Kallein ajamasi?

Bilteman tummennuskalvo

Eli sano suoraan mikä on kallein ajamasi auto ja minkä merkkinen se oli?¨

Itteläni kallein on eräs kaksikerroksinen vuoden 2003 mallinen Volvon "pitkänmatkan"bussi joka maksaa reilut 350.000€.

20

2028

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apina

Ittellä porche

• minä

JUU-HUU_HALOO EI LINJA AUTO OLE AUTO ?????

• Apina
        minä kirjoitti:

JUU-HUU_HALOO EI LINJA AUTO OLE AUTO ?????

Määrittele auto.

• korilla

porche onkin ihan uusi merkki minulle. Porsche minulla oli kesäautona kun asuin Itävallassa... Porche, heittomerkillä varustettuna, on muistaakseni portugalia ja tarkoitukseltaan jonkinlainen täytesana.

Omalla kohdalla kallein auto on ollut Montiverdin prototyyppiasteella oleva Tiara, jonka yksilöarvoksi firman lakiosasto määritteli noin 12mDmk:ta eli öpaut 6meur, laittakaapa paremmaksi....

• Apina
        korilla kirjoitti:

porche onkin ihan uusi merkki minulle. Porsche minulla oli kesäautona kun asuin Itävallassa... Porche, heittomerkillä varustettuna, on muistaakseni portugalia ja tarkoitukseltaan jonkinlainen täytesana.

Omalla kohdalla kallein auto on ollut Montiverdin prototyyppiasteella oleva Tiara, jonka yksilöarvoksi firman lakiosasto määritteli noin 12mDmk:ta eli öpaut 6meur, laittakaapa paremmaksi....

12mDmk:ta onkin aivan uto arvo minulle.
        jos tuon keskimmäisen m:n muutaaisi isoksi kirjaimeksi, niin sen merkitys olisi "miljoonaa", ja arvoon tulisi vähän jo järkeä. vielä kun tuon kaksoispisteen perään heittäisi "aa" eli markkaa, eikä markkata, niin olisi jo todellisesta arvosta kyse.

Mistä näitä kirjoitustaidottomia idiootteija oikein sikiää?

• korilla
        Apina kirjoitti:

12mDmk:ta onkin aivan uto arvo minulle.
        jos tuon keskimmäisen m:n muutaaisi isoksi kirjaimeksi, niin sen merkitys olisi "miljoonaa", ja arvoon tulisi vähän jo järkeä. vielä kun tuon kaksoispisteen perään heittäisi "aa" eli markkaa, eikä markkata, niin olisi jo todellisesta arvosta kyse.

Mistä näitä kirjoitustaidottomia idiootteija oikein sikiää?

teitä tulee. Ja MS windows loistavine suomenkielen tulkintoineen tekee niitä koko ajan lisää...:)

Mutta edelleen on tuo porche tunnistamaton merkki.

ja koitetaan vielä käsin korjata amerikanhapatuksen kirjoitusvirheet:
        Deutschmark= DM, miljoona edellistä= MDM
        Ja miljoona euroa = 1MEur eli 1 Megaeuro.

Kattotaas miltä näyttää kun pääsee teksti foorumille asti...

• Apina
        korilla kirjoitti:

teitä tulee. Ja MS windows loistavine suomenkielen tulkintoineen tekee niitä koko ajan lisää...:)

Mutta edelleen on tuo porche tunnistamaton merkki.

ja koitetaan vielä käsin korjata amerikanhapatuksen kirjoitusvirheet:
        Deutschmark= DM, miljoona edellistä= MDM
        Ja miljoona euroa = 1MEur eli 1 Megaeuro.

Kattotaas miltä näyttää kun pääsee teksti foorumille asti...

Megaeurota sinä vaan siellä hevon persiissä, ja syytä B. Gatesia tyhmyydestäsi.

• pjj

Volvo kuorma-auto varustettuna asennettuilla työkoneilla 150000 €.

• Jusu

No siinä tapauksessa kallein mitää ajanut oli eräs rekka mikä oli täynä taulutelevisioita... kokonaisarvo noin 1500.000€

• Pertti

tyyppiä en muista, mutta oli silloin vuoden vanha - siis noin 15-vuotta sitten. Ajopaikkana Hong Kong, jossa Rolsseja on riittämiin.

• Mikko H. Kemppainen

ajelin valtion mailla. Kokonaisarvo...mittaamaton.
      Ja onhan pappatunturikin auto: siinä on renkaat ja kone ja liikkuu tienpäällä.

• Hana

Enkä saanu siitäkään kuin pienet maistijaiset.

• joku

Ette varmaan usko mut oon päässyt testaan FERRARIN 355 f1 Berlinettaa jokunen vuosi sitten.Oli muuten sit saakelin siisti ajaa!!!!!Lähti ku nappi paidasta.250000€

• toku

Ei uskota, sitä paitsi tämä on ketju kuuluu rahtareille, jotka haluaa vittuilla toisilleen.

• roope

Kaikkine vehkeineen ja molempine takahutlareineen siinä jonniinverran päälle 200000 euroa.

• Janne

Päivittäin ajan linja-autoa, alusta Scania ja kori tehty lahdessa. Auto vuosimallia 2002. Tehoa 420 hv, pikavuoroauto. Arvoa tuollaisella on uutena varmasti ainakin 200.000 euroa, käytettyjen hintatasosta en tiedä. Hyvin tuntuu pelaavan.

• kalle 4 vuotta

Mää on vasta ajanut mun polkuautoo, mutku isi on sen itse mulle tehnyt niin siks se on kaikkein kallein auto mitä voi olla.

• Tieteilijä

Kyllä se taitaa olla niin että kallein ajoneuvo millä voi ajaa on LADA.

Vrt. sanonta "Hyvä ja halpa" Käänteisesti tuosta saadaankin jo vastaus.

Toisekseen; vastaavilla ympäristökatastrofeilla ajaminen on todella kallista koko ympäristölle / ilmakehälle.

T: OffTopic-man

• USA:n tuliainen

Asuin muutaman vuoden yhdysvalloissa ja toin palatessani muuttoautona silloin uuden Porschen (se uudempi koppa). Lopullinen hinta jäi alle 230 000mk joten ei kallein auto millä olen ajanut mutta nopein! Uutena hinta Suomessa kuitenkin huomattava...

• Mace

Ei viikkoakaan kestänyt kun hajos ja tietenkin aina tien päälle! En tiedä luetellaanko kyseistä kulkuneuvoa autoksi?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä

Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi
      Maailman menoa
      79
      10311
    2. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      82
      7066
    3. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7033
    4. Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro

Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j
      Maailman menoa
      101
      6285
    5. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      106
      6143
    6. Tutkielma Marinin hallituksen epäonnistumisista rankkaa luettavaa

Marinin hallituksen epäonnistumiset voi tiivistää negatiivisessa sävyssä seuraavasti: Hallitus teki useita vakavia virh
      Maailman menoa
      94
      5817
    7. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5384
    8. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5218
    9. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      60
      5153
    10. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5088
    Aihe