa joka päivä. Tulen hankkimaan lisää hänen musiikkiansa. Tässä vaiheessa olen vielä hyvin aloittelija. Harmi, että täällä Suomessa ei tunneta yleensäkään kovin hyvin näitä latinorytmejä. Sieltä löytyisi varmasti paljon kuunneltavaa meille suomalaisillekin.
Tänään keskustelin kuubalaisen ystäväni kanssa ja hän kertoi, että Selena murhattiin nuorena. Tutustuin jo jonkin verran netissä hänen historiaansa, joskin hyvin vähän ajanpuutteen vuoksi.- siempreselena
Puhutaankohan me samasta laulajasta?
Kun mun tietääkseni sen biisei ei oikein oo karaokena..
Sano joku sen biisi? Ehkä sit selvii.. :) - siempreselena
siempreselena kirjoitti:
Puhutaankohan me samasta laulajasta?
Kun mun tietääkseni sen biisei ei oikein oo karaokena..
Sano joku sen biisi? Ehkä sit selvii.. :)Joo.. kyl me puhutaankin samasta henkilöstä!
Kyllä se murhattiin nuorena.. kamalaa koska se oli niin elämässä kiinni oleva ihminen. Aina hymyili ja nauroi. Ja oli AINA ystävällinen faneilleen ja kaikille.
Mul on vähän silmät ristissä kun on niin väsynyt.
Mikä on sun lempi-biisi? - latinofani
siempreselena kirjoitti:
Joo.. kyl me puhutaankin samasta henkilöstä!
Kyllä se murhattiin nuorena.. kamalaa koska se oli niin elämässä kiinni oleva ihminen. Aina hymyili ja nauroi. Ja oli AINA ystävällinen faneilleen ja kaikille.
Mul on vähän silmät ristissä kun on niin väsynyt.
Mikä on sun lempi-biisi?Tähän mennessä kuullluista La Carcacha on paras, mutta en ole vielä kuullut kuin tämän sekä Como la flor kappaleen. Tiedän, että varmasti tulee lisää hienoja biisejä, kun ehdin bongaamaan niitä.
Likan tyyli koskettaa minua. Tähän mennessä olen kuunnellut nimettömien esityksiä, mutta kiinnostus on herännyt. Juli Eglesias y Serena, que mas?
Väsyny minäkin olen ja menen nyt nukkumaan. Buenas noches. - siempreselena
latinofani kirjoitti:
Tähän mennessä kuullluista La Carcacha on paras, mutta en ole vielä kuullut kuin tämän sekä Como la flor kappaleen. Tiedän, että varmasti tulee lisää hienoja biisejä, kun ehdin bongaamaan niitä.
Likan tyyli koskettaa minua. Tähän mennessä olen kuunnellut nimettömien esityksiä, mutta kiinnostus on herännyt. Juli Eglesias y Serena, que mas?
Väsyny minäkin olen ja menen nyt nukkumaan. Buenas noches.Hola!
Okei. Joo La Carcacha on tosi hyvä biisi ja Como La Flor varsinkin. Pidän myös biiseistä esim. Techno Cumbia, Amor Prohibido, Si Una Vez, El Chico Del Apartamento 512, Amame, No Quiero Saber.. Niitä on kyllä niin monia. Oikeastaan pidän melkein kaikista Selenan biiseistä. Eniten cumbia-tyylisistä.
Hei sun kannattaa muuten tutustua myös Jennifer Peña:n ja Kumbia King'siin. Kumbia Kings on Selenan veljen nykyinen bändi. Ja Jennifer Peñaa jotkut sanoo uudeksi Selenaksi. (Vaikka se ei kyllä ole mahdollista, että olisi toista Selenaa.)
Noi edellä mainitut on tejano-musiikin tän päivän menestyneimpiin kuuluvia.
Selenassa tosiaan on jotain, koska en oo kyllästynyt mihinkään sen lauluihin. Hei jos haluut voit mailaa mulle [email protected].
Voidaan puhuu sit enemmän. Ja voit kysellä multa kaikkee, koska oon perehtynyt Selenaan aika paljon. :) Ja voin lähettää joitain biisejä mp3'sina, jos sulla on Yahoo tai MSN messenger..
Selena oli muuten TOSI hyvä esiintyjäkin! Ja se tapa miten se aina joka biisiin eläytyi on ihan uskomaton! Ja jo ihan pienenä sillä oli varttuneen kuuloinen laulu-ääni.
Ja vaikka Selenan kuolemasta on kulunut jo 9-vuotta ei sitä oo todellakaan unohdettu. Tunnen todella monia Selena-faneja ulkomailta. Kiva tietää nyt että myös Suomessa on joitan. :)
Joo, nyt taidan lopettaa. Oon kirjottanut jo aikas paljon. Et varmaan jaksa kohta enää lukea. Mutta ehdottomasti kannattaa tutustua Selenaan enemmänkin. Et tuu pettymään! :) - Latino forever
siempreselena kirjoitti:
Hola!
Okei. Joo La Carcacha on tosi hyvä biisi ja Como La Flor varsinkin. Pidän myös biiseistä esim. Techno Cumbia, Amor Prohibido, Si Una Vez, El Chico Del Apartamento 512, Amame, No Quiero Saber.. Niitä on kyllä niin monia. Oikeastaan pidän melkein kaikista Selenan biiseistä. Eniten cumbia-tyylisistä.
Hei sun kannattaa muuten tutustua myös Jennifer Peña:n ja Kumbia King'siin. Kumbia Kings on Selenan veljen nykyinen bändi. Ja Jennifer Peñaa jotkut sanoo uudeksi Selenaksi. (Vaikka se ei kyllä ole mahdollista, että olisi toista Selenaa.)
Noi edellä mainitut on tejano-musiikin tän päivän menestyneimpiin kuuluvia.
Selenassa tosiaan on jotain, koska en oo kyllästynyt mihinkään sen lauluihin. Hei jos haluut voit mailaa mulle [email protected].
Voidaan puhuu sit enemmän. Ja voit kysellä multa kaikkee, koska oon perehtynyt Selenaan aika paljon. :) Ja voin lähettää joitain biisejä mp3'sina, jos sulla on Yahoo tai MSN messenger..
Selena oli muuten TOSI hyvä esiintyjäkin! Ja se tapa miten se aina joka biisiin eläytyi on ihan uskomaton! Ja jo ihan pienenä sillä oli varttuneen kuuloinen laulu-ääni.
Ja vaikka Selenan kuolemasta on kulunut jo 9-vuotta ei sitä oo todellakaan unohdettu. Tunnen todella monia Selena-faneja ulkomailta. Kiva tietää nyt että myös Suomessa on joitan. :)
Joo, nyt taidan lopettaa. Oon kirjottanut jo aikas paljon. Et varmaan jaksa kohta enää lukea. Mutta ehdottomasti kannattaa tutustua Selenaan enemmänkin. Et tuu pettymään! :)Tiesittekö muuten, että kuuluisa nykypäivän latinotähti Jennifer Lopez näytteli pääroolin elokuvassa Selena!
Se leffa on useamman vuoden vanha ja se sai mut itkemään Selenan kohtaloa...
LATINO FOREVER!!!!
- latinangel
Olen luullut olevani ainoa, mutta en onneksi!!:)
Nähtyäni elokuvan, olin koukussa.
Hänen äänensä, ja traaginen kohtalonsa sai minut etsimään lisää tietoa hänestä.
Hänen kauneutensa, aurinkoisuutensa ja nöyryytensä faneja kohtaan sekä uskomaton karismansa tekivät lähtemättömän vaikutuksen.
Ja se kai oli hänen, maanpäällisen enkelin, lyhyen elämän tarkoitus. Hän kosketti ihmisiä ympäri maailman!- siempreselena
Oi tosi ihanaa oikeesti!!
Minä ja mun kaverikin luultiin että oltiin ainoita!
Joo. Selena oli niin ihana ja aurinkoinen! Aina ystävällinen kaikille, aina nauramassa.
Selena on paras roolimalli!
Hei jos kiinnostaa niin mailaa mulle [email protected]
Niin puhutaan tästä ihanasta ihmisestä enemmän!
P.S. Missä päin Suomea asut? - pancho
siempreselena kirjoitti:
Oi tosi ihanaa oikeesti!!
Minä ja mun kaverikin luultiin että oltiin ainoita!
Joo. Selena oli niin ihana ja aurinkoinen! Aina ystävällinen kaikille, aina nauramassa.
Selena on paras roolimalli!
Hei jos kiinnostaa niin mailaa mulle [email protected]
Niin puhutaan tästä ihanasta ihmisestä enemmän!
P.S. Missä päin Suomea asut?Olen ehkä ainoa suomalainen joka koskaan nähnyt hänet livenä. Olin hänen viimeisessä suuressa konsertissa Houstonissa, sekä aiemmin ennen hänen läpimurtoaan Monterryssä Meksikossa. Hänen perheensä on tosi upea, elokuva ei ehkä antanut oikeaa kuvaa vanhemmista!
- siempreselena
pancho kirjoitti:
Olen ehkä ainoa suomalainen joka koskaan nähnyt hänet livenä. Olin hänen viimeisessä suuressa konsertissa Houstonissa, sekä aiemmin ennen hänen läpimurtoaan Monterryssä Meksikossa. Hänen perheensä on tosi upea, elokuva ei ehkä antanut oikeaa kuvaa vanhemmista!
Oot sä ihan tosissas? Mä oon ihan sanaton. Tosi upeeta!
Mitä sä pidit siitä Houstonin konsertista noin paikan päällä? Sä oot nähny Selenan 2 kertaa!!? Oikeesti mä en tiedä mitä mä sanoisin. Kunpa mulla olisi ollut mahdollisuus.
Ootko tavannu Quintanillat, kun sanoit, että elokuva antoi niistä väärän kuvan?
Ootko Selena-fani ja
ootko muuten noin muuten kiinnostunut tejano musiikista? - pancho
siempreselena kirjoitti:
Oot sä ihan tosissas? Mä oon ihan sanaton. Tosi upeeta!
Mitä sä pidit siitä Houstonin konsertista noin paikan päällä? Sä oot nähny Selenan 2 kertaa!!? Oikeesti mä en tiedä mitä mä sanoisin. Kunpa mulla olisi ollut mahdollisuus.
Ootko tavannu Quintanillat, kun sanoit, että elokuva antoi niistä väärän kuvan?
Ootko Selena-fani ja
ootko muuten noin muuten kiinnostunut tejano musiikista?Well vaimoni on kaukaista sukua Selenan perheelle. Painotan sanaa kaukainen... Asuin pitkaan pohjois Meksikossa, nyt etelammassa. Ja just nyt Suomen kesaa nauttimassa!
- pidän hänestä myös...
Minua on myös koskettanut Selenan kohtalo ja hänen upea uransa suurenmoisen musiikin parissa. Niin myös monia muita ennen minua. Selenaa rakastivat niin monet silloinkin kun hän vielä eli. Suomessa on varmasti ollut myös monta uskollista fania. Ehkä on vieläkín. Olihan Selena ensimmäinen nainen, joka pääsi lista ykkösiksi yms.
Minusta on turhauttavaa, että jotkut tällä keskustelu-osastolla puhuvat, kuinka ovat luulleet olevansa ainoita Suomessa, jotka pitävät Selenasta ja tuntevat myötätuntoa häntä kohtaan.
Ajatelkaa vähän. Ette tietenkään ole ainoita!
Selenan musiikki ja muisto on kantautunut lähes kaikkialle maailmassa. En halua tällä vähätellä Selenaa, enkä sen koommin hänen suomi-fanejaankaan. Onhan se hienoa että yhtä suurenmoista laulajaa kuin Selena oli, muistetaan yhä ja hartaasti!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029