joo oon varmaan narsisti, mut siihen on syynsä

nääs tummana mamuna joudun oman turvallisuuden takia katsomaan asioita hiukan eri tavalla ku useimmat teistä.

oon ennakkoluuloinen teidän ennakkoluuloista minua kohtaan, siksi olen varautunut 24/7
ku on kärpäsenä maitolasissa tietää erottuvansa niin hyvässä ku pahassa.

18

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oon "piä tunkkis perkele" asenteella ennen renkaan puhkeamista

• Metsä Vastaa:.!1%#?+

.

niin kuin sinne huudetaan

Wanha aitosuomalainen kansanwiisaus

.

• Martta.

Lääkeiden ottoaika kutsuu!

• ei miul oo muuta lääkettä ku kahvia

• jhhbhbjhbhb

Sinun kannattaisi liikkua sivistyneiden piireissä, jos koet syrjintää, koska meidän, esim. akateemisten, piireissämme ihmisiä arvostetaan ihonväriin katsomatta. Justkin juttelin tossa pihalla ilmaisesti intialaisen tietotekniikan tohtorin kanssa, ja ainoa mitä aina häpeän, on oma huono kielitaitoni. Persulandiassa ei varmaan puhuttaisi, kuin yhtä kieltä ja varmaan se teille junteille se todellisuus onkin; jotka siis ette ole matkustelleet, ettekä koskaan tutustuneet monenlaisiin ihmisiin ja jotka olette eläneet elämänne räkäisissä rivareissa kahdehtien viattomia.

• kyse ei ole että kokisin syrjintää, vaan et oon koko ajan varautunut kokemaan sitä

• hjugyjugyguygy
        monte24 kirjoitti:

kyse ei ole että kokisin syrjintää, vaan et oon koko ajan varautunut kokemaan sitä

Anteeksi, kun mä en tiedä, kuka sä olet.:) Anna mulle anteeksi, jos olet aito ihana tavallinen ihminen ja jos tahtomattani olisin keskustelupalstalla kommneteillani sinua loukannut. Jos minä tietäisin tän saitin kirjoittajien todellisista henkilöistä, olisi ehkä moni kommenttini erilainen, mutta minä en pysty vastaamaan, kuin tekstien perusteella. En tunne kirjoittajia. Sinua ei kenelläkään ole oikeus syrjiä. Eikä etenkään, jos se peruste siihen on joku ulkonäköön tai sellaisiin liittyvä. Usko mua, että jos olet rehellinen ja aito, minä olisin aina puolellasi. En voi sietää kiusaamista ja ihmisten perusteetonta mustamaalaamista, minkä olet nähnyt, jos koskaan olet keskustelupalstakommenttejani lukenut. Terveisin: tuntematon keskustelupalstalla ahdisteltu.

• Kiinalainen.

Narsistusuus, ei johdu sun taustoistasi vaan ihan muista syistä.

Sinua estää elämästä, katkeruus, epäluuloisuus, ja asenteesi ennenkaikkea itseäsi kohtaan. Ja se huokuu monista kirjoituksistasi läpi.
      Mieti syitä, syy on omassa itsessäsi. Ei ulkopuolella, ja et voi luokitella itseäsi enään mamuksikaan, mamut eivät unohda kotikieltään!
      Se miten sä kohtelet itseäsi, niin kohtelet muitakin.

Opettele kunnioittamaan itseäsi ja lopeta tuo tyhmäksi heittäytyminen, et saa sillä mitään.

Jos sä käyttäydyt noin, sä karkoitat kaikki ympäriltäsi lopulta, jokikisen.

Nyt heittäydyt "uhriksi" ketä sinä muistutat? mieti...?

• asenne itseäni kohtaan???oon itteni kohtaan armollinen

• Mene ulos ja hekeudu
        monte24 kirjoitti:

asenne itseäni kohtaan???oon itteni kohtaan armollinen

Nimenomaan asenne itseäsi kohtaan, alennat itsesi jatkuvasti ja en ymmärrä mitä sinä haet tuolla käytöksellä?

Narsistusuus sinussa asuu, haet VÄÄRÄNLAISTA HUOMIOTA.

Tältä foorumilta on aika napakymppi löytää oikeesti ketään, sen olet varmasti todennut tässä vuoisen varrella.
        Ja jos löydät niin toisen riippuvaisen tai muuten henkilön jolla on elämä pois raiteiltaan.
        Ja sotket omaa elämääsi lisää kenties ja parhaimmassa tapauksessa karkoitat kaikki ystäväsi mitä sinulla on enään jäljellä.

Mene ulos ja hekeudu ihmisten seuraan, vai mikä voisi este?

• Mene ulos ja hekeudu kirjoitti:

Nimenomaan asenne itseäsi kohtaan, alennat itsesi jatkuvasti ja en ymmärrä mitä sinä haet tuolla käytöksellä?

Narsistusuus sinussa asuu, haet VÄÄRÄNLAISTA HUOMIOTA.

Tältä foorumilta on aika napakymppi löytää oikeesti ketään, sen olet varmasti todennut tässä vuoisen varrella.
        Ja jos löydät niin toisen riippuvaisen tai muuten henkilön jolla on elämä pois raiteiltaan.
        Ja sotket omaa elämääsi lisää kenties ja parhaimmassa tapauksessa karkoitat kaikki ystäväsi mitä sinulla on enään jäljellä.

Mene ulos ja hekeudu ihmisten seuraan, vai mikä voisi este?

hassua passiivisista tavoistani huolimatta kaverini pitävät yhteyksiä.

• Kiinalainen.
        monte24 kirjoitti:

hassua passiivisista tavoistani huolimatta kaverini pitävät yhteyksiä.

Sulle yhteydet ovat puhelin ja mese. Ihminen on kokonaisuus ja tarvitsee muutakin.

Ihminen joka ei hae apua, on oikeesti ylpeä.

Hae apua livessä ja toivon ettei se ole tältä palstalta ketään. Ehkä huomaat että kaikki ei halua sinulle pahaa.

Olet muuten ehtymätön ongelmiesi kaivo, sinä syöt itseäsi ja se kertoo jo jotakin, viittaan siihen mitä itse aloituksessa kerroit.
        Itsensä pureskelu on paha oire, todellakin.

• Kiinalainen. kirjoitti:

Sulle yhteydet ovat puhelin ja mese. Ihminen on kokonaisuus ja tarvitsee muutakin.

Ihminen joka ei hae apua, on oikeesti ylpeä.

Hae apua livessä ja toivon ettei se ole tältä palstalta ketään. Ehkä huomaat että kaikki ei halua sinulle pahaa.

Olet muuten ehtymätön ongelmiesi kaivo, sinä syöt itseäsi ja se kertoo jo jotakin, viittaan siihen mitä itse aloituksessa kerroit.
        Itsensä pureskelu on paha oire, todellakin.

pahinta kuitenkin on et teen sitä unissanikin jo, vuos sitten oli iso mustelma hauiksessa aikani mietittyäni en keksinyt muuta syytä kuin sen että ole purrut hauistani nukkuessani, hampaanjäljet näkyi heikosti, en edes herännyt siihen.

• Kiinalainen.
        monte24 kirjoitti:

pahinta kuitenkin on et teen sitä unissanikin jo, vuos sitten oli iso mustelma hauiksessa aikani mietittyäni en keksinyt muuta syytä kuin sen että ole purrut hauistani nukkuessani, hampaanjäljet näkyi heikosti, en edes herännyt siihen.

Tää on tätä, eli sä kerrot julkisesti omia traumojasi samalla sinusta on tullut irstas...ja sitten olet taas häpeää tunteva.
        Olet kertonut palstalla julkisesti, kuinka jo pikkupojasta lähtien olet tuntenut häpeää.

Lapset eivät kykene tuntemaan luontaisesti häpeää, ellei sitä ole heille näytetty jo vauvasta lähtien hoitotoimenpiteissä.
        Lapsella on luontainen lähestymisen tarve, ja jos se jatkuvasti tukitaan niin tulos on tossa nyt sitten.

Joko sinusta tulee todellinen pikkulapsi tai sitten todellinen jyrääjä.

Onko välimuotoa?

Mä lopetan nyt koska ruokin nyt sun väärää huomiontarvettasi, jota sinä et tarvitse tällä hetkellä.

• Kiinalainen. kirjoitti:

Tää on tätä, eli sä kerrot julkisesti omia traumojasi samalla sinusta on tullut irstas...ja sitten olet taas häpeää tunteva.
        Olet kertonut palstalla julkisesti, kuinka jo pikkupojasta lähtien olet tuntenut häpeää.

Lapset eivät kykene tuntemaan luontaisesti häpeää, ellei sitä ole heille näytetty jo vauvasta lähtien hoitotoimenpiteissä.
        Lapsella on luontainen lähestymisen tarve, ja jos se jatkuvasti tukitaan niin tulos on tossa nyt sitten.

Joko sinusta tulee todellinen pikkulapsi tai sitten todellinen jyrääjä.

Onko välimuotoa?

Mä lopetan nyt koska ruokin nyt sun väärää huomiontarvettasi, jota sinä et tarvitse tällä hetkellä.

kiitti kuiteskin ku avitit löytämään itteni

• Tänään siis opimme:.
        monte24 kirjoitti:

kiitti kuiteskin ku avitit löytämään itteni

.

että monttu onkin rekattu puskamamu

.

• nääs, valkoisena mamuna joudun oman turvallisuuteni katsomaan asioita hiukan eri tavalla ku useimmat teistä.

oon ennakkoluuloinen teidän ennakkoluuloista minua kohtaan, siksi olen varautunut 24/7
      ku on (valkoisena)kärpäsenä kaakaolasissa tietää erottuvansa niin hyvässä ku pahassa.

• repesin tuokaa laastaria äkkiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      63
      4966
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      73
      4022
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      3687
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      121
      3167
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2954
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2628
    7. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      296
      2404
    8. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2256
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      38
      1953
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108