Naiset kadulla

Mies1985

Minkälaisia ajatuksia 'katujen' naiset herättävät?

Jos näen jotain 14-16-vuotiaita niin siitä herää myönteisiä fiiliksiä. Vanhemmista yli parikymppisistä milloin mitäkin.

Tänään näin kaupungilla jotain vierasta yli parikymppistä naista jossain päin, en muista enää missä. Sitten sama nainen käveli bussipysäkin ohi ja näytti jotenkin vaikealta. Ajattelin että onkohan sillä jokin naistenvaiva tai muuta sellaista ja toivoin että hänellä menisi asiat putkeen. Sitten kun matkustin bussissa niin nainen oli teleportannut jo kauas ja poltteli tupakkaa eikä näyttänyt vaivaantuneelta.

Sitten näin myös pysäkillä semmoista pikkutyttöä jolla oli laukku ja sieltä laukusta ilmestyi koira. Mieli teki rapsuttaa sitä koiraa ja sanoa tälle tytölle jotain siitä koirasta mutta en kehdannut tehdä sitä. Enkä nykyään enää teekkään sellaista.

Hymyileviä naisia yleensäkkin tuli vastaan mutta se oli siinä myymälän meikkiosastoa ohittaessa joten en usko että se liittyi mitenkään minuun.

Ja kun lähdin bussista, niin katsoin bussin takaosaan ja yksi nainen jota olin jo nähnyt kaupungissa vilaukselta, näytti nuoleskelevan huuliaan ja katsovan minua kuin olisi himonnut tai ollut kiinnostunut. Monesti kaupungilla kävellessäni tykkään leikkiä mielessäni että suuri osa naisista olisi minusta kiinnostuneita ja mitä iloisempia naisia tulee vastaan, sitä enemmän tämä illuusio vahvistuu vaikka itseluottamukseni on tosi alhainen ja taipumus tulkita kaikki hymyily ivalliseksi. Se on aika paradoksaalista.

39

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+16

      14-16 -vuotiaat eivät ole naisia vaan tyttöjä. Ja sinä olet omituinen pervo.

      • Mies1985

        Olet oikeassa että eivät ole naisia. Niputin kaikki sukukypsät samaan kategoriaan.


    • 'nuff said

      "katsoin bussin takaosaan ja yksi nainen jota olin jo nähnyt kaupungissa vilaukselta, näytti nuoleskelevan huuliaan ja katsovan minua kuin olisi himonnut"

    • ujoatm90

      Aika negatiivisiä fiiliksiä herää 14-16vuotiaista massateineistä ja pissiksistä, varsinkin kun ne nauraa niin kuvittelen että ne nauraa minulle.
      Myös minun ikäisistä kauniista naisista tulee negatiivisia fiiliksiä, kun sellaista en tule koskaan saamaan.

      Tänään kävelylenkillä minua vastaan käveli nainen jolla oli naama täynnä meikkejä, hiukset laitettu ja sellaiset trendikkäät buutsit ja tiukat farkut jotka luultavasti hankkinut myymällä seksiä niin minä en edes vilkaissut tätä naista ja tällä tavalla osoitin hänelle, että olen häntä parempi.

      • .uttgf

        "ja tällä tavalla osoitin hänelle, että olen häntä parempi."

        Luuletko että sitä naista kiinnosta hirveästi sun mielipide?

        Mutta tottahan tuo on että joskus kun sattuu vilkaisemaan vastaantulevaa naista niin se nainen saattaa vähän ylimielisesti hymähtää ja kääntää katsettaa tyyliin että "tuokin mies himoitsee minua, mutta pyh, olen tuollaisen yläpuolella", vaikka ei ole muuta kuin ohimennen vilkaissut että minkänäköinen ihminen tulee vastaan. Joitain naisia ilmeisesti ei saisi katsoa kohti ollenkaan.


      • Mies1985

        No minun mielestäni nuo massateinit ja pissikset ovat harmittomia höppänöitä joita pitäisi suojella maailman pahuudelta. En usko että naiset voivat käsitellä sitä samalla tavalla kuin miehet joten on ihan hyvä että naiset saavat elää suojatussa maailmassa ja miettiä meikkejä, vaatteita ja taloudenhoitoa.


      • bmcbj,nbmn

        Minäkin ala-asteella vilkaisin yhtä toista poikaa ylimielisesti virnistäen. Näin osoitin hänelle, että olen häntä parempi.


    • No kyllähän siitä myönteisiä fiiliksiä herää ja joskus niin paljon että tekee mieli että ajatus harhailee eli muut asiat unohtuu.
      Autolla ajaessakin jos sattuu kohtaamaan tosi haluttavan naisen niin kolari vaara nousee hälyttävän korkealle. Mutta silloin se ei nouse jos auto on jo täynnä naisia ja on yksin miehenä porukassa. Tuotakin koettu muutamaan otteeseen.

      Mutta joo kokonaisuutena voisi sanoa että se vetää mielen iloiseksi kun on ns. silmän ruokaa tarjolla.

    • Peräkammarin Simo

      Monesti kun kuljen kaupungilla ja vastaan tulee naisia, ahdistun koska mietin että he ovat alastomia vaatteidensa alla, että heillä on tissit ja pillu jokaisella. Ei sellaista tietoa voi miehen pää kestään. Joskus tekee vain mieli huutaa ja juosta pakoon tai repiä vaatteet jonkun naisen yltä ja osoittaa kaikille että "Katsokaa, tältä he näyttävät ilman vaatteita! Tällainen on nainen!".

      • ES

        Häh? Miksi haluat osoittaa kaikille, miltä nainen näyttää ilman vaatteita? Kaikkihan sen tietävät, vaikkeivat olisi koskaan livenä alastonta naista nähneetkään. Asiaan ei liity minkäänlaista salaisuutta.


      • Seppo Taalasmaa
        ES kirjoitti:

        Häh? Miksi haluat osoittaa kaikille, miltä nainen näyttää ilman vaatteita? Kaikkihan sen tietävät, vaikkeivat olisi koskaan livenä alastonta naista nähneetkään. Asiaan ei liity minkäänlaista salaisuutta.

        Kuinka voit sanoa noin sen jälkeen että itsekin sanoit että pikkupöksyjen olemuksen ydin on mysteeri!


      • Peräkammarin Simo
        ES kirjoitti:

        Häh? Miksi haluat osoittaa kaikille, miltä nainen näyttää ilman vaatteita? Kaikkihan sen tietävät, vaikkeivat olisi koskaan livenä alastonta naista nähneetkään. Asiaan ei liity minkäänlaista salaisuutta.

        "Katsokaa miltä he näyttävät kun eivät pukeudu valepukuun, verhoudu kalliisiin kankaisiin! Katsokaa millaisina he vaeltavat keskuudessamme!"


      • ES
        Seppo Taalasmaa kirjoitti:

        Kuinka voit sanoa noin sen jälkeen että itsekin sanoit että pikkupöksyjen olemuksen ydin on mysteeri!

        Mutta miksi se miltä nainen näyttää alasti pitäisi näyttää ja huutaa kaikille? Eikö riitä että itse hiljaa katselisi? Kyse jostain miesten välisestä kilpailusta? En ymmärrä...


      • Peräkammarin Simo
        ES kirjoitti:

        Mutta miksi se miltä nainen näyttää alasti pitäisi näyttää ja huutaa kaikille? Eikö riitä että itse hiljaa katselisi? Kyse jostain miesten välisestä kilpailusta? En ymmärrä...

        Naiset vaeltavat viekkaina keskuudessamme tisseineen ja pilluineen mutta kätkevät ne parhaisiin silkkeihin ja satiineihin ja houkuttelevat miehet luokseen kuin kärpäsloukku paskakärpäsiä. Naiset eivät ole tästä maailmasta. Katsokaa millaisina he kulkevat keskuudessamme, puuteroituina ja parfymoituina, mutta kätkevät lihaansa salaisia aukkoja ja outoja liemiä jotka sekoittavat miehen pään ja houkuttelevat pahaa-aavistamattomat luokseen kuin liekki koiperhosen.


      • ES
        Peräkammarin Simo kirjoitti:

        Naiset vaeltavat viekkaina keskuudessamme tisseineen ja pilluineen mutta kätkevät ne parhaisiin silkkeihin ja satiineihin ja houkuttelevat miehet luokseen kuin kärpäsloukku paskakärpäsiä. Naiset eivät ole tästä maailmasta. Katsokaa millaisina he kulkevat keskuudessamme, puuteroituina ja parfymoituina, mutta kätkevät lihaansa salaisia aukkoja ja outoja liemiä jotka sekoittavat miehen pään ja houkuttelevat pahaa-aavistamattomat luokseen kuin liekki koiperhosen.

        Miehet kulkevat keskuudessamme housuissaan ja paidoissaan, mutta kätkevät vinkulelunsa. Kavalia olentoja!


      • Kalusha
        ES kirjoitti:

        Miehet kulkevat keskuudessamme housuissaan ja paidoissaan, mutta kätkevät vinkulelunsa. Kavalia olentoja!

        Eli jos sanot ATM:ää vinkuleluksi, ajattelet oikeasti häntä vain kävelevänä kaluna?


      • Seppo Taalasmaa
        ES kirjoitti:

        Miehet kulkevat keskuudessamme housuissaan ja paidoissaan, mutta kätkevät vinkulelunsa. Kavalia olentoja!

        Kuinka seksististä puhetta ES:ltä! Miehetkö pelkkiä vinkuleluja! Pöyristyttävää.


      • ES
        Kalusha kirjoitti:

        Eli jos sanot ATM:ää vinkuleluksi, ajattelet oikeasti häntä vain kävelevänä kaluna?

        En, vaan Simo ja Seppo ajattelevat naiset kävelevinä p:na ja t:na.


      • ES
        Seppo Taalasmaa kirjoitti:

        Kuinka seksististä puhetta ES:ltä! Miehetkö pelkkiä vinkuleluja! Pöyristyttävää.

        Okei, miehet ovat käveleviä vinkuleluja! Haluatte minun ajattelevan niin...


      • Peräkammarin Simo
        ES kirjoitti:

        En, vaan Simo ja Seppo ajattelevat naiset kävelevinä p:na ja t:na.

        Ei, vaan pidän naisia avaruusolentoina jotka kätkevät todellisen luontonsa miehiltä jotta saisivat houkuteltua heidän luokseen ja imettyä viimeisen elämän mehun heistä ja jättää roikkumaan kuin vanhan tiskirätin tyhjänä kaikesta, käytettynä, vailla tahtoa elää. Naisten haarojenvälissä on musta aukko joka imee kaiken valon ja elämän ja sylkäisee ulos lisää epämuodostuneita äpäriä jotka kansoittavat planeetan ja kasvavat ja lisääntyvät ja sotivat ja juoksevat piipittimiensä tahdissa ja raiskaavat planeettamme. Pahuus on lähtöisin naisen haarojen välistä, musta synkästä louhoksesta jossa kaikki pahat teot ja ilkeät mielipiteet taotaan kypsiksi ennen kuin vapautetaan maailmaan vitsausten lailla. Kun riisut naisen pikkupöksyt avaat Pandoran lippaan ja olet tuhon oma, niin kuin on koko maailma.


      • Seppo Taalasmaa
        ES kirjoitti:

        Okei, miehet ovat käveleviä vinkuleluja! Haluatte minun ajattelevan niin...

        En ole mikään esine. Olen ihminen!


      • ...;,,,;...
        Peräkammarin Simo kirjoitti:

        Ei, vaan pidän naisia avaruusolentoina jotka kätkevät todellisen luontonsa miehiltä jotta saisivat houkuteltua heidän luokseen ja imettyä viimeisen elämän mehun heistä ja jättää roikkumaan kuin vanhan tiskirätin tyhjänä kaikesta, käytettynä, vailla tahtoa elää. Naisten haarojenvälissä on musta aukko joka imee kaiken valon ja elämän ja sylkäisee ulos lisää epämuodostuneita äpäriä jotka kansoittavat planeetan ja kasvavat ja lisääntyvät ja sotivat ja juoksevat piipittimiensä tahdissa ja raiskaavat planeettamme. Pahuus on lähtöisin naisen haarojen välistä, musta synkästä louhoksesta jossa kaikki pahat teot ja ilkeät mielipiteet taotaan kypsiksi ennen kuin vapautetaan maailmaan vitsausten lailla. Kun riisut naisen pikkupöksyt avaat Pandoran lippaan ja olet tuhon oma, niin kuin on koko maailma.

        "musta" ---- "mustasta"


      • ES
        Seppo Taalasmaa kirjoitti:

        En ole mikään esine. Olen ihminen!

        Ole hiljaa, vinkulelu!


      • Seppo Taalasmaa
        ES kirjoitti:

        Ole hiljaa, vinkulelu!

        No sulle mä voin olla vinkulelu, mutta purista mua hellästi, ES.


      • ES
        Peräkammarin Simo kirjoitti:

        Ei, vaan pidän naisia avaruusolentoina jotka kätkevät todellisen luontonsa miehiltä jotta saisivat houkuteltua heidän luokseen ja imettyä viimeisen elämän mehun heistä ja jättää roikkumaan kuin vanhan tiskirätin tyhjänä kaikesta, käytettynä, vailla tahtoa elää. Naisten haarojenvälissä on musta aukko joka imee kaiken valon ja elämän ja sylkäisee ulos lisää epämuodostuneita äpäriä jotka kansoittavat planeetan ja kasvavat ja lisääntyvät ja sotivat ja juoksevat piipittimiensä tahdissa ja raiskaavat planeettamme. Pahuus on lähtöisin naisen haarojen välistä, musta synkästä louhoksesta jossa kaikki pahat teot ja ilkeät mielipiteet taotaan kypsiksi ennen kuin vapautetaan maailmaan vitsausten lailla. Kun riisut naisen pikkupöksyt avaat Pandoran lippaan ja olet tuhon oma, niin kuin on koko maailma.

        Sait ylipuhuttua minut. Postitan pikkupöksyni sinulle pikana.


      • ES
        Seppo Taalasmaa kirjoitti:

        No sulle mä voin olla vinkulelu, mutta purista mua hellästi, ES.

        Kuin kissantassulla.


      • Seppo Taalasmaa

      • Å
        Peräkammarin Simo kirjoitti:

        Naiset vaeltavat viekkaina keskuudessamme tisseineen ja pilluineen mutta kätkevät ne parhaisiin silkkeihin ja satiineihin ja houkuttelevat miehet luokseen kuin kärpäsloukku paskakärpäsiä. Naiset eivät ole tästä maailmasta. Katsokaa millaisina he kulkevat keskuudessamme, puuteroituina ja parfymoituina, mutta kätkevät lihaansa salaisia aukkoja ja outoja liemiä jotka sekoittavat miehen pään ja houkuttelevat pahaa-aavistamattomat luokseen kuin liekki koiperhosen.

        No huh-hu. Jos ei ole provo, niin muistappa ottaa ne lääkkeet.

        Jotta en kulkisi viekkaudessani tissut ja ripsipiirakkaani vaatteisiin kätkettyinä - ja laki kieltää siveellisyyden loukkaamisen julksilla paikoilla - niin pitäisköhän ne tissit sitten leikata pois? Se ripsipiirakka on vähän vaikea poistaa ja kun osa miehistä on peppumiehiä, niin varmaan peppukin pitäisi höylätä pois.

        Sen jälkeen miehiä varmaan alkaisi häiriätä naisten silmät, huulet, hiukset.....

        HEI HETKINEN! Tämähän alkaa kuulostaa jo joltain äärimuslimien jutuilta. Taitaisi sun Peräkammerin Simon paikka olla vaikka Afganistanissa, jossa naiset pukeutuu burhkaan. Ei näy naisesta kuin tossunk kärket enää.

        Vai oliko se ongelma nyt, että kaikki on piilossa vai se, että naisesta löytyy jotain himoittavaa ja suloista?

        Kummatkin ongelmat ratkeaa, jos Peräkammarin Simo ei enää näe mitään. Silmälaput vaan käyttöön tai keksi joku luovempi ratkaisu ;)


      • Peräkammarin Simo
        Å kirjoitti:

        No huh-hu. Jos ei ole provo, niin muistappa ottaa ne lääkkeet.

        Jotta en kulkisi viekkaudessani tissut ja ripsipiirakkaani vaatteisiin kätkettyinä - ja laki kieltää siveellisyyden loukkaamisen julksilla paikoilla - niin pitäisköhän ne tissit sitten leikata pois? Se ripsipiirakka on vähän vaikea poistaa ja kun osa miehistä on peppumiehiä, niin varmaan peppukin pitäisi höylätä pois.

        Sen jälkeen miehiä varmaan alkaisi häiriätä naisten silmät, huulet, hiukset.....

        HEI HETKINEN! Tämähän alkaa kuulostaa jo joltain äärimuslimien jutuilta. Taitaisi sun Peräkammerin Simon paikka olla vaikka Afganistanissa, jossa naiset pukeutuu burhkaan. Ei näy naisesta kuin tossunk kärket enää.

        Vai oliko se ongelma nyt, että kaikki on piilossa vai se, että naisesta löytyy jotain himoittavaa ja suloista?

        Kummatkin ongelmat ratkeaa, jos Peräkammarin Simo ei enää näe mitään. Silmälaput vaan käyttöön tai keksi joku luovempi ratkaisu ;)

        Naisten himoittava suloisuus on ansa, jolla miehet houkutellaan elämän poisnielevään kurimukseen, naarasloukkuun. Rivot esineet paitojensa ja hamosiensa kätköissä naiset kulkevat keskuudessamme kuin "palkoihmiset" elokuvassa "Invasion of the Body Snatchers" konsanaan. Tai Alien - kahdeksas matkustaja, toinen hyvä esimerkki naisen seksuaalisuuden sairaalloisesta väkivaltaisuudesta. Mies raiskataan ja käytetään ja lempataan ja tyhjät kuoret vain heitetään tunkiolle (jotkut kutsuvat tätä isyydeksi), kun naaraspedot veren ja sperman sekoitus suupielissään lipovat huuliaan ja lisääntyvät ja ahmivat lisää miehiä sairasiiin seksuaalisiin väkivaltaorgioihinsa.

        Ei!! En voisi koskettaa naista, saatika paljastaa satiinisen unelman kätköön haudattua salaisuutta, kuoleman seireenin laulua, viimeistä unohdusta.


      • ...;,,,;...
        Peräkammarin Simo kirjoitti:

        Naisten himoittava suloisuus on ansa, jolla miehet houkutellaan elämän poisnielevään kurimukseen, naarasloukkuun. Rivot esineet paitojensa ja hamosiensa kätköissä naiset kulkevat keskuudessamme kuin "palkoihmiset" elokuvassa "Invasion of the Body Snatchers" konsanaan. Tai Alien - kahdeksas matkustaja, toinen hyvä esimerkki naisen seksuaalisuuden sairaalloisesta väkivaltaisuudesta. Mies raiskataan ja käytetään ja lempataan ja tyhjät kuoret vain heitetään tunkiolle (jotkut kutsuvat tätä isyydeksi), kun naaraspedot veren ja sperman sekoitus suupielissään lipovat huuliaan ja lisääntyvät ja ahmivat lisää miehiä sairasiiin seksuaalisiin väkivaltaorgioihinsa.

        Ei!! En voisi koskettaa naista, saatika paljastaa satiinisen unelman kätköön haudattua salaisuutta, kuoleman seireenin laulua, viimeistä unohdusta.

        "sairasiin" ---- "sairaisiin"


      • ES
        Peräkammarin Simo kirjoitti:

        Naisten himoittava suloisuus on ansa, jolla miehet houkutellaan elämän poisnielevään kurimukseen, naarasloukkuun. Rivot esineet paitojensa ja hamosiensa kätköissä naiset kulkevat keskuudessamme kuin "palkoihmiset" elokuvassa "Invasion of the Body Snatchers" konsanaan. Tai Alien - kahdeksas matkustaja, toinen hyvä esimerkki naisen seksuaalisuuden sairaalloisesta väkivaltaisuudesta. Mies raiskataan ja käytetään ja lempataan ja tyhjät kuoret vain heitetään tunkiolle (jotkut kutsuvat tätä isyydeksi), kun naaraspedot veren ja sperman sekoitus suupielissään lipovat huuliaan ja lisääntyvät ja ahmivat lisää miehiä sairasiiin seksuaalisiin väkivaltaorgioihinsa.

        Ei!! En voisi koskettaa naista, saatika paljastaa satiinisen unelman kätköön haudattua salaisuutta, kuoleman seireenin laulua, viimeistä unohdusta.

        Naisvihasi, -inhosi ja -perversiosi saavat keskiharmaat pikkupöksyni miettimään mysteeriä.


      • ...;,,,;...
        ES kirjoitti:

        Naisvihasi, -inhosi ja -perversiosi saavat keskiharmaat pikkupöksyni miettimään mysteeriä.

        "miettimään mysteeriä" --- "kostumaan"


    • eitiiem

      En viitsi edes vilkaista ikäisiäni naisia ulkona ollessani, koska he ovat tavoittamattomia minulle.

    • sir_eino

      Katujen naiset? Sama asia kun rantojen miehet?

    • Reipas Poikamies

      Rantojen miehet ovat kuule ymmärtäneet vaihtaa elämänsä nautinnot kemikaaleilla saavutettuun tilaan.


      Naiset ovat kuin dösät: niitä tulee ja menee, osalla on hyvät kyydit, osalla ei. Kuitenkaan niitä ilman ei voi pitkään mies elää, ja ne on myöhässä kun tarve miehellä on suurin. Jopa lakossa voivat mokomat olla.
      Siteeratkaa vapaasti, by RP.

      • Rietas Poikamies

        Onko RP ottanut nyt vähän kemikaalista nautintoa?


    • ????????????????????

      Tekstisi oli tavallista sekavempaa, onhan lääkkeet muistettu?

      Huolestuttavaa on myös se, että samassa tekstissä mainitset 14-16- vuotiaiden LAPSIEN himoitsemisen ja sen että tulkitset joidenkin tyttöjen eleitä kiimaisuuden osoittamiseksi tai kutsuksi seksiin.

      Siinä on aika paha yhdistelmä. Älä sorru tekemään mitään rikollista vaikka kuinka sua ahdistas. Kenellekkään ei ole oikeutta kajota lapsiin koskaan ja aikuisiinkaan ei saa kajota ilman suostumusta (mihin ei sitten riitä vaan huulien nuolaisu).

      • pillupoliisi

        No 16-vuotiastahan saa jo ihan laillisesti panna


    • lipsahti

      yleensä mulla mietityttää, että onkohan tuokin transgenderi... ja sit mun heikko itsetunto pakottaa mut hymyilemään villisti vastaan tuleville pariskunnille...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      35
      1270
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      39
      1116
    3. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1005
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      175
      964
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      43
      841
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      122
      755
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      728
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      713
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      671
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      657
    Aihe