Millainen olisi hyvä vyö tällaiselle hemmolle, joka harrastaa maastavetoa jne. Pitäisi olla edestä matala ja takaa mahdollisimman korkea.
Entäs nämä nykyajan "vetokoukut", onko toimiva keksintö ja antaako tehoa esim. ylätaljaan, kun i tarvitse puristaa niin vitusti isdoja painoja liikutellessa?
Vetoremmit on todella hankalat käyttää ainakin minulle ja ne huonosti kiinnitettynä jopa heikentää otetta ja tehoa.
Harjoitusvälineistä?
12
259
Vastaukset
- Rane tässä vaan
Minä suosittelen sinulle anustappia sekä peniksenkehitintä.
- 67-v
Normaali punttivyö.
Käytä vain maksimeissa ja viimeisissä sarjoissa väsyneenä!
Unohda koukut!
Vedä pienemmät raudat avokämmenellä, kyynärvarret ja puristusvoima vahvistuvat!
Napakammissa painoissa vedä sormilukolla!
Sitten kun kämmenien känsät ovat paksuuntuneet uhkaavalle tasolle, käytä remmejä ja huolla känsiä!
Viimeinen virkkeesi saattaa päättelemään sinun olevan tottumaton remmien käyttäjä.
Jos mahdolista niin vältä niitä "hirttosilmukoita" ja käytä kiinteitä!
Piene totuttelun jälkeen ei tarvitse mitään silmukoita vaan suoran hihnan pyöräytys vetoremmiksi käy kätevästi. - Pikku-A
Kunnollinen VOIMANOSTO-vyö riittää-ei painonnostovyötä, jota kuvailet tuossa. Se ei anna sinulle oikeanlaista tukea nostoon/torsoon nostaessa. Vyön pitää olla tasaleveä.
Ja helvettiin ne koukut, ja vetoremmit, niitä ei käytetä vedossa. Näppivoimien pitää kasvaa sen verta. - sercer
Vyönä ehdottomasti täysileveä voimannosto vyö. Ja sitä ei kannata käyttää kun niissä kovissa sarjoissa ja liikkeissä, joissa alaselän tukemisesta on hyötyä. "Lähestymis" sarjoissa ei vyötä kannata käyttää. Jotkut idiootit kulkee salilla vyö päällä jatkuvasti.
Unohda vetokoukut ja opettele käyttämään remmejä oikein. Yleensä ne jäävät "löysälle". Eli kireemmälle ne, samaan tyyliin kun mopossa kaasua kääntäsit. Ja ei niitä tarvii koko pituudeltaan sen tangon ympärille keriä, yks tai kaks kiekkaa riittää. Sama pätee näiden käytössä, eli vain varsinaisissa kovissa sarjoissa käytä niitä. Mavea lukuunottamatta selkäliikkeissä kannattaa ehdottomasti käyttää, varsinkin jos se selkälihasten treenaaminen on se pääasia. Niitä sormivoimia ja kyynärvarsia voi vahvistaa muilla keinoilla. - 67-v
Vyön monikäyttö.
Minä lähden ajatuksesta että vyötä käytetään myös pohja- ja myös syväkyykkyjen maksimien tuntumassa.
Tasaleveä voimanostovyö puristaa pohjassa kylkiä inhottavasti.
kyllä se punttivyökin antaa mätipuolen paineelle tuen mutta tietysti leveämpi on parempi.
Remmien käyttöä puollan ennen kämmenien repeämistä.
Mielestäni remmeillä kannattaa vetää myös osa tempauksista ja rinnallevedoista.
Kyynärvarsien vahvistamiseksi avokouralla, kovemmat, terävämmät vedot sormilukolla ja tarvittava osa remmeillä kämmenien suojaksi muun känsähuollon lisäksi.
Jos keneltä, kaiken remmeittä vetävältä ei ole kämmennahka revennyt niin eipä ole sitten tosissaan vedellytkään.
Sanoo nimimerkki: Kertakin riitti!- sercer
Kylä itellä ainakin menee syväkyykyt ilman ongelmaa tuolla tasalevysellä voimannostovyöllä. Joskus tulee tehtyä vipunostoja taakse kumarassa vähän isommilla romuilla, siinä se on kieltämättä vähän ikävä.
Remmit pelaavat kieltämättä kyllä tuossa kämmenienkin suojana. Itellä tavan työhanskat salihanskoina, muuten näillä känsillä ei tehtäisi yhtään mitään. Remmeillä kun siihen kiepauttaa vielä suojakerroksen lisäksi niin helpottaa kummasti.
En ymmärrä tuota remmien väheksyntää. Ite tulee vedettyä ne kovimmat mave sarjatkin remmien kanssa. Ei ole mitää voimannosto tavotteita ja remmien kanssa ei tarvitse miettiä sitä otetteen pitävyyttä vaan pystyy keskittymään itse likkeeseen ja sen puhtauteen. Ja muissa selkälikkeissä tuntuman saaminen on iha eri tasoa kun on remmit mukana. - Oikee ja aito ori
sercer kirjoitti:
Kylä itellä ainakin menee syväkyykyt ilman ongelmaa tuolla tasalevysellä voimannostovyöllä. Joskus tulee tehtyä vipunostoja taakse kumarassa vähän isommilla romuilla, siinä se on kieltämättä vähän ikävä.
Remmit pelaavat kieltämättä kyllä tuossa kämmenienkin suojana. Itellä tavan työhanskat salihanskoina, muuten näillä känsillä ei tehtäisi yhtään mitään. Remmeillä kun siihen kiepauttaa vielä suojakerroksen lisäksi niin helpottaa kummasti.
En ymmärrä tuota remmien väheksyntää. Ite tulee vedettyä ne kovimmat mave sarjatkin remmien kanssa. Ei ole mitää voimannosto tavotteita ja remmien kanssa ei tarvitse miettiä sitä otetteen pitävyyttä vaan pystyy keskittymään itse likkeeseen ja sen puhtauteen. Ja muissa selkälikkeissä tuntuman saaminen on iha eri tasoa kun on remmit mukana.Kyllähän sillä leveellä vyöllä tekee, jos mies on ku ravunsyötti, eli pystyyn paskannettu lapamato. Mutta ei sitten kun on lihasta niin paljon, että kengännnauhojen sitominen on vaikeeta.
Kyttäkää remmejä, niin saatte tuntumaa lihakseen isollakin painolla! - Pikku-A
Oikee ja aito ori kirjoitti:
Kyllähän sillä leveellä vyöllä tekee, jos mies on ku ravunsyötti, eli pystyyn paskannettu lapamato. Mutta ei sitten kun on lihasta niin paljon, että kengännnauhojen sitominen on vaikeeta.
Kyttäkää remmejä, niin saatte tuntumaa lihakseen isollakin painolla!Vai lihasta...tarkotat kai sitä että mahaa? Läski ei taivu tankoon, eikä kengännauhoja sitomaan.
- Oikee ja aito ori
Pikku-A kirjoitti:
Vai lihasta...tarkotat kai sitä että mahaa? Läski ei taivu tankoon, eikä kengännauhoja sitomaan.
Mees sinä hintti homopaariin sen sixpäkkis kans, ni me tosimiehet käydän salilla ja hoidellaan naiset;)
- 6+11
Oikee ja aito ori kirjoitti:
Mees sinä hintti homopaariin sen sixpäkkis kans, ni me tosimiehet käydän salilla ja hoidellaan naiset;)
Läski tekee tosimiehen. Sitten Suomessa onkin tosi paljon tosimiehiä. *naur*
- Oikee ja aito ori
6+11 kirjoitti:
Läski tekee tosimiehen. Sitten Suomessa onkin tosi paljon tosimiehiä. *naur*
Kuka sanoo, että pitää olla läskiä jos ei ole näännyttänyt itsensä sixpäkkiä esille?
Kyllä tosimiehellä on pikkasen hunajaa.
Naiset tykkää miehsitä eikä mikkihiiristä -vaan vittuako te hittit naisista välitätte?
- dirty-harry-
Kyllä ne remmit ja vyöt on tarpeen, jos ei ihan vaan tyhjiä tankoja heiluttele, niin ku eräät..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361