Heips! Tuli tilattua Biisinurkasta pari karaoke-levyä. Olin yllättynyt levyistä, sillä minulla ei ollut mitään käsitystä niiden ladusta ym.
Tykkäsin niistä, sillä taustat oli erittäin hyvät ja soittimet kuulostivat ihan mahtavilta, kuten kitara ja piano. Itse biisit ihania ja vereksiä. Eivät olleet näitä yksiä ja samoja, joita kuulee radiosta päntiönään. Hyviä kappaleita lähes kaikki.
Mukava oli sitten kuunnella omia lauluja, kun sai käyttää luovuutta laulaessaan, eikä ollut alkuperäinen artisti häiritsemässä alitajunnassa versiota.
Toivottavasti Biisinurkka teke lisää karaokelevyjä ja mahdollisimman pian!
Onnea Biisinurkalle jatkossa
5
196
Vastaukset
- rugerww
Olipa hyvä mainos :)
- Tumma nainen*
Ei ollut tarkoitus mainostaa, mutta oletin, että täällä voi mainita nimellä, jos on tykästynyt johonkin. Täällähän kirjoitellaan useasti, jos on ilmestynyt joltakin uusi levy esim.Magnum, Melhome ym.Olen osallistunut näihin keskusteluihin usein itsekkin.Mikä tässä siis oli se, joka häiritsi jotakuta!!!
- herraosturt
Olen samaa mieltä aloittajan kanssa.
- huomannut
huomatkaa karaokelaulajat ym , kysymys on silkkaa bisnestä, on ostettava karaokelevyt ja puh.äännestyksiä. tällä tapaa ei halutakaan löytää uusia lupaavia tähtiä, vaan todellakin rahaa... taas ikäväkyllä!
- mitseis
Mä kai olen ihan out tai tyhmä mutta ketä nää satuojalat ja perttiniilahdet tai ritvakuuselat on? Alkuun kiinnostuin mut meni nopeesti ohi, kun hieman outoja kappaleita enkä tuntenut niistä kuin Matti Eskon häävalssin. Pitää varmaan olla tosi fani tai fanaattine karaokelaulaja kun noita vetää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki2223698Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen173680Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä942649Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman182238Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling622219"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita232058Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.131946Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue581778- 901611
- 861255