Pelottaako?

markonvoima

Mitä pelkäät ja onko pelkosi aiheellinen - pelkäätkö kadulla liikkumista,
pelkäätkö että kotiisi murtaudutaan, pelkäätkö ovikellon soittoa?

Rajoittaako pelko elämääsi?

6

95

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä tuo rajoita. Voisi sanoa että en pelkää juuri mitään, olen tosin tautikammoinen joten kyllä se rajoittaa jonkin verran. En uskalla ottaa kontaktia kovin helposti toiseen, koska pelkään juuri tauteja.
      Ehkä aiheeton pelko mutta sellainen vain on.

    • Yritän elää sillä tavalla, että suren asioita vasta sitten, jos niissä on oikeasti surtavaa. - Samalla tavalla koitan pitää pelkoni kurissa.

      Pelkään hämähäkkejä, mutta pakon edessä olen tappanut sellaisen itsekin. - Myös muut liukkaasti liikkuvat ötökät ovat inhottavia. - Yhden kanssa tuijotettiin pitkään toisiamme kerran Tunisiassa. - Kun livahdin hakemaan kättä pidempää, oli toinen osapuoli kadonnut sillä aikaa...

      Toki tunnen joissakin tilanteissa tervettä pelkoa. - Turvattoman näköinen maiseman katselupaikka, meri, lasteni terveys jne. ovat asioita, joista kannan tarvittaessa huolta.

    • pelkuri jostain

      Kyllä pelottaa, mutten kerro mikä. Rajoittaa.

    • Kyllä pelkään

      Pelkään vähän tulevaisuutta. Jotain isoa romahdusta tai sen tyyppistä. Vaikka napajäätiköiden sulamista tai muuta vastaavaa.

    • jackaroo

      En ole mikään kauhea pelkuri, mutta koiria minä kyllä pelkään melko paljon, en uskalla edes samassa tilassa olla koiran kanssa, olipa se koira sitten minkä kokoinen tahansa.

      Minä pelkään hieman myös naisia, ainakin mitä tulee siihen että kun pitäisi alkaa näyttämään niitä omia tunteitaan heille. En uskalla paljastaa omia tunteitani kovinaan suoraan toiselle, sillä pelkään että joudun loukatuksi tai toinen käyttää tunteitani hyväksi.

    • kasig

      Pelkään jotain kamalaa tautia joka vie hiljaa mennessään. Pelkään varmaan siksi, kun niin on läheiselle käynyt. Pelko ei rajoita elämääni, en pohdi tai murehdi sitä jatkuvasti.

      Hyvääkin tästä on seurannut; tämän myötä olen oppinut arvostamaan ihan tavallisia asioita elämässä hyvin paljon. Arvostan myös aikaa tärkeiden ihmisten seurassa hyvin paljon, joku päivä ne hetket sattavat olla ohi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      35
      1260
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      37
      1105
    3. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      62
      996
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      175
      964
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      43
      841
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      122
      755
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      728
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      703
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      671
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      657
    Aihe