Kuuma nainen?

pliisu?

Kertokaa arvoisat miehet ,minkälainen nainen teidän mielestänne on Kuuma Nainen? Joskus vaan miettiny kun esim miehet saattavat sanoa kaverilleen vaikka ravintolassa että katso.tuolla klo 10 kohdalla kuuma nainen..niin kertokaa mielipieteitä! :) Kiitos etukäteen

17

10506

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ottaisin omaksi

Kuuma nainen on kaunis ja itsevarma omasta naiseudestaan..ei pyydä anteeksi olemassaoloaan ja uskaltaa luoda pitkän katseen ...ja pukeutuu naisellisesti sekä on huoliteltu kynsiään myöten..huh..

• Ryhti, energia

Ryhdikäs, sopivan energinen, hymyilevä (itse en syty negatiivisuudesta)

Näkee, että se on rento ja sen kanssa olisi hauskaa peuhatessa
      (eli ei liian laitettu, epävarma, "olevinaan")

• ei ihan nuori

Kuuma vaatii jo vähän ikää. Parikymppinen voi olla vetävä namu, muttei kuuma sentään.
      "Kuumuus" vaatii syvempää itsetuntemusta ja aitoa itsevarmuutta, jota ei saa keinotekoisesti ulkoisesti rakentamalla.

• oon 19v

kuuma nainen on sommonen et on niinku kaunis ja seksikäs ja semmonen et se iskee heti miehii

• Kainuun Ukko

Näin juuri tälläisen kuuman naisen eilen illalla kapakassa; harmi, oli varattu.

Hän oli tummatukkainen, muodokas ja hieman salaperäisen näköinen. Aikuinen nainen, joka oli itsevarma mutta ystävällinen ja fiksu. Isohkot rinnat ja rennon tyylikkäät vaatteet. En tiedä, joku hänen olemuksessaan vaan viestitti villistä luonteesta ja seksikkäästä olemuksesta. Vaikea sanoa. Juttelin hetken hänen kanssan...todella upea nainen. Ja ne silmät.....

• putkiaivo tane

Kuuma Nainen on sellainen että sen tapaaminen aina sykähdyttää ja jättää jäljen miehen putkiaivoon! Mä näin semmoisen naisen ennen vuodenvaihdetta ja se KATSE! ja tosiaan oli ikää ja muotojakin ja niin seksikäs olemus ..ryhtiä ja kauniisti käyttäytyvä ja perhana..varattu..

• naiSeksi

ihan oikein!! :D

• erkkivm66

Sellainen nainen on rotunainen ja sen katseessa jotakin kissamista tai viettelevää..siltikin ei mitään liian narttumaista..grrr...ja ikä yli 30

• sekarotuinen kolli

Rotunaisissa on yleensä vain yksi paha ja iso ongelma,
        jos sellaisen nimittäin haluaa saada. Ne tahtoo olla
        kaikki aina varattuja.

• kuumakallexc

semmottinen joka on parin biisin jälkeen hotellin tai kylpylän huoneessa alasti mun kanssa vaakamamboa harrastamassa...ikä 40 50

• olli-olli

No sellaisen seksuaalisviritteisen makuukamari.katseen omistava nainen! ja saa miesparan tetstosteronit hyrräämään..

• dance4you

No uusi tuleva Vappuheila!..Nyt naiset vappuna tavataan! Varokaa..

• dance4you

kuuma olli-olli

• Nasdaq

Cuul

Kuuma mirri on sellainen mirri jonka alastomalle vatsalle kun asettaa käden, niin se polttaa. Tämän jälkeen on hyvä luopua hetkeksi epygtiläisestä auringonpalvonnasta ja siirtyä varjoihin filosofoimaan (pilailemaan).

Jotain tällaista, ihan niin kuin hatusta.

(naurua)

• Nasdaq

Epygtiläiset muuten keksivät palvoa aurinkoa. He tosin itse joutuivat menemään elämän päätteeksi perässä länteen, kun minä taas menen itään ja ikään kuin vastaan.

(naurua)

• en tiä kelle kelepaa

Se, että on kuuma ei takaa että saisi miehiä, ainakaan fiksuja, hauskoja ja itsestään sopivasti pitäviä. Kaikenlaiset jollakin tavalla reppanat tapaukset lähestyvät.
      En nyt ole mikään tosi kuuma, mutta aivan omiksi tarpeiksi, tällä hetkellä itse tyytyväinen olooni. En ole ihan kirveellä veistetty ja on tässä tullut kasvatettua vuosien huonon olon jälkeen itselle itsetunto auttaa pirun kummasti. Pukeutuminen on huoliteltua ja yhteensopivaa kenkiä myöden, muttei liikaa, ei kalliita merkkivaatteita. Koroilla ryhti on hyvä ja kävely aivan eri kuin crokseilla.
      Mutta se hyvän miehen löytyminen ei vaan onnistu, ei paljo lämmitä jos varatut kattelee perään.
      Eli yhteenveton: Hot = itsetunto kohdilleen, usko itse että voit olla hot, mutta älä kuvittele olevasi liian hot ja kaikkien silmissä, silloin et ole mitään.

• ''ravintolassa''

''...esim miehet saattavat sanoa kaverilleen vaikka ravintolassa että katso.tuolla klo 10 kohdalla kuuma nainen..''

Ei vittu, missä koulun ruokalassa oot käyny?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pike surkea

Pike on surkea
      Ikävä
      15
      3329
    2. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      2
      1625
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      106
      1577
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      225
      1075
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1068
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      871
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      836
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      807
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      805
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      45
      789
    Aihe