Mikä saa narsistin kiehumaan?

buugibäägii

Narsisti kun ottaa yleensä mielestään heikomman,hiljaisemman persoonan uhrikeen.
Mutta huomaa että uhriksi joutunut tietää narsismista jotain ja arvaa yskän,voi pojat mikä raivon puuska ja toisille kiukuttelu narsistilla siittä alkaa kun toiset eikä uhri suostukkaan narsistin luomaan aina samaan kaavaan Muaahahahahaaa:D:D

18

791

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17

Olisiko siis puheet narsistin ylivertaisesta älykkyydestä vain liioittelua?

• buugibäägii

AIVAN!!! Narsistit puhuu vaan paskantärkeydestä kuitenkin sieltä paistaa tyhmyys ja silmistä tyhjyys...

• metall-leidi

Yhtä lailla kun sanotaan, että kauneus on katsojan silmässä yhtälailla narsisti arvioi oman älykkyytensä ylivertaiseksi.

• M.B.
        metall-leidi kirjoitti:

Yhtä lailla kun sanotaan, että kauneus on katsojan silmässä yhtälailla narsisti arvioi oman älykkyytensä ylivertaiseksi.

Niin, ja toisen narsismi ei ainakaan ole katsojan silmässä, vaan siinä narsistissa ... joka ei ole peilausta omasta itsestään, koska diagnosoijat näkevät asiat vain ja ainoastaan tosina.

Hmm..

• lottamari<3

Hmmm.... se taitaa oll se huomionkipeys. Huomaa minut! Et huomaa minua! Kaipaan huomiota! Narsisti ja uhri kaksi onnetonta rakkautta ja läheisyyttä kaipaavaa ihmistä, kumpikin pelkää epätoivoisesti menettävänsä toisensa.

http://www.youtube.com/watch?v=xqDnxKGFK1Q

• M.B.
    • metall-leidi

Uhrin kokemuksesta voin sanoa, että mun narsku ex-ystävättärellä oli ns. kahdenkerroksen väkeä.
      Minä "onneton" jouduin hänen uhriksi kun elämäni oli oikein huonossa jamassa ja itsetuntoni samaten aivan alhaalla.
      Ihmeellinen viha-rakkaus suhde kesti 20v.Mutta parisen vuotta sitten sain tarpeekseni ja otin irtioton.Nyt näen kaikki asiat selvästi.Mutta ihmiset ovat kertoneet, että ex-ystävätär on alkanaut ennenkuulumattoman ja hevin parjauskampanjan.Mustamaalaamiseni on saanut niin naurettavan brutaalit piirteet etten voi enää muuta kuin nauraa..
      Kiukuttaahan rouvaa kun pitää etisä uusi purkupallo, kun hänen pitää ns. "näyttöystävien" seurassa pitää pokkanaamaa ja täytyy pitää kateuden ja kaunan sävyttämät mustat ja ilkeät höyryt sisällään.

• buugibäägii

Tohon tulokseen olen tullut että narsisti tarvitsee aina purkupallon missä liikkuu,työpaikalla,koulussa,seurueessa jne..narsisti tekee kostonsa juuri noin,alkaa latistaminen kun kateuden pitää purkaa johonkin.

• Minun N-suhteeni alkoi juuri aloituksen mukaisesti. Hän näki minut herkkänä, hiljaisena ja haavoittuvana. Oikein kolmen H:n perikuvana. Mikä olinkin. Raivo ja kostotoimet lisääntyi sitä mukaa kun nousin jaloilleni ja vahvistuin. Uskon hänen ymmärtäneen, että aloin kuitenkin nähddä hänen verhonsa taakse. Ja siinä saattaa olla syy, miksi jätti rauhaan. Erittäin fiksu, mutta kylmä sellainen. Harmi että fiksuus ja hienous tuossa ihmisessä kieroontui. Hän todellakin voisi olla jotain suurta, mitä hän kai haluaisi olla. Tai näkee itsessään, mutta kieroilullaan ymmärtää valehtelevansa itselleen ja muille. En tiedä mikä hänet teki sellaiseksi. Olisi mielenkiintoista kuulla hänen todellinen tarinansa. Se opettaisi minut ymmärtämään tätä narsistisuus-asiaa ihan toiselta kantilta.

• Pohiskelija

Komppaan elisakettu sua täysin. Ihan kuin omaa tekstiä.

Narsistit yrittää jotenkin tasapainoilla rajalla, jolloin on vaikea määrittää niiden käytöstä pahaksi ( siis silloin kun ei ole selkeä aggressio vaihe päällä) ja monesti jälkeenpäin vasta tajusi tilanteen. Eli uhrista tuntuu siltä kuin kuvittelisi kaiken ( ne pahat asiat ), vaikka narsisti pitää omaa vuoristorataa hyvää ja pahaa vuorotellen. Silloin kun narsisti on mielinkielin.

• Absolut Pohiskelija. Se tunne että kuvittelee kaiken. Ja se hienosyisyys; on vaikea vetää sitä oikean ja väärän veteenpiirrettyä viivaa suuntaan ja toiseen. Jälkeenpäin, painotan tätä, näkee asiat selkeämmin. Valitettavasti myös toimiensa suunnitelmallisuuden, koko merkillisen palapelin. Sehän se varmaan vatuttaa näitä eniten; kun meni helkkarin hyvä suunnitelma pieleen. :)

Mutta lainatakseni hänen sanojaan: aina pitää olla varasuunnitelma. :)

• heluna huoleton

Minä pistin nyt(exälleni) lähettämiinsä uhkailuihin ja ilkeisiin viesteihin vastauksen että hae apua koska sun täytyy olla narsisti. Tajusin kokonaan eron hetkellä kun hän alkoi käyttäytyä niin sairaalla tavalla jopa psykopaatin tavoin. Onnistuikin peloittelemaan minua ja loukkaamaan sekä nolaamaan kaikella p:llä mitä kirjoitteli nettiin nimissäni ja herjasi ystävilleni minua. Mutta mutta....

Sain uhon päälle muutaman kk jälkeen koska itse en enää välittänyt. Hän oli jo kaiken käyttänyt millä minua voi lannistaa. Joten sanoin sille että olen myös jutellut hänen menneisyydestä ihmisten kanssa ja on täysin selvää että hän on narsisti jonka pitäisi hakea hoitoa. Sen lisäksi olen käyttäytynyt juuri niin häntä kohtaan kun tiedän eniten ärsyttävän, eli välinpitämättömyydellä. En anna hänelle enää mitään tunnetta itsestäni ja sekös herraa vituttaa :). Meinaa kiehua ruudun läpi. Huomaan viesteistään mutta kun olen uhannut häntä että minulla on niin paljon näyttöä häntä vastaan ja tekemistään asioista että ellei peräänny niin saattaapi joutua noloon tilanteeseen... TOIMII... Nyt on hiljentynyt pikkasen tahti hänen häirinnästään. Jo aikakin 4kk helvettiä jo :(
      Hänen oli vielä pakko ilmaista minulle että HÄN on saanut ystävieni kautta selville millanen paska olen... ja vannoi minulle onnetonta elämää kun olen valehteleva paska :)) nyt jo naurattaa vähän... Hän on kiusannut kuukausia minua ja noin siirtää vastuun minulle kun minulla on näyttöä, todistetta ja faktaa... Jos ei olisi niin myönnän että kusessa olisin tuon ihmisen kanssa... Niin kovaa on hänen vihansa kun laitoin hänelle kapulaa rattaisiin(kiusatessaan minua) ja tajusin mikä on...

• Tässä tyypillinen esimerkki molemminpuolisesta vuorovaikutusongelmasta ja siitä, että aseet eroissa ovat vaihtuneet.

• huoleton heluna

Niimpä.
      Sitä kun tarpeeksi kauan pelkää, on ahdistettuna, uhkailtuna nolattuna ja kaikkea muutakin niin kai sitä nousee joku raivo.
      Yritin sovulla eroa, ei onnistunut sain vuoronperään anelua ja sitten taas kun en suostunut niin tulikin tappouhkausta ja muuta. Armotonta häirintää kk kaupalla.

Vuorovaikutusta ei tuon ihmisen kanssa ollut se oli mahdottomuus yrittää aikuisten tavoin päästä eroon. Vieläkään täysin varma ole mutta nyt näyttäs hiljentyneen... Jippii peräti 4 päivää hiljaista :)

• ent.ilkis

Vakiselitys. Miksi olit niin _kauan_ tilanteessa?

Ja vaikka et suhteessa enää olekaan et silti näe mahdollisuuksiasi. Liekö sekin eksäsi syytä?

• huoleton heluna

"Tilanteessa"?
      Halusin irtaantua kun hän rupesi käyttäytymään uhkaavasti, vaatimaan eristäytymistäni jne. Sanoin että haluan erota mutta hänpä ei sitä sietänyt vaan aloitti kiusanteon ja häirinnän useista pyynnöistä huolimatta ei lopettanut vaan panoksensa koveni vaan.
      Meni vähän ohi mitä tarkoitit tuolla viimeisellä lauseella? Näen mahdollisuuksiani vaikka mihin :) ja iloinen että hänen suunnaltaa näyttäisi rauhoittuneen, koen suurta vapautta kun aikaa kuluu. Tiedän sen. Rankka matka mutta opin jotain,... olemaan vähän enemmän varpaillaan seuraavan kerran.

• Ei ei varpaillaan missään nimessä vaan tasajaloin ja ryhdissä. Sieltä se turva ja rauha löytyy.

• korpelal

joo tämä on koettu, hauskin juttu, kun erehdyt sanomaan esimerkiksi, kaverin äidille, tiedätkö todella mitä nuoresi puuhaa, ja kun asiaa käsitellään, hitsi mikä raivo ja kiukku, koin tämän jutun kaksipäivää sitten ja totesin, että kaverini ei halua edes myöntää, mitä kaikkia hän on tehnyt, ja nyt vielä yritti kääntää minulle asiat niin, että olen keksinyt nämä itse, mitä opimme....

ei kannata puuttua edes ihmiseen, jos hän ei näe sairastavansa pahasti jotain näistä oireista, harhaluulosuus, narsismia, psykopaattisuutta, parempi on ihminen jättää omaan arvoonsa, ja elää niin kuin itse haluaa, ja pysyä kaukana

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      193
      1392
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      903
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      862
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      52
      781
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      758
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      657
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      321
      616
    8. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      605
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      599
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      584
    Aihe