Vain neitsyt kelpaa!

puhdasta, kiitos

Minä kelpuutan puolisokseni vain koskemattoman noin 30-35 v naisen.

Minusta ei saa miestä yksikään " ties kuin monen" polkaisema mitätön ja
avuton jakorasia - SE ON VARMA!

Niin se vaan on arvon naiset, että kun ryhtyy jakoautomaatiksi, niin silloin on turha itkeä kun ei saa tällaista kunnollismpaa miestä, vaan joudutte tyytymään kaiken maailman tolloihin joiden munat on uitettu ties kuin monen akan vitun limoissa !

Mukavaa alkavaa kesää!

71

2369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tirsk

sulla kunnollisella tuntuu tuo naisten arvostus olevan "kohdillaan". hmm..35 vuotias neitsyt...?on siinä urakkaa kääntää koko suomenmaa lävitse.etsiä kiven alta ja kannon koloista.mutta onnea etsintääsi toki.

• dfgetg

Miksi aloittaja tahtoo julistaa ettei hän tahdo elää naisen kanssa? Ei sun ole pakko jos et tahdo. Anna olla.

Kuulostat siltä ettei sulla ole sisaruksia, eikä naisia ystävinä, eikä ole ollut tyttöystävää. Usko tai älä mutta on myös mukavia naisia. ihan niinkuin on miehissäkin mukavia ja tolloja.

Ei taida olla kyse seksistä vaan sun omista ihan muista fobioista?
      Oman kylän tytöt on tainnu antaa kylmää kohtelua

• hehheeh

Just! :-D

• tyrmis

Kirjoittaja on varmana vielä kotona asuva elämäänsä kyllästynyt mies, joka ei ole vielä päässyt kuin yhden naisen kanssa makuuhuoneeseen jossa homma ei tainnut sujua kun nainen osasikin

• Siitä puhe mistä ...

Tää on varmaan provoketju, mutta pakko vastata.

AP:lle Oletko itsekin neitsyt? Ja miten määrität "kunnollinen mies"? Entä sitten kun sen neitsyen löydät, seurustelet vuoden ja sen jälkeen tuleekin ero naisen tahdosta (koska huomaa sinun oleva urpo), niin onko nainen silloin jäljiltäsi jakorasia ja sinä kyrvänuittaja, pillundippaaja, menwhore jne? Meinasitko, että yhden naisen jälkeen on sama onnistuuko suhde vai ei, mutta elämääsi et toista naista enää ota, koska sinäkin olet jo käytetty mies?

Todella toivon, että näin sinulle käy!

• puhdasta, kiitos

Tottakai olen neitsyt !!!!

Kunnollinen mies = Sellainen kun minä - absolutisti, savuton, itsensä ja asiansa
        kunnossa pitävä ja ei sekaannu jakorasioihin.

Kun neitsyt naisen löydän - meille ei tule eroa, koska arvomaailmamme ym.
        on samanlainen ja yksikään nainen ei tällaisesta " kultakimpaleesta" luovu.

Toivot siis että kohtaan naisen ja minut jätetään???

Ikävä kyllä toiveesi ei toteudu - Tai osittain toteutuu, koska löydän naisen jota etsin, mutta suhteemme ei pääty eroon ... Sinun suhteesi taisi kariutua, sinut on taittu jättää ... Hah, Hah, Hah ...

• oikea asenne

Jokaisella on oikeus etsiä juuri sellaista kumppania kun itse haluaa, eikä
      siihen ole kenelläkään mitään sanomista.

Etsivä löytää etsimänsä!

• ei se siitä kulu

Tähän sopisi hyvin vanha viisaus:

Tarpeettomat ovat paavin pallit.

• carinajackson

Hehhee mikä trolli :)

• :D

Naisen vahva libido on tabu eräille hihhuleille.

• Suon silimäke

Oletko koskaan kuullut sanontaa "ei suo polkemalla syvene" tai "vanhaa latua on hyvä hiihtää"? Vanha kansa tietää.

• säälittävää

Mielestäni on moukkamaista ja typerää nimitellä "korkattuja" naisia jakareiksi ja rivien välistä tulkitsemalla, lutkaksi. Tiesitkö, että sen neitsyyden on voinut menettää rakkaalle ihmiselle ja sitä seksiä on harrastettu vain muutaman kumppanin kanssa ja tietysti seurustelusuhteessa. Ei sinulla ole oikeutta määritellä jotain toista ihmistä kelvottamaksi jos hän on harrastanut seksiä rakastamansa ihmisen kanssa eikä ole jaellut koko kylälle.

Oksettavan paljon näyttää löytyvän miehiä (noista peukutteluista päätellen) jotka eivät ensinnäkään täyty itse tuota "laatuvaatimusta" joka naisilla pitäisi olla tai sitten haukutaan kaikki, vaikka vain yhden kumppanin kanssa olleet naiset, lutkiksi. Eikö teille ole olemassa mitään muuta kuin puhtaita neitsyitä ja jakorasioita? Jos ei, niin olette kyllä idiootteja. Siihen väliin mahtuu kuitenkin paljon erilaisia tarinoita ja kokemuksia, eivät kaikki neitsyytensä menettäneet ole mitään huoria.

Ja ap, voin jo nyt sanoa ettet tule löytämään etsimääsi. Et tuolla asenteella. Voin nimittäin vannoa että vaikka tuon ikäisen neitsyen löytäisitkin niin hän tuskin arvostaa sitä että haukut KAIKKI seksiä joskus harrastaneet naiset jakorasioiksi. Teethän sinäkin hänestä jakarin kun häntä ensimmäisen kerran poljet jos kerrankin pantu nainen on mielestäsi lutka. Etsitkö sitten uuden neitsyen?

• Lars Leevi

Ilmeisesti jotain uskonlahkoa yrittävät täällä mainostaa nämä peräkammarin äidin helmoissa olevat "kunnon" miehet.
        Ihmeen monta näitä kyllä Suomesta löytää.

• puhdasta, kiitos
        Lars Leevi kirjoitti:

Ilmeisesti jotain uskonlahkoa yrittävät täällä mainostaa nämä peräkammarin äidin helmoissa olevat "kunnon" miehet.
        Ihmeen monta näitä kyllä Suomesta löytää.

Kuules mitätön " Lars Leevi" , Tässä ei ole mistään uskonlahkosta kyse, vaan
        kunniastaan kiinnipitävän kunnollisen naisen etsimisestä!

Mitä peräkammariin tulee, niin uskon että tuollainen Lars Leevi on viettänyt äitinsä helmoissa pidempään kun minä - todennäköisesti olet vieläkin siellä äitisi helmoissa.

• huhhuh...

se omakin mies jota luulee elämänsä ainoaksi voi joskus olla petollonen naistenmies.. luokitteletko "suhteessaan hyväksikäytetyn" uskollisen naisenkin huoraksi? Jos näin, tuskin mielipidettäsi arvostaa kovinkaan moni. Nainen ei ole lutka tai jakorasia jos HÄNTÄ on petetty. Eikä tämä ko. nainen uudelleen rakastuessaan saisi sitten harrastaa seksiä tämän uuden miehensä kanssa koska on kerran poljettu epäonnekas "lutka"?

• Saako kysyä,

että minkä ikäinen olet itse? 30? 35? 40?
      Ihmetyttää, että mikset ole jo löytänyt sitä rakasta, koska määrittelet (myöhemmin ketjussa) itsesi "kultakimpaleeksi".
      Jos mies on 30-40v, eikä hänellä ole minkäänlaista suhdetta ollut naiseen niin itse en ainakaan edes huolisi häntä. Eiköhän hällä olisi jo aikamoisia piintymiä tavoissaan...?

Mukavaa kesän (ja kumppanin) odotusta toivottelee 44v "jakorasia", joka on ollut kahden miehen kanssa sukupuoliyhteydessä. Kummatkin heistä aviomiehiä, selvyyden vuoksi; toinen siis ex-mies..

• puhdasta, kiitos

40 vuotias olen

• iipozki

Ei voi muuta kun nauraa. Tärkeämpää on rakkaus kun 100% yhteiset arvot. kunnioittakaamme toisiamme ihmisinä. Jokaisella on oma tarinansa kun on tälle pallolle pysähtynyt käymään.

• MIssä ne neitsyet o?

Täällä juoksee kymmeniä tuhansia 30-35 vuotiaita neitsyitä vuorokauden ympäri: http://bit.ly/3D-Chat (ainakin niin mä haluan uskoa)

Oli miten oli, niin mitä mä olen tuolla nyt pari viikkoa pyörinyt, on käyttäjiä sisään loganneena jatkuvasti n. 100 000, joten jo tilastollisesti siellä vähintään 2 30-35 vuotiasta neitsyttä varmasti piilottelee, kunhan vain menet ja etsit heidät!

Varmaa on, että ei ne neitsyet sun ruokakomerostas' esiin marssi, joten jotain sun on tehtvävä. Tartu hiirees' mies ennen kuin on liian myöhäistä!

• Luulenpa ettäjotta
    • 54w6je57jr6k7

Mikäs sen parempaa kuin hauska provo johon idiootit vastaa ihan tosissaan :D

• jakorasia;)

:D Tämähän on loistavaa.. Ja vielä oikean otsikon alla (: Järkyttävää, jos olisi oikeasti ihmisiä, jotka näin ajattelisivat.. ja tosissaan vielä!

Kiitos nauruista, ap :D

• Audimies.

Oikein!

• Depressed fellow

Vittu toi oli hyvä toi alotus. Repesin totaalisesti. Mutta musta tuntuu että kyseessä on joko trolli tai mahdollisesti mies joka on alkanut kokemaan kutkuttavia tunteita toisia miehiä kohtaa, mutta perinteisenä suomalaisena miehenä ei tahdo myöntää itselleen olevansa homoseksuaali. Yksi vaihtoehto tietysti on myös että joku läheinen sukulainen tai tyttöystävä ollut "jakorasia" ja ko. miehelle tullut asiasta traumoja, joita nyt purkaa tällä. Mutta mikä tahansa näistä vaihtoehdoista onkaan kyseessä, muista: Kunnioita naisia vaikket sitä omissa limoissaan ilmeisesti vajaa 40 vuotta ole vielä puhtoiseen neitsyeen olekaan päässyt työntämään. Kannattas miettiä asioita uudestaan tyytyä siihen mikä meillä molemmilla on ainoa vaihtoehto (eri syistä tosin) eli oma handu. Vaihtelun vuoks vasurilla.

• puhdasta, kiitos

Minulla ei ole minkäänlaisia " kutkuttavia tunteita toisia miehiä kohtaan" joten
        homo-teorian voit unohtaa!

Myöskään läheinen sukulainen tai tyttöystävä ei ole ollut " jakari" joten sekin teoria meni huti.

Minulla ei ole minkäänlaisia traumoja ja olen 100% tosissani tämän asian kanssa - eli VAIN NEITSYT KELPAA!

Tää " Oma handu" teoria on ainoa mikä tuossa sekopäisessä vuodatuksessasi osui edes jotenkin - sinulla OMA HANDU tulee olemaan lopun ikää ainoa kumppani, mutta minua odottaa autuus ja onni koskemattoman neidon muodossa - kunhan vain kohtaamme toisemme!

• Depressed fellow
        puhdasta, kiitos kirjoitti:

Minulla ei ole minkäänlaisia " kutkuttavia tunteita toisia miehiä kohtaan" joten
        homo-teorian voit unohtaa!

Myöskään läheinen sukulainen tai tyttöystävä ei ole ollut " jakari" joten sekin teoria meni huti.

Minulla ei ole minkäänlaisia traumoja ja olen 100% tosissani tämän asian kanssa - eli VAIN NEITSYT KELPAA!

Tää " Oma handu" teoria on ainoa mikä tuossa sekopäisessä vuodatuksessasi osui edes jotenkin - sinulla OMA HANDU tulee olemaan lopun ikää ainoa kumppani, mutta minua odottaa autuus ja onni koskemattoman neidon muodossa - kunhan vain kohtaamme toisemme!

Dude seriously, loosen up a bit. Jos sä joskus löydät sun kuvaukseen sopivan naisen niin kyseessä on varmasti joku jonka ÄO on suunnilleen sama kuin banaanilla, koska yksikään sen älykkäämpi ei koskisi sovinistiseen penikseesi vaikka heidän henkensä siitä riippuisi. Tietenkään en voi kommentoida naisten puolesta, mutta kuten jo sanoin, kaikki jotka sinua puolustaa (siis naisista) ovat todellakin banaanin tasolla ja täten teille sopiva pari.

• Mother superior

Sinä hyvä herra (puhdasta kiitos) olet sika!! Entä jos tapaat kunnollisen naisen, joka rakastuu sinuun ja joka on oikeasti hyvä ihminen, niin sinä pinnallinen paskiainen alat nimittämään häntä likaiseksi, kun hänellä on joskus ollut suhde toiseen mieheen.. Naurettavaa!!
      Oletko oikeasti joku katolinen, avioliittoa sakramenttina pitävä mies???? Muutoin en YMMÄRRÄ!!! Ja katolisillakin on oikeasti nollaus systeemi käytössä ja käytännössä on mahdollista päästä myös uusiin naimisiin, jolloin morsian ei ole neitsyt. Ja nunniakin on niitä, jotka eivät ole neitsyitä.
      Sulla menee yli, hieman sairauden puolelle!! hankkiudu hoitoon!

• puhdasta, kiitos

Mother superior!

Sanoit " Entä jos tapaat kunnollisen naisen, joka rakastuu sinuun ja joka on oikeasti hyvä ihminen, niin sinä pinnallinen paskiainen alat nimittää häntä likaiseksi, kun hänellä on joskus ollut suhde toiseen mieheen.. Naurettavaa!!"

Jos käy niin kun sanot eli tapaan naisen joka rakastuu minuun, mutta käy ilmi että hänellä on ollut aiemmin suhde - NIIN JÄTÄN HÄNET ja teen selväksi että jätän hänet koska hänen menneisyys ei ole puhdas!

Olenko katolinen? En ole missään uskossa.

Minulla ei mene yli - sairaudesta puhumattakaan - kyse on periaatteista kiinni pitämisestä!

PS:
        En vaadi naiselta mitään, mitä en itse täytä.

• hahhatihaa

Onko tuommoisiakin vielä olemassa nykypäivänä? Katkeruus siitä että et ole saanut ketään, paistaa läpi viesteistäsi.

• puhdasta, kiitos

Monenkos käyttämä se " hahhatihaa" mahtaakaan olla?

Tunnistitko itsesi " jakariksi" kirjoituksestani? Hah, Hah, Hah ...!!!

• puhdasta, kiitos

Eli jos naisellani on kavereita jotka tulkintani mukaan ovat jakorasioita?
      - teen selväksi naiselleni mitä jakorasioista ajattelen ja minkälaiset
      henkilöt ovat " Jakareita" - Mutta en nimeä naiselleni ketään henkilöä joka on ns.
      jakari.

Asun yksin ja edes akvaariokaloja ei ole.

Mitenkö kestän asun maassa jossa " huoria" riittää?
      - Olen sopeutunut tähän, koska tiedän että minulle on jossakin se yksi ja ainoa
      jota etsin - Koskematon nainen!
      Etsin kunnes kohtaamme.

Sinä et ole suhteeseen kelpaamaton, niin kauan kun tuossa ainoassa suhteessa ja toivotaan että suhteenne kestää!

Hyvää alkavaa kesää!

• ............

AHHAHHAHAHAHAA!!!!!

kiitos piristyksestä ja onnea etsintään! vaikeata tulee varmasti olemaan ja aika mustavalkoisesti tunnut ajattelevan, mutta tapansa kullakin.

täytyy vielä kysyä... mitä mieltä olet naisesta, joka on odottanut seksiä avioliittoon saakka, mutta jäänyt muutaman avioliittovuoden jälkeen leskeksi? onko tällainen nainen sitten mielestäsi jakorasia huora, jos löytää vaikka uuden kumppanin jossain vaiheessa elämäänsä?

mielenkiinnolla odotan vastausta. hyvää kesää ja onnea morsion etsintään!

• puhdasta, kiitos

Mitäkö ajattelen neitseenä avioon menneestä, mutta leskeksi jääneestä naisesta - Sanotaanko että minulle hän ei kelpaa.

Lisäisin vielä että etsimäni naisen on oltava koskematon ja myös ABSOLUTISTI

PS.
        olen varma että löydän vielä sen mitä etsin!

• FINJ

Mitäkö ajattelen neitseenä avioon menneestä, mutta leskeksi jääneestä naisesta - Sanotaanko että minulle hän ei kelpaa.

Lisäisin vielä että etsimäni naisen on oltava koskematon ja myös ABSOLUTISTI

PS.
        olen varma että löydän vielä sen mitä etsin!

Luuletko että kelpaat jollekkin? Ne ns. peräkammarin neitsyet tytöt joita oli sun nuoruudessa on jo historiaa, ne on jo löytäneet Kenian, 30 vuotta(-60 Vs. -90) miesten Thaimaata myöhemmin. Miksi joku haluaisi orjistavan Suomalaisen kun voi ottaa arvostavan ulkomaalaisen? Olen Suomalainen mies, aviossa Suomalaisen Naisen kanssa, molemmat erittäin turmeltuneita jo kauan ennen tutustumistamme, mutta miksi ottaa huono?? ;D Hyvä trolli ;D
        T: hyvin syntinen mies.

• juupajuu2

Tapaan kaltaisiasi miehiä töissäni. Hoidamme heidän mieltään.

• matilda w

Voi miten ihanaa lukea, että vielä on tuollaisiakin miehiä. Itse olen vähän ikärajojesi yläpuolella, 37, ja etsiskelen vastaavaa miestä kuin mitä sinä naiselta tässä ketjussa olet kertonut haluavasi. Noin sen pitää minun mielestäni olla, mutta ei sellaista miestä mistään löydy. Pukkeja kaikki vastaan tulleet. Aivot alapäässä. Ei kiinnosta.

• puhdasta, kiitos

Puhut järkeä matilda w

Tuo minun ikäskaala ei ole mikään ehdoton - se joustaa tarvittaessa " Riittävästi"

Onnea miehen etsintään, matilda w !

• 10+19

onko puhdasta, kiitos säästänyt itseään tulevalle neitsyelle vai onko kuitenkin jotain kokemuksia jo tullut hankittua?

Jos ensilatinkisi antaa yhä odotuttaa hakemaasii neitsyttä niin toivotan vilpittömästi onnea etsintään.

• puhdasta, kiitos

Olen säästänyt itseni naiselle ( koskemattomalle sellaiselle ) , elikä minkäänlaista kokemusta ei ole.

Ensilatinkini odottaa arvoistaan naista.

• Neito Porista

Olen säästänyt itseni naiselle ( koskemattomalle sellaiselle ) , elikä minkäänlaista kokemusta ei ole.

Ensilatinkini odottaa arvoistaan naista.

Entä jos olet naisen kanssa 10 vuotta ja saat vasta sitten selville, ettei hän ollutkaan neitsyt kun suhteenne alkoi?

• puhdasta, kiitos
        Neito Porista kirjoitti:

Entä jos olet naisen kanssa 10 vuotta ja saat vasta sitten selville, ettei hän ollutkaan neitsyt kun suhteenne alkoi?

Siis että joku saatanan, mitätön horo olisi valehdellut ja kunniakkuutensa suhteen minulle - sanotaanko näin että hän tekisi siinä elämänsä pahimman virheen - ymmärrätkö mitä tarkoitan tuolla?

• jokuvaannnn

Vain korkkaamaton kelpaa, onhan tuota ittee jo kohta kolmekymmentä vuotta
      säästetty

• huoh...

ei kelpaa siis raiskattu nainen, joka ei ole voinut asialle mitään, muuten olisi kyllä säästänyt itsensä sille oikealle?

tavallaan aika pinnallista... mutta ymmärrän sen omalla tavallaan, mutta kyllä tossa nyt pitäs olla vähä jouston varaa...

- neitsyt kyllä itsekkin...

• puhdasta, kiitos

Muistutan että en ole tämän pallon ainoa mies, joten vaikka vaatimukseni ovat
        järkähtämättömät ja ehdottomat, niin tuskin minua ja vaatimuksiani arvostelleet naiset ilman miestä jäävät, vaikkeivat minua saakaan.

• säälittävää

Muistutan että en ole tämän pallon ainoa mies, joten vaikka vaatimukseni ovat
        järkähtämättömät ja ehdottomat, niin tuskin minua ja vaatimuksiani arvostelleet naiset ilman miestä jäävät, vaikkeivat minua saakaan.

Kukahan helvetti peukuttelee tämän apinan kirjoituksia? :D Ilmeisesti hän itse..

• apina kävelee

"Ensilatinkini odottaa arvoistaan naista"

Mies ei tumputa, hänellä ei ole haluja?

• tummat silmät

"Ensilatinki, puhdasta, kiitos." Sinä olet täys hölmö! En usko rakastajan taitoihisi, pelkäät ilmiselvästi vertailua. Neuroottinen asenteesi paistaa läpi. Mitä muuta vaadit kuin neitsyyttä, sillä tuskin ne vielä tuhon jää.
      Olen aivan hurmaava tyttö, mutta en välittäisi neitsyydestäsi pennin vertaa.

• ununununu

Jonkinlainen epävarmarmuus ja kammo seksiä kohtaan noista viesteistä tuntuu tosiaan välittyvän.

• little--cat

Kiitän!! :D Onnistuit antamaan illan naurut :D

Sekä asiasi, että lapsellinen asian ilmaisusi saivat kyllä suun kääntymään hymyyn :D

Onnea vain etsintään, sitä sinä tarttet. Henkilökohtaisesti lähtisin sinun kaltaiseen ihmiseen törmätessä kirkuen pakoon, mutta eiköhän tästä maasta löydy monen moista ihmistä :)

Saanko kysyä, pidätkö omia sukulaisiakin jakorasioina? Minun on vaikea uskoa, että esim. äitisi tai vaikka serkkutyttö olisi ollut vain yhden miehen kanssa... (Älä kiltti käsitä tätä väärin tai loukkauksena sukulaisiasi kohtaan, se ei ollut tarkoitus)

Entäpä miehet jotka ovat olleet useamman naisen (tai miehen) kanssa? Ovatko he sitten mieshuoria?

Ps. Jos kohtaat naisen, joka paljastuu omaavansa "likaisen" historian, niin en suosittele sylkäisemään häntä silmien väliin, niinkuin sinä kerroit tekeväsi... Saattaa kunnianloukkaus syyte rapsahtaa ;D

• Kunnian mies

Kyllä yli yhden miehen nussiman likaisen ja käytetyn huoran saa vaikka tappaa. Ei siinä mitään väärää ole.

• huoh-.-

Vai että oikein "kultakimpale" jota ei nainen voisi jättää ;D Oot kaikkee muutakun kultakimpale jo päätellen vain ja ainoostaan tästä viestistä, että sillälailla :)

• Ei enää neitsyt

Luultavasti itken itseni uneen tästä lähtien joka ilta, koska en ikinä voi saada sellaista miestä kuin alkuperäinen kirjoittaja :D

• Moonie20

Vähän turhan ärhäkkäästi "puhdasta, kiitos" asiansa esittää, mutta jos hän itsekin on neitsyt niin en näe siinä mitään pahaa, että etsii neitsyttä. Eri asia olisi, jos hän olisi itse maannut kymmenien naisten kanssa.

• aspesti8888888

Ihan samaa mieltä, neitsyttä etsinen, tosin miestä. 30-35 vuotias mies neitsyt :D Kasvaiskohan niitä puissa?

• laajenna_etsintää

tuskin löydät 30 naisista koskemattomia. nuoremmista sen sijaan voit löytääkin , suojaikäraja on esim 16v , sellaiset on keskimäärin koskemattomampia.

• Mies

Immelkalvo on joka tapauksessa mennyt rikki tuohon ikään mennessä, sitä et pääse puhkomaan. Mikäs siinä jos tahtoo neitsyen, mutta ei paljon saaneet naiset huonoja ole.

• NEITSYT

Hei mä oon iha samaa mieltä! mun mielestä se kuuuluuu vasta sitku menee naimisiii ! arvostan sitä etttä on neitsyt !

• ijn98rn

Sekin on mahdollista, että vastaan osuu neitsyt, jolla on niin suuria seksuaalisuuteen liittyviä komplekseja, ettei hänelle seksi maistu parisuhteessa sen enempää kuin ennen sitäkään. Tai jopa nainen, joka ymmärtää olevansa lesbo vasta kun on elänyt jonkin aikaa miehen kanssa.

• Puhut asiaa

Kiitos viestistäsi. Olen nainen ja ajattelen samoin. Loistavaa, että joku arvostaa vielä puhtautta (mielen) ja fyysistäkin.. tän seksistisen maailman keskellä.. Hyvää jatkoa! Hyvää avioliittoonnea ja loppuelämää!

• Mielipiteitä..

Niille epäpuhtaille ihmisille, jotka ovat eläneet haureellisesti voi vain sanoa, että te ette teidä mistä todellisesta onnesta olette jäänyt paitsi. Nimittäin onni on asia ihan erikseen. Jotkut ihmiset elävät vain fyysisiä nautintoja tavoitellen.. Henkisyys ja hengellisyys ovat ulottuvuuksina toisenlaisia. Myös seksuaalisuus on ihmisen kokonaivaltainen ominaisuus. Myös neitsyt ihminen on seksuaalinen. Se, minkä takia seksiä on hyvä odottaa avioliittoon on se, että silloin saa vain parasta, jos jaksaa odottaa sitä, että menee oikean todellisen rakkauden kanssa naimisiin. Todellista rakkautta on olemassa. Mutta harva uskoo siihen tänä päivänä. On aikalainen turmio ihmisen elämässä, jos hän aloittaa seksisuhteet nuorena. Se vaikuttaa hänen psyykeen kehittymiseen, arvoihin ja kokemuksiin, mieleen.. sydämeen. Koska seksuaalisuus on (syvällisesti ja hengellisesti ajateltuna) yksi elämän kauneimmista ja parhaimista lahjoista ihmisille, niin on varmasti järkevää miettiä miten tuon lahjan käytää. Joku käyttää sitä kynnysmattona.. joku arvostaa sitä (ja itseään ja kumppaniaan) niin paljon, että haluaa kypsää ja herkkää, ja aitoa rakkautta. Seksin harrastaminen ilman rakkautta on yksi tapa. Mutta se helposti koukuttaa ihmisen.. ja hänen kehityksensä tyssää ja lähtee alamäkeen. Kuinka herkkä haureellisesti käyttätynyt ihminen on enää toiselle? Kuinka paljon seksistä riippuvaiseksi tullut ihminen välittää muusta kuin omasta halustaan ja tyydytyksestään. Rakkaus ja rakastaminen ovat taitoja, joiden kehittäminen vaatii aikaa, itsehillintää ja lopputuloksena on onnellinen elämä, seksi rakkauden ympäröimänä yksi kirsikka kakun päällä..

Kaikki nuoret neityet, jotka luette tätä! Arvostakaa itseänne ja arvostakaa tulevaa kumppanianne. Uskaltakaa tulla jätetyiksi ja jättää mukavia ihmisiä. Jaksakaa odottaa aitoa ja syvää rakkautta.

Onnellista ja rikasta elämää teille kaikille!

• zmirre

Mistä tiedät, että nainen on koskematon? Immenkalvo on saattanut revetä urheillessa tai tamponia käytettäessä.

• cat4

On se hyvä että miehissäkin on 'koskemattomia'. Itse olen 33v ja neitsyt, joka on törmännyt vain miehiin, jotka ajattelevat alapäällään: ensitapaamisen jälkeen pitäisi heti päästä pöksyihin ja sitten arvioidaan kavereille onko riittävän hyvä antamaan vai ei. Tai lyödään kavereiden kanssa vetoa että tuolta heltiää, kun vähän aikaa lämmittelee. Tai tarjoillaan ruokaa etc ja sitten maksuksi odotetaan seksiä. Mielestäni seksiä tulee liikaa joka tuutista. Toki, onhan se tärkeä osa parisuhdetta, mutta seksiä enemmän itse arvostan parisuhteessa kaikkea muuta lämpöä/läheisyyttä, aivan arkipäiväistäkin, sellaisia pieniä asioita. Mutta tämäkin on jokaisen oma asia. Mielipiteitä on monia, niin paljon kuin on ihmisiä. Minuakin osaltaan pidetään outolintuna, koska en 'pidä miehiä kierroksessa' ja ne jotka tietävät etten ole harrastanut yhtään yhdenyön suhdetta, ovat suu auki jotta 'oho', jonka jälkeen en ole kertonut olevani kokematon. Toivo sitten kohdallesi miestä, joka ymmärtää että voi olla tämänkin ikäisenä kokematon... ja jolle voit asian kertoa ilman että häpeilet että ei ole tullut reenattua. koska kaikki olettavat että olet seksipeto, joka on jo kaiken melkein oppinut.

• joululahja xxx

Peräkamarin pojalle hyvää joulua!

• rpmanssi

Jos neitsyys on sinulle tärkeämpää kuin rakkaus, niin mihin sitten edes tarvitset kumppania? Puhtauden voi säilyttää sinkkunakin.

• Silja. t

Neitsyys on paljon muutakin kun vain että on koskematon ... mutta mitäpä sinä siitä ymmärtäisit.

• apinat

vitutt suomalaiset on ällöjä.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe