kiusalliset utelut/vihjailut naisille +30v

hetero mies 38v 74kg

kysyisin teiltä 30-40 vuotiailta sinkku naisilta että udellaanko teiltä loukkaavaan tapaan sukulaisten,tuttavien ja tuntemattomienkin taholta miksi asutte yksin,onko kysymyksissä ja ihmettelyissä vihjauksia siitä että teitä luullaan lesboiksi.

itse samaan ikäryhmään kuuluvana miehenä olen saanut tympääntymiseen asti kuunnella päivittelyä ja uteluita että missä vika.joko kohta löytyy nainen vai eikö kiinnostakkaan.kyselijät ja ihmettelijät eivät tunnu tajuavan että se satuttaa kun kuitenkin haluaisi löytää naisen vierelleen.

12

622

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JuubaJaaba

Ei lähes kukaan nykyään enää sitä päivittele tai ihmettele, että olen yksin. Olen sen kaikille tehnyt selväksi, että olen onnellinen sinkkuna ja miestä en tähän huolisi. Lesboksi ei kukaan ole luullut koska takana pidempiä suhteita.

Vanha sukulais tätini voi vielä ilmoittaa, että "sinussa on kyllä jotain vikaa, kun kukaan ei huoli" mutta tuo lähinnä huvittaa ja vastaankin vaan "vikaa taitaa olla ja paljonkin :D"

Sinulla eri tilanne, kun tahtoisit naisen rinnallesi, minä taas en miestä tähän tahdo vaan olen enemmän kuin tyytyväinen nykyiseen elämääni. Toivottavasti löydät vielä sen hakemasi ja kaipaamasi :)

• harmistunut myöskin

miehenä olen joutunut kuulemaan kysymyksen "etpä taida naisista pitääkkään".
      tämän kysyjänä helvetinmoisella mahalla varustettu eronnut ukko jolla on taatusti nyky kunnossa heikommat saumat saada nainen kuin minulla.
      naisilta en ole saanut kuulla milloinkaan ilkeitä puheita sinkkuudesta.
      jotenkin tuntuu että näillä tyhmillä ei ole itselläkään parisuhde hyvällä mallilla.

• eltsu6

Olen 31 vuotias sinkkunainen. Olen saanut olla aika rauhassa, ja saankin enemmän kuulla etten kuulemma huoli ketään ... totuus on kuitekin jotain siitä väliltä. Eli joo, tavallaan saan helposti kontateja ihmisiin, mutta toisaalta taas tuntuu että syvemmän tutustumisen osalta aika harva kolahtaa minuun ja minä myös aika harvaan. Ja sitten näiden pitäsi vielä mennä yksiin ... hoh :)

Jos joku rupeaisi mollaamaan siitä että on sinkku antaisin kyllä aika täyslaidallisen takaisin. Mitä sitä muutenkaan kommentoimaan muiden aisoita. Moni varmaan halauaisi kumppanin, mutta on oikeasti hirvittävän vaikeaa löytää ihmistä jonka kanssa voisi kuvitella oikeasti jakavansa elämän.

Pikkuhiljaa tästä sinkkuudesta on tullut elämäntyyli ja täytän elämäni kaikella muulla. Noo, ehkä tää vielä muuttuu jossain vaiheessa :)

• 16+6=21

Siskoni on jo lähes 30 ja kyllä se äiti usein kotona häneltä melko tiukkaan sävyyn jo utelee että "onko ketään" tai puolivitsillä niistä tulevista lapsenlapsista juttelee. Muutaman kerran on sisko melko hiiltynyt noihin äidin juttuihin ja lähtenyt ovet paukkuen kotoa, mutta se nyt vain on tuollainen äkkipikainen nainen. Ehkä siksi se vielä yksin onkin. :D

• onneksi akallinen

mies valtaisilla työpaikoilla kysellään viikonlopun jälkeen vaimottomilta miehiltä" jotta saiko se poika pillua viikonloppuna".
      täyttääköhän tälläinen käytös työpaikka kiusaamisen merkit.
      monelle voi olla tiukka paikka nämä hetket.

• html

Naisena kommentoin että onpa ala-arvoista käytöstä. Vastaisin samalla mitalla "Saitkos itse?" mutta mä en olekaan kovinkaan kiltti ;)

• wanhapiikah

Tuo on jo todella asiatonta! Ja todella julmaa! En kyllä ole naisena noin törkeää käytöstä kokenut, lähinnä sellasta vanhempien rouvien ihmettelyä, kyselyä ja väkisin naittelua jollekin. Mutta kyllä nekin on rauhoittuneet vuosien mittaan kun ovat huomanneet, että ei mua vaan kiinnosta muu kuin yksin olo.

• ..........

Voi heti päätellä, etteivät nämä tyypit ole onnistuneet luomaan harmonista parisuhdetta. Pelkkää pettymystä päivästä toiseen, varsinkin sille vaimolle.

• pettynyt ukko

joo,kyllä monella toisten asioihin ilkeästi puuttuvalla on ongelmia omassa elämässä ja pahaa oloa puretaan sinkkuihin.
      tuntuu välillä että keski-ikäinen sinkku on täysin toisen luokan kansalainen jolla ei ole mitään arvoa ja jolle voi esittää henkilökohtaisia uteluita asiasta kuin asiasta.

• wanhapiikah

Laittakaa miehet asiat selviks sellasille tyypeille! Kenenkään ei kuulu joutua ottamaan vastaan kilo paskaa asiasta josta on ehkä muutenkin jo valmiiksi huono olo. Jumaleissönä, mulle nousi oikein kiukku >=(
        Ei kenenkään pidä joutua selittelemään omia seksielämäasioitaan toisille! Oli sitä seksiä tai ei.

• Öörme

Tätä ketjua vois nostella.. Vituttaa tuota naljailua kuunnella päivästä toiseen.

• ätminki

Kyllä vanhemmat on ihmetellyt miksi en seurustele. Vastasin että oon työtön eikä kukaan halua työtöntä. Sitten vanhemmat alkoi antaa rahaa minulle että mene nyt vittu baariin iskemään joku nainen. Antavat joka kuukausi 400 euroa mutta olen säästänyt rahat suurimman osan enkä ole pahemmin baareissa käynyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5602
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4217
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2906
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      153
      2181
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1916
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      126
      1749
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1377
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1154
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1126
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      978
    Aihe