Kopioiminen ???

10+17

Ilmentyikö teidän suhteissa tallaista? esim. mies muutti usein ulkonäköään ( hiukset, vaatteet, tavat esim. alkoi juomaan kahvinsa mustana kuten uusi tuttavuus tai taas takaisin maidolla jne.) esim. samanlaiseksi kuin kaverilla,työkaverilla jne. jonka kanssa aina sinä hetkenä vietti paljon aikaa, kunnes kaatui ihmissuhde yleensä riitaan tai että exäni ei vain jostakin kyseisen ihmisen omasta mielestään ärsyttävän olemuksen takia halunnut enään olla tämän kanssa tekemisissä, vedoten ihmisen olevan täysi idiootti. Ihmettelin miksi hän myös puhui ns. toisen suulla eli käytti toisen sanomaa omana. Samoin usein minulle puhui minulle minun juuri puhumiani asioita esim. riitatilanteen jälkeen tai tilanteessa niin kuin omiksi "ajatuksiksiin" kääntäneenä..Tai omia ajatuksiaan ja puheitaan kertoi esim. "kaverin" sanoneen, vaikka myöhemmin selvisi omiksi puheiksi sekä omiksi ajatuksiksiin..

13

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M.B.

:) :) :) :) :)

Vastaus kysymykseesi on: Kyllä.

Olisi pitänyt olla ihmettelemättä nuitakin asioita sille ääneen, mutta tyhmänä en tajunnut. Joten kaikki oli minun jotakin, epämääräistä, vainoharhaista ja mustasukkaista kyttäämispaskaa ja todiste hulluudestani.

*what ever*

Tekisi mieli huutaa: KYLLÄ!! Mutta en taida kehdata.

• Aivan kuten kirjoitit. Puheet; kopiointia todella muilta ja vääntöä omiksi sanoikseen. Vaikka paasasi juuri miten halveksuu "varastamista" . Hirveä pelko oli omien ideoiden varastamisesta. Laittoi sanoja toisten suuhun tai merkityksiä kun halusi osoittaa negatiiviset tunteensa. Ulkonäkö; no kuteet, hiusvärit, ym jatkuvaa peilailua. Tavoissa myös poikkeamia aikaisempiin, arvot vaihtuivat kun tavarat kaupan liukuhihnalla.

• 10-17

Näin jälkikäteen kun olen saanut etäisyyttä, huomaan ettei ihme, että olen ollut sekaisin mikä on ollut mitäkin ja realistista tässä, kuka on mitäkin ja kuka minä olen..Pelottavaa huomata :( Kuin metrin mitta, narusta vedeltävä olen ollut..
      Positiivista, että olen saanut olla rauhassa nyt, ei yhteydenottoa ole tullut :) Täysi hiljaisuus, ainakin vielä :) Hän näköjään vaan purjehti pois, todellakin täysi välinpitämättömyys eli ei tunteita...Tämä ettei ole kontaktia, vaikka tämä meni kovin kummallisesti niin oikeastaan helpottaa pikku hiljaa tätä nousua täältä "maan raosta"..
      Kunhan näin vain pysyisikin, ainakin niin pitkälle, että jaksan nousta "vastaan" ja paeta, pitää rajani..

• 10 - 17. : "Täysi hiljaisuus, ainakin vielä :) Hän näköjään vaan purjehti pois, todellakin täysi välinpitämättömyys eli ei tunteita..."

Sama. Mutta kuule. Parempi niin. Taakka on helpompi kuljettaa ja sitten laskea se pois. Pitäisi jonkun tuoda se kivivertauskuva tähän. Oliko se A;n vai Mää;n?

• M.B.

Huolet ja murheet reppuun vaan ja reppu meren syvimpään kohtaan reippahasti heilauttaen :)

Olen itse unohtanut taas tehdä tuota mielikuvaharjoitusta....

• d.i.c.e......

Eksä ensin pyrki muokkaamaan minua kaltaisekseen, mutta kun huomasi ettei onnistu alkoi matkimaan minun vaatetusta, tapoja yms...

• Ai niin. Samaa mulla. Sain miesten kuteet päälleni. Ihme juttuja. Yritti muokata, muovata minusta kaltaistaan nukkea. Huh, en edes viitsi muistella niitä enää.

• Näin täällä päin
        elisakettu kirjoitti:

Ai niin. Samaa mulla. Sain miesten kuteet päälleni. Ihme juttuja. Yritti muokata, muovata minusta kaltaistaan nukkea. Huh, en edes viitsi muistella niitä enää.

Kaveri vaihtoi hiustyyliään matkien kaverinsa hiustyyliä. Arvotkin vaihtelevat sen mukaan mitä toinen on asioista mieltä.

• elisakettu kirjoitti:

Ai niin. Samaa mulla. Sain miesten kuteet päälleni. Ihme juttuja. Yritti muokata, muovata minusta kaltaistaan nukkea. Huh, en edes viitsi muistella niitä enää.

Taas näitä jänskiä juttuja...juu, sama huomattu.

Se myötähäpeä mikä näissä tilanteissa tulee... huh huh. Sitä ei vain kehtaa sanoa, että tiäks muuten et sanoin just noin viikko sitten sulle... tai että kun kerroin siitä ja pidit sitä typeränä tai totta kai vääränlaisena, mutta nyt esität sen saman ilosta hehkuen....

Puhetapa tai varsinkin joidenkin ilmaisujen käyttö vaihteli seuran mukaan. Kaikki tapahtunut joka kantautui hänen korviinsa, oli tapahtunut sitä myöten siis omakohtaisesti...

Ihan alkuun ihmettelin silmät pyöreenä, että onpas siinä maailmanmies, mutta tällä hetkellä niin kuin moni muukin on sanonut, hän näyttää lähinnä säälittävältä.

• d.i.c.e:lle

Säälittävää tyhmyyttä eksältäsi, mikäli kirjoituksesi pitää paikkansa.

• d.i.c.e...
        d.i.c.e:lle kirjoitti:

Säälittävää tyhmyyttä eksältäsi, mikäli kirjoituksesi pitää paikkansa.

Samaa mieltä...

• ssssfwefef

ei kai narsisti sentään

Vain niin tyhmä että luulee että erillaiset ihmiset ei voi keskustella ja siksi seurustella niin pitää matkia tai en tiedä mitä semmoinen luullee en pysty samaistumaan

Mutta olen lukenut tällaisista matkioista ennenkin kun aloin ihmetelemään yhen käytöstä

• Voi-hyvänen-aika

Huono itsetunto = yrittää tulla samanlaiseksi kuin muut jotta saisi hyväksyntää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      73
      3350
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      46
      3112
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      51
      2351
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      341
      1999
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1759
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1575
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      12
      1432
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      12
      1269
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      45
      1204
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1120
    Aihe