Lihavat naiset ovat oksettavia

näin se on

87

1666

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ddddttt

      Ja luuviulut ovat kans oksettavia...

      • näin se on

        Laihat naiset ovat parhaita!


    • ddddttt

      Jos on löysä ja laiha niin ei ole paras.

    • ou mai gaad

      Joo, joo. Niin me läskit olla vastemmielisiä ja kaiken pahan alku ja juuri ja meidät pitäis poistaa muonavahvuudesta. Mutt onneksi maailmassa riittää laihoja muijia jopa tuolle vanhalle Häglundin papalle, voi kuitenkin olla ettei nuoret muijat taitais digata ton ikäsestä äijästä. Aika hauskaa ett sen piti mennä ihan Floridaan asti katselemaan naisten perseitä, kun ei taida tästä maasta innokkaita muijia hänelle löytyä :D :D :D :D

    • Tabi

      Nainen ei saa olla lihava, mutta mies saa?

      • 513543nainen45345

        Niin, koska naista pidetään yleensä kauniinpana osapuolena.

        Miehet haluavat nätin tyttösen, mutta naisille ei miehen ulkonäkö ole yhtä suuri asia. Naiset haluavat hyväluontoisen miehen jolla on korkea sosiaalinen status.

        Yleensä se menee noin.


      • fdsfcvxfds

        Eiköhän kyseiseltä mieheltä tule sama kanta myös miesten ylipainoon...


      • nuorinainen**
        513543nainen45345 kirjoitti:

        Niin, koska naista pidetään yleensä kauniinpana osapuolena.

        Miehet haluavat nätin tyttösen, mutta naisille ei miehen ulkonäkö ole yhtä suuri asia. Naiset haluavat hyväluontoisen miehen jolla on korkea sosiaalinen status.

        Yleensä se menee noin.

        jos rakastaa toista se on yks ja hailee onko se pulska vai ei.


      • ikery
        nuorinainen** kirjoitti:

        jos rakastaa toista se on yks ja hailee onko se pulska vai ei.

        Mutta voiko rakkautta kahden ihmisen välille syntyä tyhjästä tilanteessa, jossa toinen pitää itsestään huolen ja toinen on ylipainoinen?

        Missä on sellainen tilanne, että nämä kaksi potentiaalista parisuhtdehenkilöä voisivat tutustua toisiinsa niin, ettei toisen ylipaino haittaisi edes minkään vertaa? Ehkä viestittelemällä netissä pitkään ilman kuvien vaihtoa ja pienintäkään viittausta ruumiinrakenteeseen.

        Antaako kukaan hyvässä kunnossa oleva mahdollisuutta ylipainoiselle henkilölle tilanteissa, joissa on eri vaihtoehtoja? Menevätkö he baarissa juttelemaan ennemmin niille sopusuhtaisille vai ylipainoisille?

        Ei se ole niin kuin elokuvissa. Todennäköisyys sille, että laihempana käy flaksi on erittäin suuri siihen verrattuna jos olisit ylipainoinen.


      • Anonyymi

        Kaljamaha on suomalaisen miehen tavaramerkki ja suonikohjuiset kintut siihen niin avot. Ja vyölaukku🤩


      • Anonyymi
        513543nainen45345 kirjoitti:

        Niin, koska naista pidetään yleensä kauniinpana osapuolena.

        Miehet haluavat nätin tyttösen, mutta naisille ei miehen ulkonäkö ole yhtä suuri asia. Naiset haluavat hyväluontoisen miehen jolla on korkea sosiaalinen status.

        Yleensä se menee noin.

        Paksu rahapussi on ykkösasia miehessä.


    • oushit..

      Yhteiskunnallinen asema ei ole koskaan ollut tae älystä tai viisaudesta. Koskee eläkkeellä olevia dementoituvia kenraaleja jotka puhuu reikiä maineeseensa, siinä kuin toimittajia jotka tehtailevat juttuja kaikesta sonnasta mitä maailmaan mahtuu, ja jopa anonyymejä palstaääliöitä, joille jopa tällainen shitti kelpaa oman kannan tueksi.

      Kaikilla on lupa loukkaaviin ajatuksiin, mutta loukkaavien sanojen sanomiseen ei. Mutta en todellakaan kuvittele että ymmärtäisit sen.

      • fdsfdgdvcvsd

        Miksi omista mieltymyksistään ei saisi puhua? Pikkumaisia ne, jotka faktoista loukkaantuu. Lihavuus ei ole kauneusihanne. Tällainen kommentti ei liene kellekkään yllätys. Miksi sitä pitää pitää niin shokeeraavana?

        Asia erikseen jos menee toista haukkumaan päin naamaa.


      • kauneusihanne
        fdsfdgdvcvsd kirjoitti:

        Miksi omista mieltymyksistään ei saisi puhua? Pikkumaisia ne, jotka faktoista loukkaantuu. Lihavuus ei ole kauneusihanne. Tällainen kommentti ei liene kellekkään yllätys. Miksi sitä pitää pitää niin shokeeraavana?

        Asia erikseen jos menee toista haukkumaan päin naamaa.

        Lihavuus on mun kauneusihanne.


      • Tammie mie mie..
        kauneusihanne kirjoitti:

        Lihavuus on mun kauneusihanne.

        Miehen pitää olla äijä, massaa oikeissa kohden ja naisen sopusuhtainen ,laihat ämmät/ja ukot.. on jumalattoman rumia.Ei erotu massasta ..massaa.

        Suomen kauneus ihanteet on ihan persiistä.Tekotukkaa, kynttä ,silkoonia, botixia..sitä ihaillaan, blondit..Miltä se naama näyttää niillä 20v päästä siis ei voi muuta ko irvistää.Maailmalla alkaa olla jo ihmisiä jotka tehneet lukuisia operaatioita kasvoilleen niin miltä ne näyttää.

        Lihava ihminen on oma itsensä.Usklataa olla omaitsensä ja usein he ovat maailman kivoimpia.Laihuus on rumaakin ja teennäiset ihmiset heikolla itsetunnolla kokeilee kaikkee.


    • ....................

      Hommatkaa tuo lehti ja lukekaa mitä kernaali on siinä sanonut. Enimmäkseen puhui naisista oikein kunnioittavaan sävyyn. Vastausta tähän kyseiseen kysymykseen hänen ei olisi pitänyt ilmeisesti ääneen sanoa, mutta kyseessä on jälleen kerran tuon lehden mies-ansa, jossa sensaatiohakuisesti kysytään vierailta tuollaisia kysymyksiä. Alhaista.

    • hihiofho

      Joo lehdelle halutaan vaan menekkiä. Mut samapa tuo.

      Normaalipaino on paras.

    • ikerias12

      Aina kun tulee kommenttia siitä, ettei se ylipainoinen omena-lihavuusgeenin omaava Kirsi Pupuhuhdasta olekaan se unelmien nainen, niin nämä todennäköisesti ylipainoiset naiset älähtää. Ei kaikki ruumiinrakenteet ole kaikkien mieleen arvioijan iästä ja sukupuolesta huolimatta. Kyse ei ole syrjinnästä vaan omien kauneusihanteiden arvioimisesta.

      Onneksi löytyy kaikille jotakin. On niitä, jotka pitävät kiinteää kroppaa miehellä ja naisella esteettisesti kauniimpana ja sitten niitä, jotka tietävät, ettei juuri mahdollisuuksia ole edellä mainittuihin niin kyllä se hiukan pullukkakin sitten lopulta käy, ettei aivan yksin jää.

    • erilaisuusORikkautta

      Niin kyllä se hiukan pullukkakin sitten lopulta käy ettei aivan yksin jää?

      Tuskin kuule kukaan alkaa seurustelemaan sellasen kanssa joka ei ulkonäöllisesti viehätä. Mun serkkuni (miespuolinen) on normaalipainoinen pitkä mies ja hänen vaimonsa on pyöreämpi ja yhdessä ovat olleet monta vuotta. Mies kehtaa näyttäytyä naisensa kanssa, pitää tätä kädestä, minullekin kehunnu monesti kuinka kauniin ja ihanan naisen on löytäny. On ihanaa nähdä kuinka rakastuneita ovat.

      Niin kummalliselta kuin kuulostaakin, on miehiä, jotka pitävät pyöreistäkin naisista :)

    • sCsccS

      "ylipainoinen omena-lihavuusgeenin omaava Kirsi Pupuhuhdasta"
      juu juu oon hiukan tällainen, mut kiloja vastaan kamppaileva! ei oo montaa ylikiloa. tästä huolimatta mulla on komea, pitkä mies, joka ottaa mut huomioon asioissa ja hoitaa kotia. lisäksi hän on suht hyvätuloinen jne...
      mut mä oonkin ihan kaunis naamasta, se onkin varmaan pelastus!
      mutta totta on, jos on hiukankin ylikiloja, niin vienti on hiljaisempaa..tavallaan surullista, että näin on, mutta minkä sille voi...?

      • ikerias12

        Vilpittömästi onnea! Kaunis naama ja pienehkö ylipaino, niiltä osin olet varmaan aika monen miehen makuun. Jos se ylimääräisten kilojen määrä alkaa olla yli kymmenen niin en millään voi uskoa, että se on esteettistä. Kattokaa Rubenslaista naisihannetta niin tajuatte.

        Se mikä saa oman veren kiehumaan on kuinka lähes poikkeuksetta juuri nämä reilusti ylipainoiset tuppaavat älähtämään kun joku kertoo, ettei se pullukka ole heidän juttunsa. "Iso on kaunista", "enemmän mistä puristaa" ja muuta paskaa. Jokaisen lihavan naisen sisällä on sopusuhtainen nainen, joka epätoivoisesti haluaa ulos mutta ei koskaan pääse. Sitten sen varaan rakennetaan defenssit ja argumentit ovat hiekkalaatikkotasoa.

        Makuja on monia mutta uskaltaisin väittää, että suurin osa esim. 30-50 vuotiaista miehistä haluaa nimenomaan sopusuhtaisen ja kiinteä vartaloisen kumppanin ylipainoisen sijaan. Näin siis nimenomaan tapauksissa, joissa vaihtoehtoja on. Toisaalta ei se läski ole miehellä yhtään sen kauniimpaa. Näissä tapauksissa pullukat päätyvät yhteen ja tulos on sen mukaista, siirtävät omaa epäterveellistä elämäntapaansa lapsiinsa ja kierre on valmis. Valitettavasti.

        Painonpudottaminen on yksi helpoimmista asioista elämässä.


    • selväks on tullut

      Vois luulla joittenkin vastauksista ett lihavat naiset oikein tyrkyttävät itseään laihoille miehille :). Ei kenenkään ole pakko olla sellasen kans jonka ulkonäkö ei viehätä. Ei ne läskit katoa keneltäkään haukkumalla vaan kannustamalla. Eikä kenenkään tarvitse pakolla olla lihavien kans tekemisissä, jos kerran noin paljon ahdistaa nähdä lihavia ihmisiä. Eiköhän jokainen itse kroppansa kanna. On hyvä ett teille jotka syvästi inhoatte lihavia, löytyy sellasia naisia jotka täyttävät teidän ulkoiset kauneusvaatimukset. Näistä viesteistä voi lukea, ett sisäisestä kauneudesta puhuminen on pelkkää puppua. Ulkoinen kauneus ja laihuus on se tärkein pointti mikä naisessa merkitsee eniten :D :D :D

    • D. Saurus

      Hedelmällinen nainen on haluttava. Hedelmätön ei. Ihanavartaloinen 16-vuotias on haluttava, samanikäinen anorektikko ei. Runsasvartaloinenkin 16-vuotias voi olla haluttava, mutta treenatuinkaan 50 nainen ei ole haluttava, jos ovulaatiota ei tapahdu. Toki hänkin voi olla kaunis ja suurenmoinen ihminen.

      Hedelmällisyys ratkaisee seksuaalisen viehättävyyden viime kädessä aina.

      • yksinkertaista kyllä

        nimenomaan noin.

        ps. lihavat kyllä kelpaa


    • No sanoisin näin..

      naisnäkökulmasta et lihavuus on terveyshaitta.. Eli 2. tyypin diabeteksen riski kasvaa, tuki- ja liikuntaelinten sairauksien sekä sydän- ja verisuonisairauksien riskit kasvavat myös. Mitä enemmän on ylipainoa niin sen pahempi.
      Tämä näin terveydellisestä näkökulmasta..

      • Piti olla et..

        Eli 2. tyypin diabeteksen riski kasvaa, samoin tuki- ja liikuntaelinsairauksien sekä sydän - ja verisuonisairauksien riskit.


    • ite tykkään hoikasta

      "Hedelmällinen nainen on haluttava."
      Naisella saa olla aika tuhti ylipaino, ennenkun alkaa alentaa hedelmällisyyttä, varsinkin jos rasva kertyy enemmän reisiin ja lantiolle kuin vatsaan.
      Hyvä esimerkki on eräs tuttuni, päärynälihava nainen niin että reidet ja perse ovat hyllyvät, lihavat ja lapsia silä on neljä tehtynä viiden vuoden aikana. Joten kyllä on hedelmällinen, silti en vartaloltaan sanoisi erityisen haluttavaksi. vaikka makuasia tietenkin.

    • kyllästyttävää jo

      Näistä viesteistä on se tärkein pointti jo tullut selväksi eli lihavat naiset on oksettavia. Mitä tuosta enempää juttua vääntämään.Harmi vaan teille lihavien vihaajille ett aika paljon Suomessa on ylipainosuus lisääntynyt vuosien aikana varsinkin nuorten keskellä. Myös anorektia on lisääntynyt vuosien aikana. Onko sekään tervettä että syötyään roskaruokaa, nuori käyttää laksatiiveja tai käy vessassa oksentamassa syömänsä ruuan. Sekin rasittaa sydäntä. Eli voisitte miehet ja pojat miettiä kun julkisesti lauotte totuuksia naisten ja tyttöjen ulkonäöstä. Vaikka kuori näyttäis kovalta niin sisin voi olla aika herkkä. Eihän teitä kukaan pakoita olemaan lihavien naisten kanssa tekemisissä. Kyllä mä ainakin huomaan milloin mun seura ei ole toivottua ja älyän pysytellä sellasista tyypeistä kauempana joita mun lihavuus oksettaa. Ei tarvitse kuin mulkaista mua äkäsesti tai kommentoida vittumaisesti mun sanomisia, niin tajuan ett nyt pitää pysytellä hiljaa ja kauempana. Luulis teillä olevan parempaakin tekemistä kuin täällä kirjoittaa kuinka oksettavia lihavat naiset on. Eikö terassit ole jo auki, menkää sinne bongaamaan niitä kauniita ja hoikkia naisia ja antamaan pisteitä hyvästä ulkonäöstä.

      • fdslfköldskvökf

        Keskusteluhan syntyy siitä, että heti rynnätään puolustelemaan lihavia ja haukkumaan mielipiteensä sanojaa. Tässä tapauksessa mieheltä todennäköisesti kysyttiin asiasta ja hän sanoi oman mielipiteensä.

        Yleinen kauneusihanne on hoikka nainen. Ei luulisi olevan siis kovin yllättävää jos joku yksittäinen henkilö pitää hoikkia viehättävinä ja sanoo sen.

        Eipä paljon itseänikään häiritse jos nainen sanoo pitävänsä pitkistä miehistä. Itse olen pari senttiä lyhyempi kuin nykyinen keskipituus, eipä silti paljon minua hetkauta jos joku minulle tuntematon nainen pitää pitkistä miehistä.

        Aika ihmeellistä ettei ihmiset osaa ottaa vastaan kritiikkiä, vaikka tiedostavat sen ilman sanomistakin.


      • lihava ja laiha
        fdslfköldskvökf kirjoitti:

        Keskusteluhan syntyy siitä, että heti rynnätään puolustelemaan lihavia ja haukkumaan mielipiteensä sanojaa. Tässä tapauksessa mieheltä todennäköisesti kysyttiin asiasta ja hän sanoi oman mielipiteensä.

        Yleinen kauneusihanne on hoikka nainen. Ei luulisi olevan siis kovin yllättävää jos joku yksittäinen henkilö pitää hoikkia viehättävinä ja sanoo sen.

        Eipä paljon itseänikään häiritse jos nainen sanoo pitävänsä pitkistä miehistä. Itse olen pari senttiä lyhyempi kuin nykyinen keskipituus, eipä silti paljon minua hetkauta jos joku minulle tuntematon nainen pitää pitkistä miehistä.

        Aika ihmeellistä ettei ihmiset osaa ottaa vastaan kritiikkiä, vaikka tiedostavat sen ilman sanomistakin.

        eikö silloinkaan vaikuttaisi jos joku sanoisi että lyhyet miehet(joita sinä edustat) ovat oksettavia? sitähän tässä ketjussa haetaan takaa...


      • fsdvxcvfds
        lihava ja laiha kirjoitti:

        eikö silloinkaan vaikuttaisi jos joku sanoisi että lyhyet miehet(joita sinä edustat) ovat oksettavia? sitähän tässä ketjussa haetaan takaa...

        Ei kai tuolla sanavalinnalla ole juuri mitään merkitystä. Asia erikseen jos se tultaisiin päin naamaa sanomaan.


    • laihduttanut

      Eipä ihmekkään että naisilla on saatanasti ulkonäköpaineita.. Miehet ne jaksaa haukkua. Joko on liian lihava, liian laiha tai millon mitäkin. Kattokaa miehet peiliin.. Tuskin täydellisiä olette. Menkää sinne viroon tai venäjälle niitä "kauniita" naisia hakemaan ei tarvi tulla tänne inisemään ja haukkumaan. Mitähän helvetin tyydytystä saatte siitä kun tuutte tänne mollaamaan naisten ulkonäköö?

      • gfdvcgfgdfgdffgdf

        Minä ainakin mollaan huonoa kritiikinsietokykyä, en ulkonäköä.

        Liian lihavia ja liian laihoja, siitä syystä, koska on eri miehiä ja eri mielipiteitä. Toiset eivät pidä hoikista ja toiset eivät pidä lihavista.

        Naisilla on ulkonäköpaineita ja miehillä on ulkonäköpaineita. Miksi tämän pitäisi olla negatiivinen asia. Ulkonäköpaineet ajavat ihmisiä salille, se on mielestäni positiivinen asia. Johan täällä ollaankin näytetty petolinnun perseiltä vuosikausia verrattuna ulkomaihin.


      • ei mua varten
        gfdvcgfgdfgdffgdf kirjoitti:

        Minä ainakin mollaan huonoa kritiikinsietokykyä, en ulkonäköä.

        Liian lihavia ja liian laihoja, siitä syystä, koska on eri miehiä ja eri mielipiteitä. Toiset eivät pidä hoikista ja toiset eivät pidä lihavista.

        Naisilla on ulkonäköpaineita ja miehillä on ulkonäköpaineita. Miksi tämän pitäisi olla negatiivinen asia. Ulkonäköpaineet ajavat ihmisiä salille, se on mielestäni positiivinen asia. Johan täällä ollaankin näytetty petolinnun perseiltä vuosikausia verrattuna ulkomaihin.

        Paremmin se ulkoilu kuntoa nostaa kuin salilla hikoilu. Siellähän useimmat käyvät vaan esittelemässä toisilleen omaa kroppaansa ja rusketustaan. Huvittavaa ne jotka saililla käy, ei muuta liikuntaa pahemmin harrasta ja salillekin mennään autolla :). Muuta sitten ulkomaille ett löydät mieleistä seuraa sieltä. Mä jätän salikäynnit muille, koska ei se mun rumaa naamaa paranna tai kaunista. Se touhu ei ole mua varten, rupeais vaan pirusti ahdistamaan kun on niin helvetin paljon muita rumempi ihminen.


      • fsdfcvxfdsvxcfdsfsd
        ei mua varten kirjoitti:

        Paremmin se ulkoilu kuntoa nostaa kuin salilla hikoilu. Siellähän useimmat käyvät vaan esittelemässä toisilleen omaa kroppaansa ja rusketustaan. Huvittavaa ne jotka saililla käy, ei muuta liikuntaa pahemmin harrasta ja salillekin mennään autolla :). Muuta sitten ulkomaille ett löydät mieleistä seuraa sieltä. Mä jätän salikäynnit muille, koska ei se mun rumaa naamaa paranna tai kaunista. Se touhu ei ole mua varten, rupeais vaan pirusti ahdistamaan kun on niin helvetin paljon muita rumempi ihminen.

        Kuntosali on tehokkain tapa parantaa fyysistä kuntoaan. Toki aerobistakaan ei kannata unohtaa, mutta kyllä sali riittää mainiosti kunnonkohotukseen.

        Riippuu paljon ihmisestä ja salin sekä asunnon sijainnista mennäänkö sinne autolla vai ei. Itse en aja autoa ollenkaan, joten menen salille aina pyörällä tai kävellen.

        Et ilmeisesti ole koskaan käynyt salilla jos olet tuota mieltä kuntosaleista.


      • ei mua varten
        fsdfcvxfdsvxcfdsfsd kirjoitti:

        Kuntosali on tehokkain tapa parantaa fyysistä kuntoaan. Toki aerobistakaan ei kannata unohtaa, mutta kyllä sali riittää mainiosti kunnonkohotukseen.

        Riippuu paljon ihmisestä ja salin sekä asunnon sijainnista mennäänkö sinne autolla vai ei. Itse en aja autoa ollenkaan, joten menen salille aina pyörällä tai kävellen.

        Et ilmeisesti ole koskaan käynyt salilla jos olet tuota mieltä kuntosaleista.

        Joskus vuosia sitten kävin, mutta en pitänyt paikasta. Liikaa peilejä joka paikassa, rupes ahdistamaan, kun ei muutenkaan pahemmin tykkää katsella itseään peilistä ;). Ne käykööt niissä jotka tykkää, mä en tykkää. Mä olen nykyään jo niin syrjäytynyt kaikesta ja ahdistun jo ajatuksesta ett pitäis paikkaan jossa on paljon ihmisiä. Enkä mä oikeasti halua esitellä omaa kroppaa missään. Jos liikun niin yksinäni pyöräilen tai kävelen. Mua ei sais kirveelläkään mihinkään salille itseäni häpäisemään muitten eessä ;) Jokainen liikkuu tavallaan


      • fdsvcxvsfxcvcxfdsb
        ei mua varten kirjoitti:

        Joskus vuosia sitten kävin, mutta en pitänyt paikasta. Liikaa peilejä joka paikassa, rupes ahdistamaan, kun ei muutenkaan pahemmin tykkää katsella itseään peilistä ;). Ne käykööt niissä jotka tykkää, mä en tykkää. Mä olen nykyään jo niin syrjäytynyt kaikesta ja ahdistun jo ajatuksesta ett pitäis paikkaan jossa on paljon ihmisiä. Enkä mä oikeasti halua esitellä omaa kroppaa missään. Jos liikun niin yksinäni pyöräilen tai kävelen. Mua ei sais kirveelläkään mihinkään salille itseäni häpäisemään muitten eessä ;) Jokainen liikkuu tavallaan

        Ne peilit ovat siellä sitä varten, että pystyy katsomaan omaa suoritustekniikkaa. Ei suinkaan itsensä ihastelua varten.

        Kun menee kunnon salille, ei siellä kovin paljon huomiota muihin kiinnitetä. Aika rauhassa saa treenailla, yleensä vain kuvittelee kaikkien katsovan.


    • kyllästyttävää jo

      Tulipa kirjoitushärö tuohon tekstiin. Piti olla ett anoreksia on lisääntynyt vuosien aikana.

    • sissos saatana

      Ylipaino ja lihavuus ovat merkki itsekurin sekä oman kehon kunnioituksen puutteesta. Ei ketään sellainen viehätä, hyi olkoon.
      Runsas alipaino ei myöskään ole kaunista. Hoikka saa olla, kunhan ei mallin mittoihin mennä jolloin 180cm eukkeli painaa ~45kg.

      Huvittaa tämä miten samat pallerot jaksavat mussuttaa pinnallisuudesta ja kaikesta muusta, keksiä tekosyitä ja kääntää aihe "ei miehetkään ole täydellisiä" sen sijaan, että kohdistaisivat tuon energian laihduttamiseen.

      Itse harrastan sulkapalloa, salia ja lenkkeilyä, sekä pyrin pitämään huolen siitä, että olen muutenkin yleisesti siisti. Jos nainen ei viitsi käydä edes lenkillä paria kertaa viikossa, jotta pysyisi kroppa kondiksessa, olen melko varma, että edes persoonamme eivät kohtaisi.

      Todellisuus on, että se on 1-2% luokkaa näistä komeista ja itsestään huolta pitävistä miehistä, joita saattaisi edes hiukan kiinnostaa suuremman kokoinen nainen. Teidän pitää vain tajuta se tosiasia, että olette itse ajaneet itsenne siihen tilaan kun te olette, eli ette omaa itsekuria ettekä juurikaan välitä ulkonäöstä. Siinä on ihan turha valittaa, että pelkät kaljuuntuneet kaljamahaiset paskakainalot tulevat juttelemaan. Ymmärtäkää vain, että paremman eteen tarvitsette todella paljon tuuria ja säkää.

      • pläski!

        Teillä onkin vaimon kanssa vilinää ja vilskettä kotosalla kun käytte töissä, hoidatte penskat ja penskojen harrastukset ja ramppaatte joka ilta vielä itse liikkumassa jossain.... :-D


      • fdsvxfdsfsd
        pläski! kirjoitti:

        Teillä onkin vaimon kanssa vilinää ja vilskettä kotosalla kun käytte töissä, hoidatte penskat ja penskojen harrastukset ja ramppaatte joka ilta vielä itse liikkumassa jossain.... :-D

        Itse olen kaukaa viisas enkä hanki lapsia.

        Ps. En ole kirjoittaja jolle vastasit.


      • ikery
        pläski! kirjoitti:

        Teillä onkin vaimon kanssa vilinää ja vilskettä kotosalla kun käytte töissä, hoidatte penskat ja penskojen harrastukset ja ramppaatte joka ilta vielä itse liikkumassa jossain.... :-D

        Kyllä sitä aikaa löytyy jos on motivaatiota. Tuon perhehelvetin taakse on aivan turha ja liiankin helppo piiloutua.

        Painonpudotus lähtee ennen kaikkea syömistesi tarkkailusta. Syö vähemmän kuin kulutat niin paino putoaa. Siihen ei penskojen harrastukset vaikuta.

        Salilla menee pukkarikäynteineen noin tunti. Jos ei pysty nipistämään tuntia itselleen 3-4 kertaa viikossa niin onko se elämä jota ihminen haluaa..


      • pläski!
        ikery kirjoitti:

        Kyllä sitä aikaa löytyy jos on motivaatiota. Tuon perhehelvetin taakse on aivan turha ja liiankin helppo piiloutua.

        Painonpudotus lähtee ennen kaikkea syömistesi tarkkailusta. Syö vähemmän kuin kulutat niin paino putoaa. Siihen ei penskojen harrastukset vaikuta.

        Salilla menee pukkarikäynteineen noin tunti. Jos ei pysty nipistämään tuntia itselleen 3-4 kertaa viikossa niin onko se elämä jota ihminen haluaa..

        Juu kyllä se voi olla hyvin elämää jota itse haluaa! Eikä minulla ole lapsia ainakaan vielä mutta ihan tarpeeksi muuta tekemistä kuin käydä siellä salilla! :-D Arvottamisesta siinä varmasti on kyse järjestelmällisyyden lisäksi, mutta totta, kyllä kaikkeen sellaiseen useinmiten löytyy aikaa johon on motivaatiota. Ehkä joku sitten piiloutuukin asian taakse, en tiedä yhtään? Jotenkin vain tuntuu että lapsosilla on kerhoa kerhon perään nykyään, jonne ne on kuskattava. 30 vuotta sitten lasten harrastukset eivät yleensä vieneet kaikkea VANHEMPIEN aikaa....


      • elä elämää älä .....
        ikery kirjoitti:

        Kyllä sitä aikaa löytyy jos on motivaatiota. Tuon perhehelvetin taakse on aivan turha ja liiankin helppo piiloutua.

        Painonpudotus lähtee ennen kaikkea syömistesi tarkkailusta. Syö vähemmän kuin kulutat niin paino putoaa. Siihen ei penskojen harrastukset vaikuta.

        Salilla menee pukkarikäynteineen noin tunti. Jos ei pysty nipistämään tuntia itselleen 3-4 kertaa viikossa niin onko se elämä jota ihminen haluaa..

        voihan veeeee...kuule, sinä ihminen, kaikilla ei ole varaa käydä saleilla ..onko se käynyt joskus pienissä aivoissasi mieleen. Äläkä sano että kävele tai muuta ilmoitt. touhua.
        Kaikilla ei vain ole siihen mahdollisuutta vaikka aikaa löytyisi. Tiedätkö yleensä semmoisesta ns. sosiaalisen paikan ongelmista.
        Itse olen suhtkoht. norm painoinen/järkinen nainen. Synnyttänyt 2 lasta. Hei haloo pahvi
        eivät kaikki ole kuin sinä, ja toivottavasti et tule kokemaan jotain mielent.terv. ongelmia. Vaikka...oikeastaan kirjoituksesi jälkeen toivoisin , että kokisit ITSE
        etkä vain selittäisi ns. täydellisestä elämästä syömisimineen ja liikkumiseen
        niin ehkä sitten oppisit arvostamaan ...k a i k k i a ...ihmisiä


      • ikery
        elä elämää älä ..... kirjoitti:

        voihan veeeee...kuule, sinä ihminen, kaikilla ei ole varaa käydä saleilla ..onko se käynyt joskus pienissä aivoissasi mieleen. Äläkä sano että kävele tai muuta ilmoitt. touhua.
        Kaikilla ei vain ole siihen mahdollisuutta vaikka aikaa löytyisi. Tiedätkö yleensä semmoisesta ns. sosiaalisen paikan ongelmista.
        Itse olen suhtkoht. norm painoinen/järkinen nainen. Synnyttänyt 2 lasta. Hei haloo pahvi
        eivät kaikki ole kuin sinä, ja toivottavasti et tule kokemaan jotain mielent.terv. ongelmia. Vaikka...oikeastaan kirjoituksesi jälkeen toivoisin , että kokisit ITSE
        etkä vain selittäisi ns. täydellisestä elämästä syömisimineen ja liikkumiseen
        niin ehkä sitten oppisit arvostamaan ...k a i k k i a ...ihmisiä

        Kiitos, että konkretisoit edellisen viestini. Tätä mä just tarkoitin.

        Eihän se paino putoa, minäkuva muutu, itsevarmuus nouse ja elämänlaatu parane jos niille ei mitään tee. Se on motivaatiosta kiinni pohjimmiltaan ja jos sitä ei löydy niin ei kai sille mitään voi.

        Salijäsenyys on noin 30 euroa kuukaudessa. Sekin summa säästyy kun jättää ostamatta sen mäyräkoiran ja sipsipussit pari kertaa kuukaudessa.

        Tiedän sosiaalisten tilanteiden ongelmasta mutta ei se sun syömisiin vaikuta.

        En sano, että kävele koska noin laiska ja jääräpäinen tuskin koskaan saa itseään liikkeelle.


      • pläski!
        ikery kirjoitti:

        Kiitos, että konkretisoit edellisen viestini. Tätä mä just tarkoitin.

        Eihän se paino putoa, minäkuva muutu, itsevarmuus nouse ja elämänlaatu parane jos niille ei mitään tee. Se on motivaatiosta kiinni pohjimmiltaan ja jos sitä ei löydy niin ei kai sille mitään voi.

        Salijäsenyys on noin 30 euroa kuukaudessa. Sekin summa säästyy kun jättää ostamatta sen mäyräkoiran ja sipsipussit pari kertaa kuukaudessa.

        Tiedän sosiaalisten tilanteiden ongelmasta mutta ei se sun syömisiin vaikuta.

        En sano, että kävele koska noin laiska ja jääräpäinen tuskin koskaan saa itseään liikkeelle.

        Vähän epäilen että turha sulle on mitään selittää... mutta jäänpä mielenkiinnolla katsomaan josko joku tahtoo kuitenkin yrittää! :-)


      • ikery
        pläski! kirjoitti:

        Vähän epäilen että turha sulle on mitään selittää... mutta jäänpä mielenkiinnolla katsomaan josko joku tahtoo kuitenkin yrittää! :-)

        Kyllä se taitaa olla niin, että ylipainoisilla ne defenssit on niin tiukassa, ettei mitään toivoa viestin läpi menemisestä. Sitten sitä laihdutetaan kun lääkäri niin sanoo 50-vuotistarkastuksessa.

        No mut jokainen tyylillään.


      • pläski!
        ikery kirjoitti:

        Kyllä se taitaa olla niin, että ylipainoisilla ne defenssit on niin tiukassa, ettei mitään toivoa viestin läpi menemisestä. Sitten sitä laihdutetaan kun lääkäri niin sanoo 50-vuotistarkastuksessa.

        No mut jokainen tyylillään.

        En mä tajua miksi viitsin iskeä päätäni seinään, mutta antaa mennä....

        Kovin sulla on ruusuiset kuvat siitä millainen se taloudellinen tilanne nykyään saattaa ihmisillä olla? Entäs sitten kun laskujen maksamisen jälkeen tili on heti satasen miinuksella? Ei kyse ole aina siitäkään valitseeko ihminen nyt mäyräkoiran vai salikortin!

        No ok, syöminen sitten. Ei sitä paljon karppaillakaan kun kuukauden budjetti on MIINUS sata euroa? Halvinta apetta on kaurapuuro, makaroni ja peruna. Perunan kilohinta on viiskymmentä senttiä ja paprikan viisi euroa. Mitä tänään syötäisiin?

        No kun olisi niitä töitä niin sitten olisi sitä rahaa. Mutta kun sitten ei ole aikaa. Seuranani on laumaeläin, olisi todella väärin olla sen 9h työreissulla päivässä ja sen jälkeen jättää se vielä yksin illalla että pääsee itse treenaamaan. Tottakai kävelen elukan kanssa, mutta annan sen pysähdellä ja tutkia ja siinä ei kalorit kulu. Koska sillä ei ole 9 tuntiin ollut mitään tekemistä ja tutkiminen on sen ominta alaa, en ala retuuttamaan sitä juoksemalla vain siksi että oma perseeni kiinteytyisi.

        Ei olisi järkeä ottaa eläintä jos ei ole valmis viettämään sen kanssa aikaa. Lapsista en tiedä kun ei niitä ole, mutta voin nyt kysyä muilta, onko niitä lapsia järkeä tehdä jos ei aio viettää niiden kanssa aikaa, tai sitten kuskailla niihin harrastuksiin jos se on se tämän päivän juttu.

        Sitten on vielä kotihommat, oli töissä tai ei. Enkä nyt tarkoita sitä että pitää laittaa astiat tiskikoneeseen tai muuta yhtä massiivista. Ihan näiden tavallistenkin hommien lisäksi on lämmitettävä, luotava lunta, leikattava nurmikkoa, halottava/pinottava halkoja ja pätkittävä risuja jne. Lisäksi on kaikenlaista pientä tai suurempaa remonttia vähän väliä.

        Ja jos sitten haluaisi vaikkapa lueskella jossain välissä tai se itselle mieluinen rentoutumiskeino nyt vaan on jotain ihan muuta kuin hikihatussa treenaaminen, tai paniikinomainen säntäily paikasta toiseen että kaiken saisi hoidettua.

        Kyllä, motivaatiolla varmasti onnistuu vaikka mikä. Ja tiedän kyllä että esim. porkkanoita ja pakastevihanneksia saa suhteellisen halvalla. Vähän kumminkin luulen että jos ihmisellä on muitakin velvotteita, vaikeuksia tai murhetta niin sitä motivaatiota vaaditaan suoraan sanottuna puolet enemmän kuin edes kuvittelet, että helppo se on maalla neuvoa kun merellä on mysky????

        Vai pitäskö tässä nyt ittekin laittaa asiat tärkeysjärjestykseen ja myydä omaisuus että joskus saa sitten sossun maksamaan ne laskut jos se tili ei sitten ihan miinuksella olisi, viedä perheenjäsen piikille kun ei ole aikaa hoitaa, muuttaa kerrostaloon että kotityöt vähenisi... Ei siksi että haluaisin asua kerrostalossa ja olla ilman koiraa, vaan ihan siksi että jotkut ihmeen natsit on jatkuvasti puuttumassa itselle täysin vieraan ihmisen ulkonäköön????

        Ihan kiva toisaalta jos haluaa kannustaa positiivisessa hengessä, varsinkin jos vaikuttaa siltä että toisella on oikeasti paha olla pläskiensä kanssa. Mutta eipä ne oikeat ulkonäköterroristit taida erotella onko kyse sairaudesta, valinnasta vai laiskuudesta, vai kuinka? Miten he voisivatkaan, kun eivät luultavasti sitä vastaantulijaa tunne! Olisiko jotain syytä joidenkin välillä kehittää sitä henkistäkin puolta?


      • DHDHHDDHHD
        pläski! kirjoitti:

        En mä tajua miksi viitsin iskeä päätäni seinään, mutta antaa mennä....

        Kovin sulla on ruusuiset kuvat siitä millainen se taloudellinen tilanne nykyään saattaa ihmisillä olla? Entäs sitten kun laskujen maksamisen jälkeen tili on heti satasen miinuksella? Ei kyse ole aina siitäkään valitseeko ihminen nyt mäyräkoiran vai salikortin!

        No ok, syöminen sitten. Ei sitä paljon karppaillakaan kun kuukauden budjetti on MIINUS sata euroa? Halvinta apetta on kaurapuuro, makaroni ja peruna. Perunan kilohinta on viiskymmentä senttiä ja paprikan viisi euroa. Mitä tänään syötäisiin?

        No kun olisi niitä töitä niin sitten olisi sitä rahaa. Mutta kun sitten ei ole aikaa. Seuranani on laumaeläin, olisi todella väärin olla sen 9h työreissulla päivässä ja sen jälkeen jättää se vielä yksin illalla että pääsee itse treenaamaan. Tottakai kävelen elukan kanssa, mutta annan sen pysähdellä ja tutkia ja siinä ei kalorit kulu. Koska sillä ei ole 9 tuntiin ollut mitään tekemistä ja tutkiminen on sen ominta alaa, en ala retuuttamaan sitä juoksemalla vain siksi että oma perseeni kiinteytyisi.

        Ei olisi järkeä ottaa eläintä jos ei ole valmis viettämään sen kanssa aikaa. Lapsista en tiedä kun ei niitä ole, mutta voin nyt kysyä muilta, onko niitä lapsia järkeä tehdä jos ei aio viettää niiden kanssa aikaa, tai sitten kuskailla niihin harrastuksiin jos se on se tämän päivän juttu.

        Sitten on vielä kotihommat, oli töissä tai ei. Enkä nyt tarkoita sitä että pitää laittaa astiat tiskikoneeseen tai muuta yhtä massiivista. Ihan näiden tavallistenkin hommien lisäksi on lämmitettävä, luotava lunta, leikattava nurmikkoa, halottava/pinottava halkoja ja pätkittävä risuja jne. Lisäksi on kaikenlaista pientä tai suurempaa remonttia vähän väliä.

        Ja jos sitten haluaisi vaikkapa lueskella jossain välissä tai se itselle mieluinen rentoutumiskeino nyt vaan on jotain ihan muuta kuin hikihatussa treenaaminen, tai paniikinomainen säntäily paikasta toiseen että kaiken saisi hoidettua.

        Kyllä, motivaatiolla varmasti onnistuu vaikka mikä. Ja tiedän kyllä että esim. porkkanoita ja pakastevihanneksia saa suhteellisen halvalla. Vähän kumminkin luulen että jos ihmisellä on muitakin velvotteita, vaikeuksia tai murhetta niin sitä motivaatiota vaaditaan suoraan sanottuna puolet enemmän kuin edes kuvittelet, että helppo se on maalla neuvoa kun merellä on mysky????

        Vai pitäskö tässä nyt ittekin laittaa asiat tärkeysjärjestykseen ja myydä omaisuus että joskus saa sitten sossun maksamaan ne laskut jos se tili ei sitten ihan miinuksella olisi, viedä perheenjäsen piikille kun ei ole aikaa hoitaa, muuttaa kerrostaloon että kotityöt vähenisi... Ei siksi että haluaisin asua kerrostalossa ja olla ilman koiraa, vaan ihan siksi että jotkut ihmeen natsit on jatkuvasti puuttumassa itselle täysin vieraan ihmisen ulkonäköön????

        Ihan kiva toisaalta jos haluaa kannustaa positiivisessa hengessä, varsinkin jos vaikuttaa siltä että toisella on oikeasti paha olla pläskiensä kanssa. Mutta eipä ne oikeat ulkonäköterroristit taida erotella onko kyse sairaudesta, valinnasta vai laiskuudesta, vai kuinka? Miten he voisivatkaan, kun eivät luultavasti sitä vastaantulijaa tunne! Olisiko jotain syytä joidenkin välillä kehittää sitä henkistäkin puolta?

        Selitysten mestari :D


      • pläski!
        DHDHHDDHHD kirjoitti:

        Selitysten mestari :D

        Pakko plussata jo ihan siitä syystä että oli niiiiiin odotettavissa!!!! :-D Kuten sanoin, ihan turhaa, ei riitä rautalanka! :-D


      • iekryus
        pläski! kirjoitti:

        En mä tajua miksi viitsin iskeä päätäni seinään, mutta antaa mennä....

        Kovin sulla on ruusuiset kuvat siitä millainen se taloudellinen tilanne nykyään saattaa ihmisillä olla? Entäs sitten kun laskujen maksamisen jälkeen tili on heti satasen miinuksella? Ei kyse ole aina siitäkään valitseeko ihminen nyt mäyräkoiran vai salikortin!

        No ok, syöminen sitten. Ei sitä paljon karppaillakaan kun kuukauden budjetti on MIINUS sata euroa? Halvinta apetta on kaurapuuro, makaroni ja peruna. Perunan kilohinta on viiskymmentä senttiä ja paprikan viisi euroa. Mitä tänään syötäisiin?

        No kun olisi niitä töitä niin sitten olisi sitä rahaa. Mutta kun sitten ei ole aikaa. Seuranani on laumaeläin, olisi todella väärin olla sen 9h työreissulla päivässä ja sen jälkeen jättää se vielä yksin illalla että pääsee itse treenaamaan. Tottakai kävelen elukan kanssa, mutta annan sen pysähdellä ja tutkia ja siinä ei kalorit kulu. Koska sillä ei ole 9 tuntiin ollut mitään tekemistä ja tutkiminen on sen ominta alaa, en ala retuuttamaan sitä juoksemalla vain siksi että oma perseeni kiinteytyisi.

        Ei olisi järkeä ottaa eläintä jos ei ole valmis viettämään sen kanssa aikaa. Lapsista en tiedä kun ei niitä ole, mutta voin nyt kysyä muilta, onko niitä lapsia järkeä tehdä jos ei aio viettää niiden kanssa aikaa, tai sitten kuskailla niihin harrastuksiin jos se on se tämän päivän juttu.

        Sitten on vielä kotihommat, oli töissä tai ei. Enkä nyt tarkoita sitä että pitää laittaa astiat tiskikoneeseen tai muuta yhtä massiivista. Ihan näiden tavallistenkin hommien lisäksi on lämmitettävä, luotava lunta, leikattava nurmikkoa, halottava/pinottava halkoja ja pätkittävä risuja jne. Lisäksi on kaikenlaista pientä tai suurempaa remonttia vähän väliä.

        Ja jos sitten haluaisi vaikkapa lueskella jossain välissä tai se itselle mieluinen rentoutumiskeino nyt vaan on jotain ihan muuta kuin hikihatussa treenaaminen, tai paniikinomainen säntäily paikasta toiseen että kaiken saisi hoidettua.

        Kyllä, motivaatiolla varmasti onnistuu vaikka mikä. Ja tiedän kyllä että esim. porkkanoita ja pakastevihanneksia saa suhteellisen halvalla. Vähän kumminkin luulen että jos ihmisellä on muitakin velvotteita, vaikeuksia tai murhetta niin sitä motivaatiota vaaditaan suoraan sanottuna puolet enemmän kuin edes kuvittelet, että helppo se on maalla neuvoa kun merellä on mysky????

        Vai pitäskö tässä nyt ittekin laittaa asiat tärkeysjärjestykseen ja myydä omaisuus että joskus saa sitten sossun maksamaan ne laskut jos se tili ei sitten ihan miinuksella olisi, viedä perheenjäsen piikille kun ei ole aikaa hoitaa, muuttaa kerrostaloon että kotityöt vähenisi... Ei siksi että haluaisin asua kerrostalossa ja olla ilman koiraa, vaan ihan siksi että jotkut ihmeen natsit on jatkuvasti puuttumassa itselle täysin vieraan ihmisen ulkonäköön????

        Ihan kiva toisaalta jos haluaa kannustaa positiivisessa hengessä, varsinkin jos vaikuttaa siltä että toisella on oikeasti paha olla pläskiensä kanssa. Mutta eipä ne oikeat ulkonäköterroristit taida erotella onko kyse sairaudesta, valinnasta vai laiskuudesta, vai kuinka? Miten he voisivatkaan, kun eivät luultavasti sitä vastaantulijaa tunne! Olisiko jotain syytä joidenkin välillä kehittää sitä henkistäkin puolta?

        No höh. Täytyy kommentoida tota sun kirjoitusta.

        Puhut, että laskujen jälkeen ei työttömällä ole varaa ylimääräiseen. Fair play. Ymmärrän aivan täysin. Sitten sanot, että jos niitä töitä olisi niin sitten ei ole vastaavasti aikaa. Kun on tuo puutarhan hoito, tiskikoneen täyttö, pesuhuoneen kaakeliremontti, pakastimen sulattaminen ja hiusten pesu. Ja se Seiskakin pitäis saada luettua just tänään. Rautalangan pätkä olisi riittänyt jos olisit sanonut, että ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta.

        Miten ihmeessä kuvittelet, että muut ihmiset, joilla on työ tai vastaavasti ovat pois työelämästä pystyvät hoitamaan tuon saman, joka sun logiikan mukaan vaatii 27 tuntisia vuorokausia?

        Ymmärrän kyllä, että ihmisillä taloudellinen tilanne voi olla huono ja on asioita, joita täytyy jättää tekemättä. Mutta suinkin jos on vain aikaa ja varallisuutta niin en ymmärrä miksi ihminen ei pidä huolta siitä kaikkein tärkeimmästä.


      • pläski!
        iekryus kirjoitti:

        No höh. Täytyy kommentoida tota sun kirjoitusta.

        Puhut, että laskujen jälkeen ei työttömällä ole varaa ylimääräiseen. Fair play. Ymmärrän aivan täysin. Sitten sanot, että jos niitä töitä olisi niin sitten ei ole vastaavasti aikaa. Kun on tuo puutarhan hoito, tiskikoneen täyttö, pesuhuoneen kaakeliremontti, pakastimen sulattaminen ja hiusten pesu. Ja se Seiskakin pitäis saada luettua just tänään. Rautalangan pätkä olisi riittänyt jos olisit sanonut, että ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta.

        Miten ihmeessä kuvittelet, että muut ihmiset, joilla on työ tai vastaavasti ovat pois työelämästä pystyvät hoitamaan tuon saman, joka sun logiikan mukaan vaatii 27 tuntisia vuorokausia?

        Ymmärrän kyllä, että ihmisillä taloudellinen tilanne voi olla huono ja on asioita, joita täytyy jättää tekemättä. Mutta suinkin jos on vain aikaa ja varallisuutta niin en ymmärrä miksi ihminen ei pidä huolta siitä kaikkein tärkeimmästä.

        No kyllähän minä olen mielestäni pariinkin otteeseen sanonut että motivaatiolla onnistuu kaikki? Voisihan sitä olla vaikka syömättä KOKONAAN, varmasti laihtuu eikä ole rahasta kiinni. Jos se rasvaprosentti on se tärkein asia maailmassa. Mutta sitten sen tosiaan pitäisi olla tärkeintä maailmassa, eli motivaatiota vaaditaan luultavasti enemmän kuin keskivertokansalaiselta?

        Onhan se terveellinen ruokavalio hyvää ja helppoa kun valitsee sieltä hevi-tiskiltä vaihtelevasti mitä kivaa nyt ikinä haluaakaan. Kuinkahan ihanalta maistuu päivittäin pussi tai pari keittovihanneksia vuodesta toiseen varsinkin kun saa olla melkoinen velho että siitä mitään syötävän makuista loihtii alunperinkään? Voisinpa kuvitella että parin vuoden jälkeen vaatii todellakin motivaatiota....

        Lisäksi sanoin tai sanon ainakin nyt, että minulla ei ole mitään haluja vapaa-ajalla juosta tuli pyrstön alla koko ajan vain siksi että saan kaiken hoidettua. Ja kun ei ole ollut onni omistaa niitäkään työpaikkoja jossa vain kynsiä viilaillaan ja kelloa vilkuillaan niin en minä oikeasti välttämättä edes jaksaisi.

        Mukavasti ohitit myöskin sen oikeasti kaikkein tärkeimmän myöskin eli koiran? Otanko mukaan? Joihinkin joukkuepallopeleihin tulisi kyllä ihan uutta nostetta! Kunhan ette sitten valita että miksi noita koiria/lapsia pitää joka paikkaan raahata... Ja kyllä, ne lapsetkin menisi tärkeysjärjestyksessä ohi rasvaprosenttini, niinkuin nyt menee tuo koira.

        En myöskään lähtisi salille kesken kylpyhuoneen laatoittamisen, juu myönnetään.

        Ehkä kaikilla ei sitten ole tarpeeksi tekemistä? Erilainen takka tai koko lämmitysjärjestelmä? Ei ole oikein järkeä hurauttaa sieltä salilta kotiin lisäämään puita vähän väliä kesken kaiken?


      • pläski! kirjoitti:

        En mä tajua miksi viitsin iskeä päätäni seinään, mutta antaa mennä....

        Kovin sulla on ruusuiset kuvat siitä millainen se taloudellinen tilanne nykyään saattaa ihmisillä olla? Entäs sitten kun laskujen maksamisen jälkeen tili on heti satasen miinuksella? Ei kyse ole aina siitäkään valitseeko ihminen nyt mäyräkoiran vai salikortin!

        No ok, syöminen sitten. Ei sitä paljon karppaillakaan kun kuukauden budjetti on MIINUS sata euroa? Halvinta apetta on kaurapuuro, makaroni ja peruna. Perunan kilohinta on viiskymmentä senttiä ja paprikan viisi euroa. Mitä tänään syötäisiin?

        No kun olisi niitä töitä niin sitten olisi sitä rahaa. Mutta kun sitten ei ole aikaa. Seuranani on laumaeläin, olisi todella väärin olla sen 9h työreissulla päivässä ja sen jälkeen jättää se vielä yksin illalla että pääsee itse treenaamaan. Tottakai kävelen elukan kanssa, mutta annan sen pysähdellä ja tutkia ja siinä ei kalorit kulu. Koska sillä ei ole 9 tuntiin ollut mitään tekemistä ja tutkiminen on sen ominta alaa, en ala retuuttamaan sitä juoksemalla vain siksi että oma perseeni kiinteytyisi.

        Ei olisi järkeä ottaa eläintä jos ei ole valmis viettämään sen kanssa aikaa. Lapsista en tiedä kun ei niitä ole, mutta voin nyt kysyä muilta, onko niitä lapsia järkeä tehdä jos ei aio viettää niiden kanssa aikaa, tai sitten kuskailla niihin harrastuksiin jos se on se tämän päivän juttu.

        Sitten on vielä kotihommat, oli töissä tai ei. Enkä nyt tarkoita sitä että pitää laittaa astiat tiskikoneeseen tai muuta yhtä massiivista. Ihan näiden tavallistenkin hommien lisäksi on lämmitettävä, luotava lunta, leikattava nurmikkoa, halottava/pinottava halkoja ja pätkittävä risuja jne. Lisäksi on kaikenlaista pientä tai suurempaa remonttia vähän väliä.

        Ja jos sitten haluaisi vaikkapa lueskella jossain välissä tai se itselle mieluinen rentoutumiskeino nyt vaan on jotain ihan muuta kuin hikihatussa treenaaminen, tai paniikinomainen säntäily paikasta toiseen että kaiken saisi hoidettua.

        Kyllä, motivaatiolla varmasti onnistuu vaikka mikä. Ja tiedän kyllä että esim. porkkanoita ja pakastevihanneksia saa suhteellisen halvalla. Vähän kumminkin luulen että jos ihmisellä on muitakin velvotteita, vaikeuksia tai murhetta niin sitä motivaatiota vaaditaan suoraan sanottuna puolet enemmän kuin edes kuvittelet, että helppo se on maalla neuvoa kun merellä on mysky????

        Vai pitäskö tässä nyt ittekin laittaa asiat tärkeysjärjestykseen ja myydä omaisuus että joskus saa sitten sossun maksamaan ne laskut jos se tili ei sitten ihan miinuksella olisi, viedä perheenjäsen piikille kun ei ole aikaa hoitaa, muuttaa kerrostaloon että kotityöt vähenisi... Ei siksi että haluaisin asua kerrostalossa ja olla ilman koiraa, vaan ihan siksi että jotkut ihmeen natsit on jatkuvasti puuttumassa itselle täysin vieraan ihmisen ulkonäköön????

        Ihan kiva toisaalta jos haluaa kannustaa positiivisessa hengessä, varsinkin jos vaikuttaa siltä että toisella on oikeasti paha olla pläskiensä kanssa. Mutta eipä ne oikeat ulkonäköterroristit taida erotella onko kyse sairaudesta, valinnasta vai laiskuudesta, vai kuinka? Miten he voisivatkaan, kun eivät luultavasti sitä vastaantulijaa tunne! Olisiko jotain syytä joidenkin välillä kehittää sitä henkistäkin puolta?

        Tekosyyt ja selitykset ovat kuten per**reikä, jokaiselta löytyy sellainen.


      • pläski!
        TheOne kirjoitti:

        Tekosyyt ja selitykset ovat kuten per**reikä, jokaiselta löytyy sellainen.

        Jaapa jaa. Sanot tuolla toisaalla liikkuvasi työksesi. Mitäpä tuohon sitten voisi sanoa.... :-D Että sulta siis löytyy aikaa liikkumiseen, on se kyllä kumma! :-D


    • läski olen,so what

      Kiitos totuudesta jonka olen jo ymmärtänyt. Ainoa huvittava juttu on se etten mä aina ole lihava ollut. Ei musta silloinkaan kukaan ollut kiinnostunut. Eli on ihan sama olenko lihava vai hoikka, kun ei kukaan koskaan kiinnostu. Ja on ihan sama olenko olemassa vai ei, koska kukaan ei musta ole kiinnostunut. Mä olen vain oikeastikin liian ruma nainen, sen takia ei kukaan ikinä voi kiinnostua mun näkösestä ihmisestä.piste. Tällä hetkellä mulle on muut asiat elämässä tärkeimpiä kuin omat läskit. Joten olen suosiolla läski, itsehän mä ne mukani kannan. Ei mun elämä muutu vaikka laihtusinkin, yhtä syrjäänvetäytyvä olisin silloinkin ja se rumuuteni ei muutu vaikka paino putoais. Mut on jo muutenkin maahan lyöty muitten toimesta ja siellä pysyn. Ei se laihtuminen tois mun elämään mitään onnea ja autuutta,yksin olisin joka tapauksessa. Mut on maahan lyöty, päähän potkittu liian monta kertaa, ett olen oppinut pysymään pois muitten tieltä. Älkää stressatko toisten läskeistä noin paljon, pitäkää vain huolta omasta kiinteästä kropasta. Hyvähän se on että jaksatte pitää huolta omasta kunnosta. Tällä hetkellä minä en jaksa pitää huolta itsestäni. Mä en ole kellekään niin tärkeä ihminen, ett on yks hailee mitä itselleni teen tai olen tekemättä. Ja anteeksi kun olen olemassa läskeineni. Nyt on kesä, menkää miehet hakemaan itsellenne niitä hoikkia laatunaisia, jotka kuolaavat teidän timmien urheilullisten kroppien perään. Mä pysyn suosiolla syrjässä kaikesta, etten häiritse teidän normivartaloisten upeaa elämää.

      • pläski!

        Älähän nyt, et kai ole tosissasi? Jos olet, niin varmastikin kannattaisi harkita jotain apua, saatat olla masentunut?

        Ei mokomien junttien takia kannata ressiä ottaa. Etsitään me pläskit jotain muuta mukavaa tekemistä, maailmahan on ihmeitä täynnä!


      • läski olen
        pläski! kirjoitti:

        Älähän nyt, et kai ole tosissasi? Jos olet, niin varmastikin kannattaisi harkita jotain apua, saatat olla masentunut?

        Ei mokomien junttien takia kannata ressiä ottaa. Etsitään me pläskit jotain muuta mukavaa tekemistä, maailmahan on ihmeitä täynnä!

        Kiitti. Ehkä olen masentunut, mutt se on pientä kaiken seassa. On tapahtunut liian paljon sellasta johon ei itse voi vaikuttaa ja se masentaa. Kai siihen vähitellen sopeutuu kun asiaan tottuu ja hyväksyy sen. Mun pitää laittaa oma itseni nyt sivuosaan elämässä joksikin aikaa. Elämä on aika rankkaa välillä, ihmeitten aika on ohi ainakin mun elämässä. Ei voi suunnitella mitään, kun ei tiedä mihin suuntaan asiat menee. Harmittaa vaan kun en saanut omaa elämää sille mallille ett olis voinut auttaa läheistäni paremmin.


      • ikerias12
        läski olen kirjoitti:

        Kiitti. Ehkä olen masentunut, mutt se on pientä kaiken seassa. On tapahtunut liian paljon sellasta johon ei itse voi vaikuttaa ja se masentaa. Kai siihen vähitellen sopeutuu kun asiaan tottuu ja hyväksyy sen. Mun pitää laittaa oma itseni nyt sivuosaan elämässä joksikin aikaa. Elämä on aika rankkaa välillä, ihmeitten aika on ohi ainakin mun elämässä. Ei voi suunnitella mitään, kun ei tiedä mihin suuntaan asiat menee. Harmittaa vaan kun en saanut omaa elämää sille mallille ett olis voinut auttaa läheistäni paremmin.

        No ei sun sitä tarvi kenenkään muun takia tehdä kuin itsesi. Jos alkaisin listaamaan painonpudotuksen ja yleiskunnon kohoamisen mukanaan tuomia hyöyjä ei 5000 merkkiä riittäisi alkuunkaan.

        Omalta kohdalta voin sanoa, että reilu 2 vuotta kestänyt projekti on ollut uskomattoman palkitseva. Pituutta 176 ja painoa 98 kiloa lähtötilanteessa. Omassa nahassa olo oli todella ahdistunut ja täysin muuttuneen elämäntilanteen myötä ei masennusdiagnoosi olisi ollut kaukana. Suurin läpimurto oli kun tajusin, että on asioita joihin ei voi vaikuttaa ja asioita joihin voi. Hommasin salikortin, juoksukengät ja laitoin toimeksi. Ensimmäisellä kerralla salilla sain penkissä pelkällä tangolla (20 kiloa) 5 toistoa joka kertoi melko hyvin kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin kehoni suhteen. Ensimmäinen lenkki oli 400 metriä juosten ja henkihän siinä meinasi lähteä. Nykyään penkistä saan samat 5 toistoa 90 kilolla ja viimeisin lenkkini oli 18 kilometriä. Paino on 80 kiloa ja pituutta 177 eli parantuneen ryhdin ja yleiskunnon kohoamisen myötä muutos kropassa on ollut huomattava. Nyt olen erittäin tyytyväinen ja samalla harrastus on muuttunut elämäntavaksi joten en voisi koskaan kuvitella itseäni samaan jamaan kuin aikaisemmin. Muutos henkisellä puolella on vielä suurempi. Itseluottamus on pilvissä, sosiaaliset kyvyt kasvaneet exponentiaalisesti sekä mikä tärkeintä yleinen perusfiilis on vaihtunut masentuneesta pohjavireisestä angstista pirteään ja elinvoimaiseen. Olisi vähättelyä sanoa, että tämä muutos mullisti elämäni ja olen kuin uusi ja kliseisesti parempi ihminen. Vanhat kaverit eivät ole uskoa muutosta. Vanhaan ei ole paluuta. Mikä tärkeintä mielestäni on se, että kaikki tämä on tapahtunut 30. synttäreideni jälkeen.

        Tämän vuoksi en voisi koskaan kuvitella olevani lihavan naisen kanssa koska en voi käsittää, kuinka kukaan voi olla tyytyväinen itseensä sellaisenaan ja olemaan tasapainoisessa parisuhteessa.

        Mutta makuja on monia.


      • fdsvxcfdsfds

        Painoitko itsellesi plussaa vai saitko tuon plussan tsempiksi vai katsoiko joku, että nyt on tarpeeksi nöyrä ihminen, painan plussaa :D

        Ehkä olosi paranisi kuitenkin jos olisit hoikka. Ylipaino vaikeuttaa elämää, mukavampi olla kevyt. Ja toki se tuo myös paljon sisältöä elämään, tosin en tiedä onko sinulla elämässäsi jo tarpeeksi sisältöä muutenkin.


      • läski olen,so what
        ikerias12 kirjoitti:

        No ei sun sitä tarvi kenenkään muun takia tehdä kuin itsesi. Jos alkaisin listaamaan painonpudotuksen ja yleiskunnon kohoamisen mukanaan tuomia hyöyjä ei 5000 merkkiä riittäisi alkuunkaan.

        Omalta kohdalta voin sanoa, että reilu 2 vuotta kestänyt projekti on ollut uskomattoman palkitseva. Pituutta 176 ja painoa 98 kiloa lähtötilanteessa. Omassa nahassa olo oli todella ahdistunut ja täysin muuttuneen elämäntilanteen myötä ei masennusdiagnoosi olisi ollut kaukana. Suurin läpimurto oli kun tajusin, että on asioita joihin ei voi vaikuttaa ja asioita joihin voi. Hommasin salikortin, juoksukengät ja laitoin toimeksi. Ensimmäisellä kerralla salilla sain penkissä pelkällä tangolla (20 kiloa) 5 toistoa joka kertoi melko hyvin kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin kehoni suhteen. Ensimmäinen lenkki oli 400 metriä juosten ja henkihän siinä meinasi lähteä. Nykyään penkistä saan samat 5 toistoa 90 kilolla ja viimeisin lenkkini oli 18 kilometriä. Paino on 80 kiloa ja pituutta 177 eli parantuneen ryhdin ja yleiskunnon kohoamisen myötä muutos kropassa on ollut huomattava. Nyt olen erittäin tyytyväinen ja samalla harrastus on muuttunut elämäntavaksi joten en voisi koskaan kuvitella itseäni samaan jamaan kuin aikaisemmin. Muutos henkisellä puolella on vielä suurempi. Itseluottamus on pilvissä, sosiaaliset kyvyt kasvaneet exponentiaalisesti sekä mikä tärkeintä yleinen perusfiilis on vaihtunut masentuneesta pohjavireisestä angstista pirteään ja elinvoimaiseen. Olisi vähättelyä sanoa, että tämä muutos mullisti elämäni ja olen kuin uusi ja kliseisesti parempi ihminen. Vanhat kaverit eivät ole uskoa muutosta. Vanhaan ei ole paluuta. Mikä tärkeintä mielestäni on se, että kaikki tämä on tapahtunut 30. synttäreideni jälkeen.

        Tämän vuoksi en voisi koskaan kuvitella olevani lihavan naisen kanssa koska en voi käsittää, kuinka kukaan voi olla tyytyväinen itseensä sellaisenaan ja olemaan tasapainoisessa parisuhteessa.

        Mutta makuja on monia.

        Hienoa ett oot saanut itses kuosiin. Mulla itsellä ei riitä nyt intoa ja puhtia laihduttamiseen, ehkä joskus myöhemmin. Ihmisenä en kiinnosta sen kummemmin vaikka hoikka olisinkin. Huomaa teidän vastauksista että ootte aika nuoria ja elämän murheet ei paljoa mieltä paina. Mulla on nyt vähän tärkeämpääkin huolehdittavaa kuin omat läskit. Ei mun seurasta kukaan ole silloinkaan innostunut kun olin suht normaalipainoinen, eikä esim. työnsaanti ollut sen helpompaa. Mulla on naamavärkki sen verran rumempaa sorttia, ett on ihan sama olenko läski vai hoikka, ei kukaan tälläsen seurassa ikinä halunnut olla ja kulkea ihmisten ilmoilla :D :D :D. Mun itsetunto tuhottiin jo kouluaikana, kun kiusauksen kohteeksi jouduin. Ei mua läskien takia kiusattu vaan muista ulkonäköön liittyvistä syistä. Miksi on vaikea joittenkin tajuta ettei laihduttaminen kaikille aukaise seuraelämän portteja tai tuo hyvää itsetuntoa. Mun perusluonne on ujo ja syrjäänvetäytyvä introvertti, sitä ei laihduttaminen muuksi muuta. Mutta on hienoa että joillekin laihduttaminen on tuonut elämään parempaa sisältöä. Mä laihdutan sitten, kun muut asiat ei stressaa niin paljoa ja on aikaa omalle itselleni. Nyt ei ole aikaa.


      • pläski!
        läski olen,so what kirjoitti:

        Hienoa ett oot saanut itses kuosiin. Mulla itsellä ei riitä nyt intoa ja puhtia laihduttamiseen, ehkä joskus myöhemmin. Ihmisenä en kiinnosta sen kummemmin vaikka hoikka olisinkin. Huomaa teidän vastauksista että ootte aika nuoria ja elämän murheet ei paljoa mieltä paina. Mulla on nyt vähän tärkeämpääkin huolehdittavaa kuin omat läskit. Ei mun seurasta kukaan ole silloinkaan innostunut kun olin suht normaalipainoinen, eikä esim. työnsaanti ollut sen helpompaa. Mulla on naamavärkki sen verran rumempaa sorttia, ett on ihan sama olenko läski vai hoikka, ei kukaan tälläsen seurassa ikinä halunnut olla ja kulkea ihmisten ilmoilla :D :D :D. Mun itsetunto tuhottiin jo kouluaikana, kun kiusauksen kohteeksi jouduin. Ei mua läskien takia kiusattu vaan muista ulkonäköön liittyvistä syistä. Miksi on vaikea joittenkin tajuta ettei laihduttaminen kaikille aukaise seuraelämän portteja tai tuo hyvää itsetuntoa. Mun perusluonne on ujo ja syrjäänvetäytyvä introvertti, sitä ei laihduttaminen muuksi muuta. Mutta on hienoa että joillekin laihduttaminen on tuonut elämään parempaa sisältöä. Mä laihdutan sitten, kun muut asiat ei stressaa niin paljoa ja on aikaa omalle itselleni. Nyt ei ole aikaa.

        Muistahan kuitenkin jotenkin pitää itsestäsi huolta myös vaikka muuta murhetta olisikin! Niitä läheisiäkään ei auta jos itse väsyt auttaessa, sitten vaan kaikki ovat väsyneitä. Pääklinikalla juttelu (jos sut todetaan masentuneeksi) vie ehkä sen 1h/vko! Ulkoilu saattaisi piristää, enkä nyt tarkoita että pitäisi painua hölkkäilemään ja laihduttelemaan! Vaikka istuskelet puistossa ja katselet maisemia että saat aurinkoa ja raitista ilmaa! Kyllä se siitä!


    • aser333

      Kaikilla on oma makunsa, myös Hägglundilla. Itse taas pidän juuri lihavista naisista.

    • tytöntyllerö900

      Täällä yksi nuori nainen, joka on elänyt/elää kaksi ääripäätä. Pahimmillani olin 170/107 kg. Urheilua olen harrastanut aina (jalkapalloa salibandya), mutta syömiseni oli jotain järkyttävää. Ja minä myönnän, että läskini hankin oikeasti syömisellä. Olin siis painooni nähden ihan ok kunnossa, mutta en tietenkään liikunnasta huolimatta tuntenut itseäni terveeksi.

      Sitten päätin ryhdistäytyä. Tajusin, ettei kukaan tee sitä puolestani enkä voi jatkaa noin. Aloin tarkkailemaan syömisiäni, ja painon putoamisen myötä liikkumaan entistä enemmän. Painoa tippui vuodessa yli 55 kiloa.
      Tänä päivänä mittani ovat siis 170/51. Tosin nyt täytyy lääkärin määräyksestä saada paino 55 kiloon, mutta en ota siitä kamalaa ressiä. Pikkuhiljaa hyvä tulee.

      Olen kiitollinen siitä, että jokin silloin herätti minut. Koska olen vielä nuorikin (20-vuotias), ei ihoa jäänyt juurikaan roikkumaan. Toki liikunnalla oli varmasti oma osuutensa tähän.

      Parasta tässä kaikessa on se, että vaikka näytänkin (omasta mielestäni ainakin) nykyään melko kauniilta, ei se minusta ole tehnyt millään tavoin pinnallista tai muutenkaan kettumaista ämmää. En tuomitse ylipainoisia millään tavoin, sillä edelleen minun on todella helppo samaistua heihin; olenhan itsekin elänyt suurimman osan elämästäni pulleana.
      Harmittaa toki vain se, että ihmisistä taas on tullut ilkeämpiä minua kohtaan. Etenkin tuntemattomista ( ylipainoisista). Tekisi vain mieli mennä aina sanomaan, että olin itsekin samassa "jamassa" vielä vähän reilu vuosi sitten.

      On se jännä, että lihavampana naisena minulla oli enemmän naispuolisia ystäviä ja tuntemattomatkin lähestyivät helpommin kuin nyt hoikkana. Nyt saan vain ilkeitä katseita.

    • o b s e rver

      "On se jännä, että lihavampana naisena minulla oli enemmän naispuolisia ystäviä ja tuntemattomatkin lähestyivät helpommin kuin nyt hoikkana. Nyt saan vain ilkeitä katseita."
      Se olisi jännä, js näin ei olisi- kateus, kateus...

    • ...................

      No Jenkkilästähän tosiaan löytyy TOSI isoja tapauksia. Enpä ihmettele, jos ex-komentaja sitä hätkähti.

      Mitä sitten taas yleisesti tulee lihavuuteen. En itse osaa kuvitella, että kiinnostuisin sinkkuna lihavasta miehestä. En tosin lähtisi eropapereita kiikuttamaan vaikka puolisoni vuosien varrella lihoisikin. Joten ei se minusta ole omistuista, jos joihinkin miehiinkin pätee sama juttu. Mutta sitä en oikein ymmärrä, miten jotkut tuntuvat miltei menettävän yöunensa tiedosta, että maapallolla taplaa ylipainoisia ihmisiä ja kirjoittelevat nettiin suutuksissaan tästä aiheesta. En mä nyt ainakaan henkisesti niin heikko ole, että tuntisin kipua vaikka minkäkroppanen ihminen näkökenttään astuisi. Vaikka en koe ylipainoista kroppaa yhtä viehättävänä kuin normaalipainoista. Vähän tuntuu, että joillekin tuo on tuo läski-inho on mennyt ihan liian överiksi ja se on jonkinlainen keino ehkä pönkittää sitä omaa itsetuntoa, jos ei itse satu olemaan ylipainoinen. En myöskään jostain syystä tykkää yhtään ruskeista silmistä, eivät vaan ole ikinä miellyttäneet. Mutta ei mun tulisi mieleenkään siitä saada itkupotkuraivareita ja valittaa.

      Sinänsä jäi mietityttämään, että kuinka selvästi miehet ilmaisevat naiselleen, jos heillä on oikeasti iso ongelma sen kanssa, jos nainen lihoaa tai olisi lihava. Itse harrastan liikuntaa paljon ja kroppa on timmissä kunnossa. Mutta mua jotenkin karmii ajatus, että miehellä olisi noin jyrkät mielipiteet tuosta enkä itse tietäisi sitä. Minulle on ihan sama harrastaako mieheni mitä (se on hänen asiansa ja hänen harrastukset ovat häntä itseään varten) tai vaikka sitten lihoisikin. Se toki huolettaisi, jos yhtäkkiä hyppäisi nyk. normipainon alarajoilta vakavaan ja tosi isoon ylipainoon.

    • En kerro konttoria

      Älkäähän nyt. Kävin tuossa vähän aikaan sitten pankissa, jossa oli sellainen pyöreä naisvirkailija lyhyessä hameessa ja avokaulaisessa puserossa. Kilojakin oli varmasti 15 yli naistenlehtien ihannepainon.
      En meinannut nimeäni enää paperiin osata kirjoittaa, kun se hymyili pilke silmäkulmassa.
      Olisin syönyt sen suuhuni vaikka heti.

    • ikerys

      Entä jos olet vain epätoivoinen, jolle kaikki etäisesti sensuellit ja eroottiset naiset toimivat kiihotuksen kohteena? Kaikki käy. Vai käykö?

    • joo00000000000000000

      tunnen monta kanssa sisarta joille sopii pyöreys. todella tyylikkäitä ja älykkäitä pyöreitä sisareita ja vahvoja, hyvät itsetunnot. Liikkuvat ja syövät terveellisesti mutta pyöreys on vain osa heitä.

      • fdsvcxfdsfsd

        Totta. Joillekkin ihmisille sopii pyöreys, mutta eivät he seksikkäitä ole.


    • hhhhmmmmmm11

      miehillä ei ole oikeutta hakuua lihavia naisia keskutelupalstalla, mutta lihavilla, isotissisillä akoilla on oikeus haukkua laihoja ja pienirintaisia naisia?
      katkeruus on käsinkosketeltavaa

    • oma valinta

      Lihavuus nyt vain ei ole sellainen synnynnäinen ominaisuus kuin vaikka hiustenväri ("pyöreys on vain osa heitä"-hah!) vaan itse aiheutettu, terveydelle vaarallinen ja useimpien mielestä esteettisesti negatiivinen hankittu ominaisuus. Musta ihan ok joku sanoo että se kuvottaa, yhtä lailla kuin vaikka tupakointi tai alkoholismi.
      Joillain hoikkuuss vaatii enemmän työtä, joillakin se tulee luonnostaa, mahdotonta se ei ole kellekään. Tiedän, mistä puhun: isäni 120kg, äitini 105kg, sisareni nyt 30-v:na 90kg ja itse 58kg, koska näen vaivaa asian eteen. Geenejä on turha syyttää.

    • läski olen,so what

      Hienoa!! Hyvä homma!! Mä myönnän että olen laiska liikkumaan ja syön enempi kuin kulutan. Mitä sitten, eihän se muille kuulu vaikka vetäisin urakalla evästä suuhuni. Mulla ei ole intoa ja aikaa hypätä salilla tai mennä lenkille. Noh, tietenkin jos yöllä tai aamuyöstä kävisin niin sitten ehkä. Mä laihdutan sitten kun aikaa löytyy ja intoa riittää. Ei se laihtuminen ennenkään mun kohdalla mitään onnea ja autuutta tuonut, samanlailla olen yksikseni ja porukoista ulkona ja eikä miesonni parantunut vaikka hoikempi olin. Hienoa ett jotkut jaksaa panostaa kuntoiluun ja ulkonäköön, minä en jaksa, koska vaikka mitä tekisin niin silti olisin toisten silmissä paskaa ja sekundaa, mappi-ö:hön kuuluva. Se asia ei muuttuis mihinkään. En mä itse ole valikoinut ystäviä ulkonäön tai painon mukaan, tyyliin ett en mä ton kans voi olla kamu kun se on noin läski tai ruma tai onpa tolla karseet kuteet päällä yäk,menee maine pilalle kun ton kans liikkuu. Kyllä mä tiedän ett lihavuuteni on itse aiheutettua, mutt se on mun ongelma, ei kenenkään muun. Jokainen omat kilonsa itse kantaa. Toiset suree syömällä,paino nousee ja toiset laihtuu kun murehtivat. Ei nämä lihavia loukkaavat vastaukset ja tekstit saa mua innosta kiljuen juoksemaan salille läskejäni sulattelemaan ett kelpaisin muille ihmisille. Ei monetkaan teistä mun näköstä ystäväksi huolis vaikka laihtuisin normaalipainoseksi :). Eikä lihavuus tarkoita sitäkään ett kyseinen ihminen olis jotenkin muita tyhmempi. Antakaa jokaisen olla sellanen kuin haluaa, ilman ett stressaatte turhia toisten ulkonäöstä. Eihän teidän hoikkien ole pakko, jos lihavia inhoatte, olla tekemisissä meidän kanssa. Luulis teille löytyvän oman tasoistanne ja mieleistänne seuraa.

    • mr_groove

      Tunnen muutaman lihavan naisen, jotka osaavat pukeutua ja kantavat kilonsa kauniisti. He ovat jopa kaltaiseni laiheliinifanin mielestä omalla tavallaan seksikkäitä, vaikka en välttämättä haluaisi nähdä heitä alasti. Valitettavasti suurin osa ylipainoisista naisista ei osaa pukeutua naisellisesti eivätkä muutenkaan välitä ulkonäöstään. Sellaisista naisista on aika vaikea löytää seksikkyyttä.

    • läski olen

      On sulla pienet murheet, kun jaksat lihavien naisten pukeutumisesta huolta kantaa. Onhan noita hoikkia naisiakin jotka ei pukeudu naisellisesti tai pidä huolta ulkonäöstään. No, sulla on sun mielipiteet. Sun mielestä lihavat ei ole edes ihmisiä, niin minkäs sille voi. Ei munkaan mielestä kaikki hoikat miehet ole fiksuja tai komeita, osasta heistä ei löydy mitään inhimillisyyttä vaikka tikulla kaivais. Voi olla ett moni sut tunteva nainen ei halua nähdä sua ilman vaatteita mr_groove. Jokainen näkee toiset ihmiset omalla tavalla. Sä et siedä lihavia, niin se on sun asias. Voi olla ett mäkään ei sietäis sua, jos jossakin suhun törmäis vaikka olisitkin kropaltas hoikka ja komea, kun sun luonne vaikuttaa teksteistä päätellen sellaselta nk.yli-ihmiseltä, etten haluais tuolla tavalla ajattelevan kans olla missään tekemisissä. Toivotaan ettet joudu ainakaan muhun missään törmäämään ettei sun päiväs menis täysin pilalle tälläsen läskin nahtyäsi :)

    • esteses

      Lihavat miehet ovat ihan yhtä ällöttäviä, kuin ylipainoiset naiset. Ja lihavuus on usein itse aiheutettua, mutta siihen vaikuttavat myös geenit, aineenvaihdunta ja sairaudet esim. kilpirauhasen vajaatoiminta, joka on todella yleinen ja usein ei tajuta mennä lääkäriin, koska lihomisen ei ajatella olevan oire. Mutta on myös tyhmää syyttää sairautta yms. jos on oikeasti reilusti ylipainoinen, vaikka sairaus nopeuttaisi lihomista niin on se lihominen alkanut itseaiheutetusti.

    • tyhmä vai viisas?

      Tunti aikaa olin viel kanssas samaa mieltä...mut nyt...en enää oo.
      Mielumin paksu ja sisäisesti kaunis kun tänään tapaamani
      kaunis ja sisäisesti ruma.

      Hyväulkonäkö ja laihuus on paljon mut se ei oo sit kun aletaan
      neljätkymment käymään enään oikeastaan mitään.
      Ulkonäkö on eka mitä se menettää.

    • .........

      Kilpirauhasen vajaatoiminta EI ole niin yleistä. Ja toiseksi: se ei ole hoitotasapainossa ollessaan mikään este laihtumiselle ja terveelle normaalipainolle. En ole lihavia vastaan, mutta tämä on totta.

    • läski olen

      Ja täällä se mylly jauhaa ja jauhaa ja jauhaa ja jauhaa...jne. Olkaa hoikat onnellisia että olette hoikkia ja täydellisiä ihmisiä. Voitte taputtaa itsellenne. Me lihavat olemme mitä olemme, laihdumme sitten kun laihdumme,omasta tahdosta. Toivottavasti sitten laihtuessaan entinen lihava muistaa mitä oli olla lihava. Ihmisiä me kaikki ollaan, olimme sitten lihavia, hoikkia, lyhyitä, pitkiä, rumia, kauniita..jne. Pitäisi muistaa että meillä kaikilla on myös tunteet, kuoremme alla, olimme lihavia tai hoikkia. Se laihduttaminen lähtee jokaisesta itsestään, ei siihen ketään voi pakolla painostaa. Jos lihavat ihmiset kauheasti ärsyttää, niin kiertäkää meidät kauempaa tai kääntäkää päätä sivulle, ei meitä ole pakko katsoa. Jatkakaa veikkosten jauhamista lihavien naisten oksettavuudella, jos se teidän päivän ja mielen parantaa. Pääasia että jostakin hyvän olon saatte.

    • erilainenmies*

      Joo hoikat naisethan ne luuleekin olevansa joku maailman lahja miehille. Monet hoikat naiset on sitäpaitsi helvetin itserakkaita paskoja. Kyllä oon aina ollu sitä mieltä että naisella täytyy olla muotoja eikä tartte olla mikään salilla treenaava ulkonäkökeskeinen akka. Tällänen paskamainen kuva mulle on tullu hoikista ja/sekä urheilullisista naisista. Ollaan vittu niin ittee täynnä että huh huh. En ole sellasen kanssa koskaan seurustellut mutta jutellu paljon ja kavereiden sekä sukulaisten kautta ollu tekemisissä. Jotenki niin sellasia imeliä, ohan se jees et on hyvä ittetunto mut miks pitää olla niin leuhka? Luullaan et ollaan maailman napa ja kaikista seksikkäimpiä. Jokaisella on toki omanlaisensa maku mut kyllä muodokas nainen on haluttava, ei hoikka eikä laiha.

      • samanlainen mies

        No läskejä sinulle riittää ainakin Suomessa, pidä hyvänäsi.


    • uioiu

      Ahh... lihavat naiset - nuo luojan miehille suomat upeat kaunokaiset
      Ei leiki ne pajun vitsaa, ei taivu - syövät ne pitsaa, ei vaivu ne kaloritauluun
      Siks tämäkin mies naisen pulskan eessä puhkeaa lauluun.

    • ja nyt taas älähtää

      Totuushan on että kukaan lihava ei ole läski omasta tahdostaan,
      lihavuus tulee itsekurin puutteesta ja välinpitämättömyydestä itseensä.

    • so what???????

      Kymmenen pojoa ja papukaijamerkki päälle fiksuudestasi. Mitäs sitten. Kun ei jaksa laihduttaa, niin ei se sulle tai muullekaan kuulu pätkän vertaa. Mä on läski, eikä ne mun läskit sun tahdosta tai käskystä häviä. Itseppä jokainen ruhonsa kantaa. Se on sun ongelma jos lihavien näkeminen ahdistaa. Hypi vaikka tasajalkaa, jos se vaikka helpottais sun tuskaas.

    • Anonyymi

      Samoin lihavat miehet🤣

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2711
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1165
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      94
      1151
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1094
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1021
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      943
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      42
      845
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      38
      817
    Aihe