"Giorgio Armani on loikannut muodin saralta sisustajaksi. Armani esitteli sisustuskotiaan Milanon asuntomessuilla.
Muodin visionääri ja omintakeisista muotiluomuksistaan tunnettu Giorgio Armani yllätti Milanon asuntomessuilla suunnittelemillaan yksinkertaisilla ja ajattomilla huonekaluilla.
Armanin sisustustyyli eroaa voimakkaasti hänen visionäärisistä muotiluomuksistaan"
http://www.iltasanomat.fi/asuminen/Näin sisustaa Giorgio Armani/art-1288383907845.html
pakko sanoa, mut kyl on äijällä tyylitajua sisustamisessa.
Näin sisustaa Giorgio Armani
3
<50
Vastaukset
ei ketään kiinnosta sisustaminen :(
No toi sisustaminen ei ole mun juttu ja olenkin jättänyt sen tyttärelle ;) Minä vaan toteutan... - Kieltämättä, onhan tuo tyylikästä, mutta minä aina katson noita asuntomessutalojakin sillä silmällä, että voisiko niissä asua. - Mun kodissani on paljon enemmän väriä; violettia, vihreää... Ja vaaleat istuimet eivät ole kovin käytännölliset lapsiperheissä, eikä aina silloinkaan, jos taloudessa asuu säännöllisesti mies XD
Tuota, kiinnostaa.
Tuon miehen tyyli on vain niin steriili sisustamisessa, ei ole lämmintä missään.
Jopa suomen Teukka voittaa tuon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510762
- 817243
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445324- 624890
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764568Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334063- 472948
- 362845
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362104