Nestedieetti...

Kuurilla

Nestemäinen dieetti on kova sana. Ei kiinteätä ruokaa oikeastaan ollenkaan... Täytyy vaan pitää huoli että lisäravinteista saa tarvittavat vitamiinit ja muut rakennusaineet...

Tää on hyvää----> maitorahkaa yks purkillinen ja sit mehukeittoa sekoittaa... Vähän kuin pirtelö...
Nälkä lähtee ja ei tule paljoa hiilareita eikä protskuja... Kaikki muut nestejutut menee hyvin kanssa...
Ainoo vaan et maha menee vähän sekasin alussa, mut kyl se rauhottuu.

Onko kellään muulla kokemuksia nestedieetistä?

Kirjotelkaa ihmeessä...

24

11386

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helminen

Siinähän nimenomaan on paljon protskuja...mut tuskinpa siitä haittaa on

• ilkku

Kokeile ihmeessä muna-valkoviinidieettiä. Menee tosi rattoisasti päivät.

• kuurilla

kertokaa mikä teistä on ollu paras laihdutusmenetelmä tähän asti...

• Kiva

HEI! Kiva kuulla että tollaista joku tosiaan kokeilee! Mä aloitin viikon alussa, mutta tulin sitten miettineeksi, että onkohan sittenkään viisasta ja... repsahdin!
      Kerrotko mitä kaikkea sä syöt! Mulla idikset meinaan loppuu aika lyhyeen. Keittoja, vettä, kiisseleitä...mitä muuta?

• testattu

kannattaa kokeilla jos nestedieettille aikoo.

esim: erilaisen mehut (monivitamiinimehut) ja normi mehut esim: funlight
        sitten vettä tietenkin
        sekä erilaisen kiisselit ja marjakeitot,vähän rasvaiset jogurtit yms, ja vielä noitten lisäks pitää huolta vitamiinien saannista.

huom! ei sokerilitkuja eikä rasvaisia jogurtteja ja muita lihottavia litkuja.

maha saattaa pari päivää reistailla ja paska lentää mutta se kyllä rauhottuu.

se vaatii hieman itsekuria jotta ei sorru herkkuihin ja normaaliruokaan,mutta jo 2 viikon monipuolisella nestedieetillä saa painoa useita kiloja pois.

• rosannap

mitenköhän kauan light limuilla voi olla neste dieetillä,max. 7pv? paljonkohan paino putois..

• Älkää kokeilko!

No en kyl ikinä alkais tuollaiselle dieetille, noissa light-juomissa ja jogurteissa ei ole mitään muuta kuin lisäaineita! Ei ihme et suoli reistaa ja elimistö sekasin...

• Taikakiisseli

Nestedieetti toimii! Mutta omalla vastuulla. Vaatii runsaasti itsekuria ensimmäisinä päivinä.

Itse aloitin tiukan nestedieetin noin viikko sitten. Tavoitepaino 60 kiloa. Lähtöpaino 74,5 josta tiputin normaalisti laihduttamalla ja liikunnalla 68-69 kiloon ja siinä painossa olin viikko sitten. Nyt tasan 66 kiloa. Radikaalia, elimistöä stressaavaa, mutta toimivaa.

Ravintona tietysti vettä, sen lisäksi:

-monivitamiini-omega3 -kapseleita
      -gefilusmehua
      -keittolientä (tämä lienee epäterveellisin, sillä olen lusikoinut mama-nuudelien mausteita kuuman veden kera ja siinä on vähän epäterveellistä shaibaa mutta muutaman päivän totuttelun jälkeen pitää nälän poissa. Paino putoaa kuitenkin sitä tahtia että tuonne 60 kiloon asti menen vastaavalla linjalla. Arvioisin, että tavoitepainoon tiristää noin kolmessa viikossa.)
      -valkoista teetä, antioksidantteja korjailemaan stressikehoa

Keitoksi voisi keksiä jotain terveellisempää vaihtoehtoa, kuten joku oma mauste/yrttisekoitus ja oliiviöljyä. Muuten ei juuri huolestuta. Proteiini on ainoa, mitä pitäisi lisätä. Ehkäpä soijalla/urheilujuomalla.

Olo on hyvä, vaikka esimerkiksi ei tulisi mieleen lähteä tiukalle hikijumpalle. Siihen ei tietenkään energia yksinkertaisesti riitä ellei välttämättä halua pyörtyä. Olen normaalisti ja välillä treenailen kevyesti venyttelemällä ja jumppaamalla sekä kävelen matkat.

Bileiden sattuessa olen juonut normaalisti hupijuomia, mutta kun on tällä dieetillä niin ei oikein edes tee mieli viinaksia. Sen jälkeen on juotava runsain määrin vettä ja pitää huolehtia vitamiineista ja muista ravintoaineista.

Jää nähtäväksi, mitä aineenvaihdunta sanoo dieetin päätteeksi. Kun tavoitepaino on saavutettu, jatkan vähähiilihydraattisella ruokavaliolla jottei pääse repsahtamaan. Nestedieetin jälkeen on mentaalisesti helppo siirtyä karppiruokaan, koska mässyhalut ja sokerihimo katoavat nestedieetillä ainakin minulla. Salaatti ja lohifile odottavat lähitulevaisuudessa.. Nom nom.

Sittenpä voi jättää keitot ja pulkannarut ja jaksaa myös pikkuhiljaa liikkua itsensä rantakuntoon!

Aion tiristää 60 kilosta vielä 57:ään, siinä on hyvin varaa tarkkailla painon elämistä. Kun paino ei ylitä 60 kiloa, se auttaa psykologisesti pitämään tavoitepainoa.

Myönnettäköön että aika tiukka ja uhkarohkea dieetti, mutta takuutoimiva ainakin painonpudotuksen suhteen. Sairastin kyllä teininä syömishäiriöitä useita vuosia, joten uskoisin selviäväni tästä lyhytkestoisesta ihmiskokeesta ilman megalomaanisia vaurioita.

• Taikakiisseli

Ja sitten tietysti kohtuullinen saunominen edistää dieettiä. Rentouttaa, kiihdyttää hieman aineenvaihduntaa ja poistaa myrkkyjä. Nesteytyksen kanssa pitää olla tosi tarkkana. Vettä paljon.

Ah ja kalsium! Valion Plus-maitoa teen joukkoon ja erikseen lasillisena. :3

• Taikakiisseli
        Taikakiisseli kirjoitti:

Ja sitten tietysti kohtuullinen saunominen edistää dieettiä. Rentouttaa, kiihdyttää hieman aineenvaihduntaa ja poistaa myrkkyjä. Nesteytyksen kanssa pitää olla tosi tarkkana. Vettä paljon.

Ah ja kalsium! Valion Plus-maitoa teen joukkoon ja erikseen lasillisena. :3

Ja koska pitkä (kuukauden) nestedieetti on potentiaalisesti kehoa rasittava, ainakin itse käyn lopuksi ja varmuuden vuoksi lääkärissä mittauttamassa veriarvot ja kartoittamassa elimistön tilannetta. Maksa ja munuaiset tulee ensinnä mieleen.

Postailen tuntemuksia ja edistystä matkan varrella.

Sivuoireina tähän mennessä on ollut ainoastaan (alkuvaiheessa) riipivä nälkä, joka katosi alle viikossa. Sen lisäksi hienoinen ajoittainen heikkouden tunne energiavajeen takia, jotta tietää olla rasittamatta kehoa kohtuuttomilla urheilusuorituksilla. Vilu saattaa tulla helposti ja etenkin öisin. Lämmintä ylle ja kuumaa juomaa.

• En voi kuin ihmetellä ketkä ja miksi tällaisia idioottimaisia nestediettejä harrastavat. Jotkut teinit? Vaikka eipähän asia minulle kuulu. Juokaa vaikka kustanne.

• Personal trainer

Mietin onko tämä ketju pelkästään trolleja, vai "uskooko joku oikeasti tuollaiseen"?

Toisaalta, jos on valmis muokkaamaan vartalonsa tiukilla housuilla makkarapötkän muotoiseksi, niin tuollainen lihakset surkastava dietti on oikeastaan aika luonnollinen jatko vartalonsa tuhoamiseen.

Onko tuollaiselle tavoitevartalolle, jossa on kapeat lanteet, iso maha ja surkastuneiden lihasten päällä roikkuva iho, jotain nimeä? Makkaramimmit tai velttonahkanaiset vois olla ihan hyviä, miespuoliset olis tietysti pallomahapojat?

Mutta eihän sillä väliä meinaako ihmiset heittää laatat kun pukeutuu uimapukuun, kunhan vaan ihannepaino on tavoitettu.

• Ja tuon vartalonsa muodon pilaamisen lisäksi on myös se, että tuollaisilla dieeteillä saa elimistönsä ja aineenvaihduntansa muutenkin sekaisin.

• Taikakiisseli

Se on yksilöllistä, kuinka keho muokkautuu. Itselläni tosiaan on lihasmassaa aika hyvin johtuen vuosia kestäneestä, monipuolisesta aktiiviliikunnasta ja hyvästä ruokavaliosta sekä geeneistä.

Ennen sairastumista masennukseen, josta pätkähti alle vuodessa 15 kiloa lääkkeiden ja jaksamattomuuden dokaamisen ynnä paskaruoan takia, normaalipainoni oli 57-60 kieppeillä ja siinä se oli vuosikausia nitkahtamatta. Mulla ei ole koskaan ollut taipumusta lihoa, mutta masennuspa sen teetti.
        Pyrin nyt kiukulla takaisin normipainooni/kokooni ja kyllä mulla ainakin alkaa taas lihakset erottua pehmokerrosten alta ihan selkeästi. Peppu ja reidet alkaa taas tuntua kiinteiltä ja maha (valitettavasti myös tissit) on pienentynyt rutkasti ja lihakset alkaa taas näkyä. Enää ei jää kourallista makkaraa käteen kun puristaa kyljestä, sekin löllö on lähes kadonnut. Kyllähän keittodieetti syö myös lihasta, mutta sitäpä voi ruveta pumppaamaan sitten ihannepainoon päästyä oikeanlaisen ruokavalion tuella ja rakentaa keho entistä ehommaksi.

Että eipä tämäkään mikään helppo tie ole, vaatii kyllä itsekuria ja tutkiskelua sekä jatkosuunnitelmaa (muuten saattaa helpolla pamahtaa läskit takaisin) eikä sovi välttämättä läheskään kaikille. Toisille sitten kyllä ja on erittäinkin tehokasta. Itselläni on melko hyvä pohjakunto ja lihasrakenne kuitenkin enkä ole koskaan ollut aikaisemmin ylipainoinen. Eri ihmisillä on eri lähtökohdat.. :)

Toivottavasti mun kokeilusta on inspiraatiota jollekulle, joka haluaa tempaista itsensä takaisin normipainoiseksi muttei ole siinä onnistunut syystä tai toisesta ja on jäänyt junnaamaan paikalleen. Itse olin pitkään turhautunut painon jumittamiseen liikunnasta ja hyvästä ruokavaliosta huolimatta, mutta tämäpä tepsi.

• ja pään
        pkeckman kirjoitti:

Ja tuon vartalonsa muodon pilaamisen lisäksi on myös se, että tuollaisilla dieeteillä saa elimistönsä ja aineenvaihduntansa muutenkin sekaisin.

vaikuttaa myös mielenterveyteen.

ja silmät ei oo enää kirkkaat, tukkaa lähtee, olemus ei ole terve ja elinvoimainen.

• Taikakiisseli

Heipäs hei! :)

Itse olen kyllä todella tyytyväinen!! Olo on kohentunut huikeasti painon pudottua ja on kivaa kun vanhat lempparivaatteet mahtuu taas päälle ilman hampaiden kiristystä jotta huis vain.

Nyt on mennyt noin kuukauden verran nestemäisellä ja aloituspaino oli tosiaan 70 huitteilla. Nopsaan lähtenyt.

Muuntelin dieettiä hiukan terveellisemmäksi edellisestä, koska se mausteliemikeitto oli vaan kertakaikkiaan järkyttävää lähinnä lisäaineiden takia. Korvasin sen misokeitolla. Ainakin Turusta saa misokeittoaineksia ja valmiita jauhepusseja Kuudes Maku -kaupasta. Ruohonjuurestakin tms ekokaupasta saattaa löytyä.

Tällä hetkellä paranneltu keittoruokavalio:

Vihreä tee
      Misokeitto
      Wakame-levä, jota voi ripotella hiukan keittoon tai pureksia pelkästään
      Erilaiset vitamiinimehut ja hedelmäsmoothiet
      Maito soijamaito
      Vitamiinilisä
      Hampunsiemenöljy! (Tämä oli nerokas löytö, kolme teelusikallista päivässä sisältää mm. kaikki tarvittavat aminohapot sekä omega 3 ja omega 6-rasvahappoja)

Olen lipsunut jouluna dieetistä hiukan, mutta se nyt sallittakoon. Tuli syötyä siinä pikkuisen jouluruokia, suklaata sekä pizza. Myöskin dieetin aikana on viikonloppuisin syönyt kourallisen perunalastuja jos on ollut bileet tms. ja olen juonut kohtuullisesti kevyitä ja vähäsokerisia alkoholijuomia. Muuten noudattanut tiukasti keittokuuria.

Tulos: -6 kiloa kuukaudessa. (Ikä 27, Pituus 166; 70,1 alkupaino (lievä ylipaino)-> 63,9 nykypaino -> 60 tai korkeintaan pari kiloa alle tavoitepaino)
      Jäljellä on enää noin kolme kiloa, joten eipä paljoa jäljellä! Tähän mennessä dieettiin on jo niin tottunut, ettei sitä ole vaikea jatkaa tavoitepainoon asti. Arviolta tähän kuluu vielä noin reilut pari viikkoa. ;)

Hyvin toiminut mulla ainakin! Ilman suurempia komplikaatioita. Elämä on sujunut normaalisti ja pikku lipsahduksillekin on ollut tilaa.

En siis todella ole mikään ravintoexpertti, mutta nykyisellään ainoa puute omassa keittodieetissäni on ilmeisimmin proteiini jota ei vaan saa tarpeeksi. No, pian se korjaantuu kun alkaa vähähiilarinen proteiinirikas ruokavalio.

• Taikakiisseli

Täytyy vielä sanoa, että tämä oma keittodieettini on aika lailla itse sävelletty. Ideana on nestemäisyys, mutta se ei tarkoita suinkaan yksipuolisuutta. Vaihtelevuus pitää tämän dieetin mielekkäänä ja kasassa ja vähäenergisyyden puitteissa mahdollisimman ravitsevana.

Dieetin aikana olen keksinyt käyttää lennossa uusia ja parempia ravintoaineita ja jättänyt joitain pois ihan kuunnellen omia tuntemuksia ja oppien uutta. Tällä hetkellä keittodieettini on hauskasti Japani-henkinen. :)

Ekokaupat on loistavia tutkimusretkeilykohteita. Löytyy vaikka minkälaista terveellistä ravintovaihtoehtoa nestedieetille, jottei ala suu mutristua jostain samasta iänikuisesta liemestä ja ananasmehusta. ;D

• Taikakiisseli

Toi mahan sekoaminen on tietenkin odotettavissa, sen on huomannut ollessaan neste/keittodieetillä varsinkin jos joinain harvoina päivinä sitten syö vähänkään mitään kiinteää. Kiertää niin perkeleellisesti ja tulee paha olo!

Pitää totuttaa maha dieetin jälkeen varovaisesti ja asteittain takaisin kiinteään ruokaan ja käyttää tarvittaessa esim. Levolacia tai Laxoberonia. Se ei kuitenkaan ole mikään pitkäaikainen patenttiratkaisu, mutta helpottaa tukalaa oloa kun totuttelee vatsaa. Gefilus-tuotteet on hyviä ja niitä kannattaa käyttää dieetin aikana! ;)

Joku täällä kysyi light-limudieetistä. Siinä ei kyllä ole mitään järkeä, mutta mikään ei estä kokeilemista omalla riskillä. Light-limsa vaan ei sisällä kertakaikkiaan mitään ravintoaineita, ainoastaan lisäaineita ja varmasti tulee huono olo. Nestedieetti ei ole yhtä kuin täysin ravintoköyhä dieetti. Aika paljon löytyy superterveellisiä nestemäisiä ruokia ja mausteita. Suosittelen taaskin ekokauppojen valikoimia sekä hedelmäsmoothieita ynnä erilaisia teelaatuja. ;)

• Taikakiisseli

Noniin! Enää reilu kilo jäljellä ja olen alkuperäisessä tavoitteessa eli 60 kiloa. Kolmisen kiloa vielä siitä (tuolloin painoindeksi on 20,7 kun se oli peräti 27) niin on lähtenyt tarpeeksi enkä todellakaan sen jälkeen päästä nousemaan yli 60 puolelle. Nestedieetti mennyt hyvin nyt puolisentoista kuukautta pienten taukojen kera. ;) Siinä ajassa -8,5 kiloa ja olemus kaventunut useita senttejä.

Easydietit on hyviä vaihtoehtoja kyllä tässä, nesteruokaan pitää oikeesti keksiä vaihtoehtoja jatkuvasti varsinkin jos laihis venähtää. :P

Oon niin tyytyväinen! Ihan eri olo nyt eikä edes pitkä matka tavoitteeseen. :)

• Zone-hippi
        Taikakiisseli kirjoitti:

Noniin! Enää reilu kilo jäljellä ja olen alkuperäisessä tavoitteessa eli 60 kiloa. Kolmisen kiloa vielä siitä (tuolloin painoindeksi on 20,7 kun se oli peräti 27) niin on lähtenyt tarpeeksi enkä todellakaan sen jälkeen päästä nousemaan yli 60 puolelle. Nestedieetti mennyt hyvin nyt puolisentoista kuukautta pienten taukojen kera. ;) Siinä ajassa -8,5 kiloa ja olemus kaventunut useita senttejä.

Easydietit on hyviä vaihtoehtoja kyllä tässä, nesteruokaan pitää oikeesti keksiä vaihtoehtoja jatkuvasti varsinkin jos laihis venähtää. :P

Oon niin tyytyväinen! Ihan eri olo nyt eikä edes pitkä matka tavoitteeseen. :)

No niin! Onneksi olkoon painonpudotuksesta!

Jos et todellakaan meinaa enää antaa nousta painon, niin suosittelen ihan oikeasti seuraavaa hetken aikaan laskemaan kaloreita. Se on niin helvetin pieni vaiva verrattuna siihen, mikä seuraus voi olla.

Kun lopetat pussikeittodietin, niin painosi nousee väkisin. Et voi sille mitään, mm. lihaksiin varastoituu enemmän hiilihydraatteja joka myös sitoo nestettä, suoli täyttyy enemmän, joka lisää massaa.

Tämä siis ei ole tarkoitus olla suinkaan mikään masennusviesti, "no et sä pysty kuitenkaan" =) Vaan päin vastoin. Omasta kokemuksesta kerron, mitä suosittelen tekemään, että pahin mahdollinen ei tapahtuisi.

Painosi siis nousee, sille et voi mitään. Se ei ole rasvaa! Se on nestettä, suolitäytettä yms. Älä siis säikähdä sitä.

Elimistösi on kriisitilassa. Elimistösi huutaa edelleen, pitkän aikaan: "Se rasva oli minun, sinä et vie sitä minulta!" . Älä ala ahmimaan. Ennen kuin syöt sen pullapalan, mieti milloin söit edellisen. Ei se totaalikiellettyä ole, mutta ennen kuin syöt, mieti kumpi tuntuu paremmalta. Se pullan jälkeinen olotila, vai painonpudotuksen jälkeinen. Kun tarkemmin mietit, niin sen pullan jälkeenhän ei oikeastaan edes ole mitenkään erikoinen olotila. Aivosi hämää sinua. Kun näet sen pullan, aivosi sanoo "Onpa herkullisen näköinen pulla, sen syöminen tuntuu pakostakin hyvältä." Mutta tosiasiassa sen syöminen kestää minuutin, eikä edes tuota minkäänlaista euforiaa, edes jälkikäteen. Tämä siis karrikoituna esimerkkinä. Ymmärtänet, mitä tarkoitan.

Kuten sanoin, suosittelen laskemaan kaloreita. Ei sitä tarvitse loppuelämää tehdä, mutta kuukauden, pari. Näet helposti sudenkuopat, ja opit helpommin syömään nälkääsi, et mielihaluihin. Opit myös helpoiten sinulle sopivan ateriarytmin.

Siten on myös helpompi nostella ne kalorit pikkuhiljalleen ylös. Ei tosiaan kannata juntata niitä kaloreita heti ylös. 4-7 päivän sykleissä 200-300 kaloria, riippuen olotilasta.

Tämä on oikeasti pieni vaiva siihen, mitä seuraukset voi olla. Olen vain niin monta kertaa nähnyt, kun sanotaan hienon suorituksen jälkeen "Nyt en enää..." ja sitten kaikki lyödään lekkeriksi. Tämä tietysti on vain minun suositus, jokainen toki päättää itse miten tekee.

• Taikakiisseli
        Zone-hippi kirjoitti:

No niin! Onneksi olkoon painonpudotuksesta!

Jos et todellakaan meinaa enää antaa nousta painon, niin suosittelen ihan oikeasti seuraavaa hetken aikaan laskemaan kaloreita. Se on niin helvetin pieni vaiva verrattuna siihen, mikä seuraus voi olla.

Kun lopetat pussikeittodietin, niin painosi nousee väkisin. Et voi sille mitään, mm. lihaksiin varastoituu enemmän hiilihydraatteja joka myös sitoo nestettä, suoli täyttyy enemmän, joka lisää massaa.

Tämä siis ei ole tarkoitus olla suinkaan mikään masennusviesti, "no et sä pysty kuitenkaan" =) Vaan päin vastoin. Omasta kokemuksesta kerron, mitä suosittelen tekemään, että pahin mahdollinen ei tapahtuisi.

Painosi siis nousee, sille et voi mitään. Se ei ole rasvaa! Se on nestettä, suolitäytettä yms. Älä siis säikähdä sitä.

Elimistösi on kriisitilassa. Elimistösi huutaa edelleen, pitkän aikaan: "Se rasva oli minun, sinä et vie sitä minulta!" . Älä ala ahmimaan. Ennen kuin syöt sen pullapalan, mieti milloin söit edellisen. Ei se totaalikiellettyä ole, mutta ennen kuin syöt, mieti kumpi tuntuu paremmalta. Se pullan jälkeinen olotila, vai painonpudotuksen jälkeinen. Kun tarkemmin mietit, niin sen pullan jälkeenhän ei oikeastaan edes ole mitenkään erikoinen olotila. Aivosi hämää sinua. Kun näet sen pullan, aivosi sanoo "Onpa herkullisen näköinen pulla, sen syöminen tuntuu pakostakin hyvältä." Mutta tosiasiassa sen syöminen kestää minuutin, eikä edes tuota minkäänlaista euforiaa, edes jälkikäteen. Tämä siis karrikoituna esimerkkinä. Ymmärtänet, mitä tarkoitan.

Kuten sanoin, suosittelen laskemaan kaloreita. Ei sitä tarvitse loppuelämää tehdä, mutta kuukauden, pari. Näet helposti sudenkuopat, ja opit helpommin syömään nälkääsi, et mielihaluihin. Opit myös helpoiten sinulle sopivan ateriarytmin.

Siten on myös helpompi nostella ne kalorit pikkuhiljalleen ylös. Ei tosiaan kannata juntata niitä kaloreita heti ylös. 4-7 päivän sykleissä 200-300 kaloria, riippuen olotilasta.

Tämä on oikeasti pieni vaiva siihen, mitä seuraukset voi olla. Olen vain niin monta kertaa nähnyt, kun sanotaan hienon suorituksen jälkeen "Nyt en enää..." ja sitten kaikki lyödään lekkeriksi. Tämä tietysti on vain minun suositus, jokainen toki päättää itse miten tekee.

Jeps! :)

Nyt oon pitäny taukoa keittoilusta ja testaillut samalla aineenvaihduntaa. Hyvin näyttäisi toimivan. Noin kolmisen viikkoa syönyt normaalisti ja joskus viikonloppuisin enemmänkin erehtynyt herkuttelemaan. Paino ei ole silti noussut vaan pysynyt samassa kuin silloin kun lopetin aktiivisen keittoamisen.

Tämä johtunee siitä, että kropassani on hyvin lihasmassaa joka vauhdittaa menoa. Lucky me. Paitsi on sen eteen töitäkin tehty.

Aloitan toisen vaiheen keittoilusta nyt, tauko teki kieltämättä hyvää kun alkoi maistua puulta kaikki litkut. :D

Tavoitteena päästä alle 60 kilon maaliskuun loppuun mennessä. Se ei ole tähän enää paha puristus.

Kyllä oon tyytyväinen tähän dieettiin, kroppakaan ei ole ottanut siitä pahemmin nokkiinsa mutta se lienee hyvin yksilöllistä. 75 kilosta 62,5:een, ei paha! :3

• Taikakiisseli

Nice! Virallisesti -15 kiloa keittodieetillä. Välillä taukoa ja normiruokaa ja sitten kuureittain keittoamista. Hyvä olo on ja nyt alan lisätä vähän liikuntaa ja kiinteämpää ruokaa. ;) Huhhuh mikä urakka, mutta sen arvoinen. Kelpaa mennä biksuissa rannalle!

• Taikakiisseli

Tavoite saavutettu! \o/

Kiitos keittodieetin, 17 kiloa on poissa ja olen ihannepainossa. 75 kilosta 57:ään!

Tältä erää lopettelen ja aion nauttia kesästä ja terveellisestä kiinteästä ruokavaliosta. :) Mikäli joskus pitää painoa kurittaa, tämä sitten toimii kuuriluontoisesti. Mutta valtaisa urakka on vihdoin ohi! Olo on sanoinkuvaamattoman iloinen ja pirteä.

• Viikko takana

Olipas ihanaa luettavaa, ja tsemppaavaa =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      76
      3466
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1782
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      106
      1092
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      99
      1065
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      923
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      164
      840
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      836
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      791
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      59
      769
    10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
      Ikävä
      28
      735
    Aihe