Näin sisustaa Giorgio Armani

"Giorgio Armani on loikannut muodin saralta sisustajaksi. Armani esitteli sisustuskotiaan Milanon asuntomessuilla.

Muodin visionääri ja omintakeisista muotiluomuksistaan tunnettu Giorgio Armani yllätti Milanon asuntomessuilla suunnittelemillaan yksinkertaisilla ja ajattomilla huonekaluilla.

Armanin sisustustyyli eroaa voimakkaasti hänen visionäärisistä muotiluomuksistaan"
http://www.iltasanomat.fi/asuminen/Näin sisustaa Giorgio Armani/art-1288383907845.html

pakko sanoa, mut kyl on äijällä tyylitajua sisustamisessa.
363
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat
Aloittaja

ei ketään kiinnosta sisustaminen :(

Äänestä
  • No toi sisustaminen ei ole mun juttu ja olenkin jättänyt sen tyttärelle ;) Minä vaan toteutan... - Kieltämättä, onhan tuo tyylikästä, mutta minä aina katson noita asuntomessutalojakin sillä silmällä, että voisiko niissä asua. - Mun kodissani on paljon enemmän väriä; violettia, vihreää... Ja vaaleat istuimet eivät ole kovin käytännölliset lapsiperheissä, eikä aina silloinkaan, jos taloudessa asuu säännöllisesti mies XD

Äänestä

• Tuota, kiinnostaa.
    Tuon miehen tyyli on vain niin steriili sisustamisessa, ei ole lämmintä missään.
    Jopa suomen Teukka voittaa tuon.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

monte24 kirjoitti:

"Giorgio Armani on loikannut muodin saralta sisustajaksi. Armani esitteli sisustuskotiaan Milanon asuntomessuilla.

Muodin visionääri ja omintakeisista muotiluomuksistaan tunnettu Giorgio Armani yllätti Milanon asuntomessuilla suunnittelemillaan yksinkertaisilla ja ajattomilla huonekaluilla.

Armanin sisustustyyli eroaa voimakkaasti hänen visionäärisistä muotiluomuksistaan"
http://www.iltasanomat.fi/asuminen/Näin sisustaa Giorgio Armani/art-1288383907845.html

pakko sanoa, mut kyl on äijällä tyylitajua sisustamisessa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu