hammassirkku jyväskylässä

Hammaslääkäriin

Millainen paikka? Onko kenelläkään kokemuksia?

13

6288

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neiti 46

      Itse olen tällä hetkellä siellä asiakkaana,Paikassa ei moittimista.kertoilla voi lisää kunhan kokemuksia karttuu.Metalliosaproteesia ollaan tekemässä plus muut paikkuut ja juurihoidot päälle.

    • Asiakkaana

      Itsekin kävin eilen, ylivoimaisesti paras missä olen käynyt. Ensimmäistä kertaa hammaslääkäri sanoi, missä oikeasti mennään. Aiemmin olen käynyt vain juurihoidoissa ja paikkojen lohkeamisia korjaamassa, eivätkä lääkärit ole sanoneet ikinä mitään yleisesti. Eilen sitten palasin maanpinnalle ja tajusin kuinka huonossa jamassa kaikki hampaani ovat! Täydet pisteet Sirkulle siitä :) Nyt on tehty röntgenkuvaus, hoitosuunnitelma ja hinta-arvio, kaikki yhdellä käynnillä, ja homma lähtee rullaamaan hoitosuunnitelman mukaan. SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI.

      • vyggjjgfgkn

        Vuonna 2011 tehty aloitus nostettu ylös, todella
        tavallista........


    • hui111

      Korjasivat vuosia vaivanneen asentovirheen pikkurahalla. Aivan mahtava paikka!

    • pääskyhammas

      On se mahtavaa kun hammassirkun työntekijät
      täällä kommentoivat omaa työpaikkaansa...

    • Narsistikö

      Hei
      Olin 10 vuotta Hammassirkun asiakkaana.

      Kaikki mainiosti niin kauan kun oli normaalia reikien paikkausta.

      Sitten tuli haasteita. Hampaita paikattiin, mutta kivut eivät hävinneet. Olin ulkomailla ja pyysin heti ulkomailta palattuani ottamaan yhteyttä maanantaina, koska tarvitsin akuuttia hoitoa. Soittoa ei kuulunut maanantaina ja pyysin soittamaan tiistaina. Soitto luvattiin keskuksesta tiistaina. Tiistaina ei soittoa kuulunut iltapäivällä. Pyysin soittoa tiistaina illalla. Kerrottiin että lääkärillä on soitto minulle listoilla. Lääkärini on iltavuorossa. Soittoa ei kuitenkaan kuulunut. Pyysin soittaa ystävällisesti keskiviikkona, mutta tähän pyyntöön en saanut enää mitään vastausta. Soitin keskiviikkona iltapäivällä ja vaadin saada puhelua hoitavan lääkärin kanssa. Onnistuin, mutta 10 v jatkuneelle hoitosuhteelle ei ollut enää edellytyksiä jatkua.

    • ghkkbvv

      Ei kokemusta.

    • pettynythammassirkkuun

      Hei
      Olen nyt käynyt Oral hammaslääkärillä. Vaihto kannatti. Kaksi viisaudenhammasta poistettu. Kivut hävinneet ja edellisten hampaiden paikkoja hiottu niin että enää ei ole ongelmia hampaiden puhdistuksessa.

    • Kuspäitä

      Jyväskylän hammassirkku kallein paikka missä koskaan käynyt, hammaslääkäri alkoi vielä vittuilemaan hoidon jälkeen. Ilmeisesti oli meni yliajalle ja buukanneet varauslistan täyteen. Ei kerinnyt katsomaan hampaita vaan suoritti tehdas tyyliin lohjenneen hampaan paikkauksen. Paska maku jäi ja hinta aivan karsea.

      • 11223344555

        Onko kokemuksia Jämsän/Jämsänkosken hammassirkusta,tai Muista Jämsän yksityisistä,lähinnä silta/proteesiasioistaMinun pitäisi olla 4 viikkoa ilman hampaita otetaan ylhäältå4,3 alhaalta,muualla noin viikko.Kokemuksia?


    • 11225555

      Plusterveys Hammassirkku

    • kallistaon

      Aika kallis hoitopaikka kuuluu oleva. Rahaa pitää olla jo sinne menee!

    • Anonyymi

      Olkaa tarkkana laskutuksen suhteen. Kävin 2016 1. kerran implantin laitossa etuhampaaseen, arvio 3000 €. Pyysin lopuksi yhteenvetoa maksuista, kun lasku oli yht. 3400€, tällöin huomasivat, että implanttikruunusta oli otettu hinta kahteen kertaan, eli sain palautusta 400€.
      Toisen implanttini hankin viime vuonna 2019, samoin etuhampaaseen. Maksun piti jäädä samaan 3000€ . Saadessani laskun, se oli kyllä 3000 €, mutta siitä oli jätetty pois hampaan poisto ja yhden kerran ompeleiden poisto ( toinen ompeleiden poisto oli laskussa) yht 261 € . Nämä molemmat toimenpiteet kuuluivat vuonna 2016 laskuun. Lisäksi näistä maksuista laskivat jo valmiiksi pois Kelakorvauksen, että itse jouduin maksamaan nuo summat kokonaisuudessaan. HIeman harmitti, vaikka hoito oli Ok.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1023
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe