Aurinkopuuteri

Tyhmis

Kyselisin vaan, että mikä tarkotus on aurinkopuuterilla jua voiko sitä käyttää vaaleaan ihoon??

10

11425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bronzesun

Tarkoituksena on muokata kasvon piirteitä korostamalla poskipäitä. Senpä vuoksi aurinkopuuteri laitetaan poskiluiden korkeimpaan kohtaan josta sitä levitetään varovasti paksummalle alueelle,(tarkoituksena ei ole palloposket.)täytyy osata tehdä oikein. ja näkymättömästi varsinkin vaalealle iholle, ei liian tummaa sävytystä! Käy siis kaiken ihoisille. ystäväni on tumma, ja käyttää aurinkopuuteria myös.

• no siis...

No siis mun mielestä, ja mitä mä nyt oon kuullu ja lukenu, ni aurinkopuuteria käytetään siis samalla tavalla kun poskipunaa, eli siis, kuten varmaan itsekin oot tajunnu, niin aurinkopuuteria ei laiteta tavallisen puuterin tapaan kaikkialle kasvoihin.

• jenna
        no siis... kirjoitti:

No siis mun mielestä, ja mitä mä nyt oon kuullu ja lukenu, ni aurinkopuuteria käytetään siis samalla tavalla kun poskipunaa, eli siis, kuten varmaan itsekin oot tajunnu, niin aurinkopuuteria ei laiteta tavallisen puuterin tapaan kaikkialle kasvoihin.

kyllä ruskettuneelle iholle voi laittaa aurinkopuuteria koko kasvoille, niin mä ainakin teen. Ja hyvältä näyttää. Aloitan puuterin levityksen poskipäiltä ja häivytän siitä sitten kevyesti koko kasvoille. Mutta vaalealla iholla se tuskin näyttäis luonnolliselta...

• nana
        jenna kirjoitti:

kyllä ruskettuneelle iholle voi laittaa aurinkopuuteria koko kasvoille, niin mä ainakin teen. Ja hyvältä näyttää. Aloitan puuterin levityksen poskipäiltä ja häivytän siitä sitten kevyesti koko kasvoille. Mutta vaalealla iholla se tuskin näyttäis luonnolliselta...

mä oon tehny ihan samaa ja tykkään..paljon parempi ku laittais jotain tavallista puuteria/meikkivoidetta ku iho on kivasti värittyny!

• stefu82hki
        jenna kirjoitti:

hui kuullosti kauhealta aluksi...että aurinkopuuteria koko kasvoile?...hui jos on vähänkin vaaleaa jossain ni se hyökkää oikein silmille.. mikä on kauheampaa kuin vaalea kaula ja ruskeat kasvot vaalea hiusraja=)... oma mielipiteeni olisi laittaa arinko puuteria vain pikkaisen poskipäihin, tuo minusta iloista ilmettä näin kesällä
        ystävällisin tekuin
        stefu

• jenna
        stefu82hki kirjoitti:

hui kuullosti kauhealta aluksi...että aurinkopuuteria koko kasvoile?...hui jos on vähänkin vaaleaa jossain ni se hyökkää oikein silmille.. mikä on kauheampaa kuin vaalea kaula ja ruskeat kasvot vaalea hiusraja=)... oma mielipiteeni olisi laittaa arinko puuteria vain pikkaisen poskipäihin, tuo minusta iloista ilmettä näin kesällä
        ystävällisin tekuin
        stefu

olikin se, että RUSKETTUNEELLA iholla voi aurinkopuuteria käyttää koko kasvoilla. Eri ihmisillä kun on niin erisävyisiä ihoja, eihän se kaikille sovikaan...Omalla ihollani näyttää luonnolliselta, ei jää rajoja esim kaulan ihoon...

• ei aurinkopuuteria käyttävä
        jenna kirjoitti:

olikin se, että RUSKETTUNEELLA iholla voi aurinkopuuteria käyttää koko kasvoilla. Eri ihmisillä kun on niin erisävyisiä ihoja, eihän se kaikille sovikaan...Omalla ihollani näyttää luonnolliselta, ei jää rajoja esim kaulan ihoon...

mutta pointti olikin se että sitä ei ole tarkoitus laittaa koko kasvoille!! mut kaikki voi laittaa miten haluaa..toisena vaihtoehtona olis tietysti että käyttäis vaan värillistä/sävyttävää puuteria..........

• Zen53

Aurinkopuuteria voi laittaa koko naamalle jos on muutenkin jo vähän ruskettunut. Tai sitten poskipäihin, vähän otsalle, HYVIN kevyesti nenänvarteen ja leukaan. Eli pointtina on laittaa sitä sinne minne aurinkokin ensimmäisenä ruskettaa. Eli kasvojen korkeimmille osille.

• bfghbfgbfb
    • Anonyymi

Aurinkopuuteri on paras ja tärkein tuote jota olen käyttänyt vuosia,tykkään olla ns terveen näköinen,en kalpea naama,Isadoralla hyviä ja muillakin.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      149
      2169
    2. 121
      1465
    3. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      336
      1260
    4. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      140
      1190
    5. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      65
      1175
    6. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      3
      1171
    7. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      141
      1149
    8. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      1099
    9. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      967
    10. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      98
      965
    Aihe