Moi! Ajattelin kysellä tätä kautta Hard Rock Cafe:sta. Onko kellään kokemusta, onko joku käynyt tällaisessa mestassa? Mikä siinä ravintolassa on sellaista, että siellä olisi pitänyt käydä edes kerran? Mitä siellä tarjotaan - live music? vai sitten vain entisten starojen esineistöä? Eli mikä juttu toi Hard Rock Cafe on?
Mulla on ois mahdollisuus käydä Berliinissä kesällä, joten tarjoutuisi tilanne käydä ainakin yhdessä!
Hard Rock Cafe
rock or cafe
2
263
Vastaukset
- budi
hieno ketju! Mä kuuntelen pajareissa yleensä ensin rotevaa ränttätättäbluesia ja/tai rock and rollia. Myöhemmin sukellan syvälle psykedeliseen maailmaan ja lopuksi on hyvä tasoitella herkällä ja kauniilla folkilla. Ja jossain välissä on syytä antaa tilaa kunnon nostalgialle.
- rock or cafe
OK - tällä foorumilla ei kait sitten kellään ole ollut mahdollisuutta käydä kyseisessä mestassa - onhan se vähän kaukana - eli oli kait aika turhaa kysellä täältä! Sorry että vaivasin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614318KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1383022Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452352Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?452254- 241873
- 911842
- 281586
- 221549
- 1481384
- 321200