Näinkö on?

spagettikäsi

Vain lihaksikkaat miehet löytävät tyydyttävän ja vakaan parisuhteen

37

252

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lihaksikas ATM

      Sehän oliski helppoa jos vaan lihakset riittäisi. Kuka tahansa saa itsestään lihaksikkaan jos näkee vähän vaivaa.

    • lihaksille on kysynt

      Lihaksikkaan ja komean miehen eteen ollaan valmiita tekemään lähes mitä vain. Olen nähnyt sivusta kaksi tällaista tapausta. Kärjistäen parisuhde on kaupankäyntiä. Jos sinulla on jotain harvinaista, olet arvokas toiselle.

    • Mirkku-85

      Jos on paska luonne niin on sama millainen bodari olet, koska parisuhteessa merkkaa kuitenkin loppupeleissä muut seikat enemmän. Hyväkroppaiset saavat varmasti helpommin kertaseksiä, mutta kuten jo sanoin hyvä kroppa ja paska luonne ei joha suhteeseen paitsi siihen kertajyystöön. Suurin osa täälläkin kitisee kun ei löydä seuraa, mutta jo pari riviä luettuani tajuan miksi ja palaan jälleen paskaan luonteeseen.

      • Oikea treenari

        Summarum summarum.
        Paskalla kropalla ja hyvällä luonteella ei saa siis mitään?

        Joten miksei ottaa sitä seksiä kertaseksinä jossa on pieni mahdollisuus siihen suhteeseenkin?

        Paska luonne on yleensä naisen tekosyy kun hän on törmännyt A) oikeasti kusipäähän B) johonkuhun jonka hän kokee fyysisesti epämiellyttäväksi tai epäviehättäväksi eikä nainen itselleen viiti myöntää olevansa pinnallinen

        A) kanssa on paljon lähempänä se suhde ja mies saa sentään seksiä.

        Joten unohtakaa luonne ja keskittykää hyvään kroppaan.


      • p*ska luonne
        Oikea treenari kirjoitti:

        Summarum summarum.
        Paskalla kropalla ja hyvällä luonteella ei saa siis mitään?

        Joten miksei ottaa sitä seksiä kertaseksinä jossa on pieni mahdollisuus siihen suhteeseenkin?

        Paska luonne on yleensä naisen tekosyy kun hän on törmännyt A) oikeasti kusipäähän B) johonkuhun jonka hän kokee fyysisesti epämiellyttäväksi tai epäviehättäväksi eikä nainen itselleen viiti myöntää olevansa pinnallinen

        A) kanssa on paljon lähempänä se suhde ja mies saa sentään seksiä.

        Joten unohtakaa luonne ja keskittykää hyvään kroppaan.

        on pa*ka luonne.
        yksinkertaista.
        turha koittaa tehdä yksinkertaisesta asiasta muuta kuin se on.


      • eikö..
        p*ska luonne kirjoitti:

        on pa*ka luonne.
        yksinkertaista.
        turha koittaa tehdä yksinkertaisesta asiasta muuta kuin se on.

        muka ole olemassa fyysisesti epämiellyttäviä miehiä, vai onko kaikilla paska luonne?


    • Mies1985

      Jos lihaksilla saisi hyvin naisia niin varmaan kaikki miehet olisivat bodareita. Suurin osa miehistä on kuitenkin taviksia jotka voivat käydä salilla mutta pumppaavat vuodesta toiseen samoja SM-naisten painoja tai pienempiä.

      Eikä se lihaksikkuuskaan välttämättä auta jos näyttää silti paita päällä läskiltä tai ei ole erityisen matala rasvaprosentti, jolloin moni tavis pitää lihaksikasta ihmistä vain tukevana tai tiheänä. Kuka tahansa voi kasvattaa lihaksia mutta genetiikka vaikuttaa siihen miltä kroppa sitten näyttää.

      Ehkä isompi vähemmistö naisista taas pitää pitkistä miehistä mutta sekään ei takaa vielä yhtään mitään suuren osan kanssa. On toki sekin vähemmistö joka kiinnostuu miehistä pelkästään lihaksien perusteella kuten on noita pituuden perusteella kiinnostuvia.

      • "Ehkä isompi vähemmistö naisista taas pitää pitkistä miehistä mutta sekään ei takaa vielä yhtään mitään suuren osan kanssa."
        Tämä on haave kuva, ei pituus mitään auta. Sen kun näkis että joku kiinnostuisi pituuden puolesta, niin ei olisi vastaan sanomista. Kun itse olen 192 pitkä niin väitän että se ei auta mitään, muut asiat siinä painaa enemmän.


      • aa bee cee dee ee äf
        itmies kirjoitti:

        "Ehkä isompi vähemmistö naisista taas pitää pitkistä miehistä mutta sekään ei takaa vielä yhtään mitään suuren osan kanssa."
        Tämä on haave kuva, ei pituus mitään auta. Sen kun näkis että joku kiinnostuisi pituuden puolesta, niin ei olisi vastaan sanomista. Kun itse olen 192 pitkä niin väitän että se ei auta mitään, muut asiat siinä painaa enemmän.

        Sinähän olet elävä todiste siitä että naiset kiinnostuvat pituuden takia. Noin pahvi äijä kuin sinä ei ikinä olisi saanut yhtäkään naista jos naiset eivät kiinnostuisi pituuden takia.


      • Oikea treenari

        Sä olet säälittävä.
        Nyt sitten kuvittelet olevasi joku superbodari kun haukut tavallisia miehiä ja heidän painojaan.

        He pitävät yllä lihaskuntoa kun heille riittää se kunto missä ovat saadakseen naisia ja mieskunto hoitelee loput.

        itse muuten treenaan ihan aktiivisesti ja olen saanut hyviä tuloksia jopa kotona treenaamalla.

        Katsos kun lihaksissa voi kiinnittää huomiota muuhunkin kuin niiden kokoon ja saavuttaa tasapainoinen kroppa joka tekee vaikutuksen naisiin. Ei pullistelijabodari kuten itsekin sanoit tee vaikutusta naiseen.

        Sitä en käsitä miksi dissaat tavallisia miehiä jos he käyttävät pienempiä painoja kuin sinä. Onko sulla ehkä puutetta muussa miehisyydessä kuten pippelin koossa että täytyy siihen vedota?
        salilla olen huomannut että noiden asioiden välillä on yleensä korrelaatio.


      • Oikea treenari
        itmies kirjoitti:

        "Ehkä isompi vähemmistö naisista taas pitää pitkistä miehistä mutta sekään ei takaa vielä yhtään mitään suuren osan kanssa."
        Tämä on haave kuva, ei pituus mitään auta. Sen kun näkis että joku kiinnostuisi pituuden puolesta, niin ei olisi vastaan sanomista. Kun itse olen 192 pitkä niin väitän että se ei auta mitään, muut asiat siinä painaa enemmän.

        Yleensä naisen kiinnostuksen herättää:

        normikroppa (vähän lihasta, ei liikaa) pituus (ei mikään honkkeli) sopivat miehekkäät kasvot (pullanaamat ja babyfacet ovat turn-off) miehekäs käytös (ei epävarma kuikuilu yms.)


      • hetero mies
        Oikea treenari kirjoitti:

        Sä olet säälittävä.
        Nyt sitten kuvittelet olevasi joku superbodari kun haukut tavallisia miehiä ja heidän painojaan.

        He pitävät yllä lihaskuntoa kun heille riittää se kunto missä ovat saadakseen naisia ja mieskunto hoitelee loput.

        itse muuten treenaan ihan aktiivisesti ja olen saanut hyviä tuloksia jopa kotona treenaamalla.

        Katsos kun lihaksissa voi kiinnittää huomiota muuhunkin kuin niiden kokoon ja saavuttaa tasapainoinen kroppa joka tekee vaikutuksen naisiin. Ei pullistelijabodari kuten itsekin sanoit tee vaikutusta naiseen.

        Sitä en käsitä miksi dissaat tavallisia miehiä jos he käyttävät pienempiä painoja kuin sinä. Onko sulla ehkä puutetta muussa miehisyydessä kuten pippelin koossa että täytyy siihen vedota?
        salilla olen huomannut että noiden asioiden välillä on yleensä korrelaatio.

        "salilla olen huomannut että noiden asioiden välillä on yleensä korrelaatio."

        Katseletko homo toisten miesten munia salilla


      • aa bee cee dee ee äf kirjoitti:

        Sinähän olet elävä todiste siitä että naiset kiinnostuvat pituuden takia. Noin pahvi äijä kuin sinä ei ikinä olisi saanut yhtäkään naista jos naiset eivät kiinnostuisi pituuden takia.

        Ai jaa no voi olla sitten tottakin osittain.


      • ................
        Oikea treenari kirjoitti:

        Yleensä naisen kiinnostuksen herättää:

        normikroppa (vähän lihasta, ei liikaa) pituus (ei mikään honkkeli) sopivat miehekkäät kasvot (pullanaamat ja babyfacet ovat turn-off) miehekäs käytös (ei epävarma kuikuilu yms.)

        epävarma kuikuilu = ATM-tyypillistä käytöstä


      • Oikea treenari
        hetero mies kirjoitti:

        "salilla olen huomannut että noiden asioiden välillä on yleensä korrelaatio."

        Katseletko homo toisten miesten munia salilla

        Tällaista kommentointia voi odottaa vain siltä johon tuo alkuperäinen teksti kohdentui.
        se olenko homo vai ei, ei liity asiaan mitenkään.

        Miehen normaali kilpailuvietti on sitä että kilpaillaan miesten välillä sekä kehitetään itseä tietyssä asiassa, mutta siihen ei tarvitse kuulua mitkään "no noi miehet on ihan amatöörejä ja neitejä kun ne tekee tollaista ja mä oon paljon kovempi kun mä teet sitä näin vaikka mulla aika pieni pieppeli onkin".

        mikä siinä on että ei miehen itsetunto kestä asiaa ja on sitten pakko alkaa jollain asialla paikata vaikkapa sitä että omista housuista löytyy pienempi kuin toisilta?

        Se "mun isä on parempi kun sun isä" asenne kuuluu lapsille.

        Mutta tietysti jos miehen itsetunto on niin heikko niin pakko kai sitä on sitten patsastella vaikka sillä paljonko penkistä nousee.

        itteä huvittaa tietyt mörssäsit jotka hirveesti uhoo miten massaa on, mutta jätkät ei jaksa juosta edes korttelia ympäri kun tulee oksennus.

        Paska kunto ja kehon kunto niin ja näin, mutta onpahan isot lihakset joilla voi yrittää peitellä muuten monessakin pientä miehuutta.


      • Oikea treenari
        ................ kirjoitti:

        epävarma kuikuilu = ATM-tyypillistä käytöstä

        Sitäkin voi treenata. Eikun kokeilemaan toisenlaista. Kattokaa vaikka naista silmiin haastavasti ja kattokaa kuoletteko siihen miten hän reagoi.


      • Oikea treenari
        Oikea treenari kirjoitti:

        Tällaista kommentointia voi odottaa vain siltä johon tuo alkuperäinen teksti kohdentui.
        se olenko homo vai ei, ei liity asiaan mitenkään.

        Miehen normaali kilpailuvietti on sitä että kilpaillaan miesten välillä sekä kehitetään itseä tietyssä asiassa, mutta siihen ei tarvitse kuulua mitkään "no noi miehet on ihan amatöörejä ja neitejä kun ne tekee tollaista ja mä oon paljon kovempi kun mä teet sitä näin vaikka mulla aika pieni pieppeli onkin".

        mikä siinä on että ei miehen itsetunto kestä asiaa ja on sitten pakko alkaa jollain asialla paikata vaikkapa sitä että omista housuista löytyy pienempi kuin toisilta?

        Se "mun isä on parempi kun sun isä" asenne kuuluu lapsille.

        Mutta tietysti jos miehen itsetunto on niin heikko niin pakko kai sitä on sitten patsastella vaikka sillä paljonko penkistä nousee.

        itteä huvittaa tietyt mörssäsit jotka hirveesti uhoo miten massaa on, mutta jätkät ei jaksa juosta edes korttelia ympäri kun tulee oksennus.

        Paska kunto ja kehon kunto niin ja näin, mutta onpahan isot lihakset joilla voi yrittää peitellä muuten monessakin pientä miehuutta.

        Mitä tulee noihin viimeisiin juttuihin niin en sitten tarkoittanut että mörssäreissä mitään vikaa on tai jonkun olisi pakko jaksaa jousta kortteli ympäri jos ei itse halua.
        Tunnen monta tuollaista mukavaakin ukkelia, eikä heissä mitään vikaa ole kun eivät muita ihmisiä kommentoi.

        Mutta sitten on näitä ison lihaksen kasvattajia/oman miehuutensa pienuuden suurentajia, jotka vähättelee toisten suorituksia ja myös saattaa kutsua muita "narukäsiksi" yms.

        Sellaiset tyypit ovat niitä kaikkein naurettavampia tapauksia.


      • ........
        Oikea treenari kirjoitti:

        Mitä tulee noihin viimeisiin juttuihin niin en sitten tarkoittanut että mörssäreissä mitään vikaa on tai jonkun olisi pakko jaksaa jousta kortteli ympäri jos ei itse halua.
        Tunnen monta tuollaista mukavaakin ukkelia, eikä heissä mitään vikaa ole kun eivät muita ihmisiä kommentoi.

        Mutta sitten on näitä ison lihaksen kasvattajia/oman miehuutensa pienuuden suurentajia, jotka vähättelee toisten suorituksia ja myös saattaa kutsua muita "narukäsiksi" yms.

        Sellaiset tyypit ovat niitä kaikkein naurettavampia tapauksia.

        "
        Sellaiset tyypit ovat niitä kaikkein naurettavampia tapauksia. "


        tästä lienemme kaikki yhtä mieltä.


      • Mies1985
        Oikea treenari kirjoitti:

        Sä olet säälittävä.
        Nyt sitten kuvittelet olevasi joku superbodari kun haukut tavallisia miehiä ja heidän painojaan.

        He pitävät yllä lihaskuntoa kun heille riittää se kunto missä ovat saadakseen naisia ja mieskunto hoitelee loput.

        itse muuten treenaan ihan aktiivisesti ja olen saanut hyviä tuloksia jopa kotona treenaamalla.

        Katsos kun lihaksissa voi kiinnittää huomiota muuhunkin kuin niiden kokoon ja saavuttaa tasapainoinen kroppa joka tekee vaikutuksen naisiin. Ei pullistelijabodari kuten itsekin sanoit tee vaikutusta naiseen.

        Sitä en käsitä miksi dissaat tavallisia miehiä jos he käyttävät pienempiä painoja kuin sinä. Onko sulla ehkä puutetta muussa miehisyydessä kuten pippelin koossa että täytyy siihen vedota?
        salilla olen huomannut että noiden asioiden välillä on yleensä korrelaatio.

        Ihan väärin ymmärsit. Sanoinko jossain välissä jotain itsestäni tai miten miesten pitäisi treenata?

        Sanoin vain että jos miehet arvelisivat lihasten olevan niin tärkeitä, niin he olisivat sitten erilaisia.


      • Oikea treenari
        Mies1985 kirjoitti:

        Ihan väärin ymmärsit. Sanoinko jossain välissä jotain itsestäni tai miten miesten pitäisi treenata?

        Sanoin vain että jos miehet arvelisivat lihasten olevan niin tärkeitä, niin he olisivat sitten erilaisia.

        Luin jo eräästä toisesta aloituksesta samaa asia sinulta miten tavalliset miehet eivät kehitä lihaksiaan vaan pelaavat vain pallopelejä (jotka tietysti ei kehitä kestävyyttä, monipuolisemmin lihastoimintoja, koordinaatiota jne. kuin saleilu :D)
        ja että kuluttavat salilla vain niveliä.

        sitte tokaiset jotain tällaista:
        *Suurin osa miehistä on kuitenkin taviksia jotka voivat käydä salilla mutta pumppaavat vuodesta toiseen samoja SM-naisten painoja tai pienempiä.*

        Kuulostaa asennevammalta, ihan miten tahansa muotoilet sen. Tuntemissani treeniporukoissa mukaanluettuna kamppailulajitreenit aina hymähdellään näille ja nauretaan suoraan selän takana koska pikkupippelille on keksittävä koroke vaikkapa sillä että käy läpi omia "urotekojaan " suhteessa muihin.

        Oikeasti todella säälittävää touhua. Ei kun mittanauhaa esiin vain saunassa on seuraava siirto.


      • Mies1985
        Oikea treenari kirjoitti:

        Luin jo eräästä toisesta aloituksesta samaa asia sinulta miten tavalliset miehet eivät kehitä lihaksiaan vaan pelaavat vain pallopelejä (jotka tietysti ei kehitä kestävyyttä, monipuolisemmin lihastoimintoja, koordinaatiota jne. kuin saleilu :D)
        ja että kuluttavat salilla vain niveliä.

        sitte tokaiset jotain tällaista:
        *Suurin osa miehistä on kuitenkin taviksia jotka voivat käydä salilla mutta pumppaavat vuodesta toiseen samoja SM-naisten painoja tai pienempiä.*

        Kuulostaa asennevammalta, ihan miten tahansa muotoilet sen. Tuntemissani treeniporukoissa mukaanluettuna kamppailulajitreenit aina hymähdellään näille ja nauretaan suoraan selän takana koska pikkupippelille on keksittävä koroke vaikkapa sillä että käy läpi omia "urotekojaan " suhteessa muihin.

        Oikeasti todella säälittävää touhua. Ei kun mittanauhaa esiin vain saunassa on seuraava siirto.

        Joo no jos ikää ei ole jotain 40 vähintään niin en tiedä mitä hyötyä on käydä pumppaamassa samoilla painoilla ellei lihakset ala surkastumaan siitä tavisluukista jo iän myötä. Kävelyt ja pallopelit on eri asia kuntoa ja yleisterveyttä ylläpitävinä asioina mutta eivät kehitä vartalon ulkonäköä ollenkaan. Ne ovat vain hyväksi sydämelle.

        Mikä on muuten isoin kulli jonka olet mitannut ja onko keneltäkään koskaan tullut mitatessa?


      • Oikea treenari
        Mies1985 kirjoitti:

        Joo no jos ikää ei ole jotain 40 vähintään niin en tiedä mitä hyötyä on käydä pumppaamassa samoilla painoilla ellei lihakset ala surkastumaan siitä tavisluukista jo iän myötä. Kävelyt ja pallopelit on eri asia kuntoa ja yleisterveyttä ylläpitävinä asioina mutta eivät kehitä vartalon ulkonäköä ollenkaan. Ne ovat vain hyväksi sydämelle.

        Mikä on muuten isoin kulli jonka olet mitannut ja onko keneltäkään koskaan tullut mitatessa?

        Jos et ymmärtänyt vertaustani että monilla miehillä on tapana että jos he eivät pärjää jossakin asioissa esimerkiksi kullin mitassa niin sitten aletaan sitä kompensoimaan sillä että montako leukaa vaikka jaksaa vetää.

        kun tämä ei riitä niin sitten alkaa muiden miesten haukkuminen aiheesta, eli että tuo "ruipelo ei jaksa vetää niin paljon leukoja kuin mä".

        Kuten sinäkin jauhat suoraa paskaa ja kipristelet noista pallopeleistä vaikka lihaskunto monella noissa voi olla paremmassa jamassa kuin sinulla.

        Tiesitkö että dynaaminen monipuolinen harjoittelu on sitä paitsi IN ja kaiken maailman väkisin riuhtominen jäykillä otteilla isoilla painoilla saleilla on OUT?


      • Mies1985
        Oikea treenari kirjoitti:

        Jos et ymmärtänyt vertaustani että monilla miehillä on tapana että jos he eivät pärjää jossakin asioissa esimerkiksi kullin mitassa niin sitten aletaan sitä kompensoimaan sillä että montako leukaa vaikka jaksaa vetää.

        kun tämä ei riitä niin sitten alkaa muiden miesten haukkuminen aiheesta, eli että tuo "ruipelo ei jaksa vetää niin paljon leukoja kuin mä".

        Kuten sinäkin jauhat suoraa paskaa ja kipristelet noista pallopeleistä vaikka lihaskunto monella noissa voi olla paremmassa jamassa kuin sinulla.

        Tiesitkö että dynaaminen monipuolinen harjoittelu on sitä paitsi IN ja kaiken maailman väkisin riuhtominen jäykillä otteilla isoilla painoilla saleilla on OUT?

        En minä muodista tiedä enkä välitäkkään. Sanoin vain ettei se kehitä ulkonäköä.

        Jos on urheilija jossain lajissa jossa suurta painonnousua ja lihaksikkuutta on varottava niin se on oma asiansa. Mutta 99% miehistä ei ole mäkihyppääjiä, korkeushyppääjiä tai juoksijoita.

        Yleisterveyden kannalta kai riittää että käy lenkillä silloin tällöin.

        Paljon useammin ihmisiä kiehtoo voima kuin maratonkestävyys sun muu sellainen ja maratonkestävyys ei näy päältä. Toki erilaiset Lasse Virenit ovat kovia miehiä omassa lajissaan. Ei bodauskaan nyt mikään muotilaji eikä ole ikinä ollut mutta useammin bodareita ihaillaan kuin maratoonareita.


      • sir_eino
        Oikea treenari kirjoitti:

        Sä olet säälittävä.
        Nyt sitten kuvittelet olevasi joku superbodari kun haukut tavallisia miehiä ja heidän painojaan.

        He pitävät yllä lihaskuntoa kun heille riittää se kunto missä ovat saadakseen naisia ja mieskunto hoitelee loput.

        itse muuten treenaan ihan aktiivisesti ja olen saanut hyviä tuloksia jopa kotona treenaamalla.

        Katsos kun lihaksissa voi kiinnittää huomiota muuhunkin kuin niiden kokoon ja saavuttaa tasapainoinen kroppa joka tekee vaikutuksen naisiin. Ei pullistelijabodari kuten itsekin sanoit tee vaikutusta naiseen.

        Sitä en käsitä miksi dissaat tavallisia miehiä jos he käyttävät pienempiä painoja kuin sinä. Onko sulla ehkä puutetta muussa miehisyydessä kuten pippelin koossa että täytyy siihen vedota?
        salilla olen huomannut että noiden asioiden välillä on yleensä korrelaatio.

        Joo, ei mulla esimerkiksi ole koskaan ollut tavoitteena saada mitään bodarin lihaksia vaan oma harjoittelu on alusta asti keskittynyt maksimivoiman kehitykseen. Jokainen reenaa omien tavoitteiden mukaan. Mun tavoite on tuo koska aikoinaan erään lajin valmentaja oli sitä mieltä että voimaharjoittelu hyödyttäisi minua.


      • Mies1985
        sir_eino kirjoitti:

        Joo, ei mulla esimerkiksi ole koskaan ollut tavoitteena saada mitään bodarin lihaksia vaan oma harjoittelu on alusta asti keskittynyt maksimivoiman kehitykseen. Jokainen reenaa omien tavoitteiden mukaan. Mun tavoite on tuo koska aikoinaan erään lajin valmentaja oli sitä mieltä että voimaharjoittelu hyödyttäisi minua.

        Sanoit jossain että olet treenannut jotain kuusi vai oliko se kahdeksan vuotta ja painat silti jotain 75kg. Eihän sitä voimaa voi loputtomiin tulla ilman lihaskasvua. Normaali mies painaa sen 75kg aloittaessa ja kuuden vuoden treenin jälkeen sitten vähintään 90-100 jos on suht normaali rasvaprosentti ja kehitystä tapahtunut. Mitä kauemmin treenaa, sen enemmän lihaskasvu ja voimakehitys korreloituvat.


      • sir_eino
        Mies1985 kirjoitti:

        Sanoit jossain että olet treenannut jotain kuusi vai oliko se kahdeksan vuotta ja painat silti jotain 75kg. Eihän sitä voimaa voi loputtomiin tulla ilman lihaskasvua. Normaali mies painaa sen 75kg aloittaessa ja kuuden vuoden treenin jälkeen sitten vähintään 90-100 jos on suht normaali rasvaprosentti ja kehitystä tapahtunut. Mitä kauemmin treenaa, sen enemmän lihaskasvu ja voimakehitys korreloituvat.

        Mä olen 175 senttiä pitkä. Mietihän nyt miltä mä näyttäisin jos painaisin sata kiloa. Se ei olisi pelkkää lihasta vaikka harjoittelisin sata vuotta.

        Kun aloin lukiossa harjoitella yhtään mitään, painoin alle 60 kiloa. Eli onhan tässä parisenkymmentä kiloa tullut lisää. Viimeksi kun kävin vaa'alla painoin 77 kiloa. Mutta ei se lihasmassa loputtomiin kasva vaikka miten reenaisi. Eikä nostetun raudan määrä loputtomiin kasva vaikka kuinka yrittäisi. Alussa kehitystä tapahtui nopeammin, nyt tietysti aika hidasta. No okei, tietty jos alkaisi vetää douppia mutten nyt ala.

        Rasvaprosenttini on kaukana normaalista, itse asiassa joskus kun se mitattiin niin se oli viisi. En tiedä miten luotettava mittaus oli joten en ota sen paikkansapitävyyteen kantaa.


      • sir_eino
        sir_eino kirjoitti:

        Mä olen 175 senttiä pitkä. Mietihän nyt miltä mä näyttäisin jos painaisin sata kiloa. Se ei olisi pelkkää lihasta vaikka harjoittelisin sata vuotta.

        Kun aloin lukiossa harjoitella yhtään mitään, painoin alle 60 kiloa. Eli onhan tässä parisenkymmentä kiloa tullut lisää. Viimeksi kun kävin vaa'alla painoin 77 kiloa. Mutta ei se lihasmassa loputtomiin kasva vaikka miten reenaisi. Eikä nostetun raudan määrä loputtomiin kasva vaikka kuinka yrittäisi. Alussa kehitystä tapahtui nopeammin, nyt tietysti aika hidasta. No okei, tietty jos alkaisi vetää douppia mutten nyt ala.

        Rasvaprosenttini on kaukana normaalista, itse asiassa joskus kun se mitattiin niin se oli viisi. En tiedä miten luotettava mittaus oli joten en ota sen paikkansapitävyyteen kantaa.

        Niin, ja jos vielä selvennän niin en halua olla merkittävästi isompi kun mitä olen nyt. Tykkään siitä että kroppani on myös notkea ja että nopeutta löytyy, liian isot lihakset syövät sitä.


    • Naiset haluaa mihen

      eikä mitään mikki hiirtä

      • Näin juuri

        Miehen isolla M:llä. Joka vie eikä vikise.


    • fasfasf

      Ei pidä paikkansa. Pokaamiseen tarvitaan 80% supliikkia ja 20% ulkonäköä. Puhelahjat ovat siis tärkeimmät. Kunhan nyt et ole luonnottoman laiha (esim. 175cm/50kg) niin kyllä natsaa jos supliikki on kunnossa.

      • Oikea treenari

        Kova supliikkimies täytyy olla jos puhuu ittensä naisen kanssa yhteen sillä että jos ylipainoa on kertynyt hurjasti tai jos kasvot esimerkiksi ovat kovinkin epämiehekkäät.

        Puhelahjoista kannattaa myös muistaa se että usein se mitä puhutaan edes vaikuta vaan se miten mies puhuu ja saako naisen tunteet peliin mukaan.

        Aika humalassa naisen tulee olla tai sitten miehen oikee moottoriturpa jos hän on huoliteltu normitypsy ja hän sitten kattelisi pitemmän päälle jotain pallinaamaa.


      • fasfasf
        Oikea treenari kirjoitti:

        Kova supliikkimies täytyy olla jos puhuu ittensä naisen kanssa yhteen sillä että jos ylipainoa on kertynyt hurjasti tai jos kasvot esimerkiksi ovat kovinkin epämiehekkäät.

        Puhelahjoista kannattaa myös muistaa se että usein se mitä puhutaan edes vaikuta vaan se miten mies puhuu ja saako naisen tunteet peliin mukaan.

        Aika humalassa naisen tulee olla tai sitten miehen oikee moottoriturpa jos hän on huoliteltu normitypsy ja hän sitten kattelisi pitemmän päälle jotain pallinaamaa.

        HUOM. "Kunhan nyt et ole luonnottoman laiha (esim. 175cm/50kg)"


    • Janne33.

      "Sehän oliski helppoa jos vaan lihakset riittäisi. Kuka tahansa saa itsestään lihaksikkaan jos näkee vähän vaivaa. "

      Väärin. Olen itse kehonrakentaja ja tiedän, ettei kaikki saa vaikka kuinka yrittäisivät.

      "Eikä se lihaksikkuuskaan välttämättä auta jos näyttää silti paita päällä läskiltä tai ei ole erityisen matala rasvaprosentti, jolloin moni tavis pitää lihaksikasta ihmistä vain tukevana tai tiheänä. Kuka tahansa voi kasvattaa lihaksia mutta genetiikka vaikuttaa siihen miltä kroppa sitten näyttää."

      Väärin tämäkin. Itselläni on läskiä ja nestettäkin, koska käytän hormoneja, mutta ne tekevät minusta ison ja vahvan, harteikkaan näköisen. On turhaa saada liian matala rasvaprosentti, sillä hyvin harva on niin lihaksikas että näyttäisi huippubodarilta, pikemminkin näyttää kynäniskalta, joita jokainen sali on täynnä. Siellä isot ja pienet erottuu.
      Joo lihaksia voi kasvattaa kuka hyvänsä, mutta kun alat vetämään ampulleja ja nappeja syöt sen lisäksi, niin kyllä sen huomaa kuka erottuu ja kuka ei. Tiedän sen itsestäni.

      "mikä siinä on että ei miehen itsetunto kestä asiaa ja on sitten pakko alkaa jollain asialla paikata vaikkapa sitä että omista housuista löytyy pienempi kuin toisilta?"

      Tämä tekee miehestä täydellisen NÖSSYKÄN. Eli se että aletaan miettimään "onko mulla isompi pippeli ku sillä toisella". Ei sillä vitun munan koolla ole MITÄÄN merkitystä, se on ihan turhaa legendapaskaa. Minä en ole ainakaan ikinä välittänyt mitään ja housuissani on ihan normaali jolla olen muijia nussinut ja tyytyväisiä ovat olleet. Munalla kustaan ja siitetään, kaikilla on samankokoiset näköön riippumatta, homot niitä vertailee keskenään. Koittakaa jo kasvaa ulos tuosta teiniydestä.

      "Paska kunto ja kehon kunto niin ja näin, mutta onpahan isot lihakset joilla voi yrittää peitellä muuten monessakin pientä miehuutta. "

      No se juoksukuntoko sen miehuuden sitten määrittää vai? Jaksaahan naisetkin juosta.

      "Mutta sitten on näitä ison lihaksen kasvattajia/oman miehuutensa pienuuden suurentajia, jotka vähättelee toisten suorituksia ja myös saattaa kutsua muita "narukäsiksi" yms."

      Tai sitten sinua harmittaa kun itselläsi ei ole yhtä isoja tumppuja. Minulla 48cm tumput ja monia se tuntuu harmittavan kun niitä näytille laitan.

      "Joo no jos ikää ei ole jotain 40 vähintään niin en tiedä mitä hyötyä on käydä pumppaamassa samoilla painoilla ellei lihakset ala surkastumaan siitä tavisluukista jo iän myötä. Kävelyt ja pallopelit on eri asia kuntoa ja yleisterveyttä ylläpitävinä asioina mutta eivät kehitä vartalon ulkonäköä ollenkaan. Ne ovat vain hyväksi sydämelle."

      Sinä et tiedä hevonvittua koko asiasta näköjään, ellen sitten käsittänyt väärin viestiäsi. Ei ne millään 40 kymppisellä surkastu mihinkään vaan vahvistuu entisestään. Kun katsot näitä 20v poikasia, niin niillä ne narukädet pysyy pitkään naruina, kun niiden aineenvaihduntakin syö kaikki kalorit mitkä tulisi hyödyntää lihasmassan keräämiseen. Siksi ne näyttääkin kaikki pajuheiniltä, sanon tämän ihan häpeilemättä koska kyllä näitä pikkupoikia on nähty iät ja ajat kun saleja on kierrelty.

      "Mikä on muuten isoin kulli jonka olet mitannut ja onko keneltäkään koskaan tullut mitatessa? "

      Ja tämä kysymys on ilmeisesti suunnattu kaltaisillesi homopojilleko? Kuka mies nyt kullejaan mittailisi, epäilyttääkö nyhveröä koko vai? voi voi...pientä.
      Omani on sen 15cm täysi erektiossa ja voi löytyä vartta lisääkin jos imuttaisin kerroksen läskiä vatsani alaosasta mutta mitä turhia :)

      "Ei pidä paikkansa. Pokaamiseen tarvitaan 80% supliikkia ja 20% ulkonäköä. Puhelahjat ovat siis tärkeimmät. Kunhan nyt et ole luonnottoman laiha (esim. 175cm/50kg) niin kyllä natsaa jos supliikki on kunnossa. "

      No johan on paskapuhetta. Lienee siis sinulle selvää että olet yrittänyt iskeä jotain helvetin puupäätä joka tekee itsestään tähtitiedettä, varmaan laskee pisteitäkin kuka kelpaa ja kuka ei..buhahahaha :)
      Jos puhelahjat olisi tärkeitä niin miksi emme vaatisi niitä sitten naisiltakin?
      Ei se ole normaalia että kukaan osaa mitään ihmeen puhelahjoja ellei rupea näyttelijäksi. Itse nyt en välitä mitä puhun jos menen naisia iskemään, puhun mitä mieleen tulee. Jos ei kelpaa niin suksikoon koko horo vittuun.


      "Kova supliikkimies täytyy olla jos puhuu ittensä naisen kanssa yhteen sillä että jos ylipainoa on kertynyt hurjasti tai jos kasvot esimerkiksi ovat kovinkin epämiehekkäät."

      No voi vittu .... Ei tosimies painoaan häpeä. Mitään supliikkia ei tarvita, vaikka olisit 200kg mörssäri. Kaikki ei välitä näistä kriteereistä eikä nainen ole tähtitiedettä.

      "Aika humalassa naisen tulee olla tai sitten miehen oikee moottoriturpa jos hän on huoliteltu normitypsy ja hän sitten kattelisi pitemmän päälle jotain pallinaamaa. "

      Parhaitenhan ne antaakin pillua humalassa :) Selvinpäin joudutte kuitenkin itkemään täällä "miten yksinäinen olen, byääh" :)

      • Oikea treenari

        "Tämä tekee miehestä täydellisen NÖSSYKÄN. Eli se että aletaan miettimään "onko mulla isompi pippeli ku sillä toisella". Ei sillä vitun munan koolla ole MITÄÄN merkitystä, se on ihan turhaa legendapaskaa. Minä en ole ainakaan ikinä välittänyt mitään ja housuissani on ihan normaali jolla olen muijia nussinut ja tyytyväisiä ovat olleet. Munalla kustaan ja siitetään, kaikilla on samankokoiset näköön riippumatta, homot niitä vertailee keskenään. Koittakaa jo kasvaa ulos tuosta teiniydestä."

        Tätähän yritin juuri painottaa että turha toisten vertailu olisi sama kuin kullien vertailu...

        "No se juoksukuntoko sen miehuuden sitten määrittää vai? Jaksaahan naisetkin juosta."

        Ai että kaikki mitä naiset ei jaksa tehdä on sitten niin kuin miehekästä? :D

        Juoksukunto oli vertaus siihen kun joku helvetin muskelimuna kuvittelee olevansa se "miehisin mies" ja kova joka asiassa, mutta puuskuttaa ekan sadan askeleen jälkeen.

        "Tai sitten sinua harmittaa kun itselläsi ei ole yhtä isoja tumppuja. Minulla 48cm tumput ja monia se tuntuu harmittavan kun niitä näytille laitan."

        Miksi harmittas? Vai haluatko että se harmittas?
        Ihan sama jos minä sanoisin että mulla on 26cm lihaa jalkojen välissä.

        Hei, minulle on ihan sama jos pidät kysäistä asiaa tärkeänä että sulla on lihasta. Hieno homma. Mutta pesen sinut monessa muussa asiassa vaikka vasemmalla kädellä joten jätetään ne "Mulla on isoin"-vertailut väliin ja todetaan että sä jaksat tehdä tuota ja joku toinen jaksaa tehdä jotain muuta.


      • Oikea treenari

        "No voi vittu .... Ei tosimies painoaan häpeä. Mitään supliikkia ei tarvita, vaikka olisit 200kg mörssäri. Kaikki ei välitä näistä kriteereistä eikä nainen ole tähtitiedettä. "

        Sinua häpeisin jos ihan läski olet.

        "Parhaitenhan ne antaakin pillua humalassa :) Selvinpäin joudutte kuitenkin itkemään täällä "miten yksinäinen olen, byääh" :) "

        Ainut joka itkee täällä olet sinä.

        Mitä tekee naisella joka on humalassa?


    • Lihaksikas mies saa

      ehkä helpommin yhden yön seksiä. Ainakin jos on edes jonkin verran sosiaalinen. Parisuhuteeseen pääsemisessä ja parisuhteen kestämisessä ratkaisevat muut asiat-

      • Mies1985

        Jep. Ehkä 2-15% naisista voi assosioida isot lihakset isoon munaan kuten pituuden myös ja vaikka sitten olisikin katkarapu pöksyissä niin pääsee käyttämään sitä edes sen yhden yön ajan. Onhan se parempi kuin ei mitään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      35
      1270
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      39
      1116
    3. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1005
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      175
      964
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      43
      841
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      122
      755
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      728
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      713
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      671
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      657
    Aihe