Narsismi?

kovajätkä______

Onko asiantuntijan väitteet toden mukaisia, jos hän on väittänyt ihmissuhteistani naisiin, että henkilö on narsisti, jos se on kiinnostunut minusta vain siksi, että olen DJ/Artisti ja scene-jätkä ja jos en ole hän ei ole kiinnostunut.

Eli minulla ei ole mm. rahaa ostaa Omakotitaloa, yhteiseen elämään, vaan olen "persaukinen" tai tosin sanoen "tyhjätasku".

Ja mikä minä olen itse, jos teen musiikkikappaleita minun naisseikkailuista, erinäisissä baareissa, koska olen tahallaan ollut uskoton ks. naiselle. Uskomatta että sitä kiinnostaa.

Nyt tällä hetkellä ks. suhde on täysin tuhoutunut, joten mm. jossittelu ja jälkiviisaus on typerää.

Samoin nämä on minulle kovin arkaluontoisia henkilökohtaisia asioita.

29

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • phnx

Narsistilla on tuontyyppiset kiinnostukset riittäviä suhteen aloittamiseen, siis ei rakkaus vaan koska olet artisti. Nais narsisti yleensä hurahtaa, eli on aika voimakkaasti päällekäyvä suhteen aloittamiseksi kun on ihastunut ja suhteen alussa kaikki on niin ihanaa jos vain itse on mukana täysillä.

Mutta tuo on mainitsemasi asia on vain yksi piirre ja se ei sentakia aivan varmuudella riitä siihen että hän olisi narsisti. Voi nimittäin olla että kaverien keskuudessa normaali tyttö on paljon arvostetumpi kun hän seurustelee artistin kanssa ja motiivi voi olla siinä. Tätä ilmiötä esiintyy naisten keskuudessa varsin yleisesti.

Mitäs tämän palstan kauniimman sukupuolen edustajat ovat tästä?

• kovajätkä______

heh.. kyseessä ei ole ihan normaalityttö. Se on keskitasoa kauniimpi ja se hangaa paljon Artistien kanssa.

Se oli seuraillut tekemisiäni ainakin puheiden perusteella ennen tapaamisiltaa ja etukäteen tiennyt minun olevan DJ/Artisti. Samoin se oli nk. scene-muija ainakin yleisön joukossa. Se ajoi pois minun sen illan valmiiksi isketyn naisseuralaisen ja lähdin itse ylpeänä ks. uuden muijan geimailuun vaikka en ole varma oliko kyseessä vain geimailu.

Itse tosin ole riennoillani kiusannut ks. muijan työkavereita ja juoksuttanut miehiä, jotka ovat halunneet huolehtia minun naisasioista kysymään puolestani naisilta kiinnostusta minuun vaikka mua ks. kohde vähempää voisi kiinnostaa.

Olen kokenut itse, että kyseessä on minun ja ks. naisen välinen Evil-game..

Olenko itse se miksi toista epäilen?

• d.i.c.e
        kovajätkä______ kirjoitti:

heh.. kyseessä ei ole ihan normaalityttö. Se on keskitasoa kauniimpi ja se hangaa paljon Artistien kanssa.

Se oli seuraillut tekemisiäni ainakin puheiden perusteella ennen tapaamisiltaa ja etukäteen tiennyt minun olevan DJ/Artisti. Samoin se oli nk. scene-muija ainakin yleisön joukossa. Se ajoi pois minun sen illan valmiiksi isketyn naisseuralaisen ja lähdin itse ylpeänä ks. uuden muijan geimailuun vaikka en ole varma oliko kyseessä vain geimailu.

Itse tosin ole riennoillani kiusannut ks. muijan työkavereita ja juoksuttanut miehiä, jotka ovat halunneet huolehtia minun naisasioista kysymään puolestani naisilta kiinnostusta minuun vaikka mua ks. kohde vähempää voisi kiinnostaa.

Olen kokenut itse, että kyseessä on minun ja ks. naisen välinen Evil-game..

Olenko itse se miksi toista epäilen?

"Olenko itse se miksi toista epäilen? "

Kukaan ei voi vastata tuohon puolestasi. ;)

• kovajätkä______
        d.i.c.e kirjoitti:

"Olenko itse se miksi toista epäilen? "

Kukaan ei voi vastata tuohon puolestasi. ;)

Jaa... voi lääkäri tehdä ks. analyysin. Se vaan tiiän, että ne mene pileen ekalla kerralla.

• d.i.c.e

Jaa... voi lääkäri tehdä ks. analyysin. Se vaan tiiän, että ne mene pileen ekalla kerralla.

itse en luottaisin pelkkään lääkärin arvioon...
        Hekin ovat vain ihmisiä. Ja jos valehtelet itsellesi, eivätkä he katso noiden valheiden taakse, saat diagnoosin sen mukaan, millainen itse oletat olevasi.

• kovajätkä_____
        d.i.c.e kirjoitti:

itse en luottaisin pelkkään lääkärin arvioon...
        Hekin ovat vain ihmisiä. Ja jos valehtelet itsellesi, eivätkä he katso noiden valheiden taakse, saat diagnoosin sen mukaan, millainen itse oletat olevasi.

jaa-a.. niin no jos on taitava valehtelemaan on helppo valehdella niissä rastiruutuun jutuissa, niin että osaa vastata niihin 1000 kysymykseen oikein vaikka sama kysymys toistuu uudessa muodossa.

• d.i.c.e
        kovajätkä_____ kirjoitti:

jaa-a.. niin no jos on taitava valehtelemaan on helppo valehdella niissä rastiruutuun jutuissa, niin että osaa vastata niihin 1000 kysymykseen oikein vaikka sama kysymys toistuu uudessa muodossa.

Mulla on tapana vastata noihin päin helvettiä.
        Tuntuu, että jokaiseen voisi vastata, sekä kyllä että ei...Jos välissä olisi "ehkä", pistäisin rastin aina siihen.
        Joskus olen huomannut laittavani jotain, vain mitä oletan, että toinen odottaa minun laittavan...Sitten seuraavalla kerralla muistella, mitä pistikään, kun joku samankaltainen kysymys tulee vastaan...
        Nuo ovat pikemminkin jotain muistipelejä mulle...Ja sellaisissa olen surkea.

• d.i.c.e
        d.i.c.e kirjoitti:

Mulla on tapana vastata noihin päin helvettiä.
        Tuntuu, että jokaiseen voisi vastata, sekä kyllä että ei...Jos välissä olisi "ehkä", pistäisin rastin aina siihen.
        Joskus olen huomannut laittavani jotain, vain mitä oletan, että toinen odottaa minun laittavan...Sitten seuraavalla kerralla muistella, mitä pistikään, kun joku samankaltainen kysymys tulee vastaan...
        Nuo ovat pikemminkin jotain muistipelejä mulle...Ja sellaisissa olen surkea.

Aa, ja niin...Tietenkin, jos testin tulos vaikuttaisi johonkin minuun vaikuttavaan asiaan, voisin vähän skarpata...
        Ei ole vain vielä tullut sellaista tilannetta vastaan. ;)

• En usko että näkyväisyys hakee oikeaa kumppania. Tarkoitan siis sitä että kun olet artisti, sinuun voi ihastua itsenäsi eikä siksi että edustat mahdollisesti jotain julkista. Vetoaahan tälläinen tietysti moniin, oli millainen persoona tahansa. Tyhjätaskuisuus voi joillekin olla sellainen esteellinen tekijä, mutta ei sekään estä oikeaa ihastusta. Mitä sinun seikkailuihisi tulee, perustelet ne niin, että mielestäsi olit oikeutettu siihen ja toinen ei välittänyt.

Oletko varma? Oletko mietttinyt todellista motiiviasi?

Henkilökohtaisesti. Tapasin erään, joka todellakin edusti tälläistä jonkinlaista julkisuusihannetta. Mutta oli täysin tyhjätasku. Ei minua rahattomuus vaivannut, enempi se mahdollinen julkisuus. Mutta minä nyt en pidäkään itseäni kovin kummoisena narsistina.

Narsistini taas. Minä edustin hänelle niitä arvoja ja asioita mitä hän olisi halunnut. Kun tiesi ettei niitä saa tai koskaan tulekaan saavuttamaan, niin halusi tuhota minua. Arvoineni ja kaikkineni. Pirunmoista peliä pelasikin tämä, suunnitelma oli luotu jo kenties aikojen alusta. Tihutöissään joissakin onnistui, tai luuli onnistuvansa. Mutta hävisi itse siinä kaupassa.

• kovajätkä______

> Oletko varma? Oletko mietttinyt todellista motiiviasi?

Jaa-a mä olen kyllä "badboy" ja naisten kanssa arka/ujo ja mulla on yhteiskunnan paineen tuoma alemmuuskompleksi naisiin (jokainen isketty nainen on naula mm. koulukiusaajan ruumisarkuun), ja siksi teen mitä teen. Samoin nautin siitä, että ks. henkilö ajoi tapamisiltana pois ks. illan jo valmiiksi isketyn naisen. Samoin saman illan aikana vehtaan useamman naisen kanssa ja jätän kun seuraava lyötyy edellisen tilalle. Naiutin kun ne tappelee miniusta ja heikompi kärsii.

• d.i.c.e

> Oletko varma? Oletko mietttinyt todellista motiiviasi?

Jaa-a mä olen kyllä "badboy" ja naisten kanssa arka/ujo ja mulla on yhteiskunnan paineen tuoma alemmuuskompleksi naisiin (jokainen isketty nainen on naula mm. koulukiusaajan ruumisarkuun), ja siksi teen mitä teen. Samoin nautin siitä, että ks. henkilö ajoi tapamisiltana pois ks. illan jo valmiiksi isketyn naisen. Samoin saman illan aikana vehtaan useamman naisen kanssa ja jätän kun seuraava lyötyy edellisen tilalle. Naiutin kun ne tappelee miniusta ja heikompi kärsii.

Jatka vaan samaan malliin... ;)

"Samoin saman illan aikana vehtaan useamman naisen kanssa ja jätän kun seuraava lyötyy edellisen tilalle. "

Meillä on jotain yhteistä...Tosin tarkoitan nyt miehiä.
        Jätän, kun kyllästyn...

• kovajätkä______
        d.i.c.e kirjoitti:

"Samoin saman illan aikana vehtaan useamman naisen kanssa ja jätän kun seuraava lyötyy edellisen tilalle. "

Jätän, kun kyllästyn...

nuorempana pidin tällaista peliä moraalittomana, mutta nyt kun olen kasvanut aikuiseksi ja miettinyt asiaa uudelleen, niin mm. masennukseni syynä on justiinsa se, että nuorempana en harrastanut useita suhteita. Useat suhteet on oman psykologian kannalta parempi kuin vähän suhteita, koska "se oikea" löytyy sitten kun löytyy, jonka kanssa sitten mennään kihloihin ja sitä kautta avioliittoon.

Samoin aikuistumista on se, että heti kun on ollut ensimmäisen kanssa viikon niin ei haaveillaan jo häistä, yms. Ja sitten kun asia ei toteudukaan niin ei masennuta yms. teinimeininkiä.

• kovajätkä______
        d.i.c.e kirjoitti:

Jätän, kun kyllästyn...

Semmoinen homma vaan, että on ihmisiä, jotka eivät usko näihin minun suhteisiin? Ja pitää niitä liian suurina puheina. Johtuuko tämä ks. ihmisten omasta saamattomuudesta?

Samoin vihaan ihmisiä, jotka sanovat, että kauneus on katoavaista ja ulkonäöllä ei ole väliä. Itse masentuisin jonkun läskibonttoonin kanssa ja vain tietyn tason naisilla on (keskitasoa kauniimmilla) on sosiaalista älyä / lahjakkuutta keskustella kanssani onnistuneesti, koska puhun vaikeaselkoisesti mielikuvilla ja lyhissä pätkissä.

Samoin mulla hajoaa pää saamattomien ihmisten kanssa kun ne puhelee niin masentavia asioita kuten "portsari" / "paarimikko" on vain työnsä puolesta ainoa kaveri.

• d.i.c.e

nuorempana pidin tällaista peliä moraalittomana, mutta nyt kun olen kasvanut aikuiseksi ja miettinyt asiaa uudelleen, niin mm. masennukseni syynä on justiinsa se, että nuorempana en harrastanut useita suhteita. Useat suhteet on oman psykologian kannalta parempi kuin vähän suhteita, koska "se oikea" löytyy sitten kun löytyy, jonka kanssa sitten mennään kihloihin ja sitä kautta avioliittoon.

Samoin aikuistumista on se, että heti kun on ollut ensimmäisen kanssa viikon niin ei haaveillaan jo häistä, yms. Ja sitten kun asia ei toteudukaan niin ei masennuta yms. teinimeininkiä.

Tekeekö asiasta vähemmän moraalittomampaa, se että itse hyödyt siitä jotenkin..? Entä ne muut? ( ei siinä, että minuakaan kiinnostaisi. )

Stop lying to yourself. ;)

Itse perustelen useat joskus päällekkäiset "suhteet" itselleni sillä, että olisi ajanhaaskausta keskittyä vain yhteen, jos on pienikin mahdollisuus siihen, että kiinnostukseni saattaa lopahtaa...Kaikki tietenkin riippuu aivan siitä, miten kiinnostava se toinen on. Voisiko siitä tulla jotain, vai onko kyseessä vain "kertasäätö." Mikä on mahdollisuus, että toinen pettää? Monta tekijää, jotka määräävät kannattaako olla esim. uskollinen...

"Ja sitten kun asia ei toteudukaan niin ei masennuta yms. teinimeininkiä. "

Jep, typerää...Parempi, kun ei toivo liikoja. Ainahan voi toki pyrkiä itse ohjaamaan asioita haluamaansa suuntaan...Jos ei onnistu, ei onnistu.
        Ja ei kun uutta matoa koukkuun vaan... ;)

• d.i.c.e

Semmoinen homma vaan, että on ihmisiä, jotka eivät usko näihin minun suhteisiin? Ja pitää niitä liian suurina puheina. Johtuuko tämä ks. ihmisten omasta saamattomuudesta?

Samoin vihaan ihmisiä, jotka sanovat, että kauneus on katoavaista ja ulkonäöllä ei ole väliä. Itse masentuisin jonkun läskibonttoonin kanssa ja vain tietyn tason naisilla on (keskitasoa kauniimmilla) on sosiaalista älyä / lahjakkuutta keskustella kanssani onnistuneesti, koska puhun vaikeaselkoisesti mielikuvilla ja lyhissä pätkissä.

Samoin mulla hajoaa pää saamattomien ihmisten kanssa kun ne puhelee niin masentavia asioita kuten "portsari" / "paarimikko" on vain työnsä puolesta ainoa kaveri.

"Samoin vihaan ihmisiä, jotka sanovat, että kauneus on katoavaista ja ulkonäöllä ei ole väliä. "

Ulkonäöllä on aina väliä, jonkun verran...Joka väittää muuta, valehtelee.
        Mielestäni ulkonäöstään kannattaa pitää huolta, vaikka olisikin naimisissa, tai mitä ikinä, mutta sille nyt ei mitään voi, että jokainen vanhenee ja rupsahtaa...

Itselleni enemmän, kuin ulkonäkö, kiinnostavuuden määrää henkilön persoonallisuus...Onko henkilö hauskaa seuraa. Jos vastaus on ei, vaihda seuraavaan. Suurimpia tylsimyksiä ovat olleet ne "mallin ulkonäön" omaavat tyypit, jotka luulevat että saavat ulkonäöllään kenet tahansa, ilman että tarvitsee panostaa mitenkään...
        Tulevat viereen juttelemaan itsevarmoin elkein, ja paljastuvatkin mitään osaamattomiksi surkimuksiksi. Toki ulkonäkö on se, mihin ensimmäisenä kiinnitän huomioa. En huoli ketä tahansa...Mutta joskus riittää ihan vain, vaikka "kauniit silmät", ja se on menoa, vaikka henkilö muuten ei mitään, mallin mittoja täyttäisikään...
        Joku pieni "se jokin" ominaisuus yhdistettynä loistavaan persoonaan, niin siinä on paketti kasassa. Pelkkä ulkonäkö ei riitä.

• kovajätkä_____
        d.i.c.e kirjoitti:

"Samoin vihaan ihmisiä, jotka sanovat, että kauneus on katoavaista ja ulkonäöllä ei ole väliä. "

Ulkonäöllä on aina väliä, jonkun verran...Joka väittää muuta, valehtelee.
        Mielestäni ulkonäöstään kannattaa pitää huolta, vaikka olisikin naimisissa, tai mitä ikinä, mutta sille nyt ei mitään voi, että jokainen vanhenee ja rupsahtaa...

Itselleni enemmän, kuin ulkonäkö, kiinnostavuuden määrää henkilön persoonallisuus...Onko henkilö hauskaa seuraa. Jos vastaus on ei, vaihda seuraavaan. Suurimpia tylsimyksiä ovat olleet ne "mallin ulkonäön" omaavat tyypit, jotka luulevat että saavat ulkonäöllään kenet tahansa, ilman että tarvitsee panostaa mitenkään...
        Tulevat viereen juttelemaan itsevarmoin elkein, ja paljastuvatkin mitään osaamattomiksi surkimuksiksi. Toki ulkonäkö on se, mihin ensimmäisenä kiinnitän huomioa. En huoli ketä tahansa...Mutta joskus riittää ihan vain, vaikka "kauniit silmät", ja se on menoa, vaikka henkilö muuten ei mitään, mallin mittoja täyttäisikään...
        Joku pieni "se jokin" ominaisuus yhdistettynä loistavaan persoonaan, niin siinä on paketti kasassa. Pelkkä ulkonäkö ei riitä.

Jaa-a.. liian hyvän näköiset kattelee vain niiden Elviksen näköisten lihaskumpujen perään. Eivätkä ole minusta kiinnostuneita.

Mallin näköinen on vähän laaja käsite, koska niitä on vähän kaiken näköisiä. Malliksi sopii sellainen joka sopii niihin vaatteisiin mistä se mainos tehdään mm. Aamulehteen. Esim. XL-malli, voi olla lihavien ihmisten vaatemainoksissa.

Mä katson itse sellaisia tietyn näköisiä naisia, joista kaverini sanoo, että siis ihan tavallisia. Mun mielestä ne on hyvän näköisiä. Ja tärkeää on se, että mm. asiasta kuin asiasta keskusteleminen on onnistuvaa.

Samoin, en tykkää ihmisistä, jotka luulee, että mm. työelämään pääsee vain kyselemällä. Sinne kun ei pääse ilman koulutusta ja työkokemusta, jos kunnon ammateista puhutaan. Vain "ministerien" hommiin pääsee ilman työkokemusta, eli hommaan jota kuka vaan osaa, kuten puiden hakkuu kirveellä. Mä kun en jaksa näistä asioista väitellä.

• d.i.c.e
        kovajätkä_____ kirjoitti:

Jaa-a.. liian hyvän näköiset kattelee vain niiden Elviksen näköisten lihaskumpujen perään. Eivätkä ole minusta kiinnostuneita.

Mallin näköinen on vähän laaja käsite, koska niitä on vähän kaiken näköisiä. Malliksi sopii sellainen joka sopii niihin vaatteisiin mistä se mainos tehdään mm. Aamulehteen. Esim. XL-malli, voi olla lihavien ihmisten vaatemainoksissa.

Mä katson itse sellaisia tietyn näköisiä naisia, joista kaverini sanoo, että siis ihan tavallisia. Mun mielestä ne on hyvän näköisiä. Ja tärkeää on se, että mm. asiasta kuin asiasta keskusteleminen on onnistuvaa.

Samoin, en tykkää ihmisistä, jotka luulee, että mm. työelämään pääsee vain kyselemällä. Sinne kun ei pääse ilman koulutusta ja työkokemusta, jos kunnon ammateista puhutaan. Vain "ministerien" hommiin pääsee ilman työkokemusta, eli hommaan jota kuka vaan osaa, kuten puiden hakkuu kirveellä. Mä kun en jaksa näistä asioista väitellä.

"Mallin näköinen on vähän laaja käsite, koska niitä on vähän kaiken näköisiä."

Tuo "malli" oli ehkä väärä sanamuoto...Joku näyttelijä vastaava voisi ehkä vastata paremmin sitä mitä tarkoitan. Siis ylipäänsä, jotain hoikkaa/normaalia komeilla kasvoilla varustettua tyyppiä. :)
        Sellaista, joiden perässä suurinosa naisista juoksee...
        Itse en tosin halua kuulua tähän "suurinpaan osaan". Jos näen, että miehellä on vientiä, ja se ei näytä häntä häiritsevän ja hän avoimesti flirttailee jokaisen kanssa, jätän kyseisen henkilön suosiolla rauhaan. En kilpailun vuoksi, vaan koska sellaiset ovat väistämättä sellaisia, joihin en halua haaskata sen enempää aikaa...Jos alkaa tuntumaan etten ole se "number one", voi äijä alkaa hommaamaan seuransa jostain muualta.

"Mä katson itse sellaisia tietyn näköisiä naisia, joista kaverini sanoo, että siis ihan tavallisia. Mun mielestä ne on hyvän näköisiä."

Mielestäni tuo on juuri tärkeää...Siis se, ettei valitse jotain vain sen vuoksi, että muutkin juoksevat kyseisen henkilön perässä. Vaan siksi, että itse tykkää...

• kovajätkä_______
        d.i.c.e kirjoitti:

"Mallin näköinen on vähän laaja käsite, koska niitä on vähän kaiken näköisiä."

Tuo "malli" oli ehkä väärä sanamuoto...Joku näyttelijä vastaava voisi ehkä vastata paremmin sitä mitä tarkoitan. Siis ylipäänsä, jotain hoikkaa/normaalia komeilla kasvoilla varustettua tyyppiä. :)
        Sellaista, joiden perässä suurinosa naisista juoksee...
        Itse en tosin halua kuulua tähän "suurinpaan osaan". Jos näen, että miehellä on vientiä, ja se ei näytä häntä häiritsevän ja hän avoimesti flirttailee jokaisen kanssa, jätän kyseisen henkilön suosiolla rauhaan. En kilpailun vuoksi, vaan koska sellaiset ovat väistämättä sellaisia, joihin en halua haaskata sen enempää aikaa...Jos alkaa tuntumaan etten ole se "number one", voi äijä alkaa hommaamaan seuransa jostain muualta.

"Mä katson itse sellaisia tietyn näköisiä naisia, joista kaverini sanoo, että siis ihan tavallisia. Mun mielestä ne on hyvän näköisiä."

Mielestäni tuo on juuri tärkeää...Siis se, ettei valitse jotain vain sen vuoksi, että muutkin juoksevat kyseisen henkilön perässä. Vaan siksi, että itse tykkää...

Jos nyt vähän paljastan niin mun diagnoosi on Aspergerin syndrooma eli AS. Ja olen huomannut, että vain tietyt naiset ymmärtää minua ja tulen niiden kanssa toimeen. IT-allalla AS on IT-nörteillä yleistä ja IT-ala on täynnä naisjohtajia, joilla on kokemusta ja kolutusta nörttien johtamisesta.

• d.i.c.e
        kovajätkä_______ kirjoitti:

Jos nyt vähän paljastan niin mun diagnoosi on Aspergerin syndrooma eli AS. Ja olen huomannut, että vain tietyt naiset ymmärtää minua ja tulen niiden kanssa toimeen. IT-allalla AS on IT-nörteillä yleistä ja IT-ala on täynnä naisjohtajia, joilla on kokemusta ja kolutusta nörttien johtamisesta.

Vai As. Et kuulosta assilta. :) Vaikka vaikeaapa sitä muutaman lauseen perusteella on päätellä...Mitä mieltä itse olet diagnoosistasi?
        Sain jotenkin sen kuvan, että et pidä sitä oikeana?

Hieman tuo aloituksesi pointti jäi epäselväksi...Tai kysymyksesi? Vai oliko sellaista...yhtä tiettyä siis. :)

( Tai sitten mulla on vain lieviä lukemisenymmärtämisen ongelmia. )

• kovajätkä_______

Netin perusteella et pysty päättelemään onko minulla AS vai ei.

Olen miettinyt AS-diagnosia.

Jotkin ihmiset, ymmärtävät kehumiseni disaamikseksi, kun kehun jotakuta. Joka johtuu siitä, että en laita tunteita kuvaavia ilmaisuja viestiin ollenkaan. Näin ollen saatan leimamantua tunnevammaiseksi ja minulla saattaa mennä suhteet ihmisten kanssa.

Puhun face-to-face lyhyissä pätkissä, ja jotkin ihmiset eivät pysy mukana eivätkä ymmärrä, ja alkavat puhu päälle / kommentoida ennen kuin olen kertonut asiani loppuun. Esim. jos aloitan että "se muija oli sen näköinen, että..." niin tässä vaiheessa keskustelu kumppani, sanoo, että "sillä ulkonäöllä ei ole merkitystä", jolloin keskustelu tyssää tähän, koska ks. viesti on tyrmäävä enkä jaksa keskustella asiasta koska joudun aloittamaan sanomiseni uudestaan ja se tyssää aina saman kohtaan. En myöskään osaa korottaa ääntäni tällaisessa tilanteessa, että saisin sanomiseni loppuun: "se muija oli sen näköinen, että minulla olisi mielestäni realistiset mahdollisuudet saada se ja, että se voisi ehkä kiinnostua minusta..": Ai! miten niin ei ole ulkonäöllä väliä? Onhan sillä, jos ajatellaan onko mahdollista iskeä joku. Siis onko se "Mega-beibe", "Semi-hyvännäköinen", vai "ei niin pahan näköinen" tai "prinsessa". Sillä kun on vähän tekemistä minun tsäänssien kanssa. Keskustelu tyssää siihen, että sana "ulkonäkö" on mielikuva.

• d.i.c.e

"Netin perusteella et pysty päättelemään onko minulla AS vai ei."

En niin, enkä väittänytkään tietäväni.
        Itselläni olen myös joskus kyseistä jutskaa epäillyt, kunnes eksyin tänne narsismipalstalle...

"Puhun face-to-face lyhyissä pätkissä, ja jotkin ihmiset eivät pysy mukana eivätkä ymmärrä, ja alkavat puhu päälle / kommentoida ennen kuin olen kertonut asiani loppuun."

Tuttua. Kukapa noita ihmisiä ymmärtäisi.
        Omalla kohdallani tätä tapahtui ennen myös usein, kunnes meni hermot, ja nykyään, jos joku keskeyttää korotan ääntäni ja sanon ( tai vaikka huudan ) asiani loppuun...Kysyn sitten sen jälkeen, että oliko jotain asiaa...
        Näin olen huomannut muidenkin tekevän. Kannattaa opetella.

Itse en oikein ymmärrä näitä sanattomia sosiaalisia vuorovaikutus sääntöjä ja olen jatkuvasti ongelmissa muiden kanssa. Ihmissuhteita katkeaa jostain mulle tuntemattomasta syystä, kun olen taas muka sanonut jotain, mutta ei voi mitään...

Ainoa mitä voi tehdä, niin koittaa parantaa... :)

• d.i.c.e
        d.i.c.e kirjoitti:

Itselläni olen myös joskus kyseistä jutskaa epäillyt, kunnes eksyin tänne narsismipalstalle...

"Puhun face-to-face lyhyissä pätkissä, ja jotkin ihmiset eivät pysy mukana eivätkä ymmärrä, ja alkavat puhu päälle / kommentoida ennen kuin olen kertonut asiani loppuun."

Omalla kohdallani tätä tapahtui ennen myös usein, kunnes meni hermot, ja nykyään, jos joku keskeyttää korotan ääntäni ja sanon ( tai vaikka huudan ) asiani loppuun...Kysyn sitten sen jälkeen, että oliko jotain asiaa...

Itse en oikein ymmärrä näitä sanattomia sosiaalisia vuorovaikutus sääntöjä ja olen jatkuvasti ongelmissa muiden kanssa. Ihmissuhteita katkeaa jostain mulle tuntemattomasta syystä, kun olen taas muka sanonut jotain, mutta ei voi mitään...

Itsellänihän ei siis minkäänlaista diagnoosia ole, ainakaan vielä...

Aspergerista joskus luin ja tein jonkun nettitestinkin.
        Kun sitten pamahti melkein täydet pisteen, aloin asiaan perehtymään lisää...Siitä seurasi monien mutkien kautta perehtyminen narsismiin jne.
        Ja tässä ollaan...

• kovajätkä________
        d.i.c.e kirjoitti:

"Itse en oikein ymmärrä näitä sanattomia sosiaalisia vuorovaikutus sääntöjä ja olen jatkuvasti ongelmissa muiden kanssa. Ihmissuhteita katkeaa jostain mulle tuntemattomasta syystä, kun olen taas muka sanonut jotain, mutta ei voi mitään..."

Minulla on myös diagnoosi vahvasta kysystä nähdä ihmisten tunteet ja päätellä motiiveja. Tosin olen usein hyvin, epävarma itsestäni, joten mm. naisten vaikeaselkoiset käyttäytymiset, kuten että sellainen tulee repiin minua baarissa ja laulaan mm. räppiä mulle. On vain jaksa uskoa, että se yrittää vaan saada minut tanssiin ja sitten jouksen karkuun. Samoin en ymmärrä niiden iskurepliikkejä mm. baaritiskillä tyyliin "käyksä täällä usein?" tms. "paljonko mutsis työntää kuulaa?"

• d.i.c.e
        kovajätkä________ kirjoitti:

"Itse en oikein ymmärrä näitä sanattomia sosiaalisia vuorovaikutus sääntöjä ja olen jatkuvasti ongelmissa muiden kanssa. Ihmissuhteita katkeaa jostain mulle tuntemattomasta syystä, kun olen taas muka sanonut jotain, mutta ei voi mitään..."

Minulla on myös diagnoosi vahvasta kysystä nähdä ihmisten tunteet ja päätellä motiiveja. Tosin olen usein hyvin, epävarma itsestäni, joten mm. naisten vaikeaselkoiset käyttäytymiset, kuten että sellainen tulee repiin minua baarissa ja laulaan mm. räppiä mulle. On vain jaksa uskoa, että se yrittää vaan saada minut tanssiin ja sitten jouksen karkuun. Samoin en ymmärrä niiden iskurepliikkejä mm. baaritiskillä tyyliin "käyksä täällä usein?" tms. "paljonko mutsis työntää kuulaa?"

Jos joku tuntematon lähestyy baarissa, niin eiköhän se ole melkein aina kiinnostuksen merkki...Toisaalta, voi se kertoa siitäkin, että henkilöllä on tylsää...
        Mukaan lähtemällähän se selviää. Ei se ota, jos ei annakaan. ;)

Mielestäni iskurepliikit on turhia...Joka tapauksessahan niiden ainoa tarkoitus on aloittaa keskustelu, joten jos joku menee yli hilseen, ainahan voi vaihtaa puheenaihetta, toteamalla vaikka vain, että "no terve."
        Ottaa tilanne haltuun toisinsanoen...Karkuun juokseminen ei ainakaan tuota epävarmuuttasi poista, päinvastoin.

Oletko kirjoitellut muuten aiemmin täällä, vai miksi mulle tuli sellainen déjà-vu-tunne... ( Tosinsanoen: käyksä usein täällä? ;D )

• d.i.c.e kirjoitti:

Jos joku tuntematon lähestyy baarissa, niin eiköhän se ole melkein aina kiinnostuksen merkki...Toisaalta, voi se kertoa siitäkin, että henkilöllä on tylsää...
        Mukaan lähtemällähän se selviää. Ei se ota, jos ei annakaan. ;)

Mielestäni iskurepliikit on turhia...Joka tapauksessahan niiden ainoa tarkoitus on aloittaa keskustelu, joten jos joku menee yli hilseen, ainahan voi vaihtaa puheenaihetta, toteamalla vaikka vain, että "no terve."
        Ottaa tilanne haltuun toisinsanoen...Karkuun juokseminen ei ainakaan tuota epävarmuuttasi poista, päinvastoin.

Oletko kirjoitellut muuten aiemmin täällä, vai miksi mulle tuli sellainen déjà-vu-tunne... ( Tosinsanoen: käyksä usein täällä? ;D )

"Käyks sä usein täällä ?
        " Vihdoinkin tänne tulee yksi Nainen"
        "Läheks sä meille panee ?"

=D

• d.i.c.e
        lynett kirjoitti:

"Käyks sä usein täällä ?
        " Vihdoinkin tänne tulee yksi Nainen"
        "Läheks sä meille panee ?"

=D

Mua on yritetty iskeä mm. näillä:

- " Sulla on maailman kaunein hymy...Etkö usko? Mä voin todistaa sen hakkaamalla, vaikka jokaisen äijän, joka vastaan kävelee. " (WTF?)

- " Vapauduin just vankilasta." ( Plaah... )

- " Tiedätkö mitä mulla tekis nyt mieli...Mä haluaisin syödä sut! " ( Hyi helvetti. )

- " Krapulassa alkaa aina kummasti panettaa..." ( Todella mielenkiintoista... )

• M.B.
        d.i.c.e kirjoitti:

Mua on yritetty iskeä mm. näillä:

- " Sulla on maailman kaunein hymy...Etkö usko? Mä voin todistaa sen hakkaamalla, vaikka jokaisen äijän, joka vastaan kävelee. " (WTF?)

- " Vapauduin just vankilasta." ( Plaah... )

- " Tiedätkö mitä mulla tekis nyt mieli...Mä haluaisin syödä sut! " ( Hyi helvetti. )

- " Krapulassa alkaa aina kummasti panettaa..." ( Todella mielenkiintoista... )

"Mulla on samanikäinen tytär ku mitä sä oot, läheks meille kattomaan mun poikaa" - mit vit... joo, ehkä en

Yleensä juomien tarjoamista, suoraan nokan eteen kiikuttamalla jotakin, mitä ei olisi itse kuvitellut koskaan tilaavansa. Sitten tyypin jumiminen siihen viereen notkumaan "maistuuks hyvältä, oliko hyvä juoma otatko toisen?" -en kiitos, oli tosi hyvä, voisitko poistua? "mä aattelin et ..." -ota sormus pois sormesta ku ens kerralla aattelet ni saattaa olla mahiksiakin jonkun muun kanssa. Nyt painu v....n. Yleensä eivät tajua poistua vielä silloinkaan =D

:)kohtelias, kohtelias, kohtelias minä.

Eipä ole kyllä tullut viihdyttyä missään moneen vuoteen takiaisten takia. Sen siitä saa kun on keskinkertaisen näköinen ja laiska pynttäytymään. Onkin sitten yleistä riistaa.

• 5+13

Suhteen alussa narsisti on taivas maan päällä. Hän on huumorintajuinen, vitsikäs, hurmaava, hyvän näköinen, suuri saavuttaja, empaattinen, rakkauden tarpeessa, rakastava, huomaavainen, palveleva, ja kaikkea mahdollista muuta. Hän on täydellinen kokoelma vastauksia elämän nalkuttaviin kysymyksiin tarkoituksesta, kumppanuudesta, yhteensopivuudesta ja onnesta. Hän on ihanteellinen.

Tästä ihannekuvasta irti päästäminen on hirvittävän vaikeaa. Suhteet narsistien kanssa päättyvät aina ja väistämättä kahden asian tajuamiseen. Ensimmäinen on se, että olen joutunut narsistin hyväksikäyttämäsi ja toinen on, että narsisti on pitänyt minua vaihtokelpoisena, vaihdettavana ja pois heitettävänä esineenä.

Tämän uuden tietämyksen hyväksyminen on kauhistuttava prosessi, jota ei useinkaan pystytä käsittelemään loppuun asti. Ihmiset jäävät siihen kiinni eri vaiheisiin. He eivät kykene kohtaamaan sitä, että heidät on hylätty ihmisinä - mikä on kaikkein totaalisin hylkäämisen muoto.

• rempukka

Narsisti on tosi vaikea ihminen eikä hän itse koskaan myönnä tekevänsä väärin. olen sen kauheuden kokenut. En osannut tehdä mitään oikein, en olis saanu käydä töissä, en mennä autokouluun, ei kauppaan ilman häntä, ym ym. Aina haukkumiset kaikesta. Onneksi oli kuitenkin luonteen vahvuutta minulla vielä että kokosin vain henkilökohtaiset tavarat ja lapsen tavarat ja lähdin. Kyllä sitten oli katuva ja olis pitänyt palata takaisin. Ei tullut mieleenkään. Enkä ole muuta katunut kuin sitä että en lähtenyt ennemmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      193
      1392
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      903
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      862
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      52
      781
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      758
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      657
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      321
      616
    8. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      605
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      599
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      584
    Aihe