Ensisuudelma

markonvoima

Minkä ikäinen olit kun suutelit ensimmäisen kerran, minkä ikäinen kumppanisi oli ja missä tapahtui?

Itse olin 13 vuotias ja tyttö oli saman ikäinen, tapahtumapaikka vantaalainen
kerrostalon porraskäytävä.

64

1450

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Että niin tällaista sitten. Ei pysty muistaan tarkasti mutta joskus 4lk:n aikana vuotta nuorempaa tyttöä välitunnilla, sen vain muistan kun muut huomasivat ja sitten huutelivat että "minä ja X ne pussauskoppiin joutaa". Eikun oliko se jo 7v ikäisenä erään tierummun alla, niin oli ja tyttö samanikäinen. Tosin riippuu mikä määritellään suuteluksi pusu vai kunnon kielisuutelu? Jälkimmäinen tapahtui vasta 4lk:lla.

    • enoughisenough

      Olin 30-vuotias. Nainen oli 25. Tapahtui etelämpänä Euroopassa.

      Jostain syystä oon liian "tavallinen" suomalaisille naisille. Suurin osa (yli 90%) naisista, joiden kanssa oon käynyt treffeillä, on olleet suomalaisia, mutta silti en ole koskaan edes suudelman asteelle päätynyt suomalaistytön kanssa. Tuntuvat kokevan etenkin kohteliaisuuteni ja raittiuden turn-offeiksi... (Pitäis olla Äijä isolla Ä:llä, ja ette usko miten nopeasti kainalossa kiehnäävä suomalaisnainen voi kylmetä kuultuaan etten juo, tämä on koettu.) Ulkomaalaisissa tytöissä on kiinnostus tuntunut heräävän useassakin ja em. asiat koetaan monesti jopa positiivisina ominaisuuksina, mutta ne välimatkat...

      Oon kyllästynyt tähän. Muutto ulkomaille on tänä vuonna edessä. Paperisota on jo käynnissä, työpaikka löytynyt.

      • raitismies=yksin

        " ette usko miten nopeasti kainalossa kiehnäävä suomalaisnainen voi kylmetä
        kuultuaan etten juo, tämä on koettu."

        Itse olen absolutisti mies ja uskon JA TIEDÄN että miehen raittius on täydellinen
        turn-off suomalaisnaisille.


      • 14+2
        raitismies=yksin kirjoitti:

        " ette usko miten nopeasti kainalossa kiehnäävä suomalaisnainen voi kylmetä
        kuultuaan etten juo, tämä on koettu."

        Itse olen absolutisti mies ja uskon JA TIEDÄN että miehen raittius on täydellinen
        turn-off suomalaisnaisille.

        Ei se kaikille ole. On vaan tosi vaikeaa löytää niitä joille se ei ole.


      • Alkko Hooli
        14+2 kirjoitti:

        Ei se kaikille ole. On vaan tosi vaikeaa löytää niitä joille se ei ole.

        Täysraittiilla kun nyt vaan näyttää olevan usein muutenkin pipo kireällä ja ovat kuivia pilkunnussijoita.


      • raitismies olen
        Alkko Hooli kirjoitti:

        Täysraittiilla kun nyt vaan näyttää olevan usein muutenkin pipo kireällä ja ovat kuivia pilkunnussijoita.

        Olen täysraitis - tarkalleenottaen RAIVORAITIS.

        toivon että tapaisin tuollaisen nimimerkki " Alkko Hooli" kaltaisen tyypin
        " face to face" niin silloin sulle selviäisi kuinka kireällä piponi onkaan ...!


      • .......
        raitismies olen kirjoitti:

        Olen täysraitis - tarkalleenottaen RAIVORAITIS.

        toivon että tapaisin tuollaisen nimimerkki " Alkko Hooli" kaltaisen tyypin
        " face to face" niin silloin sulle selviäisi kuinka kireällä piponi onkaan ...!

        Onneksi et juo. Vaikutat selvänäkin väkivaltaiselta. Kännissä varmaan tappaisit jonkun.


    • Olin 24 ja kumppani 22. Hevi cornerissa Helsingissä.

    • suprajohtava vatkain

      Vielä kokematta, ikää päälle 20kymmenen...

    • Pullonpyöritystä leikittiin ala-asteella, eli olisinko ollut noin... 11-12 -vuotias ja poika oli saman ikäinen. Hän sai tehtäväkseen suudella minua ja niin siinä sitten kävi... Aikas märkä pusu tuli suoraan suulle, muistan ;-)

    • Twin Six

      1995 tai 1996 syksyllä pääsin kerran vain n.10 sentin päähän, ennen kuin tuli avaria poskelle.

      Sen jälkeen ei olekaan muita nuoltu kuin haavoja.

      • suprajohtava vatkain

        Miksi hän sinua löi?


      • Twin Six
        suprajohtava vatkain kirjoitti:

        Miksi hän sinua löi?

        Ala-asteella leikittiin "pussaushippaa", eli tytöt joksivat karkuun ja pojat yrittivät ottaa kiinni ja pussata. Se oli tytöistäkin hauska leikki siihen asti, kunnes sain yhden kiinni... :)


    • 2+4

      Ei ole vielä tapahtunut. Kohta 23 vuotta mittarissa.

    • Jätkä 25

      No tuota. Minulla ei ehkä ole seksi tai vakavia seurustelukokemuksia takana vielä, mutta sen sijaan tässä asiassa jään kyllä muista voitolle selkeästi. Nimittäin mun ensisuudelma olikin, arvatkaapa milloin! Se olikin jo 4-5 vuotiaana. Tarhassa oli silloin pari tämmöistä ns. tyttöystävää, kaksi tarhakaveria, joiden kanssa tuli vuoronperään välillä pussailtua x)

    • IsompiLuuseri34

      Se tapahtui 5 vuotta sitten kun olin 29-vuotias. Taidettiin olla kaupungilla ja nainen antoi suukon. Oli ihan jees, ei mitään kummallisempaa. Ehkä juuri siksi, että koin sen vasta näin vanhana.

      IsompiLuuseri34

    • ...

      Haista vittu. Ikinä en oo suudellut ja luultavasti en koskaan pääse suutelemaan.

      • kova kundi

        nössö


    • Mikä ensisuudelma? Eipä ole sellaista koettu.

    • n 5 tai 6v, päiväkodin pihalla, siinä keinun luona, poika tuli ja pussas. olin aika ihmeissäni, enkä tiennyt kuinka suhtautua.

      • Naisasialooseri.

        No niin YTM iski 5-vuotiaan. Naisten P/S kokemukset alkaa jo leikkikoulussa.


    • Naisasialooseri.

      Ala asteellä eräs tyttö pussaili poikia vasten tahtoamma ja myös minua, taisin olla kahdeksan vuotias.

      Seuraava"oikea"suutelu tapahtui minun ollessa 22 vuotias kun kamunaisen kanssa pusuttelimme baari-illan päätteeksi, kamunainen ei ollut tuolloin vielä täyttänyt edes 21:tä, eli eli markkina-arvonsa huippuvuosia.

    • sir_eino

      Olin 17v. Seisoin pihalla tupakalla isosiskon kaverin kanssa jonka kanssa juteltiin ja hän sitten suuteli minua. Ensin olin vähän hämmentynyt mutta sitten suutelin takaisin. Oltiin ihan lähekkäin.

      Tykkäsin siitä tytöstä ihan hulluna mutta olin liian epävarma että olisin edes tuon jälkeen osannut vihjata olevani kiinnostunut. Nyt aikuisena ollaan joskus naurettu tuolle episodille.

      No joo. Joskus ala-asteella sain ihan tarkalleen ottaen sen ekan pusun samalta tytöltä mutta sitä ei lasketa koska se oli ihan tyhmää ja olisin juossut karkuun jos olisin tiennyt että se yrittää pussata.

    • annie899999

      Minusta ennen murrosikää tapahtuvia suudelmia EI lasketa, mitään tarhasekoiluja ei siis voi laskea. Se on jotenkin ihan eri asia.

      Itse olin 13 ja poika 16.

      • Jätkä 25

        Ja miten niin ei lasketa? Mihin tämä oikein perustuu? Onko suutelu vai jotenkin erillaista? Tuntemukset mitä siitä saa, vaiko mikä? Haluaisin kuulla näkemyksen tähän.


      • sir_eino
        Jätkä 25 kirjoitti:

        Ja miten niin ei lasketa? Mihin tämä oikein perustuu? Onko suutelu vai jotenkin erillaista? Tuntemukset mitä siitä saa, vaiko mikä? Haluaisin kuulla näkemyksen tähän.

        No... Puhun vaan omasta puolestani mutta se suukko minkä sain ennen murrosikää oli sellainen että tyttö vaan pussasi minua nopeasti huulille ja minä siinä sitten irvistelin jotain. Se suudelma minkä koin kun olin 17v oli sitten ihan kunnon suudelma, pitkä ja... hyvin mukava. Ja se aiheutti aivan erilaisia tuntemuksia.


      • Jätkä 25
        Jätkä 25 kirjoitti:

        Ja miten niin ei lasketa? Mihin tämä oikein perustuu? Onko suutelu vai jotenkin erillaista? Tuntemukset mitä siitä saa, vaiko mikä? Haluaisin kuulla näkemyksen tähän.

        Sanotaanpa että ei se nyt tietenkään samanlaista ollut silloin se suutelu, mutta kyllä kumminkin tykkäsin ainakin toisesta näistä tytöistä ja sen kanssa ainakin pusuttelu tuntui tosi kivalta :)


    • Kramer_

      Olin 29-vuotias. Nainen oli 34. Tapahtui sedulassa.

      Mitä tuosta tapahtumasta jäi ensisijaisesti mieleen? Niska tuli kipeäksi, koska istuimme vierekkäin.

    • Epetux

      Olin 21 ja opiskelijakaverini 22, mies hänkin.
      La-iltana otimme pohjia kämpilläni ja tarkoitus oli lähteä
      kaupungille. Intouduimme kaulailemaan ja suutelemaan toisiamme
      sohvalla ja kaupungillemenot jäivät siihen, ja homma eteni vielä paljon
      pidemmälle.

    • anonyymi atm

      Ei ole ollut lähelläkään tapahtua. Ikää 24.

    • ujo finninaama

      Eka suudelma vasta 18-v iässä. Kärsin nuorena vaikeasta aknesta, joka vei itsetunnon täysin eikä tietenkään sen takia kukaan poika halunnut lähestyäkään. Itse sitten 18-v ikäisenä menin kesätyörahoilla ihotautilääkärille ja sain sitä kautta lääkitystä akneen. Finnittömänä sitten uskalsin alkaa rakentaa itsetuntoa ja sitä kautta sitten baarissa pääsi siihen pisteeseen, että pääsi tanssimaan hitaita ja se suudelmakin sieltä sitten tuli.

    • aliissi

      Itellä oli ikää 16 ja poikaystävällä 18, sitä ei unohda ikinä ;D

    • Eewuli

      Hmm, pitääpäs ihan muistella..
      Sellainen pieni pusu taisi tapahtua ollessani ala-asteella, muistaakseni 10 vuotiaana. Mutta kunnolla suutelin ensimmäistä poikaystävääni 18 vuotiaana.

    • ArmourBreak

      Olin 18v ja tyttö tuolloin 16v. Tapahtumapaikan takia jäänyt hyvin mieleen paikallisessa puistossa Manchesterissa Englannissa.

      • 1+17

        C'MOON UNITED!!!!!!!!!!!!


    • väygeli

      Oman ensisuudelmani oli jotenkin vaan niin täydellinen. (: Oltiin pikkukaveriporukalla eräällä satamarannalla istuskelemassa. Minä ja tuo yksi jätkä tiesimme toistemme tunteista mutta vähän ujompaa porukkaa oltiin sillon... Se alko sillä että salakavalasti kenenkään huomaamatta tää jätkä otti mun kädestä kiinni selkien takana, kenenkään huomaamatta... Sitten kun kaksi muuta kaveriamme lähtivät vessaan, käänsin katsettani heihin päin. Kun käänsin pääni takaisin poika vain otti ja suuteli. Se oli iltaa, aurinko oli juuri laskemassa ja se oli vaan jotenkin niin hieno hetki (: muistan ikuisesti !

    • Jäi tekemättä

      En ole koskaan suudellut, olen nyt 40v.

    • 14

      12 vuotiaana vanhan osaketalon kellarissa, tyttö oli saman ikäinen.

    • abbababbaabbababba

      Olin 17 tai 18, poika 20v. Parkkipaikalla eteläsuomalaisessa pikkukaupungissa, hampaat kalisi ikävästi yhteen.

    • Ihana muisto

      Tapailemani mies pääsi vankilasta päivän lomalle. minä olin 18 ja mies 26 -vuotias.

    • nöösi_poika

      Penikseni oli tytön piparin huulten välissä tuossa 6-8 vuoden iässä. En muista tarkkaan, kun aikaa on siitä jo niin kulunut... Tyttö oli saman ikäinen.

      En silloin päässyt suutelemaan, enkä pusuttelemaan. En ole TÄHÄN PÄIVÄÄN MENNESSÄ KOKENUT ENSISUUDELMAA!!!

      Olen 33-vuotias.

      • nöösi_poika

        Älkääkä kukaan sanonut, etten ole ATM, kun pääsin piparin makuun jo esikouluikäisenä...

        P.S. Sen jälkeen en ole saanutkaan...


    • en kerro

      Mun ensisuudelma oli ihan kamala. En halua muistella sitä.

      • Samoin! Se, tai oikeammin ne, ovat jääneet vielä ainoiksi. Inhonväristykset tulevat yhäkin, vaikka olin silloin 15 v. eli aikaa kulunut jo 28 vuotta.
        Ja tottakai sain vielä sitten seksiehdotuksen (yök) tuolta hepulta (yök), muunlaisia ehdotuksia kun en koskaan ole saanutkaan.


      • femnerd kirjoitti:

        Samoin! Se, tai oikeammin ne, ovat jääneet vielä ainoiksi. Inhonväristykset tulevat yhäkin, vaikka olin silloin 15 v. eli aikaa kulunut jo 28 vuotta.
        Ja tottakai sain vielä sitten seksiehdotuksen (yök) tuolta hepulta (yök), muunlaisia ehdotuksia kun en koskaan ole saanutkaan.

        Hupsista :-D Nyt vasta huomasin, että onpas vanha ketju, mutta sopii palstalle nostettavaksi toki :-)


    • ensisuudelma 18v

      Mun ensisuudelma oli kun olin 18v ja tyttö 20v. Laulettiin karaokessa jätkän humppa ja kun lauloin kohdan "oivoi jos suukon saan mä sulta aijai se kuumeen mieheen loi" sille niin siinä se tapahtu me suudeltiin. muistan vieläkin sen vaikka se oli vähän mitä oli :D erittäin hieno kokemus :)

    • Mies 25v

      En ole ikinä suudellut tai harrastanut seksiä

    • Olin 16-vuotias ja tyttöystäväni 14. Suudelma tapahtui minun sängylläni.

      Kaikki mahdollisuudet oli myöhemmin edetä vastaavassa tilanteessa eteenpäin, mutta onnistuin ryssimään sen oikein kunnolla koska olin jo silloin atm. Tai en tiedä pääseekö tosi-atm pussailemaan 16-vuotiaana, mutta ehkä minä olen poikkeus.

      Muutenkin tuntuu oudolta että tyttöjen kiinnostuksen huippu osui vuosille 2008-2011, vaikka tuolloin olin mielestäni nykyhetkeen verrattuna huomattavasti ujompi, tyylitajuttomampi, kärsin aknesta, olin rahattomampi jne.

    • KaveritonPussaamaton

      On vielä kokematta. Jännä nähdä tapahtuuko ennen 50-vuotispäivää. En menisi lyömään vetoa sen puolesta.

    • Taisinpa olla jotain 16v ja poika oli saman ikäinen. Mutta ei kyllä ollut kyseessä se poika jonka olisin halunnut olevan. Ei ollut kivaa, en pussannu toista kertaa, yök, :P.

    • tyttö18

      mikäli ala-asteen leikkejä ei lasketa, koin ensisuudelmani vasta tänä kesänä. tansseissa tapasin mukavan miehen. tanssi sujui hienosti ja hän saattoi minut autolleni illan päätteksi. vaihdoimme numeroita ja sitten hän suuteli, kahdesti. Siihenpä se jäikin. myöhemmin ollaan tavattu ja tanssittu, mutta suutelut jätetty vähemmälle. hän ehkä hieman säikähti ikääni kun sen hänelle myöhemmin kerroin... olen siis 18, hän luuli minua n.25 vuotiaaksi ja oli itse varmaan lähempänä neljääkymmentä. eipä silti kaduta, mukava kaveri edelleen ja taitava tanssija :3

    • deannahi

      Oltiin molemmat 16-vuotiaita ja kotibileissä tapahtu. Mentiin ulos tupakalle ja juteltiin niitä näitä, sitte oli vaa oikee hetki ja suudeltiin. :)

    • Whäääääääää

      Sitä ei ole!

    • FirstKiss

      Olin 11 ja puol se oli melkein 12 tapahtui metsässä oli ihanaa

    • TokaiLoveRock

      18, tyttö oli 16. Nyt olen 20.

    • 4+10

      Olin 13-vuotias ja tyttö oli saman ikäinen

    • Olin 18, suutelijana samanikäinen nörttimies, eräällä klubilla. Oli kyllä yksi ällöttävimpiä suudelmiani, sillä kyseisellä jätkällä oli paraikaa flunssa (oli sen takia alunperin suunnitellut jäävänsä kotiin lukemaan kirjaa eikä lähtevänsä viettämään iltaa) eikä ollut kertonut mulle. Sairastin sitten itse flunssaa seuraavan viikon ajan.

    • Mies-21v

      19-vuotiaana v.2012 kesäkuussa yökerhossa tapahtui ensimmäinen suudelma. Olen lisäksi suudellut kuuden muun naisen kanssa (kaikki kerrat ovat sattuneet baarissa)

    • 29vneitsyt

      Ensisuudelma on vielä kokematta.

    • en oo saanu :(

      En oo saanu ja oon 12 kohta 13 :(( haluaisin kyllä sellasen romanttisen niin ku leffoissa. Mut... meijän luokan pojat on sellasii. Enkä löydä ikinä ketää romanttista :(

    • Jartssa80

      Ensi suudelma 5vuotiaan laival. Joku tyttö pallomeren liukumäes tul yhtäkkiä ja pussas. :)

    • ProYTM

      Eka suudelma oli 3 vuotiaana ja kohde oli naapurin samanikäinen tyttö:) Sitten menikin vuosia, että pusuttelin uudestaan.

      Nuorena on nämä hommat aloitettava;)

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      35
      1290
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      51
      1205
    3. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1035
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      177
      990
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      44
      903
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      123
      776
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      738
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      723
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      701
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      677
    Aihe