...puhuttu palstalaisista. On tehty jos jonkinlaista listaa ja aloitus, mutta ei, taaskaan mua ei mainita missään. Voitaisko taas välillä puhua minusta? Ostin muuten uudet kesäkengät, kajakkikerhon konkurssipesästä. Väittivät niiden soveltuvan myös kosteammille kevätkeleille.
Täällä on taas...
6
60
Vastaukset
- c'babe
Luin että vajakkikerhon konkurssipesästä :) Mikä muuten erottaa sinut muista palstalaisista?
- c'babe
Richartti kirjoitti:
Kerro sä?
Kevyempi ja tasapainoisempi lääkitys?Pitänee varmaan paikkansa :) En muista, että olisit aiheuttanut täällä sekasortoa ja hämmennystä, kuten täällä useimmat... Olisiko sinut lääkitty liian kliiniseksi? Tai sitten ole lukenut niin paljon 'ylläty seksistä' materiaalia, jotta liika oppineisuus on tehnyt joka hommasta tuiki tavallista :) Booring, booring...
c'babe kirjoitti:
Pitänee varmaan paikkansa :) En muista, että olisit aiheuttanut täällä sekasortoa ja hämmennystä, kuten täällä useimmat... Olisiko sinut lääkitty liian kliiniseksi? Tai sitten ole lukenut niin paljon 'ylläty seksistä' materiaalia, jotta liika oppineisuus on tehnyt joka hommasta tuiki tavallista :) Booring, booring...
"Olisiko sinut lääkitty liian kliiniseksi? "
- Tarkoititko seniiliksi?- c'babe
Richartti kirjoitti:
"Olisiko sinut lääkitty liian kliiniseksi? "
- Tarkoititko seniiliksi?En.. :)
Mutta pääasia, et pää on kohdillaan.
Your choice... c'babe kirjoitti:
En.. :)
Mutta pääasia, et pää on kohdillaan.
Your choice...Suurinpiirtein omien hartioiden välissä, juu.
Nuorempana se oli jossain muuallakin, mutta ei silloinkaan kainalossa tai kolmantena jalkana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013