Edulliset ripsien pidennykset Jyväskylässä?

Ripsetön

Olen jo pitkään haaveillut ripsien pidennyksistä, mutta niiden hinta kyllä hirvittää! Tietääkö joku jonkun joka tekisi niitä kohtuullisemmalla hinnalla Jyväskylän alueella? Näin jossain lehdessä (Keskisuomalainen??) mainoksen, jossa ripsen pidennykset olivat toukokuun ajan vain 70€(?), mutta tietenkin unohdin ottaa mainoksen talteen, ja nyt harmittaa, kun en löydä sitä lehteä enää mistään, enkä muista mikä oli sen liikkeen nimi, jossa noin edullisia pidennyksiä sai...

Tekeekö joku pidennyksiä kotonaan? Olen käsittänyt, että kotonaan yritystä pitävät henkilöt tekevät pidennyksiä halvemmalla?

Kaikki vinkit ovat enemmän kuin tervetulleita!! :)

57

11187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SannaTan

      Löysin facebookin mainoksesta Beauty Bisnes-nimisen paikan lohikoskella, missä tekee se nainen kotonaan ripsenpidennyksiä, kynsiä ja ruiskurusketuksiakin. Kävin ottaan ripset, oikein hyvää jälkeä, 55 euroa maksoi nää uutena, huolto oli 35 euron paikkeilla.

      • ROOOOSaaa

        Moi! Oisin kiinnostunut tästä, oisko sulla jotai yhteystietoja antaa? En löytäny mistää :( Kiitos jo etukäteen!


      • salli2

        olisiko mahdollista saada kyseisen henkilön numeroa?


    • neea

      ystäväni kävi vasta ripsien pidennys kurssin ja on todella innokas jos saisi uusia asiakkaita joille ripsiä saisi tehdä :) tekee kotonaan sekä kotikäyntejä eikä maksa kuin 15-20e,kun tosiaan vasta aloittelee :)

      • ferranjas

        Missä päin ystäväsi asustelee?=) olisin kiinnostunut edullisista ripsienpidennyksistä!:)


      • kuitti.

        haiskahtaa harmaalta taloudelta.


      • kiialiina:)))

        heeii missä päin ja tekeekö ystäväsi vielä noita ripsienpidennyksä olisin kiinnostunut kokeilee :)


      • neea_23

        hei.luin sun kommentit, olen itse kiinostunut ripsienpidennyksistä.....missä päin jyväskylässä sinun ystäväsi asuu ?


      • lauras1

        Laittaako ystäväsi vielä ja tekeekö huoltoja?:) voisiko ottaa yhteyttä mitenkään?


      • anzkuu359712

        mulle mulle mulle


    • haaveena mullakin

      mä oon kans haaveillu et saisin kesäks ripset, mut hinta se on ollu ongelma. onkohan nää kotihoito-ripset yhtä laadukkaita ku kosmetologien, ja välineet ylipäänsä? mulla on aika hauraat ripset, niin onkohan sellasiin järkevää ees ottaa vaikka kuinka haluaisin, et katkeeko viimesetki? toisaalta eipä sit aina tarvis olla ripsiväriä laittamassa ja pesemässä, tuskin ripset siitäkään tykkää..

    • neea

      palokassa asustelee mutta tulee tarpeen mukaan myös kotiisi :)
      ei ne pidennytset omia pilaa! normaalisti oman ripsen kasvu/kesto on sen 2-3 kuukautta ja nekin tippuu samanlailla pois mutta emme vaan sitä huomaa koska omat on niin lyhyitä ja ohuita :) itsellä on ollut pidennykset nyt kaksi vuotta ja en ole kyllä katunut! pidin tuossa hetki sitten 5viikkoa taukoa ja annoin omien ripsien levätä ja kyllä ihan yhtä lyhyiltä ja ohkasilta näyttivät kuin silloin ennen kun ripset otin :) ja ainahan voi ottaa valokuvat ennen ja jälkeen niin saa vertailla :) mutta itsellä ei ole kyllä mitään huonoa sanottavaa :)

      • BeautifulYou

        Neea: Voisitko laittaa Palokassa asuvan ystäväsi puhelinnumeron, tai spostiosoitteen, tms. sillä minäkin olen kiinnostunut ripsienpidennyksestä. Vielä ei ole koskaan ollut, mutta haluaisin kokeilla.


      • Viime kesänäkin

        mahtaisiko onnistua ripsien pidennys vielä tämän toukokuun aikana?


      • tahtoo ripset

        Heippa Neea! Tekeekö ystäväsi vielä ripsipidennyksiä vai joko "asiakkaita ollut yllinkyllin"?


    • neea

      kiinnostuneet laittakaa tänne sähköposti osoitteitanne niin välitän ne ystävälleni :)
      en halua tänne lisäillä osoitetta ettei tule "vääriä käsityksiä" joillekkin :) hän tosiaan ottaa vaan materiaali kustannukset nyt töistään että tosiaan oppii ripsien laiton ja perustaa toiminimen sitten vasta ku on pro :)

      • ferranjas

        Kiitos paljon neea!=)


      • ter,verottaja.

        Minua kiinnostaa myös suuresti.


      • ellukka

      • Anonyymi

    • veera

      en ymmärrä miten voi olla harmaata taloutta jos toiset haluavat vasta harjoitella materiaali maksuilla!miten muuuten nämä juuri kurssin käyneet ihmiset voivat harjoitella???? eiköhän tytöt ole veronsa maksaneet kalleista kursseista!! ihme tyyppejä olette jotka muuta epäilette!

    • milk shake

      kuka osaa laittaa ripsienpidennyksiä , olen siis kiinostunut ? :) kiitos

    • jyppilä

      Tekeekö kukaan ripsienpidennyksiä jyväskylän alueella oisin kiinnostunut! :)

    • rupu^^

      Hei Salla!

      Oletko pitkään tehnyt ripsiä? Millä merkillä teet pidennyksiä? Jos olen ymmärtänyt, on noita pidennysmerkkejä useampia... :) Kuinka usein asiakkaasi ovat käyneet huollattamassa? Olisin hyvinkin kiinnostunut pidennyksistä, mutta haluaisin kuitenkin tietää, että jälki on yhtä hyvää kuin kauneushoitoloissa.

      • salla

        Hei! kävin toukokuun ensimmäisellä viikolla style Lashes koulutuksen ja siitä asti olen päivittäin ripsiä tehnyt! ripsiä/liimoja tilaan sieltä omasta ripsitukusta minkä kurssinkin kävin(eli muut eivät voi näitä tuotteita tilata) ja huoltoväli on kahdesta kolmeen viikkoon,parhaimmat on pysyneet neljä viikkoa :) tietenkin nuo kaikki asiat riippuvat myös asiakkaista! kukaan ei ole ainakaan pettyneet minun laittamiin ripsiin ja sen takia toiminimenkin laitoin kun asiakkaita alkoi "ikkunoista ja ovista" tulemaan :) kauneushoitoloitakin on monenlaisia ja laatuisia,eli kokeilemalla selviää :)


      • ellukka
        salla kirjoitti:

        Hei! kävin toukokuun ensimmäisellä viikolla style Lashes koulutuksen ja siitä asti olen päivittäin ripsiä tehnyt! ripsiä/liimoja tilaan sieltä omasta ripsitukusta minkä kurssinkin kävin(eli muut eivät voi näitä tuotteita tilata) ja huoltoväli on kahdesta kolmeen viikkoon,parhaimmat on pysyneet neljä viikkoa :) tietenkin nuo kaikki asiat riippuvat myös asiakkaista! kukaan ei ole ainakaan pettyneet minun laittamiin ripsiin ja sen takia toiminimenkin laitoin kun asiakkaita alkoi "ikkunoista ja ovista" tulemaan :) kauneushoitoloitakin on monenlaisia ja laatuisia,eli kokeilemalla selviää :)

        voisitko laittaa minulle sähköpostia kun kaipaisin huoltoa ripsilleni =) olisi todella tarpeen! [email protected]


      • Zombie2
        salla kirjoitti:

        Hei! kävin toukokuun ensimmäisellä viikolla style Lashes koulutuksen ja siitä asti olen päivittäin ripsiä tehnyt! ripsiä/liimoja tilaan sieltä omasta ripsitukusta minkä kurssinkin kävin(eli muut eivät voi näitä tuotteita tilata) ja huoltoväli on kahdesta kolmeen viikkoon,parhaimmat on pysyneet neljä viikkoa :) tietenkin nuo kaikki asiat riippuvat myös asiakkaista! kukaan ei ole ainakaan pettyneet minun laittamiin ripsiin ja sen takia toiminimenkin laitoin kun asiakkaita alkoi "ikkunoista ja ovista" tulemaan :) kauneushoitoloitakin on monenlaisia ja laatuisia,eli kokeilemalla selviää :)

        Laittaisitko mulle sähköpostia? Olisi kiva kokeilla ripsenpidennyksiä. [email protected]


      • kokeillaan
        Zombie2 kirjoitti:

        Laittaisitko mulle sähköpostia? Olisi kiva kokeilla ripsenpidennyksiä. [email protected]

        Mua kiinnostaisi myös kokeilla pidennyksiä. mekangas(at)gmail.com Kiitos!!


      • anzkuu359712
        salla kirjoitti:

        Hei! kävin toukokuun ensimmäisellä viikolla style Lashes koulutuksen ja siitä asti olen päivittäin ripsiä tehnyt! ripsiä/liimoja tilaan sieltä omasta ripsitukusta minkä kurssinkin kävin(eli muut eivät voi näitä tuotteita tilata) ja huoltoväli on kahdesta kolmeen viikkoon,parhaimmat on pysyneet neljä viikkoa :) tietenkin nuo kaikki asiat riippuvat myös asiakkaista! kukaan ei ole ainakaan pettyneet minun laittamiin ripsiin ja sen takia toiminimenkin laitoin kun asiakkaita alkoi "ikkunoista ja ovista" tulemaan :) kauneushoitoloitakin on monenlaisia ja laatuisia,eli kokeilemalla selviää :)

        teetkö vielä salla millä hinnalla


    • Birgit99

      Moi. Minä teen kotona Kontulas, Helsinki ripsienpidennyksiä. Laitamine 40 eur ja huolto 25 eur. Olen käsitellyt sen 1,2 vuotta.

    • Birgit99

      Moi. Minä teen kotona Kontulas, Helsinki ripsienpidennyksiä. Laitamine 40 eur ja huolto 25 eur. Olen käsitellyt sen 1,2 vuotta.

      [email protected]

    • pimpura76

      Neea, haluan ripsien pidennykset ja asun jyväskylässä, pliis laita mailia tulemaan, [email protected]
      kiitos tosi paljon

    • likeaninja

      Hei kaikki,

      olen Jyväskylän keskustassa asuva opiskelija ja teen ripsiä harjoittelijahinnoin. Minulla on ripsienpidennyskurssi käytynä ja todistus siitä. Teen ripset huolella ja laadukkailla ammattilaisvälineillä, joita ei peruskuluttajille myydä.

      Minut saa kiinni sähköpostitse [email protected] niin annan lisätietoja ja henkilökohtaisen sähköpostini/puhelinnumeroni :)

    • Ansku ripsetjakynnet

      Hei! Olen menossa ripsikoulutukseen tässä piakkoin ja tulen kotiin tekemään ripset Jkl alueella. Teen myös rakennekynsiä ja maksan verot :)

      Hinnasto toistaiseksi on:
      Uudet ripset 45€
      Huolto 30€

      -Ansku
      ripsetjakynnet(a)gmail(piste)

      • Ansku ripsetjakynnet

        En tee enää harjoittelijahinnoilla.

        Hinnasto nyt ja jatkossa:
        Uudet 55
        Huolto 40

        Vanhoille asiakkaille vanhat hinnat myös :) Nostin hintoja, jotta saan työlleni hieman palkkaa, verot maksettua sekä tietenkin materiaalikulut katettua.


    • adsasd43

      Prom Dresses Prom Dresses www.millybride.co.uk offer 2013 Wedding Dresses, Bridesmaid

      Dresses, Evening Dresses ,2013

      Prom Dresses ,Flower Girl Dresses And Mother Of The Bridal Dresses. www.millybride.co.uk

      girl's 2013 spring wedding dresses at www.millybride.co.uk offer 2013 Wedding Dresses,

      Bridesmaid Dresses, Evening Dresses,2013 Prom Dresses ,Flower Girl Dresses And Mother Of

      The Bridal Dresses. www.millybride.co.uk Prom Dresses Prom Dresses

    • minnihiiri13

      Näille "harjoittelijoille" ei kannata mennä! Eivät osaa oikeita kiinnitystekniikoita, käyttävät liikaa liimaa ja liimaavat ripsiä nippuihin tai ihoon kiinni. Kunnon ammattilaiset eivät harmaata taloutta tee eivätkä ole harjoittelijoita.

    • jusjust

      Minnihiiri13: Millä tavalla kunnon ammattilaiset ovat ammattilaisiksi tulleet? Syntyneet ripsiteknikoiksi? Vai luuletko että heilläkin olisi alku mennyt harjoitteluun? Tätä taitoa ei opi kirjasta lukemalla vaan tekemällä.

      • koulutus.

        Koulussa ne opit opitaan eikö siellä harjoitella open valvonnassa. Heti ei kantsi ruveta yrittäjäksi, ekaksi palkolliseksi jonnekin hoitolaan.


      • Koulutus2
        koulutus. kirjoitti:

        Koulussa ne opit opitaan eikö siellä harjoitella open valvonnassa. Heti ei kantsi ruveta yrittäjäksi, ekaksi palkolliseksi jonnekin hoitolaan.

        Mutta vaikka koulutuksessakin joku on valvomassa, ei se tarkoita että sen jälkeen tekee täydellisiä ripsiä. Kyseinen työ vaatii harjoittelua niin kotona kuin työpaikallakin. Sama koskee esimerkiksi hiustenleikkauksia tia värjäyksiä tms. Vaikka koulussa perusasiat opetetaankin, ei se tarkoita, että olet taitava tekijä.

        Koulussa ainakin vaaditaan harjoittelemaan myös kotona koulussa saatuja oppeja. Sama pätee kyllä ihan ripsientekoonkin. Miten susta tulee hyvä ripsien tekijä, jos et saa niitä kotosalla tehdä (harjoittaa itseäsi paremmaksi)?


    • piia6

      www.kauneushoitolachoko.fi ripsienpidennyksiä hoitolaympäristössä tai kotikäyntinä.
      Ammattilaiset kotonatekijöistä erottaa laatu ja Y-tunnus. Itse käyttäisin vain ammattilaisen palveluita.

    • Rita_

      Mulle Studio 71:ssä Anne teki oikein nätit ja hyvät ripset. Nyt ollut kolme viikkoa ja hyvin on pysyny, ens viikolla huoltoon. :)

      Tekee vielä nyt jonkin aikaa edullisesti, kun hän on tehnyt vain rakennekynsiä eikä ripsiä.

      • ripsetjkl

        Teen ripsienpidennyksiä jyväskylässä, hinnat: uudet 45 €, huolto alkaen 30 €. Lisätiedot sähköpostitse [email protected]


    • susss1

      Hei!

      Teen ripsienpidennyksiä kotonani Jyväskylässä. Olen koulutuksen käynyt, ja teen ripsiä erittäin huolellisesti ja turvallisesti ammattilaisvälineillä. Kotonani on ergonominen kosmetologitaso.

      Vuoden loppuun teen ripsiä tarjoushinnalla!

      30€ UUDET RIPSET
      10-20€ HUOLTO
      1€/kpl KORISTEET

      (Olen paikkakunnalla uusi, joten asiakkaita koitan tällä saada)¨
      Laitahan viestiä ja kysy vapaita aikoja! Voin näyttää kuvia tekemistäni ripsistä.

      [email protected]
      Susanna M.

      • Hmmmmmm

        Kauanko oot ripsiä tehny? Aika edullisesti teet, saa nähä mitä jälki sitten on. Käy kyl miettii täs et näinköhä oot koulutusta käyny yms ku hinnat on tuota luokkaa..


      • visaelectron

        Voiko maksaa visalla?


      • Susss1
        Hmmmmmm kirjoitti:

        Kauanko oot ripsiä tehny? Aika edullisesti teet, saa nähä mitä jälki sitten on. Käy kyl miettii täs et näinköhä oot koulutusta käyny yms ku hinnat on tuota luokkaa..

        Syksyn olen ripsiä tehnyt, koulutus on JB lashesilta ja todistus kyllä löytyy;) lisätietoja voi kysellä spostilla.
        Ja jos nyt haittaa ja hämää että teen näin edullisesti, niin uus hinta on 40e uudet ripset, 30e huolto. 7.11 eteenpäin.

        Kuten edellisessä ilmoituksessa totesin, olen paikkakunnalla uusi ja asiakkaita tällä vain yritin saada kiinnostumaan. Nyt kuitenkin on jo parin viikon jonot eli eipä tässä mitään hätää ole. Tyytyväisiä ovat asiakkaat olleet. Käytän ammattilaiskalusteita ja tuotteita, joita vain koulutuksen käyneet saavat tilata.
        [email protected]


    • jenna3

      Lohikoskella sain uudet ripset 39e tarjouksena, tosi hyvät oli :) kauneuspiste hot spot löyty ainakin facesta, en tiiä muita hintoja.

    • Jacksonter
    • Jennipher
    • Hei. Minäkin haluan ripset!

    • tekoripset

      Olen käynyt kolme vuotta laitattamassa pidennykset Punahuulessa. Maksaa n. 50 e ja huoltokäynti n. 30 e.

    • 71krisse

      Kuka tekee jyväskylässä volyymiripsiä halvalla ja hyvät? Hintaa ja mitä maksaa huolto ja missä päin?

    • Annip

      Teen Jyväskylässä klassisia ripsipidennyksiä edullisesti harjoitushinnoin! :) Olen käynyt tammikuussa Salon Volumen koulutuksen!

      Ota yhteyttä jos kiinnostaa ja kysy lisää! :)

      [email protected]

    • Vollarit

      Tekeekö joku Kuokkalan-keskustan välisellä alueella ripsienpidennyksiä edullisesti esim kotonaan (30-50€) erityisesti volyymiripsiä!

      Täällä olisi vakioasiakas tarjolla!

    Ketjusta on poistettu 67 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4915
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3106
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1197
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe