Kyselin vähän mietteitä tälläiseen asiaan kun otin autoni (nissan almera vm 05) muovisella etupuskurin kulmalla kosketusta parkkihallin tolppaan ja siihen tuli erinäköisiä naarmuja. Koko naarmujen ala,jossa siis naarmuja on eri mitaisia ja syvyisiä on n.8cm levyinen leveimmästä kohtaa ja pisimmällään 27cm pitkä. Eli maalipintaa mennyt,lommoja ei tullut.
Eri liikkeisiin menen kyselemään vielä tietenkin.
Mutta kokemuksia kaipaisin, miten olette itse toimineet? Millä hinnoilla olette korjauksi / puskurien vaihtoja saaneet?
Etenkin jos joku Pirkanmaan alueella tietää hyvää korjaamoa kyseiseen ongelmaan.
Muovipuskurin naarmu;korjaus vai uuden osto?
3
1831
Vastaukset
Korjauta ihmeessä,ennenkuin menet uutta ostamaan
Varmjsta,että korjaaja on ammattimies..- ti-mies
Pieniä puskurin naarmuja olen siistinyt pienellä "kynsilakka" pensseli paikkamaalilla mutta noin iso jälki todennäköisesti vaatii pakkelia ja hiontaa naarmujen täyttämiseksi ja tasoittamiseksi muun maalipinnan tasolle, spraymaalia sekä lakkaa päälle ja vielä lakatun pinnan hionta erittäin hienolla vesihiomapaperilla sekä kiillotus maalipinnan hiomatahnalla alkuperäisen maalipinnan kiillon saavuttamiseksi.
Melko työläs, aikaa vievä ja taitoakin vaativa homma, ehkä helpompi etsiä jostain purkaamolta ehjä käytetty samanvärinen puskuri tilalle tai sitten viet auton vaan johonkin maalaamoon puskurin korjaukseen, arvelen kustannusten olevan joitain satasia suuruusluokaltaan. - Alfu
Kiitos vastauksista! Tänään on tarkoitus muutamassa korjaamossa käydä kysymässä hinta-arvioita korjaamiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä881815Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2761687Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2911458Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1751359- 58945
- 50938
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em70927- 66904
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40891Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤50873