onko teillä kokemuksia treffeistä jotka olivat kuin painajaista? kertokaa!
itselläni ainoat hirveät treffit ajoittuvat pikkuteinivuosille. piti mennä katsomaan elokuva levottomat 16-v jäbän kanssa. itse olin vasta 14 enkä päässyt sisään.. nolotti helvetisti. lisäksi jätkä oli aivan hirveä ulkonäöltään. joten juoksin vain pois ja poika jäi liput kädessä elokuvasalin ovelle.. vieläkin puistattaa kun ajattelee.
eli treffimokia kehiin! :)
epäonnistuneet treffit
utelias
3
2362
Vastaukset
- moka jos
toisen ulkonäkö ei miellytä ???
- Photoshop
..treffit, joilla netin kautta kohdattiin:
Raitis neiti tuoksui pahasti vanhalle viinalle.. :)- nainen
Niinpä, kun sillä kuvankäsittelyllä kykenee tekemään melkeinpä mitä vaan, mutta "hajunpoistoon" tarvitaan jo hieman enemmän. Hauskaa kesää kaikille treffajille!
:P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941763
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581179Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181178- 961038
- 62833
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36811Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6754- 46706
Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.132698En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680