en oon saanut yhtään suklaamunaa vielä
milloin ne suklaamunat jaetaan
21
107
Vastaukset
- ^¤^
Ensi sunnuntaina. Viime sunnuntain oksilla piiskaajat saavat silloin palkkionsa.
Mikä on palkkio? Yksi kaverini toi synttärilahjaksi virpomisvarvun, jolla sitten hulluna humalassa piiskasin kavereitani.
- assfani
Ratikkakuski kirjoitti:
Mikä on palkkio? Yksi kaverini toi synttärilahjaksi virpomisvarvun, jolla sitten hulluna humalassa piiskasin kavereitani.
Sinun palkkiosi on selvä. Toivottavasti kaverit ovat selvinpäin porukalla piiskanneet sinut.
- tiedät kyllä kuka
Miksi et Monte ota itseltäsi suihin?
- ginderI.
monte24 kirjoitti:
ei riitä sen pituus
Ottaisitko muuten?
ginderI. kirjoitti:
Ottaisitko muuten?
totta kai, kuten tiedetään oon suihinoton suuri ystävä, en tykkää ollenkaan
- ginderI.
monte24 kirjoitti:
totta kai, kuten tiedetään oon suihinoton suuri ystävä, en tykkää ollenkaan
Emme tiedä mieltymyksistäsi.
ginderI. kirjoitti:
Emme tiedä mieltymyksistäsi.
oonhan monesti täällä sanonut etten tykkää tulla suihinotetuksi
- niuhis :)
Kun paasto loppuu. Ja siihen on vieä aikaa :D
Ei muuta ku huivipäähän, väriä naamaan ja risukourassa meidän ovelle, niin eiköhän sullekin kaapista suklaamuna löydy. Kävin eilen hakeen kunnon varastot trulleja varten..
monte24 kirjoitti:
en oo ikinä virponut, silti oon saanut suklaamunia,ehkä säälistä
Kannattais kokeilla :)
Vois siinä olla monenlaisia reaktioita havaittavissa, ku Monte kiertäis jossain lähiössä kerrostaloissa ovelta ovelle virpomassa,,,Richartti kirjoitti:
Kannattais kokeilla :)
Vois siinä olla monenlaisia reaktioita havaittavissa, ku Monte kiertäis jossain lähiössä kerrostaloissa ovelta ovelle virpomassa,,,juu suojelupoliisi nappais mut kiinni ja lähettäis romaniaan.
- kujhkuhikj
Sä tuskin Monte yllät sivistykseni tasolle, mutta kerron kuitenkin mitä tää teidän sontapalsta on pullollaan. Meinaan sitä, että juntit mustamaalaa näillä palstoilla viattomia ja jos mitkä pellet esiintyy mukamas itseään asiallisempina, vaikkei kukaan täysijärkinen pysty edes lukemaan tän keskustelupalstan apukoulukielenkäyttöä tai halua sitä edes ymmärtää SIKSI, että tyyppien KÄYTÖS on sikaa. Mä en ymmärrä esimerkiksi sitä, että millainen pelle rekisteröityy ja pätee itseään keskustelupalstoilla, jos ei aio keskustella asiallisesti. Yhteiskunnassa on varmasti paljon ongelmia, mutta en minä erityisemmin välittäisi nähdä sitä, että sakki on niin tyhmää, ettei niiden järki riitä realistiseen keskustleuiden tulkitsemiseen. Yököttävä ajatuskin, että muka aikuiset ihmiset tällaisissa sontapesäkkeissä kiusaa tahallaan viattomia. Mulla ei narsismi riittäisi siihen, että alkaisin puhua paskaa julkisesti ja tää johtuu siitä, että meikäläisen sorttiset ihmiset on niin paljon kouluja käyneet, että ARVOSTAA kielellistä ilmaisua. Mun mielestä sellainen on umpisekopää, joka katsoo muka ihan oikeudeksensakin omia jonkun keskustelusaitin kavereineen imbesilliin ja vajakkiin keskinäisviestntäänsä, missä keskeisin sisältö on viatomien mustamaalaaminen. Yrjöttävää!
Mä en ole tietysti missään lähiöissä lapsuuttani elänyt, enkä tunne tyhmiä ihmisiä, mutta tekee tosiaan huonoa nähdä, että niin ker-ta-kaik-ki-sen tyhmää kirjoittelijaporukkaa. Kuvitteles säkin ehkä, että tässä muka kateellisenakin katsois, että ei videlius miten hyviä kirjoittajia tai mielenkiintoisia ajatuksia *reps*?:D- jugyguyguyg
monte24 kirjoitti:
en varmaankaan yllä sivistyksesi tasolle, mut onko se huono asia??
No on se huono asia, jos olette niin tyhmiä, ettette huomaa, että keskustelupalstalla minun identiteettiäni käytetään... Teksti johon vastasit, on muokattu minun muualle kirjoittamastani tekstistä ja minä en ole henkilö Suomi24:ssa. Anonyymi keskustelija vain. En koskaan puhuttelisi teitä tuntemattomia tuttavallisesti, eli sikäli tuo on törkeää tekstisisältöni muokkailua. Joku sekopää ei pärjää omilla kirjoittajanlahjoillaan, niin sitten sen paskapään on pakko käyttää minun tekstintuottoani - hullut vaikka muokkailemalla... Ikävä kyllä "Monte", en tunne sinua millään tavalla, enkä halua sinuun tutustua, huolimatta siitä, että minulla ei mitään sinua vastaankaan ole ja tottakai ei ole, kosken voi tässä anoyymissa ympäristössä tietää, keiden kanssa minä keskustelen... En ainakaan kavereideni kanssa.:)
Jakopäivä oli viikko sitten.
Voi sentään :(
Minä sain tänään kuusi munaa kauniissa paketissa. - Toivottavasti sinäkin saat suun makeaksi vielä !paan suun makiaksi musikista juuri nyt :)
http://www.youtube.com/watch?v=gGoE9saMJpo
hitto et on svengaavaa musaa pakarat hyppii rytmissä villisti
mitä?
missä niitä jaetaan?
mää luulin et ne pitää ite ostaa kaupasta,
niinku
mur
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854618- 1643562
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981977- 321809
- 461793
- 241763
- 571704
- 181611
- 191607