Moi! Ajattelin kysellä tätä kautta Hard Rock Cafe:sta. Onko kellään kokemusta, onko joku käynyt tällaisessa mestassa? Mikä siinä ravintolassa on sellaista, että siellä olisi pitänyt käydä edes kerran? Mitä siellä tarjotaan - live music? vai sitten vain entisten starojen esineistöä? Eli mikä juttu toi Hard Rock Cafe on?
Mulla on ois mahdollisuus käydä Berliinissä kesällä, joten tarjoutuisi tilanne käydä ainakin yhdessä!
Hard Rock Cafe
rock or cafe
2
224
Vastaukset
- budi
hieno ketju! Mä kuuntelen pajareissa yleensä ensin rotevaa ränttätättäbluesia ja/tai rock and rollia. Myöhemmin sukellan syvälle psykedeliseen maailmaan ja lopuksi on hyvä tasoitella herkällä ja kauniilla folkilla. Ja jossain välissä on syytä antaa tilaa kunnon nostalgialle.
- rock or cafe
OK - tällä foorumilla ei kait sitten kellään ole ollut mahdollisuutta käydä kyseisessä mestassa - onhan se vähän kaukana - eli oli kait aika turhaa kysellä täältä! Sorry että vaivasin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131458
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881307Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361067- 68974
- 39917
- 69874
- 97867
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54852- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39784