Vositko seurustella perussuomalaisten

äänestäjän

kanssa? Miten on?

52

497

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täti vihreä

      En. Yhteiset arvot ovat tärkeitä ja perussuomalaisilla ja minulla on ihan erilaiset arvot.

      • Älymies 27

        Naisten "suvaitsevaisuudella" on yleensä seksuaalinen motiivi. Kaltaisesi viherhorot haluavat eksoottista kyrpää ja siksi olette maahanmuuttajamyönteisiä. Helsingin baareissa on pilvin pimein arabi ja somalimiehiä hakemassa suomalaista pillua mutta ko ryhmien naiset loistavat poissaolollaan. Tämä vääristää sukupuolijakaumaa ja kun suurin osa Suomessa asuvista länsimaalaisistakin on miehiä joutuu moni suomalainen mies pakon edessä valitsemaan sinkkuuden ja vanhanpojan osan. Se tietenkin sopii punavihriden naisten kostoon "patriarkaatille".


      • Ei vaan kiinnosta?
        Älymies 27 kirjoitti:

        Naisten "suvaitsevaisuudella" on yleensä seksuaalinen motiivi. Kaltaisesi viherhorot haluavat eksoottista kyrpää ja siksi olette maahanmuuttajamyönteisiä. Helsingin baareissa on pilvin pimein arabi ja somalimiehiä hakemassa suomalaista pillua mutta ko ryhmien naiset loistavat poissaolollaan. Tämä vääristää sukupuolijakaumaa ja kun suurin osa Suomessa asuvista länsimaalaisistakin on miehiä joutuu moni suomalainen mies pakon edessä valitsemaan sinkkuuden ja vanhanpojan osan. Se tietenkin sopii punavihriden naisten kostoon "patriarkaatille".

        Vihreiden suvaitsevaisuus harvemmin koskee oman maan huono-osaisia, varsinkaan miehiä. Heillä on liian kiire pelastaa maailmaa ja tehdä Suomesta monikulttuurisuuden kehtoa. Mitä tekee edustajalla, joka hyljeksii osaa kansasta, jota edustaa?


      • Ainat suomalaiset
        Ei vaan kiinnosta? kirjoitti:

        Vihreiden suvaitsevaisuus harvemmin koskee oman maan huono-osaisia, varsinkaan miehiä. Heillä on liian kiire pelastaa maailmaa ja tehdä Suomesta monikulttuurisuuden kehtoa. Mitä tekee edustajalla, joka hyljeksii osaa kansasta, jota edustaa?

        miehet jotka vihreät naiset hyväksyvät ovat homot


      • fgg

        Kerro mulle mitkä muut on perussuomalaisten arvoja, kuin ulkomaalaiset ulos, pakkoruotsi pois?

        Varmaan yleisiä on myös kuolemantuomion tuominen rangaistusten listalle, uskonnon pitäminen koulussa yms. Mutta ei niitäkään ehkä voi sanoa ihan perussuomalaisten arvoiksi.

        Minä en perussuomalaisia juuri tuosta syystä jaksa, kun se puolue on kahta, oikeastaan jopa vain yhtä (mamut kotiinsa), lukuunottamatta täysin vailla selkeää linjaa. Ai joo onhan sitten toi, ensin omat asiat ja sitten autetaan muita juttu. Eli perussuomalaiset myös tietävät Suomen sijaitsevan kuplassa, johon maailmantalous, saati pelkän euroalueen, ei pure.

        Eli kaksi arvoa niillä on. Saattavat olla jopa vihreitä, niitä lukuunottamatta.


      • ggf
        fgg kirjoitti:

        Kerro mulle mitkä muut on perussuomalaisten arvoja, kuin ulkomaalaiset ulos, pakkoruotsi pois?

        Varmaan yleisiä on myös kuolemantuomion tuominen rangaistusten listalle, uskonnon pitäminen koulussa yms. Mutta ei niitäkään ehkä voi sanoa ihan perussuomalaisten arvoiksi.

        Minä en perussuomalaisia juuri tuosta syystä jaksa, kun se puolue on kahta, oikeastaan jopa vain yhtä (mamut kotiinsa), lukuunottamatta täysin vailla selkeää linjaa. Ai joo onhan sitten toi, ensin omat asiat ja sitten autetaan muita juttu. Eli perussuomalaiset myös tietävät Suomen sijaitsevan kuplassa, johon maailmantalous, saati pelkän euroalueen, ei pure.

        Eli kaksi arvoa niillä on. Saattavat olla jopa vihreitä, niitä lukuunottamatta.

        ps. Ennustan että Portugali saa rahat massaulostepieru... Äh kirjoitus virhe... Jytkystä huolimatta.


      • bATMan forever

        Olet Vihreä eli siis kannatat "suvaitsevaisuutta", mutta et voisi seurustella Perussuomalaisen kanssa. Mitä suvaitsevaisuutta se sellainen on? Eikö sinun suvaitsevaisena ihmisenä nimenomaan pitäisi suvaita erilaisia arvoja ja siten myös Persuja äänestäneitä?


      • Banjomies
        Älymies 27 kirjoitti:

        Naisten "suvaitsevaisuudella" on yleensä seksuaalinen motiivi. Kaltaisesi viherhorot haluavat eksoottista kyrpää ja siksi olette maahanmuuttajamyönteisiä. Helsingin baareissa on pilvin pimein arabi ja somalimiehiä hakemassa suomalaista pillua mutta ko ryhmien naiset loistavat poissaolollaan. Tämä vääristää sukupuolijakaumaa ja kun suurin osa Suomessa asuvista länsimaalaisistakin on miehiä joutuu moni suomalainen mies pakon edessä valitsemaan sinkkuuden ja vanhanpojan osan. Se tietenkin sopii punavihriden naisten kostoon "patriarkaatille".

        Maahan tullessa pitäisi rajalla ilmoittaa, että perheen naisten täytyy olla valmiita harrastamaan seksiä eriuskoisten suomalaisten miesten kanssa. Muuten ei ole maahan tulemista, jos suvaitsevaisuutta ei löydy suomalaista miestä kohtaan.


      • Banjomies
        Banjomies kirjoitti:

        Maahan tullessa pitäisi rajalla ilmoittaa, että perheen naisten täytyy olla valmiita harrastamaan seksiä eriuskoisten suomalaisten miesten kanssa. Muuten ei ole maahan tulemista, jos suvaitsevaisuutta ei löydy suomalaista miestä kohtaan.

        Niin perheen tyttärien tietysti. En edellyttäisi pettämistä.


      • heteromies123
        bATMan forever kirjoitti:

        Olet Vihreä eli siis kannatat "suvaitsevaisuutta", mutta et voisi seurustella Perussuomalaisen kanssa. Mitä suvaitsevaisuutta se sellainen on? Eikö sinun suvaitsevaisena ihmisenä nimenomaan pitäisi suvaita erilaisia arvoja ja siten myös Persuja äänestäneitä?

        Suvaitseminen on eri asia kuin seurustelu. Minä hyväksyn homot, mutta en halua seurustella homon kanssa. Noin esimerkiksi.


    • m22v.

      Mielestäni poliittisella näkemyksellä ei pitäisi olla merkitystä ihmissuhteissa.

    • Kyllä jos

      persumimmi sheivaa pimppansa. Vähän kuitenkin pelkään, että persunaiset ovat sellaisia junttinaisia, jotka kulkevat römpsä karvaisena.

      • Kuules poika

        Karvainen pillu pitää olla!


      • Jos ei, niin YÖK

        Onhan myös sinulla sheivatut pallit ja yläreidet?


    • Reipas Poikamies

      Filosofisuuteni ylittää kyllä politiikan rajat. Helposti voisin seurustella persu-naisen kanssa, jos hänessä on jotain minulle naisena kiinnostustani herättävää tarjottavana. En ajattele kapean puolue kantaisesti elämääni, tai edes ympäristöäni.

      Politiikka on mielestäni kuin ketju josta on hyötyä vain kunhan siinä on tarpeeksi lenkkejä.

    • Free Fanny

      En. Liian erilaiset arvot.

      En myöskään seurustelisi arabin tai muslimin kanssa. Samasta syystä.

      • Kysyssymys

        Oletko "Ei se satu?"


    • 10+11

      Voisin.

    • fanilandia

      tuskin, koska mun heikko itsetunto aiheuttaa estyneisyyttä....

    • Voisin. Ei siinä mitään ihmeempiä ole. Politiikka on politiikkaa ei se suhdetta estä, koska itse olen sitoutumaton.

    • dasdxcz
      • N78

        Eiköhän se ole loppupeleissä se ihminen itse, joka sen vaikutuksen tekee, ei poliittinen mielipide. Koskaan en kenenkään kanssa ole saanut riitaa aikaiseksi poliittisesta suuntautumisesta, enkä varmasti tule koskaan saamaankaan.

        Joten vastaus olisi, kyllä voisin, vaikken itse kyseistä puoluetta henk.koht. suosikaan.


    • Ei viheriälle naisel

      Vihreät naiset ovat poikkeuksetta mustan mällin likaamia.

    • Kramer_

      Huonoin vaihtoehto olisi vihervasemmistolainen. Sellaiset eivät olisi hyväksi terveydelleni. Aiheuttavat verenpaineen nousua, sapen kiehumista, pahoinvointia yms.

    • Juntiton

      En voisi. Ääliöitä koko sakki. Juntit pariutukoot keskenään. Kyllä elämänarvojen tulee olla edes suunnilleen samansuuntaiset. Kyseessä ei ole jokin mitätön mielipide ero kuten musiikkimaku tai että toinen pitää enemmän makaroonilootasta ja toinen perunamuussista ja lihapullista. Poliittiset mielipiteet perustuu elämänarvoihin siinä missä uskonnotkin. Yhtä vähän olisin yhteensopiva arvoiltani vaikka muslimien tai lestadiolaisten kanssa.

    • Mies1985

      Voisin ennemmin kuin esim.RKP:n äänestäjän kanssa.

    • 69

      En.
      Vittu Suomen kansa on idioottia sakkia kun äänestävät lettu hillosta kosteena perussuomalaisia!

      • Näin on

        vastenmielisiä juntteja koko sakki.


    • nuorimies.

      Kyllä naiset pystyisivät seurustelemaan kanssani vaikka äänestin perussuomalaisia, koska käyttäytymisestäni tai olemuksestani ei millään tavalla näe sitä, että olen persujen kannattaja ja suhteen alussa aika harvoin kysellään poliittista suuntautumista.

    • Seurustelin 17 vuotta henkilön kanssa, jolla oli erilainen puoluepoliittinen näkemys kuin itselläni, joten ilmeisesti voisin ;)

    • ...............

      Aika vaikea nähdä, että voisin olla kiinnostunut naisesta, joka allekirjoittaisi Persujen puolueohjelman ehdoitta. Itse, kun olen melkoisen liberaali, niin ei varmaankaan ristiriidoilta voisi välttyä. Äänestäminenhän ei vielä tarkoita oikeastaan aktiivista kannattamista, vain vähemmistö äänestäjistä todellakin miettii politiikkaa sen syvällisemmin. Itse en kannata mitään puoluetta.

    • Ihminen johon

      persujen populistinen ja katteeton höpinä, on sen verran typerä, että en voi kuvitella sellaisen kanssa seurustelevani. Itse äänestin niitä, jotka ovat kantaneet vastuuta Suomesta eivätkä vain räksyttäneet oppositiosta. Persut ajavat meidät sivuraiteille Euroopasta.

      • Entäs sitten?

        Ehkä on syytäkin. Koko Eu on yhtä suurta kusetusta alusta loppuun.


    • Ahdasmielisyys alas!

      • 69

      • 17+1
        69 kirjoitti:

        Tyhmä akka.
        Se on tuo sun junttiasenne niin täydellistä!

        Miksi noin täynnä vihaa ja loukkauksia?


      • 17+1 kirjoitti:

        Miksi noin täynnä vihaa ja loukkauksia?

        Tuokin juuri osoittaa todeksi sen ettei noiden "suvaitsevaisten" käytös kovin suvaitsevaista yms. ole :)


      • 69
        17+1 kirjoitti:

        Miksi noin täynnä vihaa ja loukkauksia?

        Kaikkee ne saksalaiset kekssii, sano juntti-akka ku apinan näki.


      • Pelleilyä

        Nää feissari mielenosoitukset on niin nähty.
        Facebookissa on helppo uhkailla mielenosoituksilla ja painaa niitä tykkää nappuloita mutta sitten, kun pitäisi ruveta tosi toimiin nii porukkaa ei kiinnosta tai menee pupu pöksyyn.

        Vetäkää vittu päähän.


    • Joo. Kokoomuslaisen kanssa ei välttämättä voisi, koska en tykkää siitä että tuhotaan hyvinvointiyhteiskunta oman edun nimissä ja raiskataan ja tuhotaan kaikki jos vaan euron saa, ja jätetään jälkipolville tuhottu maa, ihmiset ja kamalat ympäristöongelmat.

    • kotini on eurooppa

      En sillä en halua seurustella tyhmän ihmisen kanssa.

    • ihmisarvot kunniaan

      En, enkä Kokoomusta tai RKP:tä äänestävän.

    • tavisliisa

      Tottakai.
      Äänestin itsekin persuja.

    • perus suomalainen

      Jokainen voi äänestää ketä haluaa. Vaikuttaako se seurusteluun ..jos vaikuttaa silloin voi sanoa , että on kusta päässä ja paljon.

      • Suhteessa tärkeintä

        ovat yhteiset arvot. Mitä suhteesta muka tulee, jos arvot ovat ihan päinvastaiset. Ei rasismin vastustaja ja rasisti varmaan kovin hyvin keskenään toimeentulisi.


      • Mies1985
        Suhteessa tärkeintä kirjoitti:

        ovat yhteiset arvot. Mitä suhteesta muka tulee, jos arvot ovat ihan päinvastaiset. Ei rasismin vastustaja ja rasisti varmaan kovin hyvin keskenään toimeentulisi.

        Suomi on vielä etnisesti aika homogeeninen ja mitä homogeenisempänä se pysyy, sitä vähemmän ihmisten rasistisuudella on väliä. Monikulttuurisuus synnyttää rasismia koska ihmiset haluavat aina suosia omaa rotuaan, siksi pitää toivoa että Suomi pysyisi mahdollisimman eurooppalaisena ja valkoisena yhteiskuntana.

        Sen lisäksi olisi tosi ikävää jos rakastuisi naiseen joka olisi niin naiivi ettei ymmärtäisi sen merkitystä että esim.joku etninen vähemmistö suorittaa 10% henkirikoksista samalla kun tämän vähemmistön jäseniä on väestöstä 0,2% jne. jne. Jonain päivänä tämä nainen voisi vaikka kuolla koska ei ymmärtänyt rasistisia totuuksia aivan kuten joku eläinaktivisti ei ehkä usko että tiikerin häkkiin ei pidä mennä. Olisi traagista joutua käsittelemään rakkaan ihmisen menetys tai muu vakava trauma. Rasistinainen osaisi huolehtia itsestään paremmin.


    • Anonyymi

      En mielestäni persujen ajatusmaailma on outo.

    • En, mielestäni persujen ajatusmaailma on hyvin outo.

    • Anonyymi

      Arvomaailma ei täsmäisi. Täysin outo. Ei jatkoon.

    • Anonyymi

      En siedä persujen aggressioita ja vihaisia valheita. Homoilkoot keskenään.

    • Anonyymi

      Mielestäni ihan sairasta tuoda jenkkien mallia Suomeen parisuhdemarkkinoihin viitaten. Itse olen persu, enkä näkisi ongelmaa kepulaisen tai kokoomuslaisen kanssa seurustellessa. Mynönnän että ääri vihreää en jaksa katella.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      183
      11017
    2. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      143
      2078
    3. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      242
      1387
    4. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      61
      1010
    5. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      53
      910
    6. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      60
      848
    7. Nainen, se kun olit joskus niin vakavana

      ja naama peruslukemilla, toisinaan silloinkin kun kuuntelit juttujani. Se ilme on jäänyt lähtemättömästi mieleeni. Mitäh
      Ikävä
      42
      747
    8. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      52
      699
    9. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      25
      685
    10. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      42
      679
    Aihe