hammassirkku jyväskylässä

Hammaslääkäriin

Millainen paikka? Onko kenelläkään kokemuksia?

13

7316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neiti 46

Itse olen tällä hetkellä siellä asiakkaana,Paikassa ei moittimista.kertoilla voi lisää kunhan kokemuksia karttuu.Metalliosaproteesia ollaan tekemässä plus muut paikkuut ja juurihoidot päälle.

• Asiakkaana

Itsekin kävin eilen, ylivoimaisesti paras missä olen käynyt. Ensimmäistä kertaa hammaslääkäri sanoi, missä oikeasti mennään. Aiemmin olen käynyt vain juurihoidoissa ja paikkojen lohkeamisia korjaamassa, eivätkä lääkärit ole sanoneet ikinä mitään yleisesti. Eilen sitten palasin maanpinnalle ja tajusin kuinka huonossa jamassa kaikki hampaani ovat! Täydet pisteet Sirkulle siitä :) Nyt on tehty röntgenkuvaus, hoitosuunnitelma ja hinta-arvio, kaikki yhdellä käynnillä, ja homma lähtee rullaamaan hoitosuunnitelman mukaan. SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI.

• vyggjjgfgkn

Vuonna 2011 tehty aloitus nostettu ylös, todella
        tavallista........

• hui111

Korjasivat vuosia vaivanneen asentovirheen pikkurahalla. Aivan mahtava paikka!

• pääskyhammas

On se mahtavaa kun hammassirkun työntekijät
      täällä kommentoivat omaa työpaikkaansa...

• Narsistikö

Hei
      Olin 10 vuotta Hammassirkun asiakkaana.

Kaikki mainiosti niin kauan kun oli normaalia reikien paikkausta.

Sitten tuli haasteita. Hampaita paikattiin, mutta kivut eivät hävinneet. Olin ulkomailla ja pyysin heti ulkomailta palattuani ottamaan yhteyttä maanantaina, koska tarvitsin akuuttia hoitoa. Soittoa ei kuulunut maanantaina ja pyysin soittamaan tiistaina. Soitto luvattiin keskuksesta tiistaina. Tiistaina ei soittoa kuulunut iltapäivällä. Pyysin soittoa tiistaina illalla. Kerrottiin että lääkärillä on soitto minulle listoilla. Lääkärini on iltavuorossa. Soittoa ei kuitenkaan kuulunut. Pyysin soittaa ystävällisesti keskiviikkona, mutta tähän pyyntöön en saanut enää mitään vastausta. Soitin keskiviikkona iltapäivällä ja vaadin saada puhelua hoitavan lääkärin kanssa. Onnistuin, mutta 10 v jatkuneelle hoitosuhteelle ei ollut enää edellytyksiä jatkua.

• ghkkbvv

Ei kokemusta.

• pettynythammassirkkuun

Hei
      Olen nyt käynyt Oral hammaslääkärillä. Vaihto kannatti. Kaksi viisaudenhammasta poistettu. Kivut hävinneet ja edellisten hampaiden paikkoja hiottu niin että enää ei ole ongelmia hampaiden puhdistuksessa.

• Kuspäitä

Jyväskylän hammassirkku kallein paikka missä koskaan käynyt, hammaslääkäri alkoi vielä vittuilemaan hoidon jälkeen. Ilmeisesti oli meni yliajalle ja buukanneet varauslistan täyteen. Ei kerinnyt katsomaan hampaita vaan suoritti tehdas tyyliin lohjenneen hampaan paikkauksen. Paska maku jäi ja hinta aivan karsea.

• 11223344555

Onko kokemuksia Jämsän/Jämsänkosken hammassirkusta,tai Muista Jämsän yksityisistä,lähinnä silta/proteesiasioistaMinun pitäisi olla 4 viikkoa ilman hampaita otetaan ylhäältå4,3 alhaalta,muualla noin viikko.Kokemuksia?

• 11225555

Plusterveys Hammassirkku

• kallistaon

Aika kallis hoitopaikka kuuluu oleva. Rahaa pitää olla jo sinne menee!

• Anonyymi

Olkaa tarkkana laskutuksen suhteen. Kävin 2016 1. kerran implantin laitossa etuhampaaseen, arvio 3000 €. Pyysin lopuksi yhteenvetoa maksuista, kun lasku oli yht. 3400€, tällöin huomasivat, että implanttikruunusta oli otettu hinta kahteen kertaan, eli sain palautusta 400€.
      Toisen implanttini hankin viime vuonna 2019, samoin etuhampaaseen. Maksun piti jäädä samaan 3000€ . Saadessani laskun, se oli kyllä 3000 €, mutta siitä oli jätetty pois hampaan poisto ja yhden kerran ompeleiden poisto ( toinen ompeleiden poisto oli laskussa) yht 261 € . Nämä molemmat toimenpiteet kuuluivat vuonna 2016 laskuun. Lisäksi näistä maksuista laskivat jo valmiiksi pois Kelakorvauksen, että itse jouduin maksamaan nuo summat kokonaisuudessaan. HIeman harmitti, vaikka hoito oli Ok.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7160
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2547
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      104
      1992
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1538
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1079
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      959
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      863
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      718
    Aihe