Ihan muusta aiheesta, eli mistä löytyy arkkitehtonisesti paras luostari?
http://www.google.fi/search?q=monastery&hl=fi&safe=off&prmd=ivnsm&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=1wirTemVE4PKswaaxNH7Bg&ved=0CDgQsAQ&biw=1400&bih=860
Syrjäisyyden ja rakennusurakan haasteellisuuden takia olen juuri tällä hetkellä itse tämän kannalla:
http://www.pulsarmedia.eu/data/media/920/Monastery_of_Agia_Triada_Meteora_Greece.jpg
Palstaäänestys
6
53
Vastaukset
- viIi.
Kukakohan tuonne kantoi veden keskiajalla?
Hähä! :D - tsirra
Aika koominen tsydeemi!
On se kumma kun vuohenjuusto pitää viedä tollasen tolpan nokkaan tojottamaan, jottei berberi sitä vie.
(naurua) - äreälisko
käsittääkseni olet äitisi luona mussuttamassa marsipaania, eikä sinulla ole aikomustakaan tehdä mitään erityisen oma-aloitteista.
Luostareihin ei saa äitiä mukaan, eikä välttämättä marsipaaniakaan. Etkö tiennyt?Ryhdyn syömään karkeaa leipää ja oliiviöljyä.
Viinin jätän muille.
Jospa ne tarvitsisivat vaikkapa sepän töitä siellä.
(paikan naisettomuus on elämää yksinkertaistava ilmiö)- äreälisko
buddy-love kirjoitti:
Ryhdyn syömään karkeaa leipää ja oliiviöljyä.
Viinin jätän muille.
Jospa ne tarvitsisivat vaikkapa sepän töitä siellä.
(paikan naisettomuus on elämää yksinkertaistava ilmiö)siis sinäkö eläisit ilman äitiä ja marsipaania?
Ai niin, minähän kysyin sitä jo kerran. Uhoa sitten kun olet vähän vanhempi.
Nytkin ahdat jotain pullaa naamaasi siinä tietokoneen ääressä. - äreälisko
äreälisko kirjoitti:
siis sinäkö eläisit ilman äitiä ja marsipaania?
Ai niin, minähän kysyin sitä jo kerran. Uhoa sitten kun olet vähän vanhempi.
Nytkin ahdat jotain pullaa naamaasi siinä tietokoneen ääressä.Itse asiassa ei paljon kiinnosta.
Suljen koneen. Mulla on kuule muutakin mietittävää kuin sinun luostari- ja itsesäälimarinasi.
Tukehtuisitpa pullaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466
