Bikinit vai kokouikkari?

nuorinainen**

kumpi? miehet kummista enemmän tykkäätte bikineistä vai uikkareista ja minkäikäsenä ois bikineistä siirtyä kokouikkariin? naiset kumpia te käytätte?? itse tykkään enemmän bikineistä, mielestäni yleensä kokouikkarissa näyttää makkaralta, jolla ei ole naisellisuus kurveja ym. kiitos jo nyt etukäteen kommenteista. :)

33

2228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No, höh

      Bikineistä tietenkin ja siirtyminen kokouikkareihin sitten kun muodot ovat jotain muuta kuin bikineihin kelpaavaa.. toiset naiset istuvat ikänsä bikineihin, toiset eivät koskaan, vaan näyttävät ihan yhtä makkaralta.

    • tsirra

      En ole nainen, mutta voin kertoa että teknisissä uima-asuissa saa mitä mielikuvituksellisemmat rusketusraidat.

      (Siis hirveät)

    • nuorinainen**

      joskus kun käyn jossain uimahallissa niin siel jotkin mummot käyttävät bikineitä.. itteeni se ei niinkään liikuta, mutta luulis että ite tietäis millon ei enää kannata käyttää.

      Saakos pullakat naiset käyttää bikineitä?

      • Eihän ne

        miehetkään sitä röllykkämasuansa piiloon saa, miksi naisen pitäisi?

        Bikinit vaan rohkeasti kaikille. Jokainen nainen on kaunis. :)


      • nuorinainen**
        Eihän ne kirjoitti:

        miehetkään sitä röllykkämasuansa piiloon saa, miksi naisen pitäisi?

        Bikinit vaan rohkeasti kaikille. Jokainen nainen on kaunis. :)

        jollakin tapaa joo, mutta jos joku mummeli on bikineissä.. no jokaisella omat mielipiteens.


      • ed.
        nuorinainen** kirjoitti:

        jollakin tapaa joo, mutta jos joku mummeli on bikineissä.. no jokaisella omat mielipiteens.

        "itteeni se ei niinkään liikuta" :D

        Tiedän yhden 80-vuotiaan, joka käyttää bikineitä. Mahtavaa! :)


      • nuorinainen**
        ed. kirjoitti:

        "itteeni se ei niinkään liikuta" :D

        Tiedän yhden 80-vuotiaan, joka käyttää bikineitä. Mahtavaa! :)

        aivan joo, aika mahtavaa vai mitä!? puhun ohi oman suun. jaa'a. alleviivaan tuon "niinkään". . . . sillä tarkotan enimmikseen


      • hyi helvetti
        ed. kirjoitti:

        "itteeni se ei niinkään liikuta" :D

        Tiedän yhden 80-vuotiaan, joka käyttää bikineitä. Mahtavaa! :)

        ja ala osa on varmaan stringit..:D


    • Jos vaan se kroppa on OIKEESTI treenattu ja trimmattu siihen bikini kuntoon, ni ehdottomasti bikinit! =)

    • ....................

      Kokouikkarit olivat vielä 90-luvulla paljon hienompia kuin nykyään. Nykyisin bikinit taitaa olla parempi vaihtoehto.

    • animalistic girl

      Kokouikkari on vastenmielinen märkänä.Olen huono,lyhyen matkan uimari joka ui rantaan päin enkä käy uimahalleissa (uimastadionilla lasten altaassa pelkästään).
      Siis suosin bikineitä mukavuussyistä: maha ruskettuu paljaana, iho kuivuu ja bikineitä on helppo pistää pyykkinarulle kuivumaan koska ovat niin pienet.
      Inhoan kuitenkin eriväri-biksusettejä: minusta pitää olla samanvärinen ylä-ja alaosa.
      Naru-kolmiobiksut ovat hankalat koska eivät koskaan minulla istu.Itse asiassa parhaat bikinit mielestäni ovat kaarituelliset ja lempivärini on fuksia tai pinkki, punainenkin kiva.

      • nuorinainen**

        niin mutta on niissä yks huonopuoli. jos niitä kulettelee toinen osa voi tippua tielle yms. -kokemusta on-


    • yks makkarakroppa

      Mun ei tarvitse miettiä kumpia käytän, kun en käy pahemmin yleisillä uimarannoilla tai uimahallissa. Jos jossain syrjäsessä paikassa kävisin rannalla niin mustan uimapuvun valitsen mieluummin. Mun kroppa ei ole sen näkönen että sitä kannattais julkisesti missään esitellä ;). Olen lihava ja ruma nainen, niin parempi kun pysyttelen pois uimarannoilta pilaamasta muitten päivää. En muutenkaan viihdy auringossa, koska poltan yleensä helposti nahkani. Yks vuosi yhdellä kurssilla kurssin vetäjä pakolla raahas meidät kaupunkiuimalaan, istuksimaan helteessä turhan takia. Ainoa hyvä pointti oli ettei sentään tarvinnut uikkarit päällä olla,se se vasta olis häpeällistä ollut:. Inhosin joka minuuttia minkä siellä helteessä jouduttiin istumaan ja olemaan. Vieläkään en tajua mitä hittoa me siellä edes oltiin, kun istuttiin tuppisuina. Ainoa joka reissusta nauti oli se kouluttajamuija,ainakin istui tyytyväisen näkösenä,mutt ei puhunut mitään.Oli tosi outo juttu koko reissu. Kaikki ei vaan pidä kroppansa esittelemisestä julkisilla uimarannoilla :( . Kai sitä on opinnut häpeämään omaa kroppaansa kun pentuna oli kiusattu koulussa monta vuotta mm.ulkonäön takia. Joten vaikka olisin hoikka kropaltani, tuskin kävisin rannoilla. Käyttäisin silloinkin mieluummin uimapukua, jos jossain syrjäsessä rannassa kävisin.

      • nuorinainen**

        mie itte tykkään uija ja käyn uimahalleissa ja rannallakin kesäsin. avantouintia en harrasta, ja mulla kestää pitkään, jos vesi on kylymää tai viileää, suihkussa vesi kylläkin saa olla viileää.


      • kesäkissa 14 + 6

        Ei sinne rannelle tarvitse mennä omaa kroppaansa esittelemään (vaikkakin jotkut varmasti menevät), vaan nauttimaan kesästä ja mahdollisesti hyvästä seurasta. Mukavampaa istua bikineissä kuin toppapuvussa.


    • Mies metrosta...

      Kumpi vain. EI se ulkönäkö ole vaatteista kiinni. Bikinit on ihan ok, samoin uikkarit. Aikuiselle naiselle ehkä kuitenkin uikkarit. Eikä uikkareissa todellakaan näytä makkaralta, useimmiten bikineissä näyttää, jos nyt jossain edes makkaralta näyttää. Liian paljastavat, liian tiukat ymv. eivät ole kiihottavaa vaikka naiset usein kuvittelevat niin. Tyylikkyys ja sensuellisuus rannallakin on kiihottavaa...

    • nuorinainen**

      olen kuullut että kuitenkin peittävät vaatteet yms muut ovat kiihottavia,koska ei totisesti näe vartaloa.. ohkohan se totta.. :D

    • Nuori nainen myös

      Tämä olikin tarkoitettu miehille tämä "kysely" mutta laitan mielipiteeni silti. :P

      Ehdottomasti kokouimapuku:
      - Nopea pukea (kokouimapuku = yksiosainen)
      - Hyvä säilyttää (kaksiosaisesta puvusta voi kadota alaosa tai yläosa jolloin koko uimapuku menee uusiksi)
      - Kokouimapukuja saa kloorin kestäviä (bikineitä en ole yhtään nähnyt, paitsi ERIKOISkaupoissa) jolloin voi myös hallissa uida huoletta
      - Sopii kaikenlaisille vartaloille (peittää vatsan jos on lihava tms)
      - Pysyy päällä tosi hyvin (narubikinit taas voivat aueta josta seuraa noloja vilautuksia = paheksuntaa)
      - Nostaa roikkupyllyä ja muotoilee ja treenattua pyllyä
      - Tukee rintoja ja koko vartaloa

    • Rajaton rusketus

      Bikinit on hot, mut mielellään ei yläosaa ollenkaan. ;)

    • nuorinainen**

      ........................Tottakai tänne saa kirjoittaa myös naisetkin :) ... .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. :D mutta bikineissä saa enempi rusketusta ja niitä voi pitää vaikka narutopin kanssa ettei rintsikan olkaimet näy. YMS.

    • ei liikaa rusketusta

      Muistakaa säilyttää joku tolkku rusketuksen hankinnan kans. Käyttäkää kunnollisia suojavoiteita. Melanooma on yleistynyt liiallisen auringonoton myötä.

      • nuorinainen**

        en tajua jos joku on monta tuntia auringossa.. hyvä että minulla on ees bikini rajoja.. :D


      • vcbcb
        nuorinainen** kirjoitti:

        en tajua jos joku on monta tuntia auringossa.. hyvä että minulla on ees bikini rajoja.. :D

        Kyllähän siinä kirjaa lukiessa aika vierähtää tai kavereiden kanssa istuessa/pelaillessa. En kyllä itsekään ymmärrä miten kukaan jaksaa yksin vain makoilla rannalla tunnista toiseen.

        Itse palan helposti ja se on kyllä todella raivostuttavaa, koska tykkään paljon ulkopeleistä ja kesällä voisin olla koko päivän ulkona jos vain pelikavereita riittää.


    • Curves

      Itse olen muodokas nainen, en niinkään lihava, mutta pieni röllykkä pelastusrengas löytyy, sekä reittä ja peppua. Käytän ei-niin-ihonmyötäisiä lyhyitä uimashortseja, jotka kuitenkin istuvat hyvin = ne peittävät paksuimman kohdan reidestä, en myöskään pidä ihan bikinirajoilla menevistä pöksyistä, koko ajan saa vaosta olla kaivelemassa pois.. :D Yläosana minulla on tankini, eli uimatoppi, joka istuu hyvin, peittää pahimmat makkarat mutta paljastaa myös, sekä imartelee rintavarustusten ja lantion kurveja. Aurinkoa ottaessa lahjetta tai topin helmaa voi rullat ylöspäin ettei tule ihan kummallisia rajoja (mielestäni mauttomimmat rusketusrajat tosin ovat olkainten jättämät viirut olkapäillä, hyi yäk!!). Tavallisissa bikineissä minä näyttäisin rumalta, eivät istu sitten millään. Tällainen yhdistelmä sopii minulle kuin nyrkki silmään; kaventaa sopivasti, korostaa sopivasti ja ennen kaikkea; minulla on hyvä olla tässä varustuksessa, mikä taas tuo lisää itseluottamusta!! ;)

    • Mies vm XL
    • Mutta entäs

      sitten, jos vaikka onkin hoikka ja kroppa timmissä kunnossa, mutta iho ei?
      Luomia, leikkaus-/raskausarpia tai näppyjä.
      Vaatiiko bikinien käyttö myös täydellisessä kunnossa olevan ihon miellyttääkseen miesten silmää? :)

    • eteläänihastunut

      musta se on ihan sama käytätkö koko uikkaria vai bikinejä. Jos uikkari ei ole muotoileva malli tai sellainen toppi jutska mikä on hitusen löysä ja näin ollen ehkä pieniä kupruja häivyttää, niin se on oikeasti yks ja sama. Lihava näyttää yhtä lihavalta koko uimapuvussakin, ei se kiloja peitä. Eri asia sit jos haluaa mutia asioita peitellä, niinkuin arpia..mutta minusta sekään ei ole tarpeen jos ei halua.

      Ja siis tän pointti on se et käyttäkää ihmiset sitä mikä itsestä tuntuu parhaalta! Muiden ahdasmielisillä mukaoikeilla mielipiteillä ei ole paskaakaan merkitystä.

      ihailen etelä euroopan ihmisiä, siellä naiset miehet kaikenkokoiset menevät ihan pikkupikku pikineissä koosta huolimatta itsevarmoina ja minua ainakaan ei yhtään haitannut! päin vastoin, tunsin itsekin oloni rennommaksi kun tiesin että siellä oli sallittua näyttää omalta itseltään :)

    • Jätkä 25

      Nojaa, aika sama minulle.

    • Lamfd

      Bikinit. Olisi upeaa jos tyttöystäväni. Kihlattuni käytt niitä

    • gfgddfdf

      Laittaako joku oikeasti kaunis rannalle kokouikkarit? Tuollaisia olen nähnyt vain selvästi ylipainoisilla, joille ne luonnollisesti sopii paremmin, koska makkarat ovat paremmin piilossa.

    • nuorinainen**

      jos itseään pitää kauniina pukee päällen mitä vaan. tänä kesänä oli huonot uikkari valikoimat, minulle kävisi värikkäät ja oli vain joitaki tummia :(

    • Kyllä mää huomaan bikinit herkemmin.

      • Anonyymi

        Bikinit on auringon ottoon ja rannalla oleiluun,uimapku on uimista varten,näin meille opetettiin jo koulussa ja tuota olen noudattanu tähän päivään saakka.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe