Kertokaa arvoisat miehet ,minkälainen nainen teidän mielestänne on Kuuma Nainen? Joskus vaan miettiny kun esim miehet saattavat sanoa kaverilleen vaikka ravintolassa että katso.tuolla klo 10 kohdalla kuuma nainen..niin kertokaa mielipieteitä! :) Kiitos etukäteen
Kuuma nainen?
17
10506
Vastaukset
- ottaisin omaksi
Kuuma nainen on kaunis ja itsevarma omasta naiseudestaan..ei pyydä anteeksi olemassaoloaan ja uskaltaa luoda pitkän katseen ...ja pukeutuu naisellisesti sekä on huoliteltu kynsiään myöten..huh..
- Ryhti, energia
Ryhdikäs, sopivan energinen, hymyilevä (itse en syty negatiivisuudesta)
Näkee, että se on rento ja sen kanssa olisi hauskaa peuhatessa
(eli ei liian laitettu, epävarma, "olevinaan") - ei ihan nuori
Kuuma vaatii jo vähän ikää. Parikymppinen voi olla vetävä namu, muttei kuuma sentään.
"Kuumuus" vaatii syvempää itsetuntemusta ja aitoa itsevarmuutta, jota ei saa keinotekoisesti ulkoisesti rakentamalla.- oon 19v
kuuma nainen on sommonen et on niinku kaunis ja seksikäs ja semmonen et se iskee heti miehii
- Kainuun Ukko
Näin juuri tälläisen kuuman naisen eilen illalla kapakassa; harmi, oli varattu.
Hän oli tummatukkainen, muodokas ja hieman salaperäisen näköinen. Aikuinen nainen, joka oli itsevarma mutta ystävällinen ja fiksu. Isohkot rinnat ja rennon tyylikkäät vaatteet. En tiedä, joku hänen olemuksessaan vaan viestitti villistä luonteesta ja seksikkäästä olemuksesta. Vaikea sanoa. Juttelin hetken hänen kanssan...todella upea nainen. Ja ne silmät..... - putkiaivo tane
Kuuma Nainen on sellainen että sen tapaaminen aina sykähdyttää ja jättää jäljen miehen putkiaivoon! Mä näin semmoisen naisen ennen vuodenvaihdetta ja se KATSE! ja tosiaan oli ikää ja muotojakin ja niin seksikäs olemus ..ryhtiä ja kauniisti käyttäytyvä ja perhana..varattu..
- naiSeksi
ihan oikein!! :D
- erkkivm66
Sellainen nainen on rotunainen ja sen katseessa jotakin kissamista tai viettelevää..siltikin ei mitään liian narttumaista..grrr...ja ikä yli 30
- sekarotuinen kolli
Rotunaisissa on yleensä vain yksi paha ja iso ongelma,
jos sellaisen nimittäin haluaa saada. Ne tahtoo olla
kaikki aina varattuja.
- kuumakallexc
semmottinen joka on parin biisin jälkeen hotellin tai kylpylän huoneessa alasti mun kanssa vaakamamboa harrastamassa...ikä 40 50
- olli-olli
No sellaisen seksuaalisviritteisen makuukamari.katseen omistava nainen! ja saa miesparan tetstosteronit hyrräämään..
- dance4you
No uusi tuleva Vappuheila!..Nyt naiset vappuna tavataan! Varokaa..
- dance4you
kuuma olli-olli
- Nasdaq
Cuul
Kuuma mirri on sellainen mirri jonka alastomalle vatsalle kun asettaa käden, niin se polttaa. Tämän jälkeen on hyvä luopua hetkeksi epygtiläisestä auringonpalvonnasta ja siirtyä varjoihin filosofoimaan (pilailemaan).
Jotain tällaista, ihan niin kuin hatusta.
(naurua)- Nasdaq
Epygtiläiset muuten keksivät palvoa aurinkoa. He tosin itse joutuivat menemään elämän päätteeksi perässä länteen, kun minä taas menen itään ja ikään kuin vastaan.
(naurua)
- en tiä kelle kelepaa
Se, että on kuuma ei takaa että saisi miehiä, ainakaan fiksuja, hauskoja ja itsestään sopivasti pitäviä. Kaikenlaiset jollakin tavalla reppanat tapaukset lähestyvät.
En nyt ole mikään tosi kuuma, mutta aivan omiksi tarpeiksi, tällä hetkellä itse tyytyväinen olooni. En ole ihan kirveellä veistetty ja on tässä tullut kasvatettua vuosien huonon olon jälkeen itselle itsetunto auttaa pirun kummasti. Pukeutuminen on huoliteltua ja yhteensopivaa kenkiä myöden, muttei liikaa, ei kalliita merkkivaatteita. Koroilla ryhti on hyvä ja kävely aivan eri kuin crokseilla.
Mutta se hyvän miehen löytyminen ei vaan onnistu, ei paljo lämmitä jos varatut kattelee perään.
Eli yhteenveton: Hot = itsetunto kohdilleen, usko itse että voit olla hot, mutta älä kuvittele olevasi liian hot ja kaikkien silmissä, silloin et ole mitään. - ''ravintolassa''
''...esim miehet saattavat sanoa kaverilleen vaikka ravintolassa että katso.tuolla klo 10 kohdalla kuuma nainen..''
Ei vittu, missä koulun ruokalassa oot käyny?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 153329
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061577Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2251075Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2836Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29807- 10805
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks45789