Aurinkopuuteri

Tyhmis

Kyselisin vaan, että mikä tarkotus on aurinkopuuterilla jua voiko sitä käyttää vaaleaan ihoon??

10

11433

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bronzesun

Tarkoituksena on muokata kasvon piirteitä korostamalla poskipäitä. Senpä vuoksi aurinkopuuteri laitetaan poskiluiden korkeimpaan kohtaan josta sitä levitetään varovasti paksummalle alueelle,(tarkoituksena ei ole palloposket.)täytyy osata tehdä oikein. ja näkymättömästi varsinkin vaalealle iholle, ei liian tummaa sävytystä! Käy siis kaiken ihoisille. ystäväni on tumma, ja käyttää aurinkopuuteria myös.

• no siis...

No siis mun mielestä, ja mitä mä nyt oon kuullu ja lukenu, ni aurinkopuuteria käytetään siis samalla tavalla kun poskipunaa, eli siis, kuten varmaan itsekin oot tajunnu, niin aurinkopuuteria ei laiteta tavallisen puuterin tapaan kaikkialle kasvoihin.

• jenna
        no siis... kirjoitti:

No siis mun mielestä, ja mitä mä nyt oon kuullu ja lukenu, ni aurinkopuuteria käytetään siis samalla tavalla kun poskipunaa, eli siis, kuten varmaan itsekin oot tajunnu, niin aurinkopuuteria ei laiteta tavallisen puuterin tapaan kaikkialle kasvoihin.

kyllä ruskettuneelle iholle voi laittaa aurinkopuuteria koko kasvoille, niin mä ainakin teen. Ja hyvältä näyttää. Aloitan puuterin levityksen poskipäiltä ja häivytän siitä sitten kevyesti koko kasvoille. Mutta vaalealla iholla se tuskin näyttäis luonnolliselta...

• nana
        jenna kirjoitti:

kyllä ruskettuneelle iholle voi laittaa aurinkopuuteria koko kasvoille, niin mä ainakin teen. Ja hyvältä näyttää. Aloitan puuterin levityksen poskipäiltä ja häivytän siitä sitten kevyesti koko kasvoille. Mutta vaalealla iholla se tuskin näyttäis luonnolliselta...

mä oon tehny ihan samaa ja tykkään..paljon parempi ku laittais jotain tavallista puuteria/meikkivoidetta ku iho on kivasti värittyny!

• stefu82hki
        jenna kirjoitti:

hui kuullosti kauhealta aluksi...että aurinkopuuteria koko kasvoile?...hui jos on vähänkin vaaleaa jossain ni se hyökkää oikein silmille.. mikä on kauheampaa kuin vaalea kaula ja ruskeat kasvot vaalea hiusraja=)... oma mielipiteeni olisi laittaa arinko puuteria vain pikkaisen poskipäihin, tuo minusta iloista ilmettä näin kesällä
        ystävällisin tekuin
        stefu

• jenna
        stefu82hki kirjoitti:

hui kuullosti kauhealta aluksi...että aurinkopuuteria koko kasvoile?...hui jos on vähänkin vaaleaa jossain ni se hyökkää oikein silmille.. mikä on kauheampaa kuin vaalea kaula ja ruskeat kasvot vaalea hiusraja=)... oma mielipiteeni olisi laittaa arinko puuteria vain pikkaisen poskipäihin, tuo minusta iloista ilmettä näin kesällä
        ystävällisin tekuin
        stefu

olikin se, että RUSKETTUNEELLA iholla voi aurinkopuuteria käyttää koko kasvoilla. Eri ihmisillä kun on niin erisävyisiä ihoja, eihän se kaikille sovikaan...Omalla ihollani näyttää luonnolliselta, ei jää rajoja esim kaulan ihoon...

• ei aurinkopuuteria käyttävä
        jenna kirjoitti:

olikin se, että RUSKETTUNEELLA iholla voi aurinkopuuteria käyttää koko kasvoilla. Eri ihmisillä kun on niin erisävyisiä ihoja, eihän se kaikille sovikaan...Omalla ihollani näyttää luonnolliselta, ei jää rajoja esim kaulan ihoon...

mutta pointti olikin se että sitä ei ole tarkoitus laittaa koko kasvoille!! mut kaikki voi laittaa miten haluaa..toisena vaihtoehtona olis tietysti että käyttäis vaan värillistä/sävyttävää puuteria..........

• Zen53

Aurinkopuuteria voi laittaa koko naamalle jos on muutenkin jo vähän ruskettunut. Tai sitten poskipäihin, vähän otsalle, HYVIN kevyesti nenänvarteen ja leukaan. Eli pointtina on laittaa sitä sinne minne aurinkokin ensimmäisenä ruskettaa. Eli kasvojen korkeimmille osille.

• bfghbfgbfb
    • Anonyymi

Aurinkopuuteri on paras ja tärkein tuote jota olen käyttänyt vuosia,tykkään olla ns terveen näköinen,en kalpea naama,Isadoralla hyviä ja muillakin.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1259
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      75
      1073
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      96
      947
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      793
    5. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      72
      747
    6. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      81
      688
    7. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      683
    8. IS Viikonloppu 25.-26.7.2026

Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin
      Sanaristikot
      68
      626
    9. 28
      625
    10. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      46
      609
    Aihe