Aurinkopuuteri

Tyhmis

Kyselisin vaan, että mikä tarkotus on aurinkopuuterilla jua voiko sitä käyttää vaaleaan ihoon??

10

11314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bronzesun

Tarkoituksena on muokata kasvon piirteitä korostamalla poskipäitä. Senpä vuoksi aurinkopuuteri laitetaan poskiluiden korkeimpaan kohtaan josta sitä levitetään varovasti paksummalle alueelle,(tarkoituksena ei ole palloposket.)täytyy osata tehdä oikein. ja näkymättömästi varsinkin vaalealle iholle, ei liian tummaa sävytystä! Käy siis kaiken ihoisille. ystäväni on tumma, ja käyttää aurinkopuuteria myös.

• no siis...

No siis mun mielestä, ja mitä mä nyt oon kuullu ja lukenu, ni aurinkopuuteria käytetään siis samalla tavalla kun poskipunaa, eli siis, kuten varmaan itsekin oot tajunnu, niin aurinkopuuteria ei laiteta tavallisen puuterin tapaan kaikkialle kasvoihin.

• jenna
        no siis... kirjoitti:

No siis mun mielestä, ja mitä mä nyt oon kuullu ja lukenu, ni aurinkopuuteria käytetään siis samalla tavalla kun poskipunaa, eli siis, kuten varmaan itsekin oot tajunnu, niin aurinkopuuteria ei laiteta tavallisen puuterin tapaan kaikkialle kasvoihin.

kyllä ruskettuneelle iholle voi laittaa aurinkopuuteria koko kasvoille, niin mä ainakin teen. Ja hyvältä näyttää. Aloitan puuterin levityksen poskipäiltä ja häivytän siitä sitten kevyesti koko kasvoille. Mutta vaalealla iholla se tuskin näyttäis luonnolliselta...

• nana
        jenna kirjoitti:

kyllä ruskettuneelle iholle voi laittaa aurinkopuuteria koko kasvoille, niin mä ainakin teen. Ja hyvältä näyttää. Aloitan puuterin levityksen poskipäiltä ja häivytän siitä sitten kevyesti koko kasvoille. Mutta vaalealla iholla se tuskin näyttäis luonnolliselta...

mä oon tehny ihan samaa ja tykkään..paljon parempi ku laittais jotain tavallista puuteria/meikkivoidetta ku iho on kivasti värittyny!

• stefu82hki
        jenna kirjoitti:

hui kuullosti kauhealta aluksi...että aurinkopuuteria koko kasvoile?...hui jos on vähänkin vaaleaa jossain ni se hyökkää oikein silmille.. mikä on kauheampaa kuin vaalea kaula ja ruskeat kasvot vaalea hiusraja=)... oma mielipiteeni olisi laittaa arinko puuteria vain pikkaisen poskipäihin, tuo minusta iloista ilmettä näin kesällä
        ystävällisin tekuin
        stefu

• jenna
        stefu82hki kirjoitti:

hui kuullosti kauhealta aluksi...että aurinkopuuteria koko kasvoile?...hui jos on vähänkin vaaleaa jossain ni se hyökkää oikein silmille.. mikä on kauheampaa kuin vaalea kaula ja ruskeat kasvot vaalea hiusraja=)... oma mielipiteeni olisi laittaa arinko puuteria vain pikkaisen poskipäihin, tuo minusta iloista ilmettä näin kesällä
        ystävällisin tekuin
        stefu

olikin se, että RUSKETTUNEELLA iholla voi aurinkopuuteria käyttää koko kasvoilla. Eri ihmisillä kun on niin erisävyisiä ihoja, eihän se kaikille sovikaan...Omalla ihollani näyttää luonnolliselta, ei jää rajoja esim kaulan ihoon...

• ei aurinkopuuteria käyttävä
        jenna kirjoitti:

olikin se, että RUSKETTUNEELLA iholla voi aurinkopuuteria käyttää koko kasvoilla. Eri ihmisillä kun on niin erisävyisiä ihoja, eihän se kaikille sovikaan...Omalla ihollani näyttää luonnolliselta, ei jää rajoja esim kaulan ihoon...

mutta pointti olikin se että sitä ei ole tarkoitus laittaa koko kasvoille!! mut kaikki voi laittaa miten haluaa..toisena vaihtoehtona olis tietysti että käyttäis vaan värillistä/sävyttävää puuteria..........

• Zen53

Aurinkopuuteria voi laittaa koko naamalle jos on muutenkin jo vähän ruskettunut. Tai sitten poskipäihin, vähän otsalle, HYVIN kevyesti nenänvarteen ja leukaan. Eli pointtina on laittaa sitä sinne minne aurinkokin ensimmäisenä ruskettaa. Eli kasvojen korkeimmille osille.

• bfghbfgbfb
    • Anonyymi

Aurinkopuuteri on paras ja tärkein tuote jota olen käyttänyt vuosia,tykkään olla ns terveen näköinen,en kalpea naama,Isadoralla hyviä ja muillakin.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      65
      3583
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      28
      3041
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      122
      2394
    4. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      13
      1536
    5. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1452
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1346
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1098
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      999
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      932
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      832
    Aihe