Hei mitä mieltä olette vanhasta diesel volvosta, kokemuksia ?
volvo 940 diesel
1
658
Vastaukset
- Yksilöitä ovat
Paljon ajettuja ovat jo kaikki tuon ikäiset, joten täysin yksilöitä hyvässä ja pahassa. Joidenkin mielestä 900 sarjalainen on viimeinen kunnon Volvo, ehkä sitä onkin juuri kestävyyden kannalta.
Mikäli löydät hyvin huolleton yksilön esim. vaihtokoneella niin 900 sarjalaisesta voi saada varsin hyvän käyttöauton. Suorituskyvyn kannalta osta Turbolla, tosin voi aiheuttaa kalliita korjauskuluja jossakin vaiheessa.
Ahtamaton 2,4 tuli ensikertaa -79 Volvon keulalle, joten lastentaudit on konetyypistä karsittu jo kauan ennen 900 sarjaa. Omakohtaisestikkin kokenut 80 luvun alun koneen ongelmalliseksi kannen ja kylmäkäynnistyksen puitteissa, 80 luvun lopun Volvossa kone oli puolestaa jo ongelmaton.
Itse olen jo tottunut nykydieseleihin, joissa tehoa löytyy olemattomalla kulutksella. Tältä pohjalta ajateltuna tuo vanha 6 kone on muinaismuisto, laiska, 7-8l/100 kulutus, jne.
Jos konetta veratailee muihin vm 79-95 dieseleihin niin asian näkee toisin. Kone on kokoonsa nähden melko taloudellinen ja suorituskykykään ei hirveästi eroa muista. Kestää km hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094256
- 783476
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?803302Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?243219Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223182- 722906
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452780Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim622744Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852549- 332394