Oletko

Single malt

Kurjuuttasi ruikuttava itsesäälisinkku?
Vai
Olosuhteiden pakosta toistaiseksi yksin elävä?
Vai
Omasta tahdostasi yksin elävä?

10

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Free Fanny

      Omasta tahdostani yksin elävä.

    • No omasta tahdostani yksin. Parempi näin kuin huonossa suhteessa. Kyllä se sopiva vielä löytyy kunhan etsii...

    • Me

      Minusta nämä kurjuuttasi ruikuttava itsesäälisinkkut ovat erittäin vastamielisiä.... heidän loputon itsekäs ja negatiivinen mantra myrkyttä mitä tahansa yhteisön....

    • yksinkin ihan OK

      Minäkin olen IT-miehen kanssa samoilla linjoilla, että parempi olla yksin kuin huonossa suhteessa kaksin. Sanoisin, että jos yksinolo vastaa kouluarvosanaa 8, niin hyvä parisuhde nostaisi elämäni kiitettävään. Sitä odotellessa...

      Huono parisuhde vetää taas suhdetta hyvästä välttävään/huonoon. Sitä en tahdo missään tapauksessa.

      Olen deittaillut jonkun verran ja valitettavasti aika moni uikuttaa kovaa kohtaloaan. Itse olen sitä mieltä, että moneen asiaan voi vaikuttaa. Voi aloittaa kuntoilun, käydä lääkärissä, hoidattaa hampaansa kuntoon, käydä parturissa, yrittää sivistää itseään jne. Moni siis vain valittaa sohvallaan, että kun naiset ovat nirsoja, mutta itselleen eivät tee yhtään mitään. Ymmärrän myös, että suomalaiset ovat ujoja, mutta voiskohan jotakin tehdä sillekin, ettei ensitreffeillä olla tuppisuita? Keskustelemaankin oppii, kun vähän viitsii treenata ja vaikka mietittä niitä kysymyksiä etukäteen. Ei ole kovin kiva jutella puolta tuntia tai tuntia yksinään. Ymmärtäisin, jos mies ei ole kiinnostunut minusta, mutta jälkikäteen olen saanut sähköpostia, että miten mukava, reipas ja iloinen minä olin. Sorry, mutta tilaisuus on käytetty, seuraavaa treffikamua kehiin vaan.

      • "Ymmärrän myös, että suomalaiset ovat ujoja, mutta voiskohan jotakin tehdä sillekin, ettei ensitreffeillä olla tuppisuita?"

        Mutta miten päästä edes ensitreffeille?


    • kurjalikko

      minähän se tässä, myrkyttäjä itse, itsesäälissä rypevä ruikuttaja joka haluaa vetää kaikki muutkin mukaansa ja onnistuukin siinä.
      Olen itsekkyyden huippuosaaja ja haluan ehdottomasti että negatiivinen mantra upottaa nahdollisimman monta sinkkua tähän samaan altaaseen eikä ylöspääsyä ole näkyvissä.
      Nautin suunnattomasti siitä että tämä tapahtuu.
      Muuten olen vain vapaasta tahdosta oma itseni kanssa enkä tahdo ketään sotkemaan mantraani.
      Muuten olisin pakotettu elämään yksin itseni kanssa.
      Mitä kurjempaa sen parempaa, kuinka nautinkaan siitä kuinka ihanan kurjaa minulla on.
      Miksi vaihtaa kurjuus johonkin muuhun, mukamas onnelliseen elämään.
      Kurjuus ja negatiivinen mantra parasta mitä tiedän.

    • Free Willy

      Olosuhteiden pakosta yksin. Ei ole tullut sopivaa naista vastaan.

    • Epäkurjistelija

      Tuo on aina suhteellista.
      Omaa kohtaloa turha surkutella koska takana on kuitenkin omia valintoja joilla on mahdollisuus parisuhteeseen estetty joissakin tapauksissa.

      Sanotaan nyt vain ettei sitä sopivaa ja oikeaa ole löytynyt.

      Usein tuntuu ettei tuota saisi sanoa jos valinnanvaraa ei ole paljoa vaan sitten pitäisi ottaa kuka tahansa. Tavallaan siis oma valinta kun vaihtoehtoja on niin vähän ja ovat niin huonoja minulle.

      Tiedän millaista helvettiä tai tylsyyttä parisuhde voi olla väärän ihmisen kanssa tai jopa melkein sen oikean joten sinkkuna on helppoa olla.

    • Olosuhteiden, ujouden luomien olosuhteiden pakosta.

    • 90+09

      Lutkien vuoksi yksin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe