tänään tulee dokkari joka saattaa naisia kiinnostaa

"22:50 Dokumenttiprojekti: Miesten vuoro
keskiviikko 20.4

Elokuva matkaa läpi Suomen ja pysähtyy useiden erilaisten saunojen lauteille kuuntelemaan miesten koskettavia elämäntarinoita rakkaudesta, kuolemasta, syntymästä, ystävyydestä - elämästä. O: Mika Hotakainen 2010"
hyvää dokkari-iltaa teille

19

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suosittelen itseäni katsomaan elokuvan...

Nainen Shanghaista 21.55 YleTeema -Tämä siksi, että taitaa olla harvinaisempi esitys, mut tuo Miesten vuoro tullee lähiaikoina telkusta vähän väliä.

Se, miksi nyt puhuin juuri näistä ohjelmista, niin olis kyseessä illan parhaat tarjonnat... paitsi, että...

Caps - Rangers(?) 02.00 Nelonen sport pro

• shanghai lilly?

• monte24 kirjoitti:

shanghai lilly?

Could be, vuodelta 48 ja, eiku...

The Lady from Shanghai/USA 1948. Orson Wellesin rikosdraamassa merimies pääsee töihin rikkaan lakimiehen ja tämän hemaisevan vaimon jahdille sotkeutuen pian murhajuoneen. N: Rita Hayworth, Orson Welles. Mv.

• dazu kirjoitti:

Could be, vuodelta 48 ja, eiku...

The Lady from Shanghai/USA 1948. Orson Wellesin rikosdraamassa merimies pääsee töihin rikkaan lakimiehen ja tämän hemaisevan vaimon jahdille sotkeutuen pian murhajuoneen. N: Rita Hayworth, Orson Welles. Mv.

miusta siun tulis pidättäytyä romantisista draamoista :)

• monte24 kirjoitti:

miusta siun tulis pidättäytyä romantisista draamoista :)

Juu, saan liikaa vaikutteita... *kyynelehtii*

Koitan tässä vaan ladata itseeni taas puhtia seuraavaa "uhria" varten. :D

• kirpsu
        dazu kirjoitti:

Juu, saan liikaa vaikutteita... *kyynelehtii*

Koitan tässä vaan ladata itseeni taas puhtia seuraavaa "uhria" varten. :D

Ai, mä katoin toissa iltana dokkarin 70 vuotiaasta äidistä.Tai siis suurin osa oli sellasii kuuskymppisiä, joilla oli nuorempi mies :)

Jos sekoan kuitenkin sit viä 25 vuoden päästä, niin on sit viä jotain toivoa :P

Eiköhän sun nassulla naisia piisaa :) hyvää metsästysonnea.

• y.b. ei kirj.

Paras dokkari vuosiin. Miehen tekemä ja miehille suunnattu. Mutta naisetkin voi sitä kautta päästä vähän jyvälle miesten ajatusmaailmasta.

Minua itketti monessa kohtaa, kun katsoin.

• Eijei... veikkaampa kuitenkin, että se on joku hassu tapa vedättää naisia siitä, mitä miehet muka ajattelevat.

Naistenitkettäjien tekemä juttu. :(

• juu aattelin just selkeyttäjänä naisille

• jhgjuyguygy

Pikkunettiherjaajatkin ovat kiinnostuneet korkeakulttuurista.. Mielenkiintoista. Eikös teidän natsien mielestä pitäis kieltää kaikki korkeakulttuuri Suomesta, kun viattomia herjaatte?

• Natsien. :D

Niin, no montellahan on sukujuuria Uruguayhyn ja Uruguay taisi majoittaa itse Dr. Mengelenkin aikoinaan... kyllähän siis nyt puhutaan ilmiselvästä natsista! Monten kohdalla siis! ;)

• mikä PERKELEEN pikkunatsi mie oon ku painan yli 80 kiloa SAATANA

• dazu kirjoitti:

Natsien. :D

Niin, no montellahan on sukujuuria Uruguayhyn ja Uruguay taisi majoittaa itse Dr. Mengelenkin aikoinaan... kyllähän siis nyt puhutaan ilmiselvästä natsista! Monten kohdalla siis! ;)

pitikö siun miun siitosisäni paljastaa :(

• jyguyguygyug
        dazu kirjoitti:

Natsien. :D

Noo natseja natseja, jos olette viattomien nettimustamaalaajia... Hyh, hyh idiootit kiusaa näillä palstoilla kansalaisia, jotka ei kaltaistenne parissa edes kirjoita tai ikinä edes käy näillä palstoilla, mutta jotka tykkää dokkarista "Miesten Vuoro" taiteena.

• jyguyguygyug kirjoitti:

Noo natseja natseja, jos olette viattomien nettimustamaalaajia... Hyh, hyh idiootit kiusaa näillä palstoilla kansalaisia, jotka ei kaltaistenne parissa edes kirjoita tai ikinä edes käy näillä palstoilla, mutta jotka tykkää dokkarista "Miesten Vuoro" taiteena.

en ole ketään maalannut mustaksi enkä myöskään valkoiseksi, et mistä moisen jutun keksit.

• kuhiuhuhu7hy
        monte24 kirjoitti:

en ole ketään maalannut mustaksi enkä myöskään valkoiseksi, et mistä moisen jutun keksit.

Siitä, että siinä dokkarissa on kaksi ohjaajaa ja lisäksi mitään leffasta enemmän tietäviä ei käy teidän mustamaalarinatsien palstoilla. Ymmärrän,että teillä on joku hirveä vaino taiteentekijöitä kohtaan, mutta ei sietäisi, kun mun ystäväni ovat järjestäneet, että taiteellakin on arvostus monissa pikkupaikoissakin.

• frost-free

munia lauteella

evvk

• jhghyjhybghy

Ja siis yhtäkään asiallista ei tässäkään ketjussa ole, koska mainostaminen on saitilta kielletty ja aloitus on mainostamista ja mustamaalaamista viattomia kohtaan, eikä vatipääsaittilaiset pyydä kiusaamisaloitusta poistattamaan... Itse en valitettavasti voi tehdä ketjusta poistopyyntöä, kosken ole saitin jäsen, enkä anna sähköpostiosoitettani anonyymille ylläpitäjätaholle, kun en edes tiedä, että onko minua tällä vatipäiden keskustelupalstalla kiusanneet ylläpidon jäsenet, vaiko ketkä. Tuo dokkari on hieno dokkari, eli sitä ei teidän sairaiden nettiherjaajien kannata mustamaalata.

• tietoa on sinusta

tiedän rikoksistasi paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      85
      4918
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3582
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3169
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      203
      2056
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1871
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      30
      1813
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1803
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1704
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1633
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19