Hartialinja

miesmausta

Miehellä tulee olla leveähköt hartiat. Hartialinja tulee olla lievästi alaspäin viistoutuva, ei missään nimessä neliömäisen suora tai lysy.

Esim. Esko Eerikäisellä on lysyt hartiat ja hän kävelee hartiat lysyssä. Kävellessään aivan kuin hän halkoisi ilmaa lysyillä hartioillaan.
Painijoilla näkee usein lysyhartiaisuutta.

Miehellä tulee olla kaula, ei kuitenkaan mikään joutsenkaula. Niska saa olla miehekäs, Homer Simpsonin paksuniska ei käy.

Lantio on oltava sivusta katsottaessa suora. Eteenpäin työntyvä lantio ei käy (näitä näkee jonkin verran). Perse pystyssäkään ei tarvitsisi mieluusti kävellä.

Miehen kävelytyyli ei saisi olla naismaisen keinuva, ei myöskään ylijäykkä.

42

612

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niuhis :)

Tjaah,vaikeeks menee jos rankasti karsii. Joskus joku muuten ihmetteli, miksi hyvännäköisten miesten muijat on karseita...

• miesmausta

Osaan kyllä joustaakin. Esim. annan anteeksi pienehkön vatsakummun.

Tässä kohtaa voisin mainita, että minun on vaikea katsoa Henna Kalinaista hänen leukansa tähden. Tuntuu, kuin joku ruumiinosa puuttuisi.

miesmausta kirjoitti:

Osaan kyllä joustaakin. Esim. annan anteeksi pienehkön vatsakummun.

Tässä kohtaa voisin mainita, että minun on vaikea katsoa Henna Kalinaista hänen leukansa tähden. Tuntuu, kuin joku ruumiinosa puuttuisi.

En tiedä kuka sekin on, mutta mietin tässä,miksi ihmeessä kaikki on niin ulkonäkökeskeistä. Hirveitä vaatimuksia toiselle,mutta usein unohtuu,että luonne taitas kumminkin olla ratkaisevampi.

Enkä tarkoita nyt Sinua, vaan tuota ajatusmallia yleensä. Mulla kun ei ole vara sanoa yhtään mitään. Mun haaveet on paljon lyhyempiä: tumma ja reilusti mua isompi, mieluusti kokoa vaatekaappi. Eikä ukkoni sellainen kuitenkaan ole :D

• jhghygjhyvhyv
        niuhis :) kirjoitti:

En tiedä kuka sekin on, mutta mietin tässä,miksi ihmeessä kaikki on niin ulkonäkökeskeistä. Hirveitä vaatimuksia toiselle,mutta usein unohtuu,että luonne taitas kumminkin olla ratkaisevampi.

Enkä tarkoita nyt Sinua, vaan tuota ajatusmallia yleensä. Mulla kun ei ole vara sanoa yhtään mitään. Mun haaveet on paljon lyhyempiä: tumma ja reilusti mua isompi, mieluusti kokoa vaatekaappi. Eikä ukkoni sellainen kuitenkaan ole :D

Oi amisten haaveita... Tumma ja komea. Sinulla valitettavasti ei ole olemassakaan mitään miestä, koska toisin kuin valehtelet, jos sinulla olisi mies, et tosiaankaan mustamaalaisi miestäsi netissä noin. Mainitsemaasi ulkonäkökeskeisyyteen taas voi sanoa sen, että se todella on ongelma, että nykypäivän idiootit rakentaa arvomaailmansa ulkoiselle statukselle. Näitä palstoja lukiessa huomaan hyvin, että kuinka hyvin kasvatettu olen ja että kuinka surullisesti kaikki muut eivät ole. Äläkä kuvittele, että pitäisin näkemästäni.

Ei ole minullakaan miestä, mutta minun kohdallani asia on niin siksi, että minä olen itse siten valinnut. En tällä hetkellä halua seurustella. Huolimatta, että on monia , jotka minusta olisivat kiinnostuneita; ja ne sitten eivät ole mitään nettisuhde-ihmisiä, kuten en missään määrin ole minäkään.:) Mun ulkonäöllä ja älyllä ja persoonalla saisi varmaan melkein; no ei nyt ihan, mutta melkein, kärjistäen ja pilke silmäkulmassa puolivitsillä ilmaisten, kenet vain, mutta minä en voi kuvitellakaan, että olisin kenenkään kanssa mistään muusta syystä, kuin rakkaudesta.

Säälin teitä tyhmiä herjaajia näiltä palstoilta, jotka ette ole keskittyneet kehittämään sivistystänne. Siinä yhteydessä olisi ihmisellä vaikka kuinka korea ulkomuoto, ei ihminen ole mitään, jollei ihminen ole henkisesti sivistynyt. Ja sivistyksen puute loistaa näillä palstoilla... Ainoa mikä tunne herää, on, että minä keskustelen sellaisten kanssa, joiden kanssa minulla ei ole mitään yhteistä ja joihin en missään olosuhteissa tahtoisi tutustua. Ajatusmaailmoiden eroavuude takia. Sori sanoa näin, mutta mä en pidä häiriityneen nettipalstakiusaamisen ja feikki-identiteettifuulareiden mellastuksesta keskustelupalstoilla. Eli teidän kanssa mulla ei ole mitään yhteistä. Nostaisinkin ehkä, melkein, niskavilloista pystyyn tän foorumin sen henkilön, joka määrää siitä, että kiusaaminen saa palstoilla jatkua, jollei tule muutosta siihen, että miten näillä palstoilla kohdellaan sivullisia ja kaltaisiani anonyymeja näihin keskusteluihin osaa ottavia.

• rose18

mieheni on täydellinen 8)
      että jos se pistää istuvaa päälle toteen että ketä nyt meet iskeen.
      olen aikas mustasukkaista ihmistä..

• rose18

toivoisin että se rupsatais, ettei tarvis miettiä pitkäkyntisiä naisia.

rose18 kirjoitti:

Mitäs jos kissa nyt nostaisi hiukan häntäänsä :) ettei tarvita Kyöpelivuorelta apua.

• rose18

Mitäs jos kissa nyt nostaisi hiukan häntäänsä :) ettei tarvita Kyöpelivuorelta apua.

en usko että kyöpelinvuorelta tarvis apua.
        olen saanut pääsiäismunani 8D

rose18 kirjoitti:

en usko että kyöpelinvuorelta tarvis apua.
        olen saanut pääsiäismunani 8D

Onnellinen, minä paastoan vielä :D

• rose18

Onnellinen, minä paastoan vielä :D

paasto tekee hyvää varsinkin kun maistuu vie paremmalle 8D

• rose18 kirjoitti:

jollain hapollahan voisit nopeutaa rupsahtamista, ei muuta ku hapot naamaan.

• kuhuhujhy
        monte24 kirjoitti:

jollain hapollahan voisit nopeutaa rupsahtamista, ei muuta ku hapot naamaan.

Eikö tuota helvetin häirikköä, nimimerkillä "monte24" kirjoittelevaa, saada vittuun näiltä palstoilta!!!! Onko tän foorumin ylläpito täysin välinpitämätön?? Pitää jo ihan ulkopuolisenkin alkaa kysellä ja ihmetellä, että miten saatanassa nää häiriköt saa suoltaa tuota keskustelun häirintäänsä!!

• kuhuhujhy kirjoitti:

Eikö tuota helvetin häirikköä, nimimerkillä "monte24" kirjoittelevaa, saada vittuun näiltä palstoilta!!!! Onko tän foorumin ylläpito täysin välinpitämätön?? Pitää jo ihan ulkopuolisenkin alkaa kysellä ja ihmetellä, että miten saatanassa nää häiriköt saa suoltaa tuota keskustelun häirintäänsä!!

kauneshoitoloissa käyttävät happoa ryppyjen poistoon

• kjhkughuhiugbhyug
        monte24 kirjoitti:

kauneshoitoloissa käyttävät happoa ryppyjen poistoon

Ai. Anteeksi, jos ymmärsin väärin. Minulla jos olisi ylimääräistä rahaa, niin en ensimmäisenä narsistisesti kyllä alkaisi mitään lärvänderiäni korjailla, vaan kirjoittaisin opinnäytetyöni rauhassa loppuun, koska fyysisen vakavan sairauteni vuoksi urakarriaarini tyssäsi, enkä ole nyt sellainen akateeminen tutkija, jollaiseksi alunperin itseäni piiskaten tähtäsin ja jollainen nyt siis olisin, jos minulla ei olisi ollut elämässä tosi vakavia haasteita ja huolia fyysisen terveyteni kanssa. Jos viittaat kauneusleikkauksiin, niin ei herrajumala minä en käsitä sitä, että millainen ihminen vapaaehtoisesti menee ronkkimaan jotakin peruskaunista tai komeaa naamaansa kauneuskirugille, anteeksi... Kaikki ihmiset ovat kauniita!

Minusta kaikki kauneusleikkauksia läpikäyneet ovat rumempia niiden leikkausten jälkeen, kuin ennen niitä ja muutamina esimerkkeinä mainitakseni amerikkalainen näyttelijä Lara Flynn Boyle, Madonna..tai anteeksi.. Hannele Lauri. Joku Madonnakin oli jumalattoman kaunis nuorena, vaikka silllä ohuet viiruhuulet olikin ja ohuet huulet eivät ole kauneusideaali naisella, mutta nyt se on sellainen botox-pumpattu tekokuminaama, että tyypin edes omia piirteitä erota silmiä lukuunottamatta enää siitä barbie-kloonista... Katsokaa joskus Madonnan videoita, vaikkapa ajalta, kun hän oli "Who's That girl"- leffassa. Herrajumala miten kaunis, ENNEN leikkauksia.

On tosi surullista, jos ihmisille ulkonäkö on kovin tärkeää toisissa. Minulle ihmisissä merkitsee humaanius ja ihmisrakkaus ja sellainen perinteinen " ihminen ihmiselle"- ajattelu.

• likka levoton

Sää se kranttu olet!!!

Miehen hartiat on oikein hyvät jos vaan henkselit pysyy luiruamati.

Lantio liikkuvuutta meilläpäin testataan semmosessa paikassa, jossa ei paljoa kävellä ;)

• Lantioliikkuvuus:.!1
    • Onks sul itelläs täydellinen kroppa ? Tuli vaan mieleen kun on noin tarkat kriteerit...

• miesmausta

Sehän on täysin makuasia, että olenko täydellinen kroppani osalta ja eihän minusta tarvitse kiinnostua kuin yksi mies.

Minulla on myös miehen pään osalta mieltymykset selvillä. Riippuvaa, väsynyttä naamaa en jaksaisi katsella, koska minua alkaisi itseänikin silloin väsyttää.
        Liian laiha naama on out. Paras muoto lienisi hieman pyöreähkön suuntaan.

Tukka pois ja varsinkin, jos on ohut.

Silmät saavat olla vakavahkot, tutkivat sekä uteliaat - väriä en nyt lyö lukkoon. Ei siansilmiä eikä liian ulkoneviakaan. Silmät eivät saa olla liian kaukana toisistaan eikä liian likikään.

• kjbubhybuyhb
        miesmausta kirjoitti:

Sehän on täysin makuasia, että olenko täydellinen kroppani osalta ja eihän minusta tarvitse kiinnostua kuin yksi mies.

Minulla on myös miehen pään osalta mieltymykset selvillä. Riippuvaa, väsynyttä naamaa en jaksaisi katsella, koska minua alkaisi itseänikin silloin väsyttää.
        Liian laiha naama on out. Paras muoto lienisi hieman pyöreähkön suuntaan.

Tukka pois ja varsinkin, jos on ohut.

Silmät saavat olla vakavahkot, tutkivat sekä uteliaat - väriä en nyt lyö lukkoon. Ei siansilmiä eikä liian ulkoneviakaan. Silmät eivät saa olla liian kaukana toisistaan eikä liian likikään.

Millaiset on "sian silmät"? Hyi miten henkisesti sairaita te olette. Eiköhän silmien malli ole ihan se ja sama, jos vain ihmisen katse on rehellinen, lämmin ja lempeä? Suurempaa arvoa ei ihmisellä ole, kuin rehellisyys ja ihmisrakkaus. Voin omasta miesmaustani kylläkin sanoa, minua kaikkein vähiten miellyttävä silmämalli miehellä olisi sellanen pyöreäsilmäisyys, eli joku sellainen potaattinokkainen tms. ylöspäinsuuntautuva kärsäinen, suomalaisen matalaposkipäinen ja vielä pyöreäsilmäinen..hyi, ugh. Sitten jos siihen yhdistettäisiin vielä joku kahdeksankymmentä-luvulle jämähtänyt siilitukka, jota hyypiö vielä värjäilisi, joitakin vitun kultakäätyjä kaulaan ja katunarkkarin olemus, niin ei kiitos! Myöskään mistään salilla treenaavista en suurelti pidä, koska minun piireissäni ihmisiä arvostetaan älyn ja rehellisyydne mukaan, eikä sen perusteella, että minkälaisia ulkomuodoltaan ihmiset ovat. Omalle miehelleni ainoa narsistinen kriteerini olisi pituus. Ei mulla ole mitään lyhyitäkään miehiä vastaan, mutta jostakin syystä olen aika tykännyt, että mies on minua pidempi. Terveisin: hulluja herjaajien juttujanne lukenut.

• Ja naisen lantion ja vyötärön suhde pitää olla 1,5.

Sopii tietysti kysyä, kenellä on varaa valita...

• miesmausta

Mikä tässä nyt on niin vaikeaa? Yhtä hyväksyttävää on mieltyä tiettyihin ulkonäköpiirteisiin kuin vaikkapa tiettyihin ruokiinkin. Vai valitatko sinä, jos naapuripöydässä on eri pizzatäytteet kuin itselläsi?

Miksi minun pitäisi tinkiä näköaististani, mutta ei makuaististani? Miksi minun pitäisi tinkiä näköaististani, mutta ei hajuaististani? Jos joku viihtyy pierun hajussa, niin viihtyköön. Itse en viihdy.

Ulkonäkö vaikuttaa myös siihen, miltä toisen koskettaminen tuntuu! Ei mitenkään vähäpätöinen seikka sekään, vai?

• miesmausta kirjoitti:

Mikä tässä nyt on niin vaikeaa? Yhtä hyväksyttävää on mieltyä tiettyihin ulkonäköpiirteisiin kuin vaikkapa tiettyihin ruokiinkin. Vai valitatko sinä, jos naapuripöydässä on eri pizzatäytteet kuin itselläsi?

Miksi minun pitäisi tinkiä näköaististani, mutta ei makuaististani? Miksi minun pitäisi tinkiä näköaististani, mutta ei hajuaististani? Jos joku viihtyy pierun hajussa, niin viihtyköön. Itse en viihdy.

Ulkonäkö vaikuttaa myös siihen, miltä toisen koskettaminen tuntuu! Ei mitenkään vähäpätöinen seikka sekään, vai?

En minäkään koskaan ole voinut seurustella ihmisen kanssa, joka ei miellyttäisi minua seksuaalisesti, eli myöskin ulkonäöltään. Silmäämiellyttämätönkin voi toki olla mitä parhain ystävä, muttei siitä parisuhdetta synny. Että sikäli olen kanssasi yhtä mieltä, että on tekopyhää kieltää ulkonäön vaikutusta.

Sinun listasi oli vain niin pitkä ja yksityiskohtainen, että annat itsestäsi todella pinnallisen ja bimbon vaikutelman.

• miesmausta
        Ratikkakuski kirjoitti:

En minäkään koskaan ole voinut seurustella ihmisen kanssa, joka ei miellyttäisi minua seksuaalisesti, eli myöskin ulkonäöltään. Silmäämiellyttämätönkin voi toki olla mitä parhain ystävä, muttei siitä parisuhdetta synny. Että sikäli olen kanssasi yhtä mieltä, että on tekopyhää kieltää ulkonäön vaikutusta.

Sinun listasi oli vain niin pitkä ja yksityiskohtainen, että annat itsestäsi todella pinnallisen ja bimbon vaikutelman.

Pitkä lista johtuu vain siitä, että tunnen omat mieltymykseni. Kaikki eivät tunne ja osa kelpuuttaa jokaisen, joka sattuu kysymään asiaa.

Miten on, tunnetko sinä oman makuaistisi paremmin kuin oman näköaistisi? Oletko ronkeli ruuan suhteen?

• miesmausta
        Ratikkakuski kirjoitti:

Esimerkin vuoksi näytän kuvan. Pään/kasvojen perusteella viehätyn eniten keskimmäisestä.

http://www.realityravings.com/2010/09/05/masterchef-australia-to-hold-a-live-stage-show/

• miesmausta kirjoitti:

Pitkä lista johtuu vain siitä, että tunnen omat mieltymykseni. Kaikki eivät tunne ja osa kelpuuttaa jokaisen, joka sattuu kysymään asiaa.

Miten on, tunnetko sinä oman makuaistisi paremmin kuin oman näköaistisi? Oletko ronkeli ruuan suhteen?

Kohtuullisen ronkeli. Vertaus ruokaan vain mielestäni jotenkin ontuu.

Totta tuokin, että kaikki eivät viitsi nähdä tarpeeksi vaivaa parinvalinnan eteen vaan joutuvat sitten suhteessa näkemään vaivaa moniverroin enemmän väärän ihmisen kanssa. Mutta pidemmän päälle ulkonäön merkitys kumppanissa vähenee. Enhän minä haluaisi erota, vaikka vaimo vaikkapa polttaisi kasvonsa muodottomiksi jossain onnettomuudessa.

• miesmausta
        Ratikkakuski kirjoitti:

Kohtuullisen ronkeli. Vertaus ruokaan vain mielestäni jotenkin ontuu.

Totta tuokin, että kaikki eivät viitsi nähdä tarpeeksi vaivaa parinvalinnan eteen vaan joutuvat sitten suhteessa näkemään vaivaa moniverroin enemmän väärän ihmisen kanssa. Mutta pidemmän päälle ulkonäön merkitys kumppanissa vähenee. Enhän minä haluaisi erota, vaikka vaimo vaikkapa polttaisi kasvonsa muodottomiksi jossain onnettomuudessa.

Entä, jos jollain mieleiselläsi naisella olisi pierufetissi ja sinä vapaamielisenä ihmisenä olisit valmis piereskelemään päivät pääksytysten ja hän pitäisi naamaansa pepussasi.

Kokisitko tulleesi hyväksytyksi enemmän itsenäsi kuin minun valitsemani mies? Etkö kokisi, että joku toinen täyttäisi paikkasi nopeammin kuin minun tiukat ulkonäkökriteerini läpäissyt mies? Tällöin sinä et ollutkaan niin tärkeä kuin kaasun haju ja sitähän lähtee kaikista!

• kjhuhiuhuhuhb
        Ratikkakuski kirjoitti:

Sinä tosin et mitään naista koskaan ole omannutkaan, hullu identiteettifuulari.

• jhgygvygvyvg
        miesmausta kirjoitti:

No vajakki sinä nyt varmaan kuitenkaan ehdi kosketella yhtään mitään, paitsi linnaruippikavereitasi, joihin idiootteihin kaltaisiisi koet viehtymystä - paskasakki on aina paskasakkia- ja joiden kanssa "koskettelet" ja häiritset tätä keskustelupalstaa. Hullu!! Kuka muuten muka haisee piereskelylle? Sinä ja isiootit kaverisihan siitäkin asiasta eniten puhutte... Pikku lehmä ei takuulla nimellään ikinä kehtaisi kirjoitella tuollaisia, mutta kun sitä on pervo fetissi
        viattomien herjaamiseen teillä netissä, niin minkäs HULLUILLE voi!

Hyi vittu pääasia, etten koskaan joudu mihinkään tekemisiin tän palstan kirjoittajien kanssa. Sairaita ihmisiä ja täysiä eläimiä netissä! Joo kieltämättä se ulkonäkö vaikuttaa siten, että jos joku kahjo esiintyy minuna ja alkaa leikkiä vähän akateemisen naisen identiteetillä huorahippaleikkia, niin kieltämättä on mulla sen verran kaunis lärvi ja lisäksi hyvä maine, että varmaan " koskettelijoita" löytyisi, mutta tästä sontalaarista minä en kavereita itselleni koskaan hakisi, enkä koskaan harjoittaisi tällaisella yksityissuhteita, eikä sitä tee myöskään kukaan muukaan minulle läheinen ja minut TODELLA tunteva.

• kjuhuhjkuhuuhiuh

Voi kun ei voisi vähempää kiinnostaa Esko Eerikäisenne, hemmetin seiskapäivää- tason paskakirjoitelijasakki...

Kuule miehen hartiat mitataan sillä, että onko miehellä rikostaustaa, vaiko ei. Luonnollisesti suoraselkäinen on jokainen mies, jolla ei ole rikostaustaa ja minä ainakaan en sikäli siihen katso, että onko pumpannut hauista vaiko ei, koska se on täysin tyhjäntoimittajien touhua. Yksinkertainenkin osaisi mennä salille, mutta harvempi mies on pitkäjänteisen systemaattisesti perhettään ja läheisiään rakastava ja jos joku on sellainen, tavallinen rehellinen kansalainen, minä sellaista arvostan hartioiden leveyteen katsomatta, enkä tosiaan tunnekaan muita, kuin rehellisiä ja normaaleita ihmisiä. Ne ei näillä paltstoilla hillu herjaamassa ja haukkumassa. Mun tuntemani nimittäin.

Esmes yksi ihailemani mies ( ei käy tällä saitilla ja minä en ole minkäänasteinen nettisuhdehyypiö minäkään) on sellainen, että hän menetti vanhempansa jo nuorena ja yksin kasvatti itsensä, auttaen vielä alkoholisti-sukulaistaan viemällä ruokaa tämän kaappiin. Jos typpi olisi ollut vatipää, hän todennäköisesti olisi ajautunut rikollisen uralle, mutta niin ei käynyt, vaan kyseinen esimerkillinen kansalainen hankki korkeakoulutuksen ja tienaa nyt rahaakin rehellisellä työllä enemmän, kuin moni voisi edes kuvitella. Ja minusta ei tarvitse kuvitella mitään.

• No joo mut:.!1%#?+

.

kyl ihan tavallinen opistoinsinöörikin tienaa ihan mukavasti jos elää kustannustehokkaasti

.

• kjhkjhnubhu
        No joo mut:.!1%#?+ kirjoitti:

.

kyl ihan tavallinen opistoinsinöörikin tienaa ihan mukavasti jos elää kustannustehokkaasti

.

Oletko urkkija? Minä en kuulu Facebookiin, enkä ole myöskään esimerkiksi tämän Suomi24:n jäsen, eli milläs perusteella sä kommentoit mulle asiattomasti? Ikävää nähdä tuota amisten - tyhmempien sellaisten- elämänasennetta, että muka ihmisten arvon mittari olisi raha. Aika sairasta. Ja miksi sä häirikkö laitat aina tekstiesi alkuun pisteen, sitten pari välilyöntiä ja loppuun pisteen. Kuka sun sairaan ihmisen juttujasi muka haluaisi lukea, kun esiinnyt naamatta ja nimettä ja vielä saakeli siten kehtaat häiritä julkista keskustelua? Täysipäinen ja asiallinen anonyymi kirjoittelisi mielipidekirjoituksia... Ja miksi olet utelias minua kohtaan? En ole Suomi24- kirjoittajien tuttava, mutta nyt alan pelätä, että joku talikallo todella on hyväksynyt nettiyhteisökaveripiiriinsä hulluja... Kukaan oma tuntemani ei ole mikään sekopää, eli johtuuks toi teidän vatipäiden pakkomielteinen sanomisteni vääristely siitä, että mä olen vähän eri piirejä, kuin te ja niinsanpotusti täysin erilaisia ihmisiä, kuin valtaosa tämän vaikkapa palstan vakkareista?

• jugbuhuhyujgygbyhbg
        kjhkjhnubhu kirjoitti:

Oletko urkkija? Minä en kuulu Facebookiin, enkä ole myöskään esimerkiksi tämän Suomi24:n jäsen, eli milläs perusteella sä kommentoit mulle asiattomasti? Ikävää nähdä tuota amisten - tyhmempien sellaisten- elämänasennetta, että muka ihmisten arvon mittari olisi raha. Aika sairasta. Ja miksi sä häirikkö laitat aina tekstiesi alkuun pisteen, sitten pari välilyöntiä ja loppuun pisteen. Kuka sun sairaan ihmisen juttujasi muka haluaisi lukea, kun esiinnyt naamatta ja nimettä ja vielä saakeli siten kehtaat häiritä julkista keskustelua? Täysipäinen ja asiallinen anonyymi kirjoittelisi mielipidekirjoituksia... Ja miksi olet utelias minua kohtaan? En ole Suomi24- kirjoittajien tuttava, mutta nyt alan pelätä, että joku talikallo todella on hyväksynyt nettiyhteisökaveripiiriinsä hulluja... Kukaan oma tuntemani ei ole mikään sekopää, eli johtuuks toi teidän vatipäiden pakkomielteinen sanomisteni vääristely siitä, että mä olen vähän eri piirejä, kuin te ja niinsanpotusti täysin erilaisia ihmisiä, kuin valtaosa tämän vaikkapa palstan vakkareista?

Ja lisään omaan kirjoitukseeni, että naamatta ja nimettä tällaiselle anonyymin ilmaisun sallivalle Suomi24:lle kirjoittelu ei ole rikos, mutta rikos on häiritä julkista keskustelua kirjoittelemalla täysin asiatonta viestintää, kuten nimettä ja naamatta esiintyvät, jolla on aina noita yhden lauseen kommentteja ja omituisia pisteitä tekstiesi alussa ja lopussa; ilmeisen tahallisesti. Tai urkkijat, jotka tekee uteliaita mustamaalaamisaloituksia. Silkkaa johdattelua ja julkisen anonyymikeskustelun häirintää, se!!!

• Tärkeä MISSIO:.!1%#?
        jugbuhuhyujgygbyhbg kirjoitti:

Ja lisään omaan kirjoitukseeni, että naamatta ja nimettä tällaiselle anonyymin ilmaisun sallivalle Suomi24:lle kirjoittelu ei ole rikos, mutta rikos on häiritä julkista keskustelua kirjoittelemalla täysin asiatonta viestintää, kuten nimettä ja naamatta esiintyvät, jolla on aina noita yhden lauseen kommentteja ja omituisia pisteitä tekstiesi alussa ja lopussa; ilmeisen tahallisesti. Tai urkkijat, jotka tekee uteliaita mustamaalaamisaloituksia. Silkkaa johdattelua ja julkisen anonyymikeskustelun häirintää, se!!!

.

Pisteillä on tarkoitus aiheuttaa tahallista hämmennystä

Sitä paitsi pisteet muistuttaa lemmikkieläintäni kärpästä tai ainakin kärpäsenpaskaa

.

• Turhaan yrität, Eewari, piilotella rikollista menneisyyttäsi.

• kihuhuhuhuh
        Ratikkakuski kirjoitti:

Turhaan yrität, Eewari, piilotella rikollista menneisyyttäsi.

Minä olen sun mielestäsi siis rikollinen, koska minuahan sinä vainoat rikolliseksi minua herjaamalla. Joku viranomainen kyllä sanoisi, että tuo on herjaamista, ymmärrettävistä syistä, kun takerutte sivulliseen netin anonyymipalastalla haukkumaan... No kerrotko, että mistä rikoksesta minulla on tuomio? Olen kylläkin akateeminen nuori nainen, joka keskustelen minulle tyystin tuntemattomien kanssa palstoilla, eli sulla mäntti ei ole mitään oikeutta mustamaalata minua tai ketään muutakaan viatonta, vaikka olet niin kateellinen, että sekopää näemmä suorastaan kihiset mustamaalaushalussasi minua viatonta kohtaan..vaiko kiinnostaako sittenkin enemmän sukulaiseni, jotka eivät KOSKAAN KUKAAN edes näillä palstoilla kirjoita? Mikäs on mäntin idea kiusaamiseen, noh mäntti?

• kihuhuhuhuh kirjoitti:

Minä olen sun mielestäsi siis rikollinen, koska minuahan sinä vainoat rikolliseksi minua herjaamalla. Joku viranomainen kyllä sanoisi, että tuo on herjaamista, ymmärrettävistä syistä, kun takerutte sivulliseen netin anonyymipalastalla haukkumaan... No kerrotko, että mistä rikoksesta minulla on tuomio? Olen kylläkin akateeminen nuori nainen, joka keskustelen minulle tyystin tuntemattomien kanssa palstoilla, eli sulla mäntti ei ole mitään oikeutta mustamaalata minua tai ketään muutakaan viatonta, vaikka olet niin kateellinen, että sekopää näemmä suorastaan kihiset mustamaalaushalussasi minua viatonta kohtaan..vaiko kiinnostaako sittenkin enemmän sukulaiseni, jotka eivät KOSKAAN KUKAAN edes näillä palstoilla kirjoita? Mikäs on mäntin idea kiusaamiseen, noh mäntti?

Pst. Miten anonyymin, koskaan nimimerkkiä omaamattoman, kunniaa voi loukata? Ketä silloin loukataan? Tuntematonta? Todellista naisen logiikkaa... ;-)

• jhjuhuhiuhbuybyb
        Ratikkakuski kirjoitti:

Pst. Miten anonyymin, koskaan nimimerkkiä omaamattoman, kunniaa voi loukata? Ketä silloin loukataan? Tuntematonta? Todellista naisen logiikkaa... ;-)

Olet siis vielä yksinkertaisempi, kuin olen voinut käsittääkään? Jos sinä asialliseen keskustelupalstatekstiin menet väittämään anonyymia "rikostaustaiseksi", sinä todella herjaat siinä tapauksessa kirjoittajaa, kosket olet tuttuni minua herjatessani, jätät sen _faktan_ ilmiselvästi täysin tietoisesti tässä jullkisuudessa herjatessasi kertomatta ja minä en tunne tämän foorumin kirjoittajia, eli en esim. sinua. Meillä on kuule ihan sama ihmisarvo kaikilla ja vaikka sinä esiinnytkin tekaistulla identiteetillä netissä, eli pädet keskustelemalla rekisteröidyllä nimimerkillä, toisin kuin minä ( en ole Suomi24:n jäsen), ei se poista sitä vastuuta, mikä sinulla on omista kirjoituksistasi.

Ja jos sinä hullu nyt kuvittelet, että minua teidän kirjoittajien henkiilöistä mitään tietämätöntä muka kiinnostaisi tulla eewaritelluksi joka paikassa että eewari sitä ja eeari tätä, niin saatana kai sinä talikallokin nyt tajuat, että minä en kaipaa "lempinimiä" anonyymipalstalla ihmisiltä, joita en yhtään tunne tai joiden henkiköistä en mitään tiedä... Helvetti kerrankin soitin yhdelleni ystävälleni ja näytin yhtäkin ketjua tältä palstalta, että kato millaisten hullujen kanssa minä tällaisella oudolla palstalla keskustelen, että itse en näitä yhtään tunne, mutta että näillä on minulle nimettömälle esimerkiksi lempinimi "Eewari" ja siihen sain ystävältäni ohjeen, että "sä olet vähän liian fiksu keskustelemaan tuollaisissa paikoissa", että "jostakin syystä noi tyypit pitää sinua hulluna", mutta vielä en ilmeisesti ole tajunnut, että tosiaankaan mun ei tarvitsisi älyäni raiskata keskustelemalla tällaisilla netin anonyymipalstalla teidän muiden anonyymien tapausten kanssa; olkoot että mitä vitun nimimerkkejä teillä onkin, eivät he kerro henkilöistänne mitään, koska,, koska asia on näemmä niin, että te ette edes yritä vastata asiallisesti asialliseen nettipalstatekstiin tekstien sisällön perusteella...

Ymmärrän olevani suuren mielenkiinnon kohteena, koska olen suurinpiirtein ainoa, joka osaa kirjoittaa näiltä palstoilta, mutta nyt pitäisi uteliauudella olla rajat - ja herjaamisella ja viattomien henkilöimisellä ja muulla paskalla, mihinn ilmeisesti ei tän - anteeksi- kurasaitin ylläpito edes yritä puuttua. Onko saatana teille jotain viihdettäkin ihan, kiusata minua sivullista viatonta nettipalstakeskustelussa, vai???!!! Nautitko minuun sivulliseen viattomaan kohdistuvasta hetjaamisesta, sä ihmeen talikallo ninimerkillä "Ratikkakuski" kaiken aikasi sönkkäämässä näillä palstoilla roikkuva naiseton , työtön ja statukseton mies?

• jhghygygyguyjhgb
        jhjuhuhiuhbuybyb kirjoitti:

Olet siis vielä yksinkertaisempi, kuin olen voinut käsittääkään? Jos sinä asialliseen keskustelupalstatekstiin menet väittämään anonyymia "rikostaustaiseksi", sinä todella herjaat siinä tapauksessa kirjoittajaa, kosket olet tuttuni minua herjatessani, jätät sen _faktan_ ilmiselvästi täysin tietoisesti tässä jullkisuudessa herjatessasi kertomatta ja minä en tunne tämän foorumin kirjoittajia, eli en esim. sinua. Meillä on kuule ihan sama ihmisarvo kaikilla ja vaikka sinä esiinnytkin tekaistulla identiteetillä netissä, eli pädet keskustelemalla rekisteröidyllä nimimerkillä, toisin kuin minä ( en ole Suomi24:n jäsen), ei se poista sitä vastuuta, mikä sinulla on omista kirjoituksistasi.

Ja jos sinä hullu nyt kuvittelet, että minua teidän kirjoittajien henkiilöistä mitään tietämätöntä muka kiinnostaisi tulla eewaritelluksi joka paikassa että eewari sitä ja eeari tätä, niin saatana kai sinä talikallokin nyt tajuat, että minä en kaipaa "lempinimiä" anonyymipalstalla ihmisiltä, joita en yhtään tunne tai joiden henkiköistä en mitään tiedä... Helvetti kerrankin soitin yhdelleni ystävälleni ja näytin yhtäkin ketjua tältä palstalta, että kato millaisten hullujen kanssa minä tällaisella oudolla palstalla keskustelen, että itse en näitä yhtään tunne, mutta että näillä on minulle nimettömälle esimerkiksi lempinimi "Eewari" ja siihen sain ystävältäni ohjeen, että "sä olet vähän liian fiksu keskustelemaan tuollaisissa paikoissa", että "jostakin syystä noi tyypit pitää sinua hulluna", mutta vielä en ilmeisesti ole tajunnut, että tosiaankaan mun ei tarvitsisi älyäni raiskata keskustelemalla tällaisilla netin anonyymipalstalla teidän muiden anonyymien tapausten kanssa; olkoot että mitä vitun nimimerkkejä teillä onkin, eivät he kerro henkilöistänne mitään, koska,, koska asia on näemmä niin, että te ette edes yritä vastata asiallisesti asialliseen nettipalstatekstiin tekstien sisällön perusteella...

Ymmärrän olevani suuren mielenkiinnon kohteena, koska olen suurinpiirtein ainoa, joka osaa kirjoittaa näiltä palstoilta, mutta nyt pitäisi uteliauudella olla rajat - ja herjaamisella ja viattomien henkilöimisellä ja muulla paskalla, mihinn ilmeisesti ei tän - anteeksi- kurasaitin ylläpito edes yritä puuttua. Onko saatana teille jotain viihdettäkin ihan, kiusata minua sivullista viatonta nettipalstakeskustelussa, vai???!!! Nautitko minuun sivulliseen viattomaan kohdistuvasta hetjaamisesta, sä ihmeen talikallo ninimerkillä "Ratikkakuski" kaiken aikasi sönkkäämässä näillä palstoilla roikkuva naiseton , työtön ja statukseton mies?

Ja lisään omaan tekstiini, että jo se on saatana kumma, kun en tee juurikaan kirjoitusvirheitä tai jos teen, tiedän milloin niitä olen tehnyt, että joku hullu muokkailee minun tekstejäni...

• jhghygygyguyjhgb kirjoitti:

Ja lisään omaan tekstiini, että jo se on saatana kumma, kun en tee juurikaan kirjoitusvirheitä tai jos teen, tiedän milloin niitä olen tehnyt, että joku hullu muokkailee minun tekstejäni...

Sinun ei, Eewari, pitäisi kirjoittaa tänne, kun olet kännissä.

"Helvetti kerrankin soitin yhdelleni ystävälleni ja näytin yhtäkin ketjua tältä palstalta, että kato millaisten hullujen kanssa minä tällaisella oudolla palstalla keskustelen, että itse en näitä yhtään tunne, mutta että näillä on minulle nimettömälle esimerkiksi lempinimi "Eewari" ja siihen sain ystävältäni ohjeen, että "sä olet vähän liian fiksu keskustelemaan tuollaisissa paikoissa"

Nimitätkö psykiatriasi kaveriksesi?

• kjhuhuguygjh
        Ratikkakuski kirjoitti:

Sinun ei, Eewari, pitäisi kirjoittaa tänne, kun olet kännissä.

"Helvetti kerrankin soitin yhdelleni ystävälleni ja näytin yhtäkin ketjua tältä palstalta, että kato millaisten hullujen kanssa minä tällaisella oudolla palstalla keskustelen, että itse en näitä yhtään tunne, mutta että näillä on minulle nimettömälle esimerkiksi lempinimi "Eewari" ja siihen sain ystävältäni ohjeen, että "sä olet vähän liian fiksu keskustelemaan tuollaisissa paikoissa"

Nimitätkö psykiatriasi kaveriksesi?

Eli tuo on juuri sitä, mikä on herjaamista ja minkä sinä kaikki päivät 24/7 näillä palstoilla päivystävä talikallo- feikkihenkilöidentiteettikuraperse varmasti tiedät. Sinä pokalla esität anonyymille, joka ei ole tuttusi, että siis minä olisin psykiatrin kanssa tekemisissä? Ehkäpä on omat lääkkeesi siinä jääneet vähän nyt ottamatta. Valitan, mutta en ole mielenterveyspuolen potilas, toisin kuin minua yksityiskansalaista tässä julkisuudessa herjaat, mutta voin tässä nyt anonyymina tunnustaa, vaikka minua on kehoitettukin "lopettamaan avautuminen" mielisairaiden ja minulle tuntemattomien - en teitä tunne- häiriköiden toimesta näillä palstoilla, että olen varannut ajan psykologille. En jaksa, että hullut herjaavat minua internet-palstalla, missä en itseäni ole tiettäväksi tai tykö kenellekään tehnyt ja missä en esiinny henkilönä tai ole koskaan esiintynyt.. Mielenterveysongelmaiseksi olisi minulla silti suuresti matkaa.

Ainoa ansionne on se - te anonyymit nettikiusaajat-, että olette saaneet kiusaamisellanne aikaan sen, että minä en jaksa edes aina tavata rakkaita ystäviäni. Tänäänkin olisi kaveri ollut tulossa käymään ja kyseli miten jaksan; en kehdannut sanoa, että minua masentaa se, että jotkut minulle tyystin tuntemattomat hullut ahdistelevat minua netin sellaisella keskustelupalstalla, jonne olen ainoastaan anonyymina ja koskaan henkilöstäni avautumatta kirjoittanut.

Voisitte myös olla vähemmän uteliaita kunnon kansalaisista, joita varmastikin kadehditte, mutta oikeasti on sitä muillakin ihmisillä vaikeaa. Kaikilla ei silti kävisi päässäkään käydä systemaattisesti nettipalstalla kiusaamaan ketään tai mitään. Ehkä järki on siinä esteenä, esteenä sellaiseen toimintaan normaaliälyisillä.

• Sellaiset pehmeät kaarteet, ne miellyttää aina silmiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      108
      6917
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4431
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3826
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3522
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3508
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      188
      3455
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2959
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2664
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      46
      2501
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13